Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Het grote geruchtentopic (deel 8)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 ... 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... 99 »

Poster
Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) 
frstevie
Veelbelovend talent

Uit: Gouda
Vak: Maastribune - V
Reg.: 2 augustus 2005
Gepost op 11 april 2008 om 14:55:58.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pipapaauwe schreef:

(...)

Wat is het voordeel hiervan?

Een mondeling akkoord is wat anders dan een contract tekenen. Het voordeel is toch logisch? Conflicterende belangen indien Twente en Feyenoord of Heerenveen en Feyenoord elkaar treffen in de play-offs. Net als eigenlijk nu al wordt gesuggereerd in de media in geval van Verbeek. Je bent in grote lijnen eruit met de speler, alleen je spreekt af om na afloop van de competitie alles af te ronden om nu de rust te bewaren.

Ik geef alleen maar aan dat het fenomeen bestaat en vaak op de achtergrond wordt toegepast. Meer dan wij denken.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Rotterdam
Vak: -
Reg.: 28 februari 2007
Gepost op 11 april 2008 om 14:56:45.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

wat ik mij af vraag is waarom twente zich officeel hebben gemeld voor theo janssen en er geen geruchte meer zijn over een vertrek van engelaar naar ajax maar wel elahmadi naar feyenoord ?

waarom zouden zij jansen willen als ze ook die jonge van inter hebben en wilshire die CM kan spelen ?

we zien t allemaal wel.
ik heb wel meer een goed gevoel dan slecht over de komende transfer periode
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 11 april 2008 om 15:06:00.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
frstevie schreef:

(...)

Een mondeling akkoord is wat anders dan een contract tekenen. Het voordeel is toch logisch? Conflicterende belangen indien Twente en Feyenoord of Heerenveen en Feyenoord elkaar treffen in de play-offs. Net als eigenlijk nu al wordt gesuggereerd in de media in geval van Verbeek. Je bent in grote lijnen eruit met de speler, alleen je spreekt af om na afloop van de competitie alles af te ronden om nu de rust te bewaren.

Ik geef alleen maar aan dat het fenomeen bestaat en vaak op de achtergrond wordt toegepast. Meer dan wij denken.

Maar waarom zou je Verbeek dan wel afronden en een speler niet?
Ik zie het verschil niet.

Was het trouwens niet zo dat Huntelaar in zn laatste wedstrijd voor Heerenveen juist tegen ajax 2x scoorde.

Ik vind het gewoon onzin om te denken dat alles bijna al rond is, maar dat ze wachten tot na de competitie.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Rotterdam Subway
Nationale topspeler

Reg.: 28 juli 2006
Gepost op 11 april 2008 om 15:27:36.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pipapaauwe schreef:

(...)

Wellicht omdat ze geleerd hebben van het verleden? Vorig jaar was Perez mondeling akkoord maar kwam uiteindelijk niet naar Feyenoord omdat er nog geen trainer was aangesteld.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
frstevie
Veelbelovend talent

Uit: Gouda
Reg.: 2 augustus 2005
Gepost op 11 april 2008 om 15:35:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pipapaauwe schreef:

(...)

Was het trouwens niet zo dat Huntelaar in zn laatste wedstrijd voor Heerenveen juist tegen ajax 2x scoorde.

Ik vind het gewoon onzin om te denken dat alles bijna al rond is, maar dat ze wachten tot na de competitie.

Ok joh, dan vind jij het onzin. De vraag die je hierboven stelt kan ik je geen antwoord op geven. Er spelen altijd zóveel belangen op de achtergrond. Misschien wél met Verbeek omdat je dat een mogelijke voorsprong geeft op de concurrentie bij Pranjic of Sulejmani. Nogmaals, ik geef alleen aan dat het gebeurt en of dat ook met El Ahmadi of Sulejmani of Verbeek of wie dan ook, geen idee. Doe er je ding mee.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
WD_1908 Rode kaart: waarschuwing
Nationale topspeler

Uit: Nieuw-Lekkerland
Reg.: 28 juni 2006
Gepost op 11 april 2008 om 16:02:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fey010 schreef:

(...)

Wel eens gehoord van voorcontracten of mondeling akkoord. Dat was hetzelfde geval als vorig jaar met De Cler, Hofland, Gio en Makaay. De heren waren reeds akkoord met Feyenoord en konden spoedig na het akkoord met de trainer gepresenteerd worden als zijnde nieuwe aankoop.
Momenteel speelt dat bijvoorbeeld ook met El Ahmadi. Is reeds rond met Feyenoord. Officiele presentatie volgt pas na de play-offs.

De enige speler met wie Feyenoord een mondeling accoord had, was Perez. We weten hoe dit is afgelopen.

Gio, Makaay etc hebben gezegd wel naar Feyenoord te willen indien er voldoende perspectief was. Dit hebben ze even afgewacht en toen getekend. Dat is geen voorcontract. Betekend enkel dat er gesproken is.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.493,3VoVo: -Opstelling: -
martiemart
Jeugdspeler

Reg.: 16 september 2007
Gepost op 11 april 2008 om 18:01:49.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik snap het principe wel van een speler pas bekend maken NA de play-offs.
Kijk, dat Verbeek gepresenteerd is, is logisch, aangezien het voor Feyenoord anders wat lastiger is om spelers aan te trekken, maar als je spelers als o.a. El-Ahmadi en Pranjic wilt halen, onze directe concurrenten dus, is het wel verstandig om het stil te houden tot na de Play-Offs, want er wordt anders meer op ze gelet door hun achterban en fouten worden misschien verwezen naar het feit dat ze misschien naar ons zouden komen. Ik vind het dus wel logisch klinken opzich.
Ik vind het trouwens minder logisch als dit het geval zou zijn bij spelers die niet met ons concurreren in de strijd voor de voorronde Champions League...
 Help mods!
Nationale topspeler

Gepost op 11 april 2008 om 18:55:10.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
martiemart schreef:

Kijk, dat Verbeek gepresenteerd is, is logisch, aangezien het voor Feyenoord anders wat lastiger is om spelers aan te trekken, maar als je spelers als o.a. El-Ahmadi en Pranjic wilt halen, onze directe concurrenten dus, is het wel verstandig om het stil te houden tot na de Play-Offs, want er wordt anders meer op ze gelet door hun achterban en fouten worden misschien verwezen naar het feit dat ze misschien naar ons zouden komen. Ik vind het dus wel logisch klinken opzich.
Ik vind het trouwens minder logisch als dit het geval zou zijn bij spelers die niet met ons concurreren in de strijd voor de voorronde Champions League...

Dat is het dus, het klinkt logisch maar daarom is het nog niet de waarheid. Een speler is verkocht of niet verkocht. Als Heereneen niet wil dat hun spelers voor de play-offs onder contract staat bij een andere club, dan doen ze voor die tijd geen zaken. Wat heeft het nou voor zin om het geheim te houden?? ALs die speler volgend jaar naar Feyenoord gaat dan zal hij niet ineens beter gaan voetballen omdat het 2 weken geheim gehouden wordt hoor. Omdat wij met zn allen die spelers graag zien komen maakt nietd e consturctie ineens logisch. Het is nog nooit zo gegaan dat een transfer weken geheim werd gehouden, hooguit een weekend. Ook nu zal dat niet het geval zijn. Maak jezelf nou eens niet gek met die magistrale theoriën.
 Help mods!
Legionair_X
International

Vak: Stadiontribune - S
Reg.: 31 mei 2006
Gepost op 11 april 2008 om 19:04:51.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
martiemart schreef:

Dat is het probleem. Het klinkt logisch, maar alleen als je er niet over nadenkt. Ga maar na, de reden dat de spelers niet gepresenteerd worden is dat je anders onrust krijgt. Nou het volgende scenario.

Feyenoord - Fc Twente. Eerste ronde, tweede wedstrijd play-offs. 0-1 voor Feyenoord. In de Vijfentachtigste minuut komt El Ahmadi vrij voor de goal. Oog in oog met Timmer schiet hij huizenhoog over. Feyenoord door.

Twee dagen later. El Ahmadi wordt gepresenteerd door Feyenoord.

Denk je nou echt dat er dan geen onrust komt?

Ik denk dat er heel veel onrust zal zijn. En die zal alleen maar sterker worden door het feit dat Feyenoord, Twente en El Ahmadi de overeenkomst verzwegen hebben. Het heeft dan nog veel meer de schijn van competitievervalsing.

Begrijp me goed, ik zie spelers als EA en Suljemani liever vandaag dan morgen tekenen in de Kuip. Maar het idee dat het allemaal al in kannen en kruiken is in gewoon wishful thinking. Aangewakkerd door een aantal vervelende gasten die al tien keer zijn ontmaskerd als nep-insiders, maar telkens nieuwe schaapjes weten te vinden. Dit forum heeft maar een echte insider gekend, dat was Pino en die is verdwenen. Iedereen die verder beweert iets te weten, weet niet meer dan jou en mij. Insiders bestaan niet.

EDIT: Shit, WD was me voor. Nou ja, shit happens.

[Dit bericht is veranderd door Legionair_X (op 11 april 2008 19:05:53).]
 Help mods!
nefertete Gele kaart: waarschuwing
Bankzitter

Reg.: 7 januari 2008
Gepost op 11 april 2008 om 19:12:07.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat Verbeek naar feyenoord zou gaan is ook al maanden rond......wordt toch ook pas laat naar buiten gebracht.

El Ahmadi is vorig seizoen al benadert, maar Twente wilde hem minimaal nog 1 seizoen houden.....dus toen was ook al duidelijk dat hij aan het eind van het seizoen naar Feyenoord zou gaan....en dat is NU nog niet bekend gemaakt....

Dus blijkbaar worden spelers die vastgelegd zijn NIET direct gepresenteert.

Als El Ahmadi NIET komt zou ik ongelijk hebben.

Nog een belangrijke reden om transfers niet vroegtijdig bekent te maken is het voorkomen van onrust binnen de eigen spelersgroep, die moeten tenslotte nog presteren dit seizoen.

[Dit bericht is veranderd door nefertete (op 11 april 2008 19:15:04).]
 Help mods!
Nationale topspeler

Gepost op 11 april 2008 om 19:41:56.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
nefertete schreef:

Dat Verbeek naar feyenoord zou gaan is ook al maanden rond......wordt toch ook pas laat naar buiten gebracht.

El Ahmadi is vorig seizoen al benadert, maar Twente wilde hem minimaal nog 1 seizoen houden.....dus toen was ook al duidelijk dat hij aan het eind van het seizoen naar Feyenoord zou gaan....en dat is NU nog niet bekend gemaakt....

Dus blijkbaar worden spelers die vastgelegd zijn NIET direct gepresenteert.

Als El Ahmadi NIET komt zou ik ongelijk hebben.

Nog een belangrijke reden om transfers niet vroegtijdig bekent te maken is het voorkomen van onrust binnen de eigen spelersgroep, die moeten tenslotte nog presteren dit seizoen.

Verbeek was al helemaal niet maanden rond, hoe kom je daar nou bij? Dat Feyenoord al maanden in Verbeek de ideale opvolger zag, ja dat wel. Dat er al tijden geleden gesprekken zijn gevoerd, oke. Maar dat heeft niet met een accoord te maken. Er zullen ongetwijfelt gesprekken zijn geweest met El Ahmadi, Twente en Feyenoord. Het kan heel goed zijn dat de verwachting is dat alle parijen eruit komen. Maar tot op vandaag is dat niet het geval.

Wat is trouwens een grond om te denken dat spelers als Sulejmani en pRanjic een contract hebben getekend bij Feyenoord? Omdat Verbeek 2 weken geleden na een wedstrijd tegen Ajax zei dat als hij Ajax was hij Sulejmani zou kopen? En daarom heeft hij al getekend bij Feyenoord Wat een onzin argumentatie. Kuyt had toch ook al voor de bekerfinale tegen Feyenoord bij Feyenoord getekend? Zoals Legionair_X al zei, wishful thinking.
 Help mods!
Thomassio
Vedette
Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Zwolle
Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 11 april 2008 om 19:42:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

het presenteren van spelers en trainers vind ik ook iets anders. spelers hebben wél directe invloed op het spel, een bal er wel of niet inschieten om zo verzekerd te zijn van Champions League...

El Ahmadi kan gemakkelijk een bal expres missen en zo heel veel gezeik krijgen.

Verbeek kan moeilijk tegen zijn spelers vertellen; "zorg dat we verliezen want Feyenoord moet de CL in."
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.498,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Legionair_X
International

Vak: Stadiontribune - S
Reg.: 31 mei 2006
Gepost op 11 april 2008 om 19:57:49.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomassio schreef:

het presenteren van spelers en trainers vind ik ook iets anders. spelers hebben wél directe invloed op het spel, een bal er wel of niet inschieten om zo verzekerd te zijn van Champions League...

El Ahmadi kan gemakkelijk een bal expres missen en zo heel veel gezeik krijgen.

Verbeek kan moeilijk tegen zijn spelers vertellen; "zorg dat we verliezen want Feyenoord moet de CL in."

Verbeek geen directe invloed? Als hij het wil stuurt hij tijdens de wedstrijd elf bejaarde doelmannen het veld in. De opstelling, tactiek, wissels, zijn allemaal dingen die hij kan bepalen. Verbeek kan ze er niet zelf inschieten, hij bepaald wel wie er spelen en hoe ze spelen. Meer invloed kan ik me nauwelijks voorstellen.

Je kan wel proberen allerlei argumenten te verzinnen waarom de komst van Verbeek wel bekend wordt gemaakt en die van de toekomstige spelers nog niet, maar uiteindelijk komt het eigenlijk allemaal neer op wat Pipapaauwe schreef. Onzin.
 Help mods!
Bankzitter

Gepost op 11 april 2008 om 20:21:08.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En waarom zegt Bosz dan iets in de trant van....het wordt een mooie zomer....o.i.d.......??? Omdat er nog niks zeker is zeker....
Verbeek moesten ze gewoon wel bekend maken.....om aankopen te kunnen gaan doen (spelers zien dan dat Verbeek werkelijk de nieuwe coach is) en om de onzekerheid daarover niet te lang te laten duren en onrust te voorkomen.

Toen Heerenveen verklaarde niet verder te willen met Verbeek, was dat alleen om Verbeek te beschermen zodat hij niet steeds aan de pers zou hoeven te verklaren waarom hij niet bijtekende, wat zou betekenen dat hij ergens aan de slag zou gaan. Nu zei hij....zelf begrijp ik het ook niet etc. etc.

Het is toch allemaal onderdeel van het beleid bij een topclub....dat kan je toch geen onzin noemen.

[Dit bericht is veranderd door nefertete (op 11 april 2008 20:29:09).]
 Help mods!
goudkuipje
Nationale topspeler

Uit: Haarlem
Reg.: 30 maart 2005
Gepost op 11 april 2008 om 20:40:48.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
nefertete schreef:

En waarom zegt Bosz dan iets in de trant van....het wordt een mooie zomer....o.i.d.......??? Omdat er nog niks zeker is zeker....

Er gaat een gerucht dat hij op dit moment een cursus weerman volgt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.460,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Thomassio
Vedette
Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 11 april 2008 om 20:50:30.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Legionair_X schreef:

(...)
Verbeek geen directe invloed? Als hij het wil stuurt hij tijdens de wedstrijd elf bejaarde doelmannen het veld in. De opstelling, tactiek, wissels, zijn allemaal dingen die hij kan bepalen. Verbeek kan ze er niet zelf inschieten, hij bepaald wel wie er spelen en hoe ze spelen. Meer invloed kan ik me nauwelijks voorstellen.

Je kan wel proberen allerlei argumenten te verzinnen waarom de komst van Verbeek wel bekend wordt gemaakt en die van de toekomstige spelers nog niet, maar uiteindelijk komt het eigenlijk allemaal neer op wat Pipapaauwe schreef. Onzin.

Ik geloof heus niet dat spelers alvast zijn vastgelegd.
Maar ik denk wel dat de komst van een trainer heel wat minder gevoelig ligt. Als een trainer elf bejaarde doelmannen het veld instuurd, dan is dat gewoon makkelijk aan te wijzen als schuld. Bijv bij achterstand tegen Feyenoord een spits eruit halen voor een verdediger..dan ligt het voor de hand dat het expres is. Zo iets zal nooit gebeuren.

Een speler daarentegen kan een kans missen, en dan zeggen dat het per ongeluk was. Een trainer moet alles verantwoorden.

Kortom:

- De spelers hebben gewoon invloed op het resultaat zelf
Door kansen wel of niet expres te missen en ballen wel of niet expres door te laten.

-De trainer kan geen kans missen of expres doorlaten. En mocht hij wel expres gaan knoeien met de opstelling, dan wordt hij gewoon zeker ter verantwooding geroepen. Daar gaat een trainer zich gewoon echt niet aan wagen.

De invloed van een speler op het directe resultaat is gewoon groter dan bij een trainer. En bij een trainer is het veel moeilijker om expres te knoeien.

Vandaar dat het mij best aannemelijk lijkt dat de komst van Verbeek eerder openbaar wordt gemaakt terwijl er nog wedstrijden gespeeld gaan worden, dan bijv de komst van Sulejmani.

Daarmee wil ik niet gelijk zeggen dat ik daar ook meteen in geloof
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.498,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
KarimSaidi
Vedette

Uit: Noord-Holland
Vak: Marathontribune - EE
Reg.: 13 november 2003
Gepost op 11 april 2008 om 20:59:18.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Theo Janssen vertrekt naar FC Twente.
Karim el Amhadi naar Feyenoord?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.463,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Bankzitter

Gepost op 11 april 2008 om 21:21:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
goudkuipje schreef:

(...)

Er gaat een gerucht dat hij op dit moment een cursus weerman volgt.

Help mods!
casaoui100 Rode kaart: waarschuwing
Talent

Reg.: 24 maart 2008
Gepost op 11 april 2008 om 22:38:47.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
nefertete schreef:

(...)

:D :D

droog

el ahmadi en sulejmani tekenen volgend seizoen bij feyenoord

transfermarkt.de

[Dit bericht is veranderd door casaoui100 (op 11 april 2008 22:39:42).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
martiemart
Jeugdspeler

Reg.: 16 september 2007
Gepost op 11 april 2008 om 22:56:56.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
casaoui100 schreef:

(...)

droog

el ahmadi en sulejmani tekenen volgend seizoen bij feyenoord

transfermarkt.de

Dan mag jij mij gaan vertellen waar op transfermarkt.de
 Help mods!
EOD
Nationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 2 maart 2006
Gepost op 11 april 2008 om 23:15:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat van ElAhmadi en Sulejmani kan ik nergens vinden...

maar was dit al bekend?

Hossam Ghaly might return to Feyenoord next season after the relegation of Derby. The Egyptian is not wanted by Spurs but the Rams are willing to offer him a permanent deal. However, Ghaly might prefer to return to Holland to play for his former club alongside Sherif Ekramy.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.493,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
arrow1
Vedette

Reg.: 26 juli 2005
Gepost op 11 april 2008 om 23:19:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat het markttechnisch niet zo handig is om voor de play offs niks in huis te halen.Stel dat er voor ons niks in zit dan gaat bijna geen enkele speler van enige waarde nog willen komen. Je moet ze juist NU strikken. Daarbij komt ook nog dat als je wèl de play offs gunstig doorloopt dat nieuwe spelers dan véél meer eisen kunnen stellen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.474,0VoVo: -Opstelling: incompleet
casaoui100 Rode kaart: waarschuwing
Talent

Reg.: 24 maart 2008
Gepost op 11 april 2008 om 23:33:37.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

jah die van ghaly is al bekend

als we een rechtback willen dan moeten we proberen om michael Chrétien Basser halen van AS Nancy

quote:
arrow1 schreef:

Ik denk dat het markttechnisch niet zo handig is om voor de play offs niks in huis te halen.Stel dat er voor ons niks in zit dan gaat bijna geen enkele speler van enige waarde nog willen komen. Je moet ze juist NU strikken. Daarbij komt ook nog dat als je wèl de play offs gunstig doorloopt dat nieuwe spelers dan véél meer eisen kunnen stellen.

feyenoord wint zoiezo de bekerfinale hoop ik dan hebben we lkkr europees voetbal volgend jaar

[Dit bericht is veranderd door casaoui100 (op 11 april 2008 23:36:11).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
geraldo di basta
Nationale topspeler

Uit: krimpen aan den ijssel
Vak: Olympiatribune - DD
Reg.: 15 februari 2003
Gepost op 11 april 2008 om 23:39:45.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Groningen heeft bod gedaan van 2 miljoen op Meeuwis, dus als Feyenoord komt moeten ze rond de 3,5 miljoen moeten betalen !
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.470,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Feyenoord4Ever
Ballenjongen

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 6 april 2008
Gepost op 12 april 2008 om 00:02:13.       MSN: robertvantland@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
geraldo di basta schreef:

Groningen heeft bod gedaan van 2 miljoen op Meeuwis, dus als Feyenoord komt moeten ze rond de 3,5 miljoen moeten betalen !

Is een mooie prijs voor deze speler, alleen krijg je dan niet té veel middenvelders? Aangezien ik hier lees dat El Ahmadi ook al rond schijnt te zijn...
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk