| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) |  |
|
|
RoelofLuinge Vedette
Vak: Marathontribune - E Posts: 1379 Reg.: 14 december 2004 |
quote: eddepet14 schreef:
Wat mij betreft mag Buffel erbij komen. De Koef is ook niet verkeerd, maar zal niet eerder komen dan de aankomende zomer. Nu nog achterin iemand erbij, Boularouz of Hansson, is mij om het even. Beide zijn een aanwinst.
Asjeblieft zeg, geen labiele Belgen, bankzitters van concurrenten of Zweedse mandekkers met een draaicirkel van een Boeing 747 en een inspeelpass van het niveau likmevestje 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: RoelofLuinge schreef:
(...)
Asjeblieft zeg, geen labiele Belgen, bankzitters van concurrenten of Zweedse mandekkers met een draaicirkel van een Boeing 747 en een inspeelpass van het niveau likmevestje 
Topscheidsrechter ben je . Goed gezien.
|
|
|
Droneyev Bankzitter
Uit: Den Haag Vak: Olympiatribune - N Posts: 239 Reg.: 1 september 2007 |
quote: RoelofLuinge schreef:
(...)
Ik denk dat Koevermans ten onrechte op de bank gehouden wordt. Moet toch om gek van te worden zijn: clubtopscorer (AZ en PSV) en niet spelen!
Van mij mag hij komen!
|
|
|
Moosie Basisspeler
Vak: Stadiontribune - R Posts: 389 Reg.: 12 augustus 2007 | Majstorovic gaat waarschijnlijk naar Lazio, dus die kunnen we sowieso vergeten.
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 3454 Reg.: 24 augustus 2004 |
quote: Droneyev schreef:
(...)
Ik denk dat Koevermans ten onrechte op de bank gehouden wordt. Moet toch om gek van te worden zijn: clubtopscorer (AZ en PSV) en niet spelen!
Van mij mag hij komen!
Ruilen met Slory, Lee, Buis en hofland
Ps. Ik denk dat hij het type spits is die zeer goed samen kan spelen met Roy. Roy voor de diepgand en Danny voor het kaatsen, en om de bal vast te houden.
|
|
|
JimmyFloyd Vedette
Vak: - Posts: 1650 Reg.: 6 april 2004 |
quote: Droneyev schreef:
(...)
Van mij mag hij komen!
En dan zit ie ook op de bank! Bert wil namelijk niet met 2 spitsen spelen. Heeft hij duidelijk voor aanvang van de competitie naar buiten gebracht.
|
|
|
Wiseguy Vedette
Vak: - Posts: 1878 Reg.: 19 augustus 2004 | Koevermans is onhaalbaar aangezien psv niet nóg een speler naar een concurrent zal laten vertrekken. Feyenoord zou hem mijns inziens wel heel goed kunnen gebruiken. Maar goed, gaat niet gebeuren.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: Moosie schreef:
Majstorovic gaat waarschijnlijk naar Lazio, dus die kunnen we sowieso vergeten.
Gelukkig...
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 3454 Reg.: 24 augustus 2004 |
quote: Wiseguy schreef:
Koevermans is onhaalbaar aangezien psv niet nóg een speler naar een concurrent zal laten vertrekken. Feyenoord zou hem mijns inziens wel heel goed kunnen gebruiken. Maar goed, gaat niet gebeuren.
Misschien nu die nieuwe jongen zo veel beter is dan ze dachten dat ze wel wilen meewerken.
Farfan speelt ook op het middenveld. Spitsen hebben ze nu nog steeds in overvloed daar
|
|
|
EOD Nationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2088 Reg.: 2 maart 2006 | Waar komt het gerucht over Koevermans nou weer vandaan. Die doet het toch gewoon goed bij PSV?
|
|
|
Boones Talent
Uit: Gorinchem Vak: - Posts: 77 Reg.: 11 juli 2007 | landzaat goeie aankoop. nu boula of hansson nog en kermit erasmus als talentenspitsje volgnd seizoen dan kunenn we weer vorouit 
|
|
|
eddepet14 Vaste waarde in elftal
Uit: zeist Posts: 396 Reg.: 6 juli 2001 | @ EOD,
Koevermans is niet tevreden bij PSV op de bank, er is geen gerucht, somige en ik ook zouden kunnen denken dat hij dus weg wil bij Pisvee.
Daar komt het vandaan............
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 | Kansloze discussie weer over Koevermans. PSV heeft vele miljoenen betaald voor hem, een bedrag dat zij eerder kunnen ophoesten met de CL maar voor ons veel te hoog is op zo'n speler. Dus als ze hem al willen laten gaan, gaat het erg veel kosten (veel meer dan een 4 of 5 mio).
Als ze hem al niet naar een spaanse club laten gaan kun je het shaken dat ze hem naar Feyenoord laten gaan. En Koevermans moet niet zeuren, als je bij AZ op de bank zit en denkt dat je tussen de namen bij PSV in de basis komt te staan heb je een gaatje in je kop.
|
|
|
eddepet14 Vaste waarde in elftal
Uit: zeist Posts: 396 Reg.: 6 juli 2001 | Ben ik niet met je eens DR, als je er bij Az de meeste goals maakt, en vervolgens bij PSV ook hoog op de lijst staat, Lees (10), dan mag je best een basisplek eisen hoor, dat doen die jankers uit het buitenland ook, als ze op de bank moeten zitten omdat ze niet presteren, Ga mij nou niet vertellen dat die draak die Lazovic heet beter is dan Koevermans.
|
|
|
kees1969 Vaste waarde in elftal
Uit: Katwijk Vak: - Posts: 364 Reg.: 20 juli 2004 | Het moet Erik Nevland worden!
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4611 Reg.: 16 juni 2003 | Mijn kat heet Pino, maar hij heeft geen geruchten op het moment.
;)
quote: Wiseguy schreef:
Koevermans is onhaalbaar aangezien psv niet nóg een speler naar een concurrent zal laten vertrekken. Feyenoord zou hem mijns inziens wel heel goed kunnen gebruiken. Maar goed, gaat niet gebeuren.
Arbitrage zaak ;)
[Dit bericht is veranderd door MD (op 25 januari 2008 15:54:17).]
|
|
|
Nick.K Nationale topspeler
Uit: Roosendaal Vak: Olympiatribune - P Posts: 847 Reg.: 7 januari 2001 |
quote: eddepet14 schreef:
@ EOD,
Koevermans is niet tevreden bij PSV op de bank, er is geen gerucht, somige en ik ook zouden kunnen denken dat hij dus weg wil bij Pisvee.
Daar komt het vandaan............
Dan moet je wel uitkijken voor de mods want dit is niet de WIE WIL JE GRAAG ZIJN TOPIC maar HET GERUCHTEN TOPIC>
Pfffff niemand leert er van nu zijn er eindelijk echte geruchten en kunnen we straks naar FR12 omdat het hier weer dicht zit 
[Dit bericht is veranderd door Nick.K (op 25 januari 2008 16:27:52).]
|
|
|
nefertete  Bankzitter
Vak: - Posts: 674 Reg.: 7 januari 2008 |
quote: kees1969 schreef:
Het moet Erik Nevland worden!
Zeker een goede speler met prima mentaliteit, helaas de jongste niet meer. 
|
|
|
sahinfan Jeugdspeler
Uit: Papendrecht Vak: - Posts: 53 Reg.: 29 juli 2007 |
quote: kees1969 schreef:
Het moet Erik Nevland worden!
Mijn idee. Dat is nou de ideale partner van Makaay. Werkt zich altijd een slag in de rondte, altijd in beweging enz. Zou perfect zou voor het voetbal dat van Marwijk zegt te willen spelen, n.l. constant druk op de tegenstander, bij balbezit van de tegenstander en daarnaast is het ook gewoon een prima voetballer.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: st0ere2006 schreef:
(...)
Als je Bruins op 10 zet en het loopt goed met Landzaat dan hebje die overschatte morroc niet nodig,
el Ahmadi word in mijn ogen helemaal niet overhyped. Dit is een speler die de kwaliteiten heeft om in de toekomst een wereldtopper te worden.
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 | Ik zag Andre Ooijer in beeld staan bij de voorbeschouwing AZ-Willem II. Ik zat even te denken en is dat misschien onze volgende aankoop ? Ik had het geluid uit staan namelijk 
|
|
|
Ricardo Feyenoord/SCP Vedette
Uit: Den Haag Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1943 Reg.: 12 augustus 2005 |
quote: GreyHornet schreef:
Ik zag Andre Ooijer in beeld staan bij de voorbeschouwing AZ-Willem II. Ik zat even te denken en is dat misschien onze volgende aankoop ? Ik had het geluid uit staan namelijk 
Nee werd gezegd dat AZ hem z.s.m wil inlijven, maar dan zal Scheringa met een heel goed aanbod moeten komen. Feyenoord en 020 zijn er namelijk ook mee bezig geweest en die is het (tot dusverre) ook niet gelukt.
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 |
quote: Ricardo Feyenoord/SCP schreef:
(...)
Nee werd gezegd dat AZ hem z.s.m wil inlijven, maar dan zal Scheringa met een heel goed aanbod moeten komen. Feyenoord en 020 zijn er namelijk ook mee bezig geweest en die is het (tot dusverre) ook niet gelukt.
Ah ok. Bedankt voor de informatie in ieder geval. Fijne avond nog
Zou wel een goeie aankoop zijn voor AZ. Wel weer dubbel werk voor de ziekenboeg daar. Zou hem ook nog steeds graag hier willen zien, dan zitten we in de breedte meteen een stuk sterker met Landzaat en een RCV.
|
|
|
frcrwk Ballenjongen
Vak: - Posts: 9 Reg.: 1 augustus 2005 | Belgium midfielder Thomas Buffel wants to leave Rangers in January because of his lack of first-team opportunities. (Various)
http://www.bbc.co.uk (transfer rumors)
Je weet het dus nooit en ik wil graag zo'n soort speler rond makaay
|
|
|
Mr.Makaay Jeugdspeler
Vak: - Posts: 40 Reg.: 20 juli 2007 | En een streep door André Ooijer..
André Ooijer benaderd door AZ
André Ooijer is door AZ-voorzitter Dirk Scheringa benaderd voor een overgang naar Alkmaar, zo meldt Johan Derksen vrijdag in Voetbal Insite. De verdediger zou het defensieve probleem in het DSB-stadion moeten oplossen.
AZ kampt met een defensief probleem en verloor daardoor al de nodige wedstrijden. De Alkmaar Zaanstreek Combinatie staat slechts tiende, in het seizoen dat het om het kampioenschap had moeten strijden.
Of Ooijer, die momenteel actief is bij Blackburn Rovers, wil komen is nog de vraag. Eerder wees de routinier mogelijke transfers naar PSV, Feyenoord en Ajax af.
Bron: VoetbalPrimeur.nl
|
|
|