Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Het grote geruchtentopic (deel 8)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »

Poster
Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) 
Bestlander
Vaste waarde in elftal

Uit: Wateringen
Vak: -
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 12 mei 2008 om 23:55:13.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Marcus Berg is zeker een goede aanwinst voor Feyenoord, en wat stOere 2006 schrijft is waar wij hebben in ieder geval een goede coach aangetrokken, Hij heeft meer prijzen gehaald als wij, dat mag GJ-V nu bij ons gaan doen
Ja ik slaap wel weer goed, hoi mensen

[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 12 mei 2008 23:55:32).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 13 mei 2008 om 00:33:45.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
LeroyFer schreef:

Jullie zien toch ook wel dat Feyenoord nog veel te veel bezig is met de technische staf dan met spelers. Nu verschijnt weer het bericht dat Feyenoord nog steeds hoopt op de komst van Vlemmings (FR-Fans.nl). Dit zegt voor mij dus genoeg dat eerst de technische staf rond moet zijn voordat er aankopen gepresenteerd worden.
Dat zou ik erg onverstandig vinden. Ik neem aan dat Feyenoord hun lijstje met nieuwe spelers heeft samengesteld. Als je dan gaat wachten gaan wie weet andere clubs met die spelers aan de haal. Feyenoord moet nu zowel nieuwe spelers proberen te strikken, als proberen de technische staf samen te stellen. Ze moeten een ding zeker niet toen, en dat is met een van de twee opties gaan wachten totdat een van de desbetreffende opties is afgeronf ofzo.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 13 mei 2008 om 00:38:10.       MSN: remon_kroes@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ach man. Vorig jaar hadden we nog geen enkele aankoop gepresenteerd rond deze tijd. Wacht nou maar gewoon rustig af tot na het EK. Dan zal er meer duidelijk worden.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.401,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 13 mei 2008 om 00:53:18.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DmitriFCG schreef:

(...)

Ik ontken ook niet dat Feyenoord een grotere club is. Ik baseer mij alleen op de feiten van de laatste drie seizoenen. Daarin blijkt het kwaliteitsverschil tussen Groningen en Feyenoord bijzonder klein te zijn. Dat is enerzijds de verdienste van Nijland e.d., maar voornamelijk het gevolg van jarenlang wanbeleid in Rotterdam. Met de begroting en achterban van Feyenoord zouden subtoppers niet seizoenenlang serieuze concurrenten mogen zijn.

Gezien de wekelijkse aanwezigheid van talrijke Europese scouts zie ik Berg eerder naar het buitenland vertrekken. Hij kan zichzelf, met een beetje geluk, komend EK in de kijker spelen van clubs uit interessantere competities. Afgaande op de ontvangstlijst van Groningen-NEC zaten gisteren o.a. vertegenwoordigers van Espanyol, Werder Bremen, PSG, Marseille, Juventus, Leverkusen, Stoke City en Middlesbrough op de tribune.

Wat geven die feiten van de laatste 3 seizoenen dan weer in jouw ogen?

In de mijne in ieder geval dat Feyenoord de laatste jaren onnodig veel moeite heeft met FC Groningen. Kansloze 0-4, 3-0 en dergelijke nederlagen staan inderdaad nog op mijn netvlies.
Wel is het zo dat FC Groningen de laatste 3 seizoenen in de reguliere competitie echt wel onderdeed voor Feyenoord. Alleen vorig seizoen, toen we inderdaad een rampzalig seizoen hadden stond FC Groningen een plaatsje voor ons dat ze later in de pleeoffs verzilverd hebben door ons met 2-1 en 1-1 te verslaan. Verder heeft Groningen altijd op een redelijk tot grote afstand van ons gestaan in de competitie. Achter ons dan wel te verstaan.
Dan negeer ik de bekeroverwinning van ons maar. Waarbij we o.a. FC Groningen vrij kansloos De Kuip lieten verlaten. Een detail dat ik toch niet onvermeld wil laten.

Je praat mooi in je straatje. Je hebt zelfs al een beetje arrogantie ergens vandaan gehaald. Misschien al een beetje besmet door een virus uit Amsterdam? De Groningers die ik ken laten zich niet zo uit over Feyenoord zoals jij dat doet. Meestal hoor ik wat meer respect voor onze club, hoewel ze uiteraard wel met trots praten over de wedstrijden die ik genoemd heb.

On topic: Wel ben ik het met je eens dat er bij FC Groningen uitstekend ingekocht wordt naar de mogelijkheden die ze daar hebben. Dat is iets wat bij ons nog steeds een heet hangijzer blijkt te zijn, hoewel er ook bij ons echt wel eens uitstekende aankopen geweest zijn. Ook komt er uit onze opleiding toch ook wel eens een bijzondere speler door die dan uiteindelijk gekocht wordt door clubs als Arsenal of Real Madrid.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
LeroyFer Rode kaart: waarschuwing
Aanstormend talent

Uit: Heemstede
Vak: Maastribune - V
Reg.: 29 februari 2008
Gepost op 13 mei 2008 om 06:27:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Feyenoord zal hopelijk wel weten wat het doet deze transferperiode. Er zal wel weer 1 miskoop tussen zitten zoals bijna elk jaar maar dat zijn we gewend.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
GeertHelden
Veelbelovend talent

Uit: Helden
Reg.: 7 maart 2005
Gepost op 13 mei 2008 om 06:59:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
LeroyFer schreef:

Feyenoord zal hopelijk wel weten wat het doet deze transferperiode. Er zal wel weer 1 miskoop tussen zitten zoals bijna elk jaar maar dat zijn we gewend.

Ja natuurlijk, het is onmogelijk om een transferbeleid te volgen zonder af en toe een miskoop erbij te hebben. Feyenoord is de afgelopen jaren hier wel koning in geweest, maar dat het nu vooruit gaat ziet iedereen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
LeroyFer Rode kaart: waarschuwing
Aanstormend talent

Uit: Heemstede
Vak: Maastribune - V
Reg.: 29 februari 2008
Gepost op 13 mei 2008 om 08:08:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
GeertHelden schreef:

(...)

Ja natuurlijk, het is onmogelijk om een transferbeleid te volgen zonder af en toe een miskoop erbij te hebben. Feyenoord is de afgelopen jaren hier wel koning in geweest, maar dat het nu vooruit gaat ziet iedereen.

Het is niet af en toe maar wat je zelf al zegt: Feyenoord is de afgelopen jaren hier koning in geweest.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Bestlander
Vaste waarde in elftal

Gepost op 13 mei 2008 om 08:28:59.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Dat zou ik erg onverstandig vinden. Ik neem aan dat Feyenoord hun lijstje met nieuwe spelers heeft samengesteld. Als je dan gaat wachten gaan wie weet andere clubs met die spelers aan de haal. Feyenoord moet nu zowel nieuwe spelers proberen te strikken, als proberen de technische staf samen te stellen. Ze moeten een ding zeker niet toen, en dat is met een van de twee opties gaan wachten totdat een van de desbetreffende opties is afgeronf ofzo.

Dat probeer ik op het forum ook al duidelijk te maken.
Feyenoord moet niet wachten totdat er niets meer te halen valt, spelers worden door diverse clubs nu aangetrokken en daar moeten wij bij zijn. En daarbij komt nog dat het EK de prijzen van spelers aleen maar omhoog drijft.
 Help mods!
Buakaw
Vedette

Uit: Apeldoorn
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 juli 2005
Gepost op 13 mei 2008 om 08:39:58.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bestlander schreef:

(...)

Dat probeer ik op het forum ook al duidelijk te maken.
Feyenoord moet niet wachten totdat er niets meer te halen valt, spelers worden door diverse clubs nu aangetrokken en daar moeten wij bij zijn. En daarbij komt nog dat het EK de prijzen van spelers aleen maar omhoog drijft.

Want na deze week valt er niets meer te halen ofzo? Daarbij zijn er zat spelers die niet naar het EK gaan. Ik denk dat het juist het grote gedeelte van zal zijn, waaruit Feyenoord probeert te vissen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 20-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Brutal
Basisspeler

Reg.: 27 juni 2007
Gepost op 13 mei 2008 om 08:41:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

80.000 euro voor Leon Vlemmings

Feyenoord geeft de hoop op het aantrekken van Leon Vlemmings (38) als assistent van Gertjan Verbeek nog niet op. De Rotterdammers zitten aan het einde van deze week opnieuw om de tafel met NAC Breda, waar de Brabander onlangs een nieuw vijfjarig contract tekende.

Om Vlemmings binnen te halen, moet Feyenoord met een beter bod komen dan de 80.000 euro die vrijdag per fax werd voorgesteld. Dat bedrag werd door NAC weggelachen.

Maar zelfs als technisch directeur Peter Bosz de geldbuidel wel trekt, is het de vraag of NAC de beoogde assistent van Robert Maaskant laat gaan.

„We hebben nog steeds het standpunt dat we niet meewerkenâ€, aldus NAC-directeur Theo Mommers. „Leon staat hier heel neutraal in. Als de clubs eruit komen – wat ik niet verwacht – wil hij met Feyenoord praten en anders blijft hij met veel plezier hier. Hij heeft het bij ons uitstekend naar zijn zin.â€

Bron: Telegraaf

Grappig.. Ik denk dat wij de volgende keren ook hun zullen uitlachen wanneer ze weer bijvoorbeeld een Lurling, Kolkka of een Leonardo voor een leuk prijsje willen kopen..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.478,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Bestlander
Vaste waarde in elftal

Gepost op 13 mei 2008 om 08:50:26.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Buakaw schreef:

(...)

Want na deze week valt er niets meer te halen ofzo? Daarbij zijn er zat spelers die niet naar het EK gaan. Ik denk dat het juist het grote gedeelte van zal zijn, waaruit Feyenoord probeert te vissen.

Je moet vissen als de vijver vol is dan heb je snel beet zonder teveel lokvoer. Als andere ook aan het vissen gaan is de vijver zo leeg. Het zal niet de eerste keer zijn dat bij Feyenoord dit probleem zich voordoet, daarom verdiend het de aandacht des te meer.
(En ik heb het niet over deze week).

[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 13 mei 2008 08:51:41).]
 Help mods!
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 13 mei 2008 om 08:52:36.       ICQ: 12112915  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bestlander schreef:

(...)

Je moet vissen als de vijver vol is dan heb je snel beet zonder teveel lokvoer. Als andere ook aan het vissen gaan is de vijver zo leeg. Het zal niet de eerste keer zijn dat bij Feyenoord dit probleem zich voordoet, daarom verdiend het de aandacht des te meer.

Bestlander, jij weet net zo goed als ik dat men achter de schermen keihard bezig is om spelers binnen te halen. Dat je niks hoor wil niet zeggen dat ze met niemand aan het praten zijn.

Het is echt niet zo dat Bosz, Gudde en Verbeek op dit moment cocktails drinken in de Dominicaanse Republiek en na het EK wel eens gaan kijken welke spelers nog geen nieuwe club hebben.
 Help mods!
Thedge Gele kaart: waarschuwing
Meervoudig international

Reg.: 22 augustus 2006
Gepost op 13 mei 2008 om 09:03:34.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
LeroyFer schreef:

Emnes is bijna binnen dus dan hebben we die miskoop hopelijk gehad!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
jordi
Nationale topspeler

Uit: maasbracht
Reg.: 7 juli 2002
Gepost op 13 mei 2008 om 09:07:06.         MSN: jordialexeew@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

We moeten gewoon rustig afwachten,volgens mij krijgen we een zeer mooie transferperiode.
Feyenoord moet nu wel anders is de inhaalslag van vorig seizoen helemaal voor niks geweest.
Als ze nu genoeg investeren hebben we weer een ijzersterk team waar zelfs op de bank aardige spelers zitten.
Dus gewoon blijven wachten en genieten van sommige geruchten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.400,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Rotterdam
Reg.: 28 februari 2007
Gepost op 13 mei 2008 om 09:39:55.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thedge schreef:

(...)

Emnes is bijna binnen dus dan hebben we die miskoop hopelijk gehad!

ik denk dat t een goei is voor de breedte.
bruins ken lekker op 10 achter makaay en hopelijk berg.
op de vleugels hebben we nu alleen slory in wie ik meer een soort schaduw spits zie en lee.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Thedge Gele kaart: waarschuwing
Meervoudig international

Reg.: 22 augustus 2006
Gepost op 13 mei 2008 om 09:40:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

(...)

ik denk dat t een goei is voor de breedte.
bruins ken lekker op 10 achter makaay en hopelijk berg.
op de vleugels hebben we nu alleen slory in wie ik meer een soort schaduw spits zie en lee.

OK voor de breedte mee eens. Verder moeten we toch echt op zoek naar een hogere categorie spelers.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Feyenoord Kampioen
Vedette

Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 4 januari 2003
Gepost op 13 mei 2008 om 09:45:50.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thedge schreef:

(...)

OK voor de breedte mee eens. Verder moeten we toch echt op zoek naar een hogere categorie spelers.

Emnes is een talent voor de toekomst, die komt er wel.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.336,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 13 mei 2008 om 09:47:39.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thedge schreef:

(...)

klopt cker naar een hogere categorie.

weet iemadn hoe t zit met pranjic ik hoor niks meer van een tranfer geruchten rond deze speler,1st had je feyenoord ,tottenham/ajax en nu hoor ik niks meer?

is feyenoord nog bezig met die xisco van deportivo?
 Help mods!
Daniele Massaro
Vaste waarde in elftal

Uit: Breda
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 12 maart 2007
Gepost op 13 mei 2008 om 09:51:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Helder Postiga schreef:

De enige Braziliaan die ik nu kan bedenken is Luisão van Benfica, veelal bankzitter maar toch een Braziliaans international geweest. Nog maar 27 jaar. Ze hebben een paar maanden geleden ook al interesse getoond.

(...)

Paar maanden geleden was er toch ook interesse in een Braziliaanse verdediger, spelend in België? Bij Lokeren ofzo?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 13 mei 2008 om 09:56:19.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Daniele Massaro schreef:

(...)

Paar maanden geleden was er toch ook interesse in een Braziliaanse verdediger, spelend in België? Bij Lokeren ofzo?

klopt ik weet alleen niet of t lokeren was,maar dit is nou wat ik bedoel je hoord 1st iets over mogelijke transfers en dan in eens stopt t gerucht en hoor je niks meer.
 Help mods!
Lost Rebel
Veelbelovend talent

Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 18 juni 2007
Gepost op 13 mei 2008 om 09:57:58.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

(...)

klopt ik weet alleen niet of t lokeren was,maar dit is nou wat ik bedoel je hoord 1st iets over mogelijke transfers en dan in eens stopt t gerucht en hoor je niks meer.

Goh, raar he?
 Help mods!
Brutal
Basisspeler

Reg.: 27 juni 2007
Gepost op 13 mei 2008 om 10:00:03.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

(...)

Dat was J. Carlos.. En die kwam inderdaad van lokeren ja..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.478,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 13 mei 2008 om 10:02:06.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Lost Rebel schreef:

(...)

Goh, raar he?

nou best wel aangezien feyenoord die braziliaan wou hebbe en zich gemeld hadde.
maar we hebbe niks gehoord van dat hij niet wou of de vraag prijs te hoog lag of wat dan ook net als bij die RB waar de vraagprijs 3mil van was en hij uiteindelijk koos voor een andere club.
 Help mods!
Lost Rebel
Veelbelovend talent

Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 18 juni 2007
Gepost op 13 mei 2008 om 10:06:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

(...)

nou best wel aangezien feyenoord die braziliaan wou hebbe en zich gemeld hadde.
maar we hebbe niks gehoord van dat hij niet wou of de vraag prijs te hoog lag of wat dan ook net als bij die RB waar de vraagprijs 3mil van was en hij uiteindelijk koos voor een andere club.

Probeer voor jezelf onderscheid te maken tussen diverse geruchten.

Geloof niet alles...
 Help mods!
SUPERFAN
Vedette

Uit: Bilthoven
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 7 april 2004
Gepost op 13 mei 2008 om 11:47:27.     MSN: nielsienoorlander@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Lost Rebel schreef:

(...)

Probeer voor jezelf onderscheid te maken tussen diverse geruchten.

Geloof niet alles...

Inderdaad er staat ongelooflijk veel onzin in, en zodra zaakwaarnemers een club als Feyenoord in verband gaan brengen met hun spelers is het alleen maar de bedoeling om zogenaamd de concurrentie wakker te maken om een bod te doen.

Zie nu bij Buffel, hij staat weer in de spotlights, want er is een zogenaamd gerucht de wereld in geholpen. Dus heeft de zaakwaarnemer zijn zin.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk