| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) |  |
|
|
simplysteef Vaste waarde in elftal
Uit: roosendaal Vak: - Posts: 364 Reg.: 17 januari 2006 | Hallo Admin,
Gezien jouw reg. datum en het aantal posts is er bij jou ook al een x aantal keer sprake geweest van chatten. 
|
|
|
LeroyFer  Aanstormend talent
Uit: Heemstede Vak: Maastribune - V Posts: 758 Reg.: 29 februari 2008 | Feyenoord wil NEC-er Vadocz. Maar wat moet je hiermee??
|
|
|
Bestlander Vaste waarde in elftal
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 1574 Reg.: 27 mei 2007 | MDV 32, ik als forumlid vindt dat geen reactie ook niet voor de gein, over het huis van PB. Dit kan je niet maken doe even normaal.
[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 14 mei 2008 08:27:32).]
|
|
|
Turbo-Tinus72 Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 811 Reg.: 5 juni 2007 |
quote: Mr Bean collumnist schreef:
(...)
Naar verluid heeft Feyenoord intresse in twee Deense spelers.
Het zou gaan om de 19 jarige Heugneudig en de 20 jarige Breudneudig,De onderhandelingen met hun club zijn in vergevorerd stadium en Feyenoord hoopt zijn nieuwe aankopen a.s maandag te kunnen presentren.
Bron? 
|
|
|
jannie37 Ballenjongen
Uit: woerden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 4 Reg.: 20 juli 2007 |
quote: Turbo-Tinus72 schreef:
(...)
Bron? 
denk eens na;p
|
|
|
Turbo-Tinus72 Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 811 Reg.: 5 juni 2007 |
quote: jannie37 schreef:
(...)
denk eens na;p
Smilies

|
|
|
Joerikok Veelbelovend talent
Uit: Wormerveer Vak: Stadiontribune - U Posts: 105 Reg.: 28 mei 2005 | Volgens transfermarkt.de moet berg 4.5 miljoen euro kosten en heeft hij een contract tot 2011.
Vadocz moeten we kunnen kopen voor 350.000 euro.
Daarnaast Emnes voor 1 miljoen euro en dan neemt GJV nog een verdediger mee. Dan zijn we voor ongeveer 7.5 miljoen euro klaar voor volgend seizoen.
Of vinden jullie dat er nog meer moeten komen?
http://www.transfermarkt.de/de/wettbewerb/NL1/eredivisie/uebersicht/startseite.html
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
quote: Joerikok schreef:
Volgens transfermarkt.de moet berg 4.5 miljoen euro kosten en heeft hij een contract tot 2011.
Daarnaast Emnes voor 1 miljoen euro en dan neemt GJV nog een verdediger mee. Dan zijn we voor ongeveer 7.5 miljoen euro klaar voor volgend seizoen.
http://www.transfermarkt.de/de/wettbewerb/NL1/eredivisie/uebersicht/startseite.html
Yeah right
Alsof die site weet wat een club gaat vragen.
Maak daar maar minimaal 15 mio van.
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777162 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
FRrowin Ballenjongen
Uit: Krimpen aan de Lek Vak: - Posts: 11 Reg.: 1 mei 2008 |
quote: Joerikok schreef:
Volgens transfermarkt.de moet berg 4.5 miljoen euro kosten en heeft hij een contract tot 2011.
Dat geloof je tog zelf niet . Iedereeen heeft het erover dat berg ongeveer 8 a 10 Mil moet kosten en jij denkt dat groningen berg voor 4.5 miljoen laat gaan?
Berg,Vadocz en Emnes moeten cker bij me kaar 12.5 Miljoen zijn als het nie tmeer is. 
|
|
|
FR Dicky Aanstormend talent
Uit: Noordwijk Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 130 Reg.: 22 oktober 2006 | Feyenoord en NAC zijn er nog steeds niet uit
Feyenoord en NAC hebben volgens De Telegraaf opnieuw onderhandeld over een overgang van assistent-trainer Leon Vlemmings, maar zijn niets opgeschoten. De besprekingen zitten muurvast.
NAC wil de assistent-trainer niet naar Rotterdam-Zuid laten gaan, vooral omdat de technische leiding de 38-jarige Brabantse trainer hoog heeft zitten. Hij ondertekende halverwege dit seizoen een nieuwe verbintenis voor vijf seizoenen. Feyenoord wenst niet meer dan 80.000 euro te besteden aan de afkoopsom van Vlemmings.
Toekomstig trainer Gertjan Verbeek hoopt dat beide clubs eruit komen. "Ik heb met Leon gesproken en hij zei me graag naar Feyenoord te komen", vertelde Verbeek na zijn laatste wedstrijd aan het roer bij SC Heerenveen. "Dat heeft Leon ook bij NAC aangegeven. Ik hoop dat Feyenoord en NAC er spoedig uit zullen komen.’’
Bron: http://legioen.web-log.nl/index/2008/05/feyenoord-en-na.html
|
|
|
akuma Geselecteerd voor Oranje
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1175 Reg.: 28 februari 2007 |
quote: FRrowin schreef:
(...)
Dat geloof je tog zelf niet . Iedereeen heeft het erover dat berg ongeveer 8 a 10 Mil moet kosten en jij denkt dat groningen berg voor 4.5 miljoen laat gaan?
Berg,Vadocz en Emnes moeten cker bij me kaar 12.5 Miljoen zijn als het nie tmeer is. 
berg 8 a 8.5 emnes 2 a 2.5 misschien tiendallie er bij dan word t 1 mil.
nec 2 a 3.
ik denk dat je er aardig goed bij zit.
|
|
|
jordi Nationale topspeler
Uit: maasbracht Vak: - Posts: 864 Reg.: 7 juli 2002 | Kijk eens goed op transfermarkt wat der bij sommige spelers staat klopt echt totaal niks van.
|
|
|
FR Dicky Aanstormend talent
Uit: Noordwijk Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 130 Reg.: 22 oktober 2006 | In het AD van vandaag zou staan dat Feyenoord Berg binnen zou hebben, weet iemand hier iets meer van?
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 3454 Reg.: 24 augustus 2004 |
quote: FR Dicky schreef:
In het AD van vandaag zou staan dat Feyenoord Berg binnen zou hebben, weet iemand hier iets meer van?
Staat niet in het AD..
|
|
|
SleepingGiant Bankzitter
Uit: Emmen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 219 Reg.: 21 maart 2007 | En ook niet op de site van het AD
|
|
|
AS SC Etienne Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3355 Reg.: 18 december 2002 |
quote: 14/5/2008 - Marcus Berg zou openstaan voor Ajax
Van concrete interesse van Ajax voor Marcus Berg is niets bekend, maar de Zweedse spits van FC Groningen geeft in de nieuwe editie van Voetbal International aan dat Hij Ajax voor FC Groningen zou verruilen. "Het ligt in Groningen wat gevoelig om over de transfer van Bruno Silva te praten, maar ik snapte hem wel. Ajax is 'huge'. Zeker voor buitenlanders. Je moest eens weten hoe ze in Scandinavië over die club praten. Hoewel ze de laatste jaren in Europa weinig hebben gepresteerd, hangt er een soort van mythe rond Ajax. Ook voor mij. Alleen voor zo'n club zou ik willen nadenken over een vertrek. (..) Als je de kans krijgt een stap hogerop te maken, moet je er natuurlijk wel over nadenken, maar er is nog niets concreet, dus denk ik er niet over na. Het enige dat ik er wel over wil zeggen is dat ik Europa nogig heb om een topper te worden.'
Van de netwerksite van één of andere club uit Amsterdam (weet iemand van hun bestaan?)
|
|
|
boca junior Talent
Uit: rdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 76 Reg.: 14 juni 2007 | Dwight Tiendalli mag vertrekken bij Feyenoord. De verdediger heeft te horen gekregen dat de leiding van de Stadionclub wil meewerken aan een transfer.
Het contract van Tiendalli in de Kuip loopt nog door tot de zomer van 2010. De 22-jarige Surinamer kwam sinds begin dit jaar op huurbasis uit voor Sparta.
Mocht er zich in de komende periode geen club melden voor Tiendalli, dan moet hij zich begin juli in principe weer melden bij de eerste training onder leiding van de nieuwe trainervan Feyenoord Gertjan Verbeek.
Bron Tv Rijnmond
[Dit bericht is veranderd door boca junior (op 14 mei 2008 12:12:02).]
|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 | Laten we die Berg dus ook maar vergeten.
Naast het feit dat ook hij dus blijkbaar verkeerde keuzes maakt in het leven vind ik nog steeds dat hij ook kwalitatief tekort komt.
Wat hebben die neuzen op dit moment nou meer te bieden dan wij vraag ik me af. Alleen de historie is groter dan die van ons maar daar zullen spelers toch hun keuze op dit momnet niet van af laten hangen.
|
|
|
geraldo di basta Nationale topspeler
Uit: krimpen aan den ijssel Vak: Olympiatribune - DD Posts: 842 Reg.: 15 februari 2003 | Juist wilde ik net posten, hahaha
Zegt veel denk ik.
Als Huntelaar vertrekt kopen ze Berg, want van Basten ziet wat ik ook zie, hij lijkt op hem zelf !
Alleen Feyenoord ziet het niet en dat gelul dat hij te duur is daar stoor ik mij erg aan hoor.
Je kan beter een speler kopen die echt van waarde is en doorverkoopbaar is naar Engeland dan meerdere net niet spelers he.
Deze Marcus Berg moet de topaankoop van Feyenoord worden zo niet dan word het niks. Want juist voorin moet je er 2 x spits bij hebben.
Makaay / Berg wauw met Bruins erachter of Guzzie.
En Berg kan Makaay vervangen bij absentie en vooral in het begin van de competitie he. Want Makaay krijgt terugslag he ik hoop dat Feyenoord dat gaat inzien, een brede selectie is noddzakelijk na het EK en OS.
Dus nu al op inspringen en niet als het gebeurd !
De Cler krijgt ook terugslag zo ook Guzzie en Bruins, al kunnen die elkaar vervangen als Guzzie blijft !
|
|
|
AS SC Etienne Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3355 Reg.: 18 december 2002 |
quote: geraldo di basta schreef:
Juist wilde ik net posten, hahaha
Zegt veel denk ik.
Als Huntelaar vertrekt kopen ze Berg, want van Basten ziet wat ik ook zie, hij lijkt op hem zelf !
Alleen Feyenoord ziet het niet en dat gelul dat hij te duur is daar stoor ik mij erg aan hoor.
Je kan beter een speler kopen die echt van waarde is en doorverkoopbaar is naar Engeland dan meerdere net niet spelers he.
Deze Marcus Berg moet de topaankoop van Feyenoord worden zo niet dan word het niks. Want juist voorin moet je er 2 x spits bij hebben.
Makaay / Berg wauw met Bruins erachter of Guzzie.
En Berg kan Makaay vervangen bij absentie en vooral in het begin van de competitie he. Want Makaay krijgt terugslag he ik hoop dat Feyenoord dat gaat inzien, een brede selectie is noddzakelijk na het EK en OS.
Dus nu al op inspringen en niet als het gebeurd !
De Cler krijgt ook terugslag zo ook Guzzie en Bruins, al kunnen die elkaar vervangen als Guzzie blijft !
He.
|
|
|
FCBG Lid 2e elftal
Vak: - Posts: 158 Reg.: 18 mei 2007 | lekker tegen elkaar op gaan bieden jongens. 
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
quote: FRB schreef:
Laten we die Berg dus ook maar vergeten.
Naast het feit dat ook hij dus blijkbaar verkeerde keuzes maakt in het leven vind ik nog steeds dat hij ook kwalitatief tekort komt.
Wat hebben die neuzen op dit moment nou meer te bieden dan wij vraag ik me af. Alleen de historie is groter dan die van ons maar daar zullen spelers toch hun keuze op dit momnet niet van af laten hangen.
Die gast van NEC noemt ajax ook als mooie volgende club. Die kan dus ook van de lijst af? We moeten ons er gewoon bij neerleggen dat Ajax een veel grotere naam heeft, vooral bij buitenlanders. Geldt ook voor Sulje etc.
Ik denk nog steeds dat van de 10 spelers die wij kopen er 8 of 9 hadden getekend in adam als die interesse zouden hebben. Al zijn er hier mensen die denken dat het verstandiger is te tekenen bij ons.
Het is klote maar helaas niet anders. Het enige dat je er tegen kunt doen is meer betalen en presteren zodat de volgende spelers misschien wel die keuze maken. Maar de afgelopen jaren niks presteren en klotevoetbal helpt daar niet bij.
[Dit bericht is veranderd door DR (op 14 mei 2008 12:39:13).]
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4611 Reg.: 16 juni 2003 |
quote: FRB schreef:
Laten we die Berg dus ook maar vergeten.
vind ik nog steeds dat hij ook kwalitatief tekort komt.

|
|
|
Daniele Massaro Vaste waarde in elftal
Uit: Breda Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 370 Reg.: 12 maart 2007 |
quote: DR schreef:
(...)
Al zijn er hier mensen die denken dat het verstandiger is te tekenen bij ons.
Wat is het verschil? Allebei al jaren 'gevallen' topclubs, allebei al jaren wanbeleid, allebei al jaren geen kampioen geworden, allebei al jaren UEFA Cup spelen, allebei al jaren een duiventil gezien het komen en gaan van spelers. Sorry dat ik alleen niet mee wil werken aan dat oervervelende ophemelen van die gouden historie die al voorbij was toen ik geboren werd.
|
|
|