Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Het grote geruchtentopic (deel 8)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »

Poster
Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) 
simplysteef
Vaste waarde in elftal

Uit: roosendaal
Vak: -
Reg.: 17 januari 2006
Gepost op 13 mei 2008 om 23:34:34.         MSN: simplythebest_1985@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hallo Admin,

Gezien jouw reg. datum en het aantal posts is er bij jou ook al een x aantal keer sprake geweest van chatten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.386,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
LeroyFer Rode kaart: waarschuwing
Aanstormend talent

Uit: Heemstede
Vak: Maastribune - V
Reg.: 29 februari 2008
Gepost op 14 mei 2008 om 07:47:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Feyenoord wil NEC-er Vadocz. Maar wat moet je hiermee??
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Bestlander
Vaste waarde in elftal

Uit: Wateringen
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 14 mei 2008 om 08:23:35.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

MDV 32, ik als forumlid vindt dat geen reactie ook niet voor de gein, over het huis van PB. Dit kan je niet maken doe even normaal.

[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 14 mei 2008 08:27:32).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Turbo-Tinus72
Vaste waarde in elftal

Reg.: 5 juni 2007
Gepost op 14 mei 2008 om 09:00:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mr Bean collumnist schreef:

(...)

Naar verluid heeft Feyenoord intresse in twee Deense spelers.
Het zou gaan om de 19 jarige Heugneudig en de 20 jarige Breudneudig,De onderhandelingen met hun club zijn in vergevorerd stadium en Feyenoord hoopt zijn nieuwe aankopen a.s maandag te kunnen presentren.

Bron?
 Help mods!
jannie37
Ballenjongen

Uit: woerden
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 20 juli 2007
Gepost op 14 mei 2008 om 09:20:44.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Turbo-Tinus72 schreef:

(...)

Bron?

denk eens na;p
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Turbo-Tinus72
Vaste waarde in elftal

Reg.: 5 juni 2007
Gepost op 14 mei 2008 om 09:22:48.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jannie37 schreef:

(...)

denk eens na;p

Smilies

Help mods!
Joerikok
Veelbelovend talent

Uit: Wormerveer
Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 28 mei 2005
Gepost op 14 mei 2008 om 09:28:42.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens transfermarkt.de moet berg 4.5 miljoen euro kosten en heeft hij een contract tot 2011.
Vadocz moeten we kunnen kopen voor 350.000 euro.
Daarnaast Emnes voor 1 miljoen euro en dan neemt GJV nog een verdediger mee. Dan zijn we voor ongeveer 7.5 miljoen euro klaar voor volgend seizoen.

Of vinden jullie dat er nog meer moeten komen?

http://www.transfermarkt.de/de/wettbewerb/NL1/eredivisie/uebersicht/startseite.html
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 14 mei 2008 om 09:29:58.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Joerikok schreef:

Volgens transfermarkt.de moet berg 4.5 miljoen euro kosten en heeft hij een contract tot 2011.
Daarnaast Emnes voor 1 miljoen euro en dan neemt GJV nog een verdediger mee. Dan zijn we voor ongeveer 7.5 miljoen euro klaar voor volgend seizoen.

http://www.transfermarkt.de/de/wettbewerb/NL1/eredivisie/uebersicht/startseite.html

Yeah right
Alsof die site weet wat een club gaat vragen.
Maak daar maar minimaal 15 mio van.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
Administrator
Administrator

Reg.: 23 juni 2002
Gepost op 14 mei 2008 om 09:29:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
FRrowin
Ballenjongen

Uit: Krimpen aan de Lek
Reg.: 1 mei 2008
Gepost op 14 mei 2008 om 09:47:59.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Joerikok schreef:

Dat geloof je tog zelf niet . Iedereeen heeft het erover dat berg ongeveer 8 a 10 Mil moet kosten en jij denkt dat groningen berg voor 4.5 miljoen laat gaan?

Berg,Vadocz en Emnes moeten cker bij me kaar 12.5 Miljoen zijn als het nie tmeer is.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
FR Dicky
Aanstormend talent

Uit: Noordwijk
Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 22 oktober 2006
Gepost op 14 mei 2008 om 09:54:02.       MSN: dickvanduijn@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Feyenoord en NAC zijn er nog steeds niet uit

Feyenoord en NAC hebben volgens De Telegraaf opnieuw onderhandeld over een overgang van assistent-trainer Leon Vlemmings, maar zijn niets opgeschoten. De besprekingen zitten muurvast.

NAC wil de assistent-trainer niet naar Rotterdam-Zuid laten gaan, vooral omdat de technische leiding de 38-jarige Brabantse trainer hoog heeft zitten. Hij ondertekende halverwege dit seizoen een nieuwe verbintenis voor vijf seizoenen. Feyenoord wenst niet meer dan 80.000 euro te besteden aan de afkoopsom van Vlemmings.

