| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) |  |
|
|
Vakkiex3 Bankzitter
Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 445 Reg.: 7 januari 2008 | Landzaat is eigenlijk geen gerucht meer.
Dat verhaal over Podolski wordt op meerdere plekken verteld, maar ook alleen als reactie op iets. Zou mijn schoenen opvreten als hij bij ons komt ballen, heb je echt een wereldspits aan.
Hansson zou en mooie aankoop zijn, we gaan het dus afwachten.
Majstorovic heb ik niets over gehoord, maar in zijn tijd in NL had ik hem al graag bij Feyenoord gezien zou net als Hansson een goeie en bruikbare aankoop zijn.
Het enige jammere aan deze namen is dat het allemaal best oude spelers zijn, voor de korte termijn is dat goed, maar op de lange termijn ga je daar weer problemen mee krijgen.
Misschien dat er van de zomer jongere spelers worden aangetrokken.
|
|
|
WD_1908  Nationale topspeler
Uit: Nieuw-Lekkerland Vak: Maastribune - V Posts: 1520 Reg.: 28 juni 2006 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Ach kom op man. Feyenoord heeft meer behoefte aan een fysiek sterke beer op het middenveld. Landzaat is dus hierbij niet het ontbrekende schakel op het middenveld. Verder is hij maar een meevoetballer. Feyenoord moet zich alleen versterken met spelers die het team naar een hogere niveau kan tillen.
Die zijn er simpelweg niet. Niet voor Feyenoord in ieder geval. Landzaat is zeker geen mietje. Brengt rust en ervaring. Zo hoeft niet alles op v Bronckhorst aan te komen. Zeer goede aanwinst, mooie balans ook. Gio en Landzaat verdedigend, zodat Bruins en Guzman aanvallen hun gang kunnen gaan. 2 toptalenten met 2 (voor NL begrippen) zeer goede ervaren krachten.
|
|
|
Vakkiex3 Bankzitter
Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 445 Reg.: 7 januari 2008 |
quote: WD_1908 schreef:
(...)
Die zijn er simpelweg niet. Niet voor Feyenoord in ieder geval. Landzaat is zeker geen mietje. Brengt rust en ervaring. Zo hoeft niet alles op v Bronckhorst aan te komen. Zeer goede aanwinst, mooie balans ook. Gio en Landzaat verdedigend, zodat Bruins en Guzman aanvallen hun gang kunnen gaan. 2 toptalenten met 2 (voor NL begrippen) zeer goede ervaren krachten.
Goed verwoordt op deze manier.
|
|
|
mario en willem Veelbelovend talent
Uit: nispen Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 98 Reg.: 21 mei 2007 | we hoorden het vandaag voor het eerst op varkenoord zo rond 18.00uur
landzaat zou gekocht zijn voor 5 miljoen
nu lees je voor 500.000 pond
dat zou een koopje zijn,vond 5 miljoen wel aan de hoge kant
maar zeker een versterking.
Al zal ik nooit fan van hem worden vanwege zijn 020 achtergrond.
ben benieuwd wie er nog meer bijkomt.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
(...)
In het buiteland zijn er zat fysiek sterke middenvelders die haalbaar zijn voor Feyenoord. Had desnoods tot de zomer gewacht om zo'n type middenvelder te halen. Anderzijds is nu hij komt geen plaats meer voor een geweldenaar als el Ahmadi. Nu weet ik ook wel dat el Ahmadi niet zó'n fysiek sterke middenvelder is, maar ik acht hem wel zeker 5 klasse beter dan Landzaat.
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
In het buiteland zijn er zat fysiek sterke middenvelders die haalbaar zijn voor Feyenoord. Had desnoods tot de zomer gewacht om zo'n type middenvelder te halen. Anderzijds is nu hij komt geen plaats meer voor een geweldenaar als el Ahmadi. Nu weet ik ook wel dat el Ahmadi niet zó'n fysiek sterke middenvelder is, maar ik acht hem wel zeker 5 klasse beter dan Landzaat.
Er is komend seizoen nog steeds plek voor El Ahmadi hoor. Als Sahin vertrekt komt El Ahmadi voor de basis en zal Landzaat toch echt op de bank terecht komen, of Feyenoord moet een ander systeem gaan spelen.
|
|
|
bombardier2 International
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 618 Reg.: 3 augustus 2006 | Petter Hansson is een klasbak...
Maar ik snap iets niet: waarom staat er op de voorpagina van feyenoord netwerk dat Hansson niet in beeld is??
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: GreyHornet schreef:
(...)
Er is komend seizoen nog steeds plek voor El Ahmadi hoor. Als Sahin vertrekt komt El Ahmadi voor de basis en zal Landzaat toch echt op de bank terecht komen, of Feyenoord moet een ander systeem gaan spelen.
Ik kan me niet voorstellen dat een speler als Landzaat naar Feyenoord komt voor de bank. Hij gaat daar echt niet veel salaris voor inleveren.
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4076 Reg.: 26 oktober 2006 |
(...)
Als je Bruins op 10 zet en het loopt goed met Landzaat dan hebje die overschatte morroc niet nodig,
|
|
|
DJ Vedette
Uit: Kaatsheuvel Vak: Stadiontribune - Q Posts: 1559 Reg.: 5 november 2000 |
quote: bombardier2 schreef:
Petter Hansson is een klasbak...
Maar ik snap iets niet: waarom staat er op de voorpagina van feyenoord netwerk dat Hansson niet in beeld is??
Omdat Van marwijk zei dat een van de 2 namen {landzaat en hamsson] niet in beeld is...
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 |
quote: st0ere2006 schreef:
(...)
Als je Bruins op 10 zet en het loopt goed met Landzaat dan hebje die overschatte morroc niet nodig,
Dat is wel waar. Heel overschat vind ik El Ahmadi niet hoor. Vergis je niet, hij heeft zeker kwaliteiten maar dat hij het grootste talent op de Nederlandse velden wordt genoemd is naar mijn mening niet bepaald terecht.
Desalniettemin zie ik hem graag komen.
|
|
|
WD_1908  Nationale topspeler
Uit: Nieuw-Lekkerland Vak: Maastribune - V Posts: 1520 Reg.: 28 juni 2006 |
(...)
Dat is wel waar. Heel overschat vind ik El Ahmadi niet hoor. Vergis je niet, hij heeft zeker kwaliteiten maar dat hij het grootste talent op de Nederlandse velden wordt genoemd is naar mijn mening niet bepaald terecht.
Desalniettemin zie ik hem graag komen.
Maar zoals bekend gaat Sahin sowieso en zal ook de Guzman geen jaren meer blijven. Zo'n El Ahmadi kan er met gemak bij, als ze die idd willen hebben.
|
|
|
wateringer Vedette
Vak: Maastribune - V Posts: 3635 Reg.: 10 juni 2001 |
(...)
Ik ben dat wel met je eens hoor. Er wordt hier zoveel over die El Ahmadi gepraat dat het lijkt of dat die jongen de verlosser zou zijn, en er geen andere voetballer is die we zouden moeten kopen.
En wat GreyHornet zegt, we zitten inderdaad elkaar aan te praten dat die gast het grootste talent van de Eredivisie is, hij wordt hier met de minuut groter....
[Dit bericht is veranderd door wateringer (op 25 januari 2008 06:52:20).]
|
|
|
JimmyFloyd Vedette
Vak: - Posts: 1650 Reg.: 6 april 2004 |
quote: wateringer schreef:
(...)
En wat GreyHornet zegt, we zitten inderdaad elkaar aan te praten dat die gast het grootste talent van de Eredivisie is, hij wordt hier met de minuut groter....
Kijk je wel eens naar Twente? Ali kan echt een grote worden. Toch is Landzaat een speler die we, op dit moment, harder nodig hebben. Het middenveld werd in vele fases van diverse wedstrijden overlopen. Danny is een speler die daarop goed kan anticiperen. Hij bewaakt de balans.
|
|
|
rudolfo Aanstormend talent
Uit: Amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 123 Reg.: 17 januari 2005 | Aangezien het hier blijkbaar na de korte shock-therapie van Colonel Decker afgelopen week (gelukkig) toch weer deels over niet-geruchten kan gaan (El Ahmadi bladiebla):
Wat werd die Engelaar (hosanna hosanna) gister een paar keer flink gepoort zeg ! Skitterend !
|
|
|
eddepet14 Vaste waarde in elftal
Uit: zeist Posts: 396 Reg.: 6 juli 2001 | Wat mij betreft mag Buffel erbij komen. De Koef is ook niet verkeerd, maar zal niet eerder komen dan de aankomende zomer. Nu nog achterin iemand erbij, Boularouz of Hansson, is mij om het even. Beide zijn een aanwinst.
|
|
|
Totti10 Talent
Uit: Zwijndrecht Vak: Marathontribune - E Posts: 69 Reg.: 22 april 2006 |
quote: Vakkiex3 schreef:
Landzaat is eigenlijk geen gerucht meer.
Dat verhaal over Podolski wordt op meerdere plekken verteld, maar ook alleen als reactie op iets. Zou mijn schoenen opvreten als hij bij ons komt ballen, heb je echt een wereldspits aan.
Hansson zou en mooie aankoop zijn, we gaan het dus afwachten.
Majstorovic heb ik niets over gehoord, maar in zijn tijd in NL had ik hem al graag bij Feyenoord gezien zou net als Hansson een goeie en bruikbare aankoop zijn.
Het enige jammere aan deze namen is dat het allemaal best oude spelers zijn, voor de korte termijn is dat goed, maar op de lange termijn ga je daar weer problemen mee krijgen.
Misschien dat er van de zomer jongere spelers worden aangetrokken.
Lekker hoor Landzaat erbij nu Hansson nog!
Zijn wel oudere spelers maar als je CL haalt verdien je geld en kan je in de jaren dat de oudere nog spelen voorzichtig jongere honden gaan halen!
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4611 Reg.: 16 juni 2003 |
(...)
Die zijn er simpelweg niet. Niet voor Feyenoord in ieder geval. Landzaat is zeker geen mietje. Brengt rust en ervaring.Zeer goede aanwinst, mooie balans ook. Gio en Landzaat verdedigend, zodat Bruins en Guzman aanvallen hun gang kunnen gaan. 2 toptalenten met 2 (voor NL begrippen) zeer goede ervaren krachten.
Zo goed heb ik Landzaat nooit gevonden. Ik vond zijn verkiezing in Oranje boven Van Bommel dan ook onbegrijpelijk.
Het is gewoon een aardige speler om erbij te hebben.
Verschil met Sahin is alleen ervaring. Verder heeft Sahin veel meer potentieel en ik hoop ook dat Dortmund van Sahin afziet :)
Dat Feyenoord Sahin kan strikken voor komende seizoen.
(...)
ahhh fraai denigrerend weer...en volslagen bullS
El Ahmadi is niet overschat, het is gewoon een goede voetballer.
[Dit bericht is veranderd door MD (op 25 januari 2008 09:40:42).]
|
|
|
drummerboy Basisspeler
Uit: Bunde Vak: Olympiatribune - NN Posts: 319 Reg.: 1 februari 2006 |
quote: MD schreef:
(...)
Zo goed heb ik Landzaat nooit gevonden. Ik vond zijn verkiezing in Oranje boven Van Bommel dan ook onbegrijpelijk.
Het is gewoon een aardige speler om erbij te hebben.
Verschil met Sahin is alleen ervaring. Verder heeft Sahin veel meer potentieel en ik hoop ook dat Dortmund van Sahin afziet 
Dat Feyenoord Sahin kan strikken voor komende seizoen.
...Landzaat voor een prikkie ophalen voor de positie van Sahin is eigenlijk ook een afleidingsmanoeuvre...... Dortmund "ziet" dat Sahin niet presteert, Feyenoord koopt iemand in de winterstop voor die plek en we nemen Sahin in de zomer over..... 
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4611 Reg.: 16 juni 2003 |
quote: drummerboy schreef:
(...)
...Landzaat voor een prikkie ophalen voor de positie van Sahin is eigenlijk ook een afleidingsmanoeuvre...... Dortmund "ziet" dat Sahin niet presteert, Feyenoord koopt iemand in de winterstop voor die plek en we nemen Sahin in de zomer over..... 
Hehe, ja zoiets ging er ook door mijn hoofd heen 
MAar goed, er komen 2 aankopen. Landzaat is er 1.
Wie is de ander dan? Want het wordt dan of een verdediger of een spits.
Aangezien je eigenlijk in iedere linie wel een aankoop kunt verwachten.
Ik verwacht zelf een verdediger.
Maar ik hoop op een Podolski 
ps:
ik lees op het 020-forum dat die 2e aankoop/huur Bhoularuz zou zijn volgens hardnekkige geruchten (geen bron)
[Dit bericht is veranderd door MD (op 25 januari 2008 09:47:35).]
|
|
|
FR_1908 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 2321 Reg.: 18 april 2004 |
(...)
ps:
ik lees op het 020-forum dat die 2e aankoop/huur Bhoularuz zou zijn volgens hardnekkige geruchten (geen bron)
Nee, denk het niet. Shabbah op 't forum claimt Boula te kennen en vrienden van hem ook. Hij meldde dat Boula alsnog naar Ajoks gaat, alhoewel ik hem liever bij ons zie.
|
|
|
JimmyFloyd Vedette
Vak: - Posts: 1650 Reg.: 6 april 2004 |
quote: FR_1908 schreef:
(...)
Nee, denk het niet. Shabbah op 't forum claimt Boula te kennen en vrienden van hem ook. Hij meldde dat Boula alsnog naar Ajoks gaat, alhoewel ik hem liever bij ons zie.
En jij gelooft zo'n Shappi?
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4611 Reg.: 16 juni 2003 | Feyenoord kwam in het verleden wel vaker met een konijn uit den hoge hoed 
(Pi-Air, Koeman etc)
Dus als de heer Bhoularuz de gelederen komt versterken, ben ik zeer tevreden.
Nog een jonge talentvolle spits kopen (die nog niet alle wedstrijd moet spelen). Is Feyenoord klaar. Dan lekker alles gooien op de scouting voor volgend jaar.
|
|
|
Vakkiex3 Bankzitter
Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 445 Reg.: 7 januari 2008 |
Feyenoord kwam in het verleden wel vaker met een konijn uit den hoge hoed 
(Pi-Air, Koeman etc)
Dus als de heer Bhoularuz de gelederen komt versterken, ben ik zeer tevreden.
Nog een jonge talentvolle spits kopen (die nog niet alle wedstrijd moet spelen). Is Feyenoord klaar. Dan lekker alles gooien op de scouting voor volgend jaar.
Ik zie Bhoula nog liever komen dan Hansson of majstorovic
|
|
|
Rotterdam Subway Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 846 Reg.: 28 juli 2006 |
quote: Vakkiex3 schreef:
(...)
Ik zie Bhoula nog liever komen dan Hansson of majstorovic
Ik denk dat iedereen het daar wel over eens is.
|
|
|