| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) |  |
|
|
STREETS Vaste waarde in elftal
Uit: rotterdam de havens Vak: - Posts: 441 Reg.: 21 april 2005 | Het lijkt er toch op dat we naast Henk Vos gaan grijpen, schijnbaar kan feyenoord niet zn vorstelijke salaris ophoesten. Toch houdt Bosz hoop op de komst van Vos.
Net wordt er genoemd dat Landzaat waarschijnlijk naar feyenoord komt, vind t persoonlijk wel een versterking voor het middenveld, is iemand die de lijnen kan uitzetten.
|
|
|
Moeder Theresa Vaste waarde in elftal
Uit: Breda Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 370 Reg.: 12 maart 2007 | Ik ben benieuwd waar Rijnmond dan dat gerucht vandaan haalt? 'Het gerucht ging door de Kuip' zei hij, maar daar word ik niet wijs van.
|
|
|
daveen Ballenjongen
Vak: - Posts: 20 Reg.: 24 januari 2008 | |
|
Moeder Theresa Vaste waarde in elftal
Uit: Breda Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 370 Reg.: 12 maart 2007 | Vind je het heel erg als nog niet iedereen het eventuele nieuws gelooft, als de eerste de beste onbekende eventueel onbetrouwbare sportsite 'breaking news' meldt?
|
|
|
Kurupti Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Maastribune - W4 Posts: 4854 Reg.: 23 februari 2004 | Alsof RR betrouwbaar is zeg....Ik kan me Giuliano Giannichedda nog herinneren zeg..
Was persoonlijk gezien hoor die Emile Schelvis.. 
|
|
|
daveen Ballenjongen
Vak: - Posts: 20 Reg.: 24 januari 2008 | nee hoor vandaar dat ik al zei rustig wachten hou het in je hoofd en als het morgen bekend wordt dan denk je zie je wel. Wel leuke site om in de gaten te houden!
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4074 Reg.: 3 mei 2004 | Lach er maar op Kurupt, Giuliano Giannichedda is nog steeds een optie weet ik toevallig... 
|
|
|
Biseswar Vedette
Vak: - Posts: 5099 Reg.: 15 juli 2004 | 24/1/2008 - RR: gerucht over transfer Landzaat
(Gepost door K)
Radio Rijnmond meldt dat in De Kuip vanavond een sterk gerucht de ronde deed dat Denny Landzaat snel zal gaan tekenen bij Feyenoord. De verslaggever gaf daarbij aan een en ander na de wedstrijd te zullen proberen te verifiëren.
Feyenoord Netwerk
Een transfer zou Landzaat zou op zijn minst verrassend zijn, aangezien hij eerder in de winterstop ook in gesprek was met Ajax. De Amsterdammers schrokken echter van zijn salaris en zagen er daarom voorlopig vanaf.
Hij kwam de webmaster van fr12 tegen 
|
|
|
Karimo Talent
Vak: - Posts: 71 Reg.: 29 december 2005 | 'Landzaat spoedig naar Feyenoord'
Feyenoord versterkt zich waarschijnlijk nog deze maand met Denny Landzaat. De middenvelder was aanwezig bij het duel met FC Twente (3-1 winst) en zou volgens Radio Rijnmond al bijna rond zijn met de Rotterdamse club.
De Oranje-international staat momenteel onder contract bij Wigan Athletic, waar hij een vaste basisplaats heeft. Landzaat liet onlangs nog weten voorlopig nog niet terug naar Nederland te willen, maar lijkt nu dus van gedachten veranderd te zijn.
Behalve Landzaat zou ook Petter Hansson aanwezig zijn geweest in De Kuip. De onderhandelingen met de verdediger van Stade Rennes, die jaren voor sc Heerenveen speelde, zouden echter nog niet zo vergevorderd zijn als die van Landzaat.
Voetbalprimeur
|
|
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2404 Reg.: 5 februari 2003 | BvM zei (gelukkig) dat één speler van de 2 (Landzaat en Hansson) niet langs is gekomen bij Feyenoord.
|
|
|
Mario Been Vedette
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 1501 Reg.: 1 juni 2003 |
quote: Stefano schreef:
BvM zei (gelukkig) dat één speler van de 2 (Landzaat en Hansson) niet langs is gekomen bij Feyenoord.
heb je iets meer context?
|
|
|
Laatste man Meervoudig international
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1158 Reg.: 1 november 2006 | Hansson was nog niet over gesproken. Landzaat wel Lijkt een beetje op El Ahmadi, niet fysiek groot maar wel vrij sterk en kan goed voetballen.
|
|
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2404 Reg.: 5 februari 2003 |
quote: Mario Been schreef:
heb je iets meer context?
Binnen Feyenoord is er over één van de 2 spelers niet gesproken volgens BvM. Humberto Tan zei dat het dan dus alleen over Landzaat ging, en toen ontweek BvM de vraag. Het was wel duidelijk dat Humberto gelijk had.
Op de persconferentie zei BvM dat Feyenoord met enkele spelers bezig was, maar nog niks rond. Bij mij kwam het over dat Landzaat wel gaat komen.
|
|
|
nefertete  Bankzitter
Vak: - Posts: 674 Reg.: 7 januari 2008 | El Ahamdi deed in het veld zo ontzettend aardig tegen van Bronckhorst, dat het welhaast zo moet zijn dat ie volgend jaar bij ons speelt, heb hem trouwens ook niet erg gezien in de wedstrijd.
El Ahmadi en Bruins op 1 middenveld.....dat wordt smullen. 
[Dit bericht is veranderd door nefertete (op 24 januari 2008 22:57:42).]
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4611 Reg.: 16 juni 2003 |
quote: Laatste man schreef:
Hansson was nog niet over gesproken.
Daar zit/zat Ajax ook achter aan.
|
|
|
bami Aanstormend talent
Uit: zevenhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 150 Reg.: 14 juli 2007 | Las op V-bal bij de reacties dat podolski positief staat tegenover huurcontract naar feyenoord.
|
|
|
r.H. Vedette
Uit: Barneveld Vak: - Posts: 2748 Reg.: 18 augustus 2003 |
quote: bami schreef:
Las op V-bal bij de reacties dat podolski positief staat tegenover huurcontract naar feyenoord.
haha ja dat is ook wel de grootste kutsite die er is, moet je niks van geloven hoor.
Landzaat zou mooi zijn als die komt en ook Hansson is welkom, maar goed we wachten af.
|
|
|
Biseswar Vedette
Vak: - Posts: 5099 Reg.: 15 juli 2004 | Bosz: Ik kan en wil niets zeggen
ROTTERDAM - Denny Landzaat (Wigan Athletic) naar Feyenoord? Dwight Tiendalli (Feyenoord) naar Sparta? Petter Hansson (Stade Rennes) naar Feyenoord? Het gonsde donderdagavond na de thuiswedstrijd tegen FC Twente (3-1) van de transfergeruchten in De Kuip.
Ook Van Marwijk liet zich niet uit over mogelijke versterkingen. "Er is nog helemaal niets zeker. Maar ik hoop wel dat ik voor woensdag over twee nieuwe spelers kan beschikken.â€
Verdediger Tim de Cler nam alvast een voorschot op de komst van Landzaat, met wie hij vele jaren bij AZ speelde. "Denny is een prima aanwinst. Hij zorgt voor balans op het middenveld. Aan hem gaan we bij Feyenoord veel plezier beleven.â€
Bron: telesport
[Dit bericht is veranderd door Biseswar (op 24 januari 2008 23:26:45).]
|
|
|
tufo Vedette
Uit: RIDDERKERK Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1290 Reg.: 21 april 2005 |
quote: Biseswar schreef:
Bosz: Ik kan en wil niets zeggen
ROTTERDAM - Denny Landzaat (Wigan Athletic) naar Feyenoord? Dwight Tiendalli (Feyenoord) naar Sparta? Petter Hansson (Stade Rennes) naar Feyenoord? Het gonsde donderdagavond na de thuiswedstrijd tegen FC Twente (3-1) van de transfergeruchten in De Kuip.
Ook Van Marwijk liet zich niet uit over mogelijke versterkingen. "Er is nog helemaal niets zeker. Maar ik hoop wel dat ik voor woensdag over twee nieuwe spelers kan beschikken.â€
Verdediger Tim de Cler nam alvast een voorschot op de komst van Landzaat, met wie hij vele jaren bij AZ speelde. "Denny is een prima aanwinst. Hij zorgt voor balans op het middenveld. Aan hem gaan we bij Feyenoord veel plezier beleven.â€
Bron: telesport
Wat fijn voor het geruchten-topic, hè Decker 
|
|
|
Totti10 Talent
Uit: Zwijndrecht Vak: Marathontribune - E Posts: 69 Reg.: 22 april 2006 | Haha ja het draait op volle toeren ,zou niet slecht zijn die mannen erbij!
Hoorde ook van mensen op vakkie X dat daar het gerucht deed dat Majstorovic of (eerdergenoemde) Hansson aankoop zou zijn.
Maar afwachten dus maar!
|
|
|
bloedzweetentranen Basisspeler
Vak: Maastribune - W2 Posts: 325 Reg.: 5 januari 2005 | Gepost op 24 januari 2008 om 23:36:41.
--------------------------------------------------------------------------------
http://www.ad.nl/sport/voetbal/article1996190.ece
Feyenoord heeft Landzaat binnen
ROTTERDAM - Feyenoord heeft zich met onmiddellijke ingang versterkt met Oranje-international Denny Landzaat. De middenvelder van Wigan Athletic wordt vandaag al medisch gekeurd in Rotterdam en maakt daarna kennis met de spelersgroep van de Rotterdammers.
De komst van Landzaat betekent een nieuwe kwaliteitsinjectie in het elftal van Feyenoord. Technisch directeur Peter Bosz heeft steeds aangekondigd dat hij alleen in de voor Feyenoord best mogelijke categorie spelers wilde halen. Dat is hem nu opnieuw gelukt.
Landzaat werd al sinds afgelopen zomer begeerd door de technische staf van de Rotterdamse club. Met zijn ervaring is de international de ideale aanvulling voor het middenveld van Feyenoord. Bij Oranje staat hij vaak met Giovanni van Bronckhorst immers ook al in het middenrif.
Manager Steve Bruce van Wigan heeft de transfer van de 31-jarige Landzaat twee maanden geblokkeerd, omdat hij de speler niet kwijt wilde. Maar sinds enkele dagen was technisch directeur Peter Bosz weer in gesprek met de leiding van de club uit het noord-oosten van Engeland.
Landzaat verhuisde in de zomer van 2006 als speler van AZ naar Engeland. Bij Wigan stond hij bijna altijd in de basis. In anderhalf seizoen heeft hij ruim 40 wedstrijden op het hoogste niveau op zijn naam en maakte hij vijf doelpunten.
Trainer Bert van Marwijk en de spelers van Feyenoord juichen de komst van Landzaat toe. Feyenoord wilde dit seizoen meedoen in de strijd om de titel, maar ontdekte dat het elftal in de breedte kwaliteit ontbeerde. Op deze manier komt de clubleiding tegemoet aan de wens om versterking.
|
|
|
santon Bankzitter
Vak: - Posts: 233 Reg.: 1 juni 2005 | nu alleen nog: wie is de 2e aankoop???????
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: fey 90 schreef:
(...)
ik hoorde het ook
hij mag wel komen van mij
weer een ervarende middenvelder
Ach kom op man. Feyenoord heeft meer behoefte aan een fysiek sterke beer op het middenveld. Landzaat is dus hierbij niet het ontbrekende schakel op het middenveld. Verder is hij maar een meevoetballer. Feyenoord moet zich alleen versterken met spelers die het team naar een hogere niveau kan tillen.
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Ach kom op man. Feyenoord heeft meer behoefte aan een fysiek sterke beer op het middenveld. Landzaat is dus hierbij niet het ontbrekende schakel op het middenveld. Verder is hij maar een meevoetballer. Feyenoord moet zich alleen versterken met spelers die het team naar een hogere niveau kan tillen.
Landzaat is zo'n speler. Met zijn diepgang en dynamiek kan hij zeer zeker wat toevoegen en daarnaast beschikt hij ook over een goed scorend vermogen. Het is niet de middenvelder die er de beuk persé ingooit maar het is wel iemand die ook over leiderscapaciteiten bezit(meermalen aanvoer geweest bij AZ/Wigan en volgens mij zelfs het Nederlands elftal?)
Goede aankoop en wederom goed werk van Bosz. Toch zie ik graag structureel goede (jonge) aankopen en het scoutingsapparaat moet eens grondig onderzocht worden.
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4611 Reg.: 16 juni 2003 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Ben ik het mee eens.
Landzaat is leuk voor erbij.
|
|
|