Toekomstig trainer Gertjan Verbeek hoopt dat beide clubs eruit komen. "Ik heb met Leon gesproken en hij zei me graag naar Feyenoord te komen", vertelde Verbeek na zijn laatste wedstrijd aan het roer bij SC Heerenveen. "Dat heeft Leon ook bij NAC aangegeven. Ik hoop dat Feyenoord en NAC er spoedig uit zullen komen.’’

Bron: http://legioen.web-log.nl/index/2008/05/feyenoord-en-na.html
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 28 februari 2007
Gepost op 14 mei 2008 om 09:56:44.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRrowin schreef:

(...)

Dat geloof je tog zelf niet . Iedereeen heeft het erover dat berg ongeveer 8 a 10 Mil moet kosten en jij denkt dat groningen berg voor 4.5 miljoen laat gaan?

Berg,Vadocz en Emnes moeten cker bij me kaar 12.5 Miljoen zijn als het nie tmeer is.

berg 8 a 8.5 emnes 2 a 2.5 misschien tiendallie er bij dan word t 1 mil.
nec 2 a 3.
ik denk dat je er aardig goed bij zit.
 Help mods!
jordi
Nationale topspeler

Uit: maasbracht
Reg.: 7 juli 2002
Gepost op 14 mei 2008 om 10:04:39.         MSN: jordialexeew@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kijk eens goed op transfermarkt wat der bij sommige spelers staat klopt echt totaal niks van.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.400,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FR Dicky
Aanstormend talent

Uit: Noordwijk
Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 22 oktober 2006
Gepost op 14 mei 2008 om 10:06:43.       MSN: dickvanduijn@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In het AD van vandaag zou staan dat Feyenoord Berg binnen zou hebben, weet iemand hier iets meer van?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Beer
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 14 mei 2008 om 10:16:30.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FR Dicky schreef:

In het AD van vandaag zou staan dat Feyenoord Berg binnen zou hebben, weet iemand hier iets meer van?

Staat niet in het AD..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
SleepingGiant
Bankzitter

Uit: Emmen
Reg.: 21 maart 2007
Gepost op 14 mei 2008 om 10:20:31.       MSN: vraag.maar@mij  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En ook niet op de site van het AD
 Help mods!
AS SC Etienne
Vedette

Reg.: 18 december 2002
Gepost op 14 mei 2008 om 12:09:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
14/5/2008 - Marcus Berg zou openstaan voor Ajax

Van concrete interesse van Ajax voor Marcus Berg is niets bekend, maar de Zweedse spits van FC Groningen geeft in de nieuwe editie van Voetbal International aan dat Hij Ajax voor FC Groningen zou verruilen. "Het ligt in Groningen wat gevoelig om over de transfer van Bruno Silva te praten, maar ik snapte hem wel. Ajax is 'huge'. Zeker voor buitenlanders. Je moest eens weten hoe ze in Scandinavië over die club praten. Hoewel ze de laatste jaren in Europa weinig hebben gepresteerd, hangt er een soort van mythe rond Ajax. Ook voor mij. Alleen voor zo'n club zou ik willen nadenken over een vertrek. (..) Als je de kans krijgt een stap hogerop te maken, moet je er natuurlijk wel over nadenken, maar er is nog niets concreet, dus denk ik er niet over na. Het enige dat ik er wel over wil zeggen is dat ik Europa nogig heb om een topper te worden.'
Van de netwerksite van één of andere club uit Amsterdam (weet iemand van hun bestaan?)
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.272,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
boca junior
Talent

Uit: rdam
Reg.: 14 juni 2007
Gepost op 14 mei 2008 om 12:11:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dwight Tiendalli mag vertrekken bij Feyenoord. De verdediger heeft te horen gekregen dat de leiding van de Stadionclub wil meewerken aan een transfer.

Het contract van Tiendalli in de Kuip loopt nog door tot de zomer van 2010. De 22-jarige Surinamer kwam sinds begin dit jaar op huurbasis uit voor Sparta.

Mocht er zich in de komende periode geen club melden voor Tiendalli, dan moet hij zich begin juli in principe weer melden bij de eerste training onder leiding van de nieuwe trainervan Feyenoord Gertjan Verbeek.

Bron Tv Rijnmond

[Dit bericht is veranderd door boca junior (op 14 mei 2008 12:12:02).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FRB
Vedette

Vak: Maastribune - VV
Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 14 mei 2008 om 12:13:26.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Laten we die Berg dus ook maar vergeten.

Naast het feit dat ook hij dus blijkbaar verkeerde keuzes maakt in het leven vind ik nog steeds dat hij ook kwalitatief tekort komt.

Wat hebben die neuzen op dit moment nou meer te bieden dan wij vraag ik me af. Alleen de historie is groter dan die van ons maar daar zullen spelers toch hun keuze op dit momnet niet van af laten hangen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
geraldo di basta
Nationale topspeler

Uit: krimpen aan den ijssel
Vak: Olympiatribune - DD
Reg.: 15 februari 2003
Gepost op 14 mei 2008 om 12:16:14.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Juist wilde ik net posten, hahaha
Zegt veel denk ik.
Als Huntelaar vertrekt kopen ze Berg, want van Basten ziet wat ik ook zie, hij lijkt op hem zelf !
Alleen Feyenoord ziet het niet en dat gelul dat hij te duur is daar stoor ik mij erg aan hoor.
Je kan beter een speler kopen die echt van waarde is en doorverkoopbaar is naar Engeland dan meerdere net niet spelers he.
Deze Marcus Berg moet de topaankoop van Feyenoord worden zo niet dan word het niks. Want juist voorin moet je er 2 x spits bij hebben.
Makaay / Berg wauw met Bruins erachter of Guzzie.

En Berg kan Makaay vervangen bij absentie en vooral in het begin van de competitie he. Want Makaay krijgt terugslag he ik hoop dat Feyenoord dat gaat inzien, een brede selectie is noddzakelijk na het EK en OS.
Dus nu al op inspringen en niet als het gebeurd !
De Cler krijgt ook terugslag zo ook Guzzie en Bruins, al kunnen die elkaar vervangen als Guzzie blijft !
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.470,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
AS SC Etienne
Vedette

Reg.: 18 december 2002
Gepost op 14 mei 2008 om 12:18:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
geraldo di basta schreef:

Juist wilde ik net posten, hahaha
Zegt veel denk ik.
Als Huntelaar vertrekt kopen ze Berg, want van Basten ziet wat ik ook zie, hij lijkt op hem zelf !
Alleen Feyenoord ziet het niet en dat gelul dat hij te duur is daar stoor ik mij erg aan hoor.
Je kan beter een speler kopen die echt van waarde is en doorverkoopbaar is naar Engeland dan meerdere net niet spelers he.
Deze Marcus Berg moet de topaankoop van Feyenoord worden zo niet dan word het niks. Want juist voorin moet je er 2 x spits bij hebben.
Makaay / Berg wauw met Bruins erachter of Guzzie.

En Berg kan Makaay vervangen bij absentie en vooral in het begin van de competitie he. Want Makaay krijgt terugslag he ik hoop dat Feyenoord dat gaat inzien, een brede selectie is noddzakelijk na het EK en OS.
Dus nu al op inspringen en niet als het gebeurd !
De Cler krijgt ook terugslag zo ook Guzzie en Bruins, al kunnen die elkaar vervangen als Guzzie blijft !

He.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.272,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
FCBG
Lid 2e elftal

Reg.: 18 mei 2007
Gepost op 14 mei 2008 om 12:26:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

lekker tegen elkaar op gaan bieden jongens.
 Help mods!
DR
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 14 mei 2008 om 12:35:31.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRB schreef:

Naast het feit dat ook hij dus blijkbaar verkeerde keuzes maakt in het leven vind ik nog steeds dat hij ook kwalitatief tekort komt.

Wat hebben die neuzen op dit moment nou meer te bieden dan wij vraag ik me af. Alleen de historie is groter dan die van ons maar daar zullen spelers toch hun keuze op dit momnet niet van af laten hangen.

Die gast van NEC noemt ajax ook als mooie volgende club. Die kan dus ook van de lijst af? We moeten ons er gewoon bij neerleggen dat Ajax een veel grotere naam heeft, vooral bij buitenlanders. Geldt ook voor Sulje etc.
Ik denk nog steeds dat van de 10 spelers die wij kopen er 8 of 9 hadden getekend in adam als die interesse zouden hebben. Al zijn er hier mensen die denken dat het verstandiger is te tekenen bij ons.
Het is klote maar helaas niet anders. Het enige dat je er tegen kunt doen is meer betalen en presteren zodat de volgende spelers misschien wel die keuze maken. Maar de afgelopen jaren niks presteren en klotevoetbal helpt daar niet bij.

[Dit bericht is veranderd door DR (op 14 mei 2008 12:39:13).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
MD
Vedette

Reg.: 16 juni 2003
Gepost op 14 mei 2008 om 12:42:41.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRB schreef:

vind ik nog steeds dat hij ook kwalitatief tekort komt.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Daniele Massaro
Vaste waarde in elftal

Uit: Breda
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 12 maart 2007
Gepost op 14 mei 2008 om 13:45:52.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)
Al zijn er hier mensen die denken dat het verstandiger is te tekenen bij ons.

Wat is het verschil? Allebei al jaren 'gevallen' topclubs, allebei al jaren wanbeleid, allebei al jaren geen kampioen geworden, allebei al jaren UEFA Cup spelen, allebei al jaren een duiventil gezien het komen en gaan van spelers. Sorry dat ik alleen niet mee wil werken aan dat oervervelende ophemelen van die gouden historie die al voorbij was toen ik geboren werd.
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk