| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) |  |
|
|
Sjonnie Meervoudig international
Uit: Meppel Vak: - Posts: 717 Reg.: 22 mei 2000 |
quote: suc1 schreef:
feyenoord heefd geen geld kan niks kopen.
kijk spelers zoals makaay is gewoon afval van de top van duitsland. Van Bronckhorst trouwens ook.
alleen Denny is wel goed.
Het is ook best frustrerend he als 020 supporter en het enige wat jullie halen is idd Afval !! Belle Perez en Bruno Silva.... echt europese top !! Zoveel geld te makken en geen fatsoenlijke aankoop kunnen doen. Hulde 
|
|
|
Kermit Vedette
Uit: Hellevoetsluis Vak: - Posts: 1500 Reg.: 19 september 2004 |
quote: Seldon schreef:
(...)
Ik dacht dat van Gaal al getrouwd was met zijn ego.
Dat dacht ik ook, maar uit zeer betrouwbare bron heb ik begrepen dat hij in scheiding ligt met zijn ego. Zijn ego moet hem niet meer...
|
|
|
Decker Administrator
Vak: - Posts: 1233 Reg.: 16 augustus 2006 | graag weer ff verder over geruchten rondom Feyenoord aub
|
|
|
berg1f Internationale topspeler
Uit: Oldenzaal Vak: - Posts: 923 Reg.: 24 september 2004 |
quote: Mr.Makaay schreef:
En een streep door André Ooijer..
André Ooijer benaderd door AZ
André Ooijer is door AZ-voorzitter Dirk Scheringa benaderd voor een overgang naar Alkmaar, zo meldt Johan Derksen vrijdag in Voetbal Insite. De verdediger zou het defensieve probleem in het DSB-stadion moeten oplossen.
AZ kampt met een defensief probleem en verloor daardoor al de nodige wedstrijden. De Alkmaar Zaanstreek Combinatie staat slechts tiende, in het seizoen dat het om het kampioenschap had moeten strijden.
Of Ooijer, die momenteel actief is bij Blackburn Rovers, wil komen is nog de vraag. Eerder wees de routinier mogelijke transfers naar PSV, Feyenoord en Ajax af.
Bron: VoetbalPrimeur.nl
Zoals ik net vermelde in een ander topic, ik heb het gevoel dat hij maandag/dinsdag door ons wordt gepresenteerd
|
|
|
Nick.K Nationale topspeler
Uit: Roosendaal Vak: Olympiatribune - P Posts: 847 Reg.: 7 januari 2001 |
quote: berg1f schreef:
(...)
Zoals ik net vermelde in een ander topic, ik heb het gevoel dat hij maandag/dinsdag door ons wordt gepresenteerd
Waar baseer jij het gevoel op?
Wat is de bron van je gevoel?
Pffff echte geruchten svp
|
|
|
Patrick017 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 662 Reg.: 22 februari 2006 | Vandaag bij de training ging het gerucht Lukas Podolski ook rond. Feyenoord zou hem voor een half jaar willen huren.
Hoop dat zoiets mogelijk is voor Feyenoord ben er zelf bang voor dat het niet gaat gebeuren.
|
|
|
Moon Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 626 Reg.: 20 augustus 2007 | tja, dat gerucht gaat al 2 jaar dus wat daar nog waar aan is..
zou wel wat zijn zeg als die hier komt ballen, sta ik alvast op de coolsingel.
|
|
|
Vakkiex3 Bankzitter
Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 445 Reg.: 7 januari 2008 |
quote: Patrick017 schreef:
Vandaag bij de training ging het gerucht Lukas Podolski ook rond. Feyenoord zou hem voor een half jaar willen huren.
Hoop dat zoiets mogelijk is voor Feyenoord ben er zelf bang voor dat het niet gaat gebeuren.
Wordt al bijna de hele winterstop geroepen, en nogmaals, ik ga er vanuit dat deze jongen absoluut niet naar Feyenoord komt. Die heeft in Engeland de clubs voor het uitkiezen.
|
|
|
Uit: Meppel Vak: - Posts: 717 Reg.: 22 mei 2000 | Ajax liet te dure Landzaat lopen
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De tijd dat voetballers bij Ajax de hoogste salarissen opstrijken lijkt voorbij. Feyenoord gaat heel ver om in het jubileumjaar kampioen te kunnen worden, zo bleek uit de transfer van Denny Landzaat. Bij de concurrent in Amsterdam werd er met lichte verbazing op gereageerd. "Ik keek er inderdaad van op", aldus technisch directeur Martin van Geel.
Nog niet zo lang geleden trachtte hij de middenvelder van Wigan naar Amsterdam te halen. In tegenstelling tot Feyenoord kon Ajax echter niet voldoen aan de hoge salariseisen. Ter vergelijking: Landzaat gaat in Rotterdam zelfs meer verdienen dan Albert Luque bij Ajax. "Dan had Landzaat dus veruit de best betaalde speler van Ajax moeten worden. En met alle respect voor Landzaat: voor hem wilden we geen uitzondering maken. Als het gaat om dit soort bedragen, haken wij af", aldus Van Geel.
Die Von Geil doet ook alles om z'n straatje maar schoon te vegen. Denk dat we ze idd "te" slim zijn afgeweest met Landzaat en dan gaan ze maar roepen dat ie nog meer verdiend dan Lucky Luke !! ja dream on !! zelfs nog meer dan Ronaldinho denk ik.
|
|
|
Feyenoorder020 Jeugdspeler
Vak: - Posts: 58 Reg.: 28 juni 2007 | Die Von Geil doet ook alles om z'n straatje maar schoon te vegen. Denk dat we ze idd "te" slim zijn afgeweest met Landzaat en dan gaan ze maar roepen dat ie nog meer verdiend dan Lucky Luke !! ja dream on !! zelfs nog meer dan Ronaldinho denk ik.
Inderdaad! Ik kan me niet voorstellen dat Feyenoord nu ineens salarissen aan het betalen is waar Ajax niet bij kan. Het lijkt me duidelijk dat van Geel is afgetroefd en nu met dit verhaal aan komt zetten. En die Kuffour, die komt ook uit de lucht vallen ineens zeg!
|
|
|
Uit: Meppel Vak: - Posts: 717 Reg.: 22 mei 2000 |
quote: Feyenoorder020 schreef:
Die Von Geil doet ook alles om z'n straatje maar schoon te vegen. Denk dat we ze idd "te" slim zijn afgeweest met Landzaat en dan gaan ze maar roepen dat ie nog meer verdiend dan Lucky Luke !! ja dream on !! zelfs nog meer dan Ronaldinho denk ik.
Inderdaad! Ik kan me niet voorstellen dat Feyenoord nu ineens salarissen aan het betalen is waar Ajax niet bij kan. Het lijkt me duidelijk dat van Geel is afgetroefd en nu met dit verhaal aan komt zetten. En die Kuffour, die komt ook uit de lucht vallen ineens zeg!
Idd, 020 en Von Geil weten van gekheid nie wat ze moeten kopen. Nu komen ze weer aanzetten met die over het paar getilde Kuffour !! nou die vond ik bij Bayern al een drama en aangezien hij vorig jaar verhuurd is aan livorno (kon hij ook geen contract afdwingen) en in augustus nog op proef bij Sunderland, en keane vond hem nie goed genoeg. Laten ze die maar mooi achterin zettuh wordt een lucky luke verhaal, die gast heeft het hele seizoen nog niet gespeeld en mist dus wedstrijdritme en tegen die tijd dat hij het ritme eens gevonden heeft staan wij al op de coolsingel !! Echt wat een losers daar bij 020 !!
|
|
|
Vakkiex3 Bankzitter
Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 445 Reg.: 7 januari 2008 | Kan mij ook niet voorstellen dat Feyenoord zoveel salaris gaat betalen aan een speler. Denk ook niet dat Landzaat het meest verdient bij Feyenoord, denk dat hij nooit over het salaris van makaay en Gio heen gaat.
|
|
|
Corleone Vedette Tweede plaats Feyenoord Netwerk Pool 2003/2004
Vak: Olympiatribune - BB Posts: 1091 Reg.: 4 november 2000 |
quote: Vakkiex3 schreef:
Kan mij ook niet voorstellen dat Feyenoord zoveel salaris gaat betalen aan een speler. Denk ook niet dat Landzaat het meest verdient bij Feyenoord, denk dat hij nooit over het salaris van makaay en Gio heen gaat.
als werkelijk het premier league salarisnivo gaat betalen weet ik nog wel een paar versterkingen... 
[Dit bericht is veranderd door Corleone (op 27 januari 2008 09:55:59).]
|
|
|
Vakkiex3 Bankzitter
Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 445 Reg.: 7 januari 2008 |
quote: Corleone schreef:
(...)
als werkelijk het premier league salarisnivo gaat betalen weet ik nog wel een paar versterkingen... 
Idd, maar ja dat is niet het geval, zou wel mooi wezen als het wel zo was.
|
|
|
Moosie Basisspeler
Vak: Stadiontribune - R Posts: 389 Reg.: 12 augustus 2007 | Had Bosz niet al eerder aangegeven dat ze Luque niet haalden o.a. omdat hij zoveel salaris wilde hebben? Die Van Geel verkoopt onzin. Alsof hij inzage zou krijgen in de contracten van Feyenoord. Ik mag toch hopen dat onze hoofdstedelijke 'vrienden' hier doorheen prikken, anders zijn ze nog dommer dan ik dacht.
Een zeer doorzichtige truc van Van Geel om onrust bij Feyenoord te veroorzaken, nadat ze Groningen al tweemaal genaaid hebben.
[Dit bericht is veranderd door Moosie (op 27 januari 2008 10:21:26).]
|
|
|
frenics Talent
Uit: groessen Vak: - Posts: 75 Reg.: 23 september 2007 |
quote: Moosie schreef:
Had Bosz niet al eerder aangegeven dat ze Luque niet haalden o.a. omdat hij zoveel salaris wilde hebben? Die Van Geel verkoopt onzin. Alsof hij inzage zou krijgen in de contracten van Feyenoord. Ik mag toch hopen dat onze hoofdstedelijke 'vrienden' hier doorheen prikken, anders zijn ze nog dommer dan ik dacht.
Een zeer doorzichtige truc van Van Geel om onrust bij Feyenoord te veroorzaken, nadat ze Groningen al tweemaal genaaid hebben.
Van Geel die liegt nog als hij hoest. Probeert zijn eigen straatje schoon te praten. Ze willen niet voor niets van hem af.
|
|
|
tufo Vedette
Uit: RIDDERKERK Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1290 Reg.: 21 april 2005 |
quote: Moosie schreef:
Had Bosz niet al eerder aangegeven dat ze Luque niet haalden o.a. omdat hij zoveel salaris wilde hebben? Die Van Geel verkoopt onzin. Alsof hij inzage zou krijgen in de contracten van Feyenoord. Ik mag toch hopen dat onze hoofdstedelijke 'vrienden' hier doorheen prikken, anders zijn ze nog dommer dan ik dacht.
)
Van Geel, de wethouder Hekking van het dorpje 020 is gefrustreerd en zijn trucjes liggen er altijd dik bovenop.
Wij lachen om je Martin!
|
|
|
marrtijn Vedette
Uit: amsterdam Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1662 Reg.: 23 december 2004 |
quote: berg1f schreef:
(...)
Ik heb dat gevoel ook constant hoor. Ook Landzaat zou niet komen, was te duur, mocht niet weg etc.
Het goede aan Feyenoord is dat ze niet opgeven en vol blijven gaan voor de spelers die ze echt willen hebben. Ze steken veel tijd erin om de speler een goed gevoel te geven. Laten bevriende spelers bellen etc.
Die jongens voelen zich gevleid en beseffen dat er bij Feyenoord een hoop te winnen is.
Ik zie Ooijer ook nog wel plotseling binnenlopen hier.
|
|
|
Uit: Meppel Vak: - Posts: 717 Reg.: 22 mei 2000 | Ooijer of Hansson denk ik ook !! Boula is nie haalbaar en denk dat 't speerpunt voor komende zomer Dirk is !! Dirk met Makaay voorin pffff wat is dromen soms toch mooi ha ha
|
|
|
Moon Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 626 Reg.: 20 augustus 2007 | |
|
El Jefe Geselecteerd voor Oranje
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - Q Posts: 466 Reg.: 19 mei 2004 | Net bij langs de lijn: Podolski wordt waarschijnlijk gehuurd tot einde seizoen....
|
|
|
marrtijn Vedette
Uit: amsterdam Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1662 Reg.: 23 december 2004 |
quote: El Jefe schreef:
Net bij langs de lijn: Podolski wordt waarschijnlijk gehuurd tot einde seizoen....
Dat is echt super... Echt waar?
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
Net bij langs de lijn: Podolski wordt waarschijnlijk gehuurd tot einde seizoen....
Dat zou wel inhouden dat van Marwijk het systeem zal gaan omgooien. Ik ben wel benieuwd wie hij dan gaat slachtofferen.
|
|
|
Olympus Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 347 Reg.: 1 juli 2004 | Podolski naar Feyenoord?!Zelfs een verhuur zou al een megastunt zijn! Bovendien zou Bosz daarmee direct de beste marktkoopman van NL zijn!
Nu hopen dat die Wilders niet afgeknald wordt een dag voor de Coolsingel 
|
|
|
Leon_S.C.F. Internationale topspeler
Uit: Groningen Vak: - Posts: 2911 Reg.: 1 januari 2006 |
Dat zou fantastisch zijn. Dan hebben we een geweldige voorhoede voor de rest van het seizoen. Maar vooralsnog geloof ik nog niet dat ie komt.
|
|
|