Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Het grote geruchtentopic (deel 8)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 99 »

Poster
Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) 
Sjonnie
Meervoudig international

Uit: Meppel
Vak: -
Reg.: 22 mei 2000
Gepost op 26 januari 2008 om 12:34:31.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
suc1 schreef:

feyenoord heefd geen geld kan niks kopen.
kijk spelers zoals makaay is gewoon afval van de top van duitsland. Van Bronckhorst trouwens ook.
alleen Denny is wel goed.

Het is ook best frustrerend he als 020 supporter en het enige wat jullie halen is idd Afval !! Belle Perez en Bruno Silva.... echt europese top !! Zoveel geld te makken en geen fatsoenlijke aankoop kunnen doen. Hulde
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.493,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kermit
Vedette

Uit: Hellevoetsluis
Reg.: 19 september 2004
Gepost op 26 januari 2008 om 12:42:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Seldon schreef:

(...)

Ik dacht dat van Gaal al getrouwd was met zijn ego.

Dat dacht ik ook, maar uit zeer betrouwbare bron heb ik begrepen dat hij in scheiding ligt met zijn ego. Zijn ego moet hem niet meer...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Decker
Administrator

Reg.: 16 augustus 2006
Gepost op 26 januari 2008 om 13:09:51.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

graag weer ff verder over geruchten rondom Feyenoord aub
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.399,0VoVo: -Opstelling: incompleet
berg1f
Internationale topspeler

Uit: Oldenzaal
Reg.: 24 september 2004
Gepost op 26 januari 2008 om 22:24:35.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Mr.Makaay schreef:

En een streep door André Ooijer..

André Ooijer benaderd door AZ

André Ooijer is door AZ-voorzitter Dirk Scheringa benaderd voor een overgang naar Alkmaar, zo meldt Johan Derksen vrijdag in Voetbal Insite. De verdediger zou het defensieve probleem in het DSB-stadion moeten oplossen.

AZ kampt met een defensief probleem en verloor daardoor al de nodige wedstrijden. De Alkmaar Zaanstreek Combinatie staat slechts tiende, in het seizoen dat het om het kampioenschap had moeten strijden.

Of Ooijer, die momenteel actief is bij Blackburn Rovers, wil komen is nog de vraag. Eerder wees de routinier mogelijke transfers naar PSV, Feyenoord en Ajax af.

Bron: VoetbalPrimeur.nl

Zoals ik net vermelde in een ander topic, ik heb het gevoel dat hij maandag/dinsdag door ons wordt gepresenteerd
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Nick.K
Nationale topspeler

Uit: Roosendaal
Vak: Olympiatribune - P
Reg.: 7 januari 2001
Gepost op 26 januari 2008 om 22:34:07.     ICQ: 59661271  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
berg1f schreef:

(...)

Zoals ik net vermelde in een ander topic, ik heb het gevoel dat hij maandag/dinsdag door ons wordt gepresenteerd

Waar baseer jij het gevoel op?
Wat is de bron van je gevoel?

Pffff echte geruchten svp
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.449,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Patrick017
Meervoudig international

Uit: Rotterdam
Reg.: 22 februari 2006
Gepost op 26 januari 2008 om 22:54:13.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vandaag bij de training ging het gerucht Lukas Podolski ook rond. Feyenoord zou hem voor een half jaar willen huren.

Hoop dat zoiets mogelijk is voor Feyenoord ben er zelf bang voor dat het niet gaat gebeuren.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.478,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Moon
Basisspeler

Reg.: 20 augustus 2007
Gepost op 26 januari 2008 om 23:18:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

tja, dat gerucht gaat al 2 jaar dus wat daar nog waar aan is..

zou wel wat zijn zeg als die hier komt ballen, sta ik alvast op de coolsingel.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Vakkiex3
Bankzitter

Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 7 januari 2008
Gepost op 26 januari 2008 om 23:46:18.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick017 schreef:

Vandaag bij de training ging het gerucht Lukas Podolski ook rond. Feyenoord zou hem voor een half jaar willen huren.

Hoop dat zoiets mogelijk is voor Feyenoord ben er zelf bang voor dat het niet gaat gebeuren.

Wordt al bijna de hele winterstop geroepen, en nogmaals, ik ga er vanuit dat deze jongen absoluut niet naar Feyenoord komt. Die heeft in Engeland de clubs voor het uitkiezen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Sjonnie
Meervoudig international

Gepost op 27 januari 2008 om 08:41:14.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ajax liet te dure Landzaat lopen
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De tijd dat voetballers bij Ajax de hoogste salarissen opstrijken lijkt voorbij. Feyenoord gaat heel ver om in het jubileumjaar kampioen te kunnen worden, zo bleek uit de transfer van Denny Landzaat. Bij de concurrent in Amsterdam werd er met lichte verbazing op gereageerd. "Ik keek er inderdaad van op", aldus technisch directeur Martin van Geel.

Nog niet zo lang geleden trachtte hij de middenvelder van Wigan naar Amsterdam te halen. In tegenstelling tot Feyenoord kon Ajax echter niet voldoen aan de hoge salariseisen. Ter vergelijking: Landzaat gaat in Rotterdam zelfs meer verdienen dan Albert Luque bij Ajax. "Dan had Landzaat dus veruit de best betaalde speler van Ajax moeten worden. En met alle respect voor Landzaat: voor hem wilden we geen uitzondering maken. Als het gaat om dit soort bedragen, haken wij af", aldus Van Geel.

Die Von Geil doet ook alles om z'n straatje maar schoon te vegen. Denk dat we ze idd "te" slim zijn afgeweest met Landzaat en dan gaan ze maar roepen dat ie nog meer verdiend dan Lucky Luke !! ja dream on !! zelfs nog meer dan Ronaldinho denk ik.
 Help mods!
Feyenoorder020
Jeugdspeler

Reg.: 28 juni 2007
Gepost op 27 januari 2008 om 09:01:47.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die Von Geil doet ook alles om z'n straatje maar schoon te vegen. Denk dat we ze idd "te" slim zijn afgeweest met Landzaat en dan gaan ze maar roepen dat ie nog meer verdiend dan Lucky Luke !! ja dream on !! zelfs nog meer dan Ronaldinho denk ik.

Inderdaad! Ik kan me niet voorstellen dat Feyenoord nu ineens salarissen aan het betalen is waar Ajax niet bij kan. Het lijkt me duidelijk dat van Geel is afgetroefd en nu met dit verhaal aan komt zetten. En die Kuffour, die komt ook uit de lucht vallen ineens zeg!
 Help mods!
Sjonnie
Meervoudig international

Gepost op 27 januari 2008 om 09:34:36.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoorder020 schreef:

Inderdaad! Ik kan me niet voorstellen dat Feyenoord nu ineens salarissen aan het betalen is waar Ajax niet bij kan. Het lijkt me duidelijk dat van Geel is afgetroefd en nu met dit verhaal aan komt zetten. En die Kuffour, die komt ook uit de lucht vallen ineens zeg!

Idd, 020 en Von Geil weten van gekheid nie wat ze moeten kopen. Nu komen ze weer aanzetten met die over het paar getilde Kuffour !! nou die vond ik bij Bayern al een drama en aangezien hij vorig jaar verhuurd is aan livorno (kon hij ook geen contract afdwingen) en in augustus nog op proef bij Sunderland, en keane vond hem nie goed genoeg. Laten ze die maar mooi achterin zettuh wordt een lucky luke verhaal, die gast heeft het hele seizoen nog niet gespeeld en mist dus wedstrijdritme en tegen die tijd dat hij het ritme eens gevonden heeft staan wij al op de coolsingel !! Echt wat een losers daar bij 020 !!
 Help mods!
Vakkiex3
Bankzitter

Gepost op 27 januari 2008 om 09:51:33.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kan mij ook niet voorstellen dat Feyenoord zoveel salaris gaat betalen aan een speler. Denk ook niet dat Landzaat het meest verdient bij Feyenoord, denk dat hij nooit over het salaris van makaay en Gio heen gaat.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Corleone
Vedette
Tweede plaats Feyenoord Netwerk Pool 2003/2004

Vak: Olympiatribune - BB
Reg.: 4 november 2000
Gepost op 27 januari 2008 om 09:55:18.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vakkiex3 schreef:

Kan mij ook niet voorstellen dat Feyenoord zoveel salaris gaat betalen aan een speler. Denk ook niet dat Landzaat het meest verdient bij Feyenoord, denk dat hij nooit over het salaris van makaay en Gio heen gaat.

als werkelijk het premier league salarisnivo gaat betalen weet ik nog wel een paar versterkingen...

[Dit bericht is veranderd door Corleone (op 27 januari 2008 09:55:59).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Vakkiex3
Bankzitter

Gepost op 27 januari 2008 om 09:57:38.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Corleone schreef:

(...)

als werkelijk het premier league salarisnivo gaat betalen weet ik nog wel een paar versterkingen...

Idd, maar ja dat is niet het geval, zou wel mooi wezen als het wel zo was.
 Help mods!
Moosie
Basisspeler

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 12 augustus 2007
Gepost op 27 januari 2008 om 10:18:13.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Had Bosz niet al eerder aangegeven dat ze Luque niet haalden o.a. omdat hij zoveel salaris wilde hebben? Die Van Geel verkoopt onzin. Alsof hij inzage zou krijgen in de contracten van Feyenoord. Ik mag toch hopen dat onze hoofdstedelijke 'vrienden' hier doorheen prikken, anders zijn ze nog dommer dan ik dacht.

Een zeer doorzichtige truc van Van Geel om onrust bij Feyenoord te veroorzaken, nadat ze Groningen al tweemaal genaaid hebben.

[Dit bericht is veranderd door Moosie (op 27 januari 2008 10:21:26).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.474,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
frenics
Talent

Uit: groessen
Reg.: 23 september 2007
Gepost op 27 januari 2008 om 10:32:40.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Moosie schreef:

Had Bosz niet al eerder aangegeven dat ze Luque niet haalden o.a. omdat hij zoveel salaris wilde hebben? Die Van Geel verkoopt onzin. Alsof hij inzage zou krijgen in de contracten van Feyenoord. Ik mag toch hopen dat onze hoofdstedelijke 'vrienden' hier doorheen prikken, anders zijn ze nog dommer dan ik dacht.

Een zeer doorzichtige truc van Van Geel om onrust bij Feyenoord te veroorzaken, nadat ze Groningen al tweemaal genaaid hebben.

Van Geel die liegt nog als hij hoest. Probeert zijn eigen straatje schoon te praten. Ze willen niet voor niets van hem af.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
tufo
Vedette

Uit: RIDDERKERK
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 21 april 2005
Gepost op 27 januari 2008 om 13:21:47.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Moosie schreef:

Van Geel, de wethouder Hekking van het dorpje 020 is gefrustreerd en zijn trucjes liggen er altijd dik bovenop.

Wij lachen om je Martin!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.485,8VoVo: -Opstelling: 4-5-1
marrtijn
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 23 december 2004
Gepost op 27 januari 2008 om 13:34:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
berg1f schreef:

(...)

Ik heb dat gevoel ook constant hoor. Ook Landzaat zou niet komen, was te duur, mocht niet weg etc.

Het goede aan Feyenoord is dat ze niet opgeven en vol blijven gaan voor de spelers die ze echt willen hebben. Ze steken veel tijd erin om de speler een goed gevoel te geven. Laten bevriende spelers bellen etc.

Die jongens voelen zich gevleid en beseffen dat er bij Feyenoord een hoop te winnen is.

Ik zie Ooijer ook nog wel plotseling binnenlopen hier.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Sjonnie
Meervoudig international

Gepost op 27 januari 2008 om 13:36:04.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ooijer of Hansson denk ik ook !! Boula is nie haalbaar en denk dat 't speerpunt voor komende zomer Dirk is !! Dirk met Makaay voorin pffff wat is dromen soms toch mooi ha ha
 Help mods!
Moon
Basisspeler

Reg.: 20 augustus 2007
Gepost op 27 januari 2008 om 15:30:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Met Dirk de CL in!
 Help mods!
El Jefe
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 19 mei 2004
Gepost op 27 januari 2008 om 17:42:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Net bij langs de lijn: Podolski wordt waarschijnlijk gehuurd tot einde seizoen....
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.464,7VoVo: -Opstelling: incompleet
marrtijn
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 23 december 2004
Gepost op 27 januari 2008 om 17:43:21.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefe schreef:

Net bij langs de lijn: Podolski wordt waarschijnlijk gehuurd tot einde seizoen....

Dat is echt super... Echt waar?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 27 januari 2008 om 17:45:18.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefe schreef:

Dat zou wel inhouden dat van Marwijk het systeem zal gaan omgooien. Ik ben wel benieuwd wie hij dan gaat slachtofferen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Olympus
Basisspeler

Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 1 juli 2004
Gepost op 27 januari 2008 om 17:46:18.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Podolski naar Feyenoord?!Zelfs een verhuur zou al een megastunt zijn! Bovendien zou Bosz daarmee direct de beste marktkoopman van NL zijn!

Nu hopen dat die Wilders niet afgeknald wordt een dag voor de Coolsingel
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Leon_S.C.F.
Internationale topspeler

Uit: Groningen
Reg.: 1 januari 2006
Gepost op 27 januari 2008 om 17:47:06.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefe schreef:

Dat zou fantastisch zijn. Dan hebben we een geweldige voorhoede voor de rest van het seizoen. Maar vooralsnog geloof ik nog niet dat ie komt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.678,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk