| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) |  |
|
|
JimmyFloyd Vedette
Vak: - Posts: 1650 Reg.: 6 april 2004 |
quote: akuma schreef:
'Vormer wil vertrekken bij AZ'
Ruud Vormer wil komende zomer vertrekken bij AZ. De middenvelder is ontevreden over zijn nieuwe contractaanbieding en kijkt uit naar een andere werkgever, weet De Telegraaf.
AZ had Vormer vóór 1 april een nieuw contractvoorstel moeten doen, maar kwam pas enkele dagen later met een nieuwe aanbieding op de proppen. Vormer heeft daardoor het idee gekregen dat hij niet meetelt in Alkmaar, omdat hij de clubleiding zelf moest vragen waar het nieuwe contract bleef.
Daardoor zou Vormer komende zomer op zoek gaan naar een nieuwe werkgever. Het negentienjarige talent speelde tot dusverre zeventien duels in de hoofdmacht van AZ.
bron:voetbalprimeur
19 jaar speelde niet slecht en zit cker nog rek in ze contract loopt af dus kost niet al te veel.
Alleen niet beter dan wat we op dit moment hebben. Gio, Landzaat, Fer.
|
|
|
paasei International
Vak: - Posts: 600 Reg.: 5 oktober 2004 |
quote: JimmyFloyd schreef:
(...)
beter optie dan stam vind ik
|
|
|
akuma Geselecteerd voor Oranje
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1175 Reg.: 28 februari 2007 |
quote: JimmyFloyd schreef:
(...)
ok je begrijpt toch wel dat gio en hoogst waarschijnlijk landzaat in de basis zullen blijven.
dus vormer haal je voor de breedte.
zodat je wissels hebt voor die 2 en hij zal t goed doen met de talentenpoul wat weer geld betekent. ik hoop dat je tot hier ken volgen vriend
en hij speelde redelijk goed/stabiel in t centrum van az.
|
|
|
Kuytekind Internationale topspeler
Vak: - Posts: 903 Reg.: 23 juli 2003 |
quote: arrow1 schreef:
Als Verbeek het voor het zeggen krijgt wordt het Sulejmani, Berg, El Ahmadi. Als Bosz het laatste woord heeft : Schaars, Kolk, Ooier.
Verbeek kijkt naar kwaliteit en is Noordelijke poen gewend, Bosz kijkt naar de centen en denkt " Als we het seizoen maar door komen ".
Schaars stond voor zijn blessure bij velen van ons in het gewenste lijstje...
|
|
|
Nielsen Regelmatige invaller
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 288 Reg.: 10 mei 2006 | Schaars staat nog steeds op mijn wensenlijstje hoor!!!
|
|
|
MancoBlanco Vedette
Uit: Honselersdijk Vak: Olympiatribune - DD Posts: 2346 Reg.: 3 januari 2003 | Ik moet nog zien hoe Schaars terug komt van zijn blessure. Maar voor zijn blessure was hij zeker van het niveau dat Feyenoord na streeft. Zou heerlijk zijn een middenveld met Landzaat-Gio-Schaars en dan eventueel Bruins/De Guzman ervoor 
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: MancoBlanco schreef:
Ik moet nog zien hoe Schaars terug komt van zijn blessure. Maar voor zijn blessure was hij zeker van het niveau dat Feyenoord na streeft. Zou heerlijk zijn een middenveld met Landzaat-Gio-Schaars en dan eventueel Bruins/De Guzman ervoor 
Vergeet de Guzman maar (zie ook artikel in VI, wat bevestigt wat ik al lang geleden verkondigde)
[Dit bericht is veranderd door willem van Hanegem (op 9 april 2008 17:21:16).]
|
|
|
luca toni Aanstormend talent
Vak: - Posts: 137 Reg.: 24 maart 2007 | OPROEP:dit is bij lange na geen geruchten topic meer maar heeft meer wat weg van het topic over welke spelers je graag zou zien willen komen.
Als jullie nou geen gruchten hebben plaats het dan in een ander topic en mocht je dus weleen grucht hebben plaats het dan hier!!
Zie hierin trouwens ook een zaak voor de moderators!
|
|
|
AS SC Etienne Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3355 Reg.: 18 december 2002 |
quote: Feyenoord geïnteresseerd in João Carlos
Door Ermin (TheClown1) op maandag 31 maart 2008 11:06
Bron: Voetbalkrant
Feyenoord is al aan het kijken naar versterking voor volgend seizoen. De problemen in de verdediging willen ze oplossen door het aantrekken van een Braziliaan. Het gaat om verdediger João Carlos van SC Lokeren.
Feyenoord heeft concurrentie van Belgische