| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) |  |
|
|
Vakkiex3 Bankzitter
Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 445 Reg.: 7 januari 2008 |
quote: Nielsen schreef:
Ach, je hoeft nog maar 3,5 maand alle geruchtensites in de gaten te houden.
Nee daar wordt je vrolijk van.
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777162 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
bombardier2 International
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 618 Reg.: 3 augustus 2006 |
quote: Vakkiex3 schreef:
(...)
Nee daar wordt je vrolijk van.
5 juli moeten de aankopen er zijn.
|
|
|
Feyenoord Venray Basisspeler
Uit: Venray Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 338 Reg.: 10 augustus 2004 |
De grootste aanwinst komt waarschijnlijk in juni,onze eerste zoon of dochter. Het Feyenoordbord ligt al klaar 
|
|
|
J2Jelke Bankzitter
Uit: Gelderland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 209 Reg.: 19 november 2002 |
@ Feyenoord Venray: Kijk dat is nou nog eens een topaankoop Super! 
|
|
|
VanDenHerik Internationale topspeler
Uit: Groningen Vak: - Posts: 949 Reg.: 14 juli 2001 | Mocht Feyenoord daadwerkelijk interesse hebben in Berg, dan komt deze transfer in ieder geval niet voor 1 juni rond. FC Groningen heeft namelijk net als Feyenoord een spelersfonds, waarin gefortuneerde supporters/fans/sponsors aandelen in kunnen kopen. Dit fonds is vorig jaar opgericht om € 5 mln uit de markt te halen. Dit gebeurde via participaties van € 50.000 per stuk. Tot nu toe echter maken de investeerders een superrendement op dit fonds, er is namelijk per participatie al € 35.000 weer uitgekeerd, met andere woorden een rendement van 70%. FC Groningen is nu in onderhandeling met de aandeelhouders om tot een versoepeling te komen van deze regeling waardoor er meer geld binnen de club blijft. De meesten van deze aandeelhouders hebben het certificaat immers gekocht uit clubliefde en niet om superrendementen mee te behalen. Van de 12,5 mln die Groningen heeft binnengehaald met het verkopen van spelers die in het fonds zaten heeft Groningen dus al € 3,5 miljoen teruggestort naar de aandeelhouders.
Het is nu de bedoeling om de investeerders een vast rendement van 5% per jaar te geven en dit wil men graag voor 1 juni rondhebben. Voor 1 juni is Groningen dus absoluut niet gebaad bij een transfer van welke speler dan ook, maar zeer zeker niet die van Marcus Berg, die zoals ik al eerder meldde minimaal € 12 miljoen moet opleveren.
Een aanpassing van het investeringsfonds levert Groningen dan dus een enorme besparing op en bij een verkoop van € 12 mln houden ze dan zo'n 2,5 miljoen netto meer over.....
|
|
|
Rotterdam Subway Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 846 Reg.: 28 juli 2006 | Berg zal iig niet duurder worden tijdens het EK. Hij is niet opgenomen in de Zweedse selectie.
|
|
|
SUPERFAN Vedette
Uit: Bilthoven Vak: Olympiatribune - N Posts: 5204 Reg.: 7 april 2004 |
quote: Rotterdam Subway schreef:
Berg zal iig niet duurder worden tijdens het EK. Hij is niet opgenomen in de Zweedse selectie.
Scheelt weer 1 of 2 miljoen 
|
|
|
LeroyFer  Aanstormend talent
Uit: Heemstede Vak: Maastribune - V Posts: 758 Reg.: 29 februari 2008 |
Ja ik kijk hier altijd voordat ik ga werken en na mijn werk maar wat ik dan altijd zie zijn totaal geen geruchten maar gepraat over andere zaken zoals wie we graag zien komen en dus GEEN geruchten. Ik ben daar zeer teleurgesteld over want deze topic heet niet voor niets HET GERUCHTEN TOPIC.
|
|
|
Patrick017 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 662 Reg.: 22 februari 2006 | Echt gooi dit topic lekker dicht. Open het als er een serieuze bron is/komt.
|
|
|
koefkoller Ballenjongen
Uit: hoogvliet Vak: Olympiatribune - P Posts: 4 Reg.: 17 augustus 2007 |
quote: Patrick017 schreef:
Echt gooi dit topic lekker dicht. Open het als er een serieuze bron is/komt.
jah helemaal gelijk ik zoek vele sites of voor geruchten en dandenk ik op het grote geruchten topic zie ik wel wat maar nee hor zelfs op feyenoord prikbord zie je meer geruchten dan hier echt zonde 
|
|
|
Kenji Basisspeler
Uit: Zevenaar Vak: - Posts: 349 Reg.: 15 augustus 2007 | Kom dan niet op dit topic en kijk anders teletekst of de officiële feyenoord site. Deze forums zijn ook vorm van tijdvermaak en er zijn nou eenmaal weinig tot geen geruchten.
|
|
|
LeroyFer  Aanstormend talent
Uit: Heemstede Vak: Maastribune - V Posts: 758 Reg.: 29 februari 2008 | Als er weinig tot geen geruchten zijn post dan hier niet want er zijn ook mensen die serieus hier willen kijken of er geruchten zijn. Tijdvermaak doe je maar in een andere topic.
|
|
|
berg1f Internationale topspeler
Uit: Oldenzaal Vak: - Posts: 923 Reg.: 24 september 2004 |
quote: LeroyFer schreef:
Als er weinig tot geen geruchten zijn post dan hier niet want er zijn ook mensen die serieus hier willen kijken of er geruchten zijn. Tijdvermaak doe je maar in een andere topic.
Maak je niet zo druk met dit warme weer. Zolang er geen geruchten zijn zullen mensen ze verzinnen. Je kan er niets aan doen dat er bij Feyenoord geen lek meer zit.
|
|
|
Kenji Basisspeler
Uit: Zevenaar Vak: - Posts: 349 Reg.: 15 augustus 2007 |
quote: LeroyFer schreef:
Als er weinig tot geen geruchten zijn post dan hier niet want er zijn ook mensen die serieus hier willen kijken of er geruchten zijn. Tijdvermaak doe je maar in een andere topic.
Er wordt ook vaak nuttige info verstrekt zoals door VanDenHerik dat we Berg niet voor 1 juni hoeven te verwachten. Heeft niks met een groot gerucht te maken, toch moet hij dit ergens kunnen posten. En in dit topic hebben we het momenteel over Berg.
Laten we dan 4 topics openen met welke keepers, welke verdedigers, welke middenvelders en welke aanvallers we graag zien komen en laten we het grote geruchten topic voor de grote geruchten. Je weet als er belangstelling voor een speler wordt getoond men zijn mening gaat geven over deze speler; wel goed genoeg, niet goed genoeg. Dat is Nederlands eigen, iedereen heeft een mening en die schuift men niet onder stoelen of banken.
Zullen we nu maar weer afwachten totdat iemand met een groot gerucht komt In ieder zal ik dit topic niet verder vervuilen.
|
|
|
AS SC Etienne Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3355 Reg.: 18 december 2002 |
quote: Kenji schreef:
(...)
Laten we dan 4 topics openen met welke keepers, welke verdedigers, welke middenvelders en welke aanvallers we graag zien komen en laten we het grote geruchten topic voor de grote geruchten. Je weet als er belangstelling voor een speler wordt getoond men zijn mening gaat geven over deze speler; wel goed genoeg, niet goed genoeg. Dat is Nederlands eigen, iedereen heeft een mening en die schuift men niet onder stoelen of banken.
Of Feyenoord wordt omgedoopt in Ajax.
|
|
|
Kuytekind Internationale topspeler
Vak: - Posts: 903 Reg.: 23 juli 2003 |
quote: Rotterdam Subway schreef:
Berg zal iig niet duurder worden tijdens het EK. Hij is niet opgenomen in de Zweedse selectie.
Dan is ie toch niet zo goed als we denken...? Of komt dat doordat Larsson er bij is?
|
|
|
Kalouless Vedette
Vak: - Posts: 1862 Reg.: 19 mei 2000 |
De laatste dag is voldoende. Wat zeg ik, gewoon op 31 augustus om 22:00 Teletekst kijken, dan zie je vanzelf Feyenoord op het laatste moment Urzaiz en Rommedahl heeft binnengehaald.

|
|
|
mdv_32 Regelmatige invaller
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 864 Reg.: 4 oktober 2007 |
quote: Kalouless schreef:
(...)
De laatste dag is voldoende. Wat zeg ik, gewoon op 31 augustus om 22:00 Teletekst kijken, dan zie je vanzelf Feyenoord op het laatste moment Urzaiz en Rommedahl heeft binnengehaald.

dan steek ik persoonlijk het huis van Peter Bosz in de fik

|
|
|
AS SC Etienne Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3355 Reg.: 18 december 2002 |
quote: mdv_32 schreef:
(...)
dan steek ik persoonlijk het huis van Peter Bosz in de fik

En dan doe ik over jou aangifte.
|
|
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Vak: Olympiatribune - OO Posts: 4126 Reg.: 4 januari 2003 |
quote: AS SC Etienne schreef:
(...)
Of Feyenoord wordt omgedoopt in Ajax.
Heeft je moeder je nooit geleerd dat je niet mag vloeken?
Ik verwacht wel wat topaankopen deze zomer echter..
|
|
|
Mr Bean collumnist Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - W1 Posts: 1833 Reg.: 20 augustus 2004 |
quote: Feyenoord Kampioen schreef:
Ik verwacht wel wat topaankopen deze zomer echter..
Naar verluid heeft Feyenoord intresse in twee Deense spelers.
Het zou gaan om de 19 jarige Heugneudig en de 20 jarige Breudneudig,De onderhandelingen met hun club zijn in vergevorerd stadium en Feyenoord hoopt zijn nieuwe aankopen a.s maandag te kunnen presentren.
|
|
|
roytje435 Bankzitter
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 236 Reg.: 28 april 2007 |
quote: Mr Bean collumnist schreef:
(...)
Het zou gaan om de 19 jarige Heugneudig en de 20 jarige Breudneudig,De onderhandelingen met hun club zijn in vergevorerd stadium en Feyenoord hoopt zijn nieuwe aankopen a.s maandag te kunnen presentren.

|
|
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Vak: Olympiatribune - OO Posts: 4126 Reg.: 4 januari 2003 |
quote: Mr Bean collumnist schreef:
(...)
Zegge daar heb ik copyright op op dat geintje, aangezien ik die al jaren gebruik...
Ik zal m'n manager ff contact laten opnemen.
Ik heb iig wel de hoop nog op Berg, dat zou een super aankoop zijn.
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777162 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|