Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Het grote geruchtentopic (deel 8)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »

Poster
Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) 
FLR4LIFE
Bankzitter

Vak: Stadiontribune - S
Reg.: 21 maart 2006
Gepost op 12 mei 2008 om 19:51:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bestlander schreef:

Tjonge, tjonge een paar dagen weggeweest, kom ik thuis ik denk meteen naar de PC er zal vast wel nieuws zijn op ons forum. En wat lees je dan, aleen maar dezelfde verhalen die al weken de ronde gaan. Wanneer komt Feyenoord nou echt eens met een speler. Als er voorin en achter echt versterkingen moeten komen dat mag je nu wel wat verwachten.

Ik baal als een stekker weer geen spelers aankoop nieuws.

dude, als je verwacht dat er om de paar dagen een speler wordt gehaald zal ik je bij deze even uit de illusie halen: Gaat niet gebeuren. Transfer periode duurt nog ruim 3 maanden dus be patience!!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.471,7VoVo: -Opstelling: incompleet
roytje435
Bankzitter

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 28 april 2007
Gepost op 12 mei 2008 om 19:53:18.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bestlander schreef:

Tjonge, tjonge een paar dagen weggeweest, kom ik thuis ik denk meteen naar de PC er zal vast wel nieuws zijn op ons forum. En wat lees je dan, aleen maar dezelfde verhalen die al weken de ronde gaan. Wanneer komt Feyenoord nou echt eens met een speler. Als er voorin en achter echt versterkingen moeten komen dat mag je nu wel wat verwachten.

Ik baal als een stekker weer geen spelers aankoop nieuws.

Nog 16 weken de tijd. Dan sluit de transfermarkt
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
helter skelter
Meervoudig international

Uit: Rotterdam
Vak: -
Reg.: 20 april 2006
Gepost op 12 mei 2008 om 20:11:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De weken voorafgaand aan een EK of WK is het altijd wat stil op de transfermarkt, wacht maar tot het toernooi voorbij is dan zijn de transfers niet meer bij te houden.

en hopelijk ook een paar goede aankopen van onze club
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
jordi
Nationale topspeler

Uit: maasbracht
Reg.: 7 juli 2002
Gepost op 12 mei 2008 om 20:38:09.         MSN: jordialexeew@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Op het ek worden de spelers alleen maar duurder.
Dus je kan beter ervoor kopen dan erna.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.400,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
1992 oudbeijerland
Regelmatige invaller

Uit: oud beijerland
Reg.: 16 december 2006
Gepost op 12 mei 2008 om 20:55:25.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jordi schreef:

Op het ek worden de spelers alleen maar duurder.
Dus je kan beter ervoor kopen dan erna.

dat weten clubs ook dus die proberen dan altijd spelers vast te houden tot na het ek
 Help mods!
LeroyFer Rode kaart: waarschuwing
Aanstormend talent

Uit: Heemstede
Vak: Maastribune - V
Reg.: 29 februari 2008
Gepost op 12 mei 2008 om 21:02:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick73 schreef:

(...)

Dat kan volgens jou niet beide?
En volgens mij is El Ahmadi ook een aankoop hoor

Dat was al rond voordat het seizoen 07-08 voorbij was.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Bestlander
Vaste waarde in elftal

Uit: Wateringen
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 12 mei 2008 om 21:02:32.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
roytje435 schreef:

(...)

Nog 16 weken de tijd. Dan sluit de transfermarkt

Dat is slim. tijdens de Ek komen er meer spelers naat boven drijven die ook de prijs opvoeren van spelers. Verder kan je wel stellen dat Feyenoord nog 16 weken de tijd heeft, uit het verleden is gebleken dat het vooruitschuiven van het aantrekken van spelers altijd verkeerd uitpakt. Zijn er dan op dit moment geen goede spelers voor Feyenoord om te halen? Volgens mij wel, ik vindt dat er nu spelrs moeten worden gehaald, andere clubs zijn ook allang bezig met versterkingen te halen. Waar zal Feyenoord op wachten, dat de beste spelers verkocht zijn! Natuurlijk begrijp ik ook wel wat FLR4LIVE schrijft dat er niet naar een paar dagen weer spelers worden gehaald, maar wanneer heeft Feyenoord dan de laatste versterking gehaald. En jij ben dus voorstander om nog rustig af te wachten ook al duurd het nog 3 maanden, nou dat is echt niet slim neem dat maar van mij aan. Halen moet je nu doen, straks valt er niets meer te halen.
 Help mods!
roytje435
Bankzitter

Reg.: 28 april 2007
Gepost op 12 mei 2008 om 21:27:41.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bestlander schreef:

(...)

Dat is slim. tijdens de Ek komen er meer spelers naat boven drijven die ook de prijs opvoeren van spelers. Verder kan je wel stellen dat Feyenoord nog 16 weken de tijd heeft, uit het verleden is gebleken dat het vooruitschuiven van het aantrekken van spelers altijd verkeerd uitpakt. Zijn er dan op dit moment geen goede spelers voor Feyenoord om te halen? Volgens mij wel, ik vindt dat er nu spelrs moeten worden gehaald, andere clubs zijn ook allang bezig met versterkingen te halen. Waar zal Feyenoord op wachten, dat de beste spelers verkocht zijn! Natuurlijk begrijp ik ook wel wat FLR4LIVE schrijft dat er niet naar een paar dagen weer spelers worden gehaald, maar wanneer heeft Feyenoord dan de laatste versterking gehaald. En jij ben dus voorstander om nog rustig af te wachten ook al duurd het nog 3 maanden, nou dat is echt niet slim neem dat maar van mij aan. Halen moet je nu doen, straks valt er niets meer te halen.

Ik ben het wel met je eens, maar ik heb liever dat Bosz rustig bezig is en spelers haalt van het kaliber Berg en Boulahrouz dan dat er binnen een week spelers met de kwaliteit van Lee en Greene worden gehaald. Feyenoord moet gewoon minstens 1 goede spits kopen, 1 goede rechtsback en een goede centrale verdediger die kan strijden met Vlaar om een basisplek.

[Dit bericht is veranderd door roytje435 (op 12 mei 2008 21:28:15).]
 Help mods!
bombardier2
International

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 3 augustus 2006
Gepost op 12 mei 2008 om 21:51:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik las dit bericht op FR12, hopelijk is hier iets van waar. Ik vind er vooralsnog niets op http://www.fcgforum.nl/ of bedoeld hij een ander forum?

Reactie van FR1908 op 12-05-08

Marcus Berg maakt waarschijnlijk deze week de overstap naar Feyenoord. De aanvaller komt over van FC Groningen en tekent een contract voor vier seizoenen bij de club uit Rotterdam.Het bedrag wat betaald is bedraagd waarschijnlijk 8 miljoen euro.Verder liet technisch directeur Bosz weten nog bezig te zijn met een Braziliaanse verdediger.De naam wou hij uiteraard niet prijsgeven.

Dit bericht kwam ik tegen op een Groningen forum ,weet niet of het betrouwbaar is ,maar ik dacht:laat ik hem er ff op zetten.

[Dit bericht is veranderd door bombardier2 (op 12 mei 2008 21:52:54).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
LeroyFer Rode kaart: waarschuwing
Aanstormend talent

Uit: Heemstede
Vak: Maastribune - V
Reg.: 29 februari 2008
Gepost op 12 mei 2008 om 21:52:50.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zou mooi zijn!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 12 mei 2008 om 22:03:16.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

(...)

Keurig gozer, kwas ook van plan om het neer te zetten, want ik was zojuist bezig om de Spaanse Sportkranten door te nemen. Doe ik meestal in een loos uurtje op de maandagavond.

Gezien de verkoop van Drenthe zou zoiets best wel kunne. Ik denk dat Feyenoord met Madrid gewoon (goed) wil samenwerken.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Feyenoord Kampioen
Vedette

Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 4 januari 2003
Gepost op 12 mei 2008 om 22:18:00.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
LeroyFer schreef:

(...)

Dat was al rond voordat het seizoen 07-08 voorbij was.

Blijft een aankoop
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.336,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Patrick73
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 12 mei 2008 om 22:19:51.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoord Kampioen schreef:

(...)

Blijft een aankoop

Dat heb jij heel goed gezien
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
peetmargarita
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Isla Margarita
Reg.: 30 april 2006
Gepost op 12 mei 2008 om 22:38:27.         MSN: imss1982@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Buakaw schreef:

(...)

onzin verwijderd

Een beetje normaal reageren mag ook wel. Niet iedereen hoeft jouw mening te delen.

Wat betreft dat bericht van het forum lijkt het me wat vergezocht. Hier wordt tenslotte ook van alles geschreven maar zelden met een betrouwbare bron. (Wat van mij persoonlijk ook niet altijd hoeft. Is wel leuk maar die vage berichten leveren wel altijd hele leuke discussies op.)

[Dit bericht is veranderd door Decker (op 12 mei 2008 23:08:48).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.414,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Sportclub
Vedette

Uit: Gouda
Reg.: 12 mei 2000
Gepost op 12 mei 2008 om 22:42:14.       MSN: firstwaldorf@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bombardier2 schreef:

Ik las dit bericht op FR12, hopelijk is hier iets van waar. Ik vind er vooralsnog niets op http://www.fcgforum.nl/ of bedoeld hij een ander forum?

Marcus Berg maakt waarschijnlijk deze week de overstap naar Feyenoord. De aanvaller komt over van FC Groningen en tekent een contract voor vier seizoenen bij de club uit Rotterdam.Het bedrag wat betaald is bedraagd waarschijnlijk 8 miljoen euro.Verder liet technisch directeur Bosz weten nog bezig te zijn met een Braziliaanse verdediger.De naam wou hij uiteraard niet prijsgeven.

Dit bericht kwam ik tegen op een Groningen forum ,weet niet of het betrouwbaar is ,maar ik dacht:laat ik hem er ff op zetten.

Grote onzin... Als Bosz een braziliaanse verdediger (cafu?) op het oog heeft zal hij dat niet naar buiten brengen. Ik heb Bosz bij geen enkele transfer kunnen betrappen op berichten dat er spelers komen.

Vergeet maar weer snel dat je op een groningenforum bent geweest. Daar wordt je dus niet wijzer.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DmitriFCG Gele kaart: waarschuwing
Ballenjongen

Reg.: 30 oktober 2007
Gepost op 12 mei 2008 om 22:42:26.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SleepingGiant schreef:

(...)

Sorry hoor, maar nu doe jij je cluppie toch teveel eer aan. Hetzelfde wat ik zie op mn werk (ik werk in Groningen), ze zien zichzelf daar zowat gelijkwaardig als Feyenoord.

Volgens mij is het wel een verschil als je af en toe een beker kan pakken, (bijna) altijd Europa ingaat (en soms zelfs de cup pakt) en af en toe meedoet voor het kampioenschap, terwijl Groningen moet vechten voor Europees voetbal en er dan na een paar ronden weer uitligt. Tuurlijk hebben wij een paar dramajaren. Maar binnen nu en 5 jaar staan wij weer een keer met de kampioenschaal in ons handen (sorry, geen bron :P) en zullen we weer van ons laten spreken in Europa. Groningen zal nooit meer zijn dan een leuke subtopper die af en toe boven zichzelf uitgroeit en iets bijzonders verricht. Dus ja, Feyenoord is echt wel een verbetering.

Buiten dit punt heb ik alleen maar respect voor je club en hun supporters. :P

Ik ontken ook niet dat Feyenoord een grotere club is. Ik baseer mij alleen op de feiten van de laatste drie seizoenen. Daarin blijkt het kwaliteitsverschil tussen Groningen en Feyenoord bijzonder klein te zijn. Dat is enerzijds de verdienste van Nijland e.d., maar voornamelijk het gevolg van jarenlang wanbeleid in Rotterdam. Met de begroting en achterban van Feyenoord zouden subtoppers niet seizoenenlang serieuze concurrenten mogen zijn.

Gezien de wekelijkse aanwezigheid van talrijke Europese scouts zie ik Berg eerder naar het buitenland vertrekken. Hij kan zichzelf, met een beetje geluk, komend EK in de kijker spelen van clubs uit interessantere competities. Afgaande op de ontvangstlijst van Groningen-NEC zaten gisteren o.a. vertegenwoordigers van Espanyol, Werder Bremen, PSG, Marseille, Juventus, Leverkusen, Stoke City en Middlesbrough op de tribune.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Bestlander
Vaste waarde in elftal

Gepost op 12 mei 2008 om 22:50:43.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hassel schreef:

(...)

Zwakke reactie, hij heeft gewoon gelijk. Het is mei hoor, pleeofs zijn nog bezig,

Maar een hoor, meneertje Bestlander komt thuis van vakantie en foei Feyenoord, geen aankopen

Wat maar een hoor, en wie zeg dat ik met vakantie ben geweest. Ojee deze heer gaat ook meedoen met denigrerend
schrijven. Het zal je zo wel zijn aangeleerd, een stukje fansoenlijk schrijven met elkaar schijnt heel moeilijk ook bij meneer te zijn. Ik heb niets verkeerd gezegd alleen deel ik meneer zijn mening niet en dan moet hij zich zo uitlaten op het forum. Het zeg alleen maar heel veel over jezelf heb je dat wel in de gaten!
 Help mods!
Patrick017
Meervoudig international

Reg.: 22 februari 2006
Gepost op 12 mei 2008 om 22:55:35.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

@Bestlander

Ik moet ze bij deze toch wel gelijk geven. De transfers kunnen we nu nog niet verwachten (Natuurlijk er is er al eentje geweest in de naam van Karim El Ahmadi)daar is het nog te vroeg voor. Vorige seizoen kan ik me herinneren dat Giovanni op 27 Juli werd gepresenteerd (dus dat wil zeggen nu nog anderhalve maand vanaf nu). Feyenoord is 'gewoon' rustig de mogelijkheden aan het bekijken voor eventuele aankopen en brengen niets naar buiten (Heel goed), dus heb gewoon geduld dan komen de transfers vanzelf..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.478,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Feyenoord Kampioen
Vedette

Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 4 januari 2003
Gepost op 12 mei 2008 om 23:00:36.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick017 schreef:

@Bestlander

Ik moet ze bij deze toch wel gelijk geven. De transfers kunnen we nu nog niet verwachten (Natuurlijk er is er al eentje geweest in de naam van Karim El Ahmadi)daar is het nog te vroeg voor. Vorige seizoen kan ik me herinneren dat Giovanni op 27 Juli werd gepresenteerd (dus dat wil zeggen nu nog anderhalve maand vanaf nu). Feyenoord is 'gewoon' rustig de mogelijkheden aan het bekijken voor eventuele aankopen en brengen niets naar buiten (Heel goed), dus heb gewoon geduld dan komen de transfers vanzelf..

Knap dat die begin juli al op de training stond met een 3 jarig contract op zak

[Dit bericht is veranderd door Feyenoord Kampioen (op 12 mei 2008 23:00:58).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.336,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Helder Postiga
Lid 2e elftal

Uit: Lisboa
Reg.: 20 juni 2005
Gepost op 12 mei 2008 om 23:01:55.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De enige Braziliaan die ik nu kan bedenken is Luisão van Benfica, veelal bankzitter maar toch een Braziliaans international geweest. Nog maar 27 jaar. Ze hebben een paar maanden geleden ook al interesse getoond.

quote:
bombardier2 schreef:

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Patrick017
Meervoudig international

Gepost op 12 mei 2008 om 23:02:28.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoord Kampioen schreef:

(...)

Knap dat die begin juli al op de training stond met een 3 jarig contract op zak

27 Juni bedoel ik natuurlijk ook dat is ander halve maand dus maar me insteek begrijp je volgens mij wel.
 Help mods!
Bestlander
Vaste waarde in elftal

Gepost op 12 mei 2008 om 23:03:17.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick017 schreef:

@Bestlander

Laten wij het maar hopen dan , je leest soms van die verhalen over 020 dan denk ik straks kopen hun de goede spelers voor ons weg. Het kunnen natuurlijk net zo ook geruchten zijn, maar die verhalen die bij 020 vandaan komen worden wel steeds vaker genoemd en daar ben ik niet zo blij mee.
 Help mods!
Patrick017
Meervoudig international

Gepost op 12 mei 2008 om 23:04:22.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er heeft bij de neuzen ook nog niemand getekend. Ja alleen die Argentijn die wel weer zou mislukken ala Rosales. Nee maak je er maar niet druk om er komen genoeg aankopen bij Feyenoord.
 Help mods!
st0ere2006
Meervoudig international

Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 12 mei 2008 om 23:20:33.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben maar eerlijk; Wat ze bij 020 denken binnen te halen dat boeit mij niet. Voorlopig hebben wij wel een peoplemanager binnengehaald ( als ik zo hier en daar de lofuitingen van spelers lees ) en die zich in zich sinds zijn debuut als trainer in de HC, ieder jaar nog met zijn jongens heeft geplaatst voor Europees voetbal. En die zeker al bewezen heeft dat hij zijn spelers sterker heeft kunnen maken.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Vakkiex3
Bankzitter

Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 7 januari 2008
Gepost op 12 mei 2008 om 23:35:21.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bombardier2 schreef:

Zou leuk zijn, denk alleen dat het nog wel effe duurt voordat Feyenoord weer met spelers aan komt zetten, we moeten gewoon rustig afwachten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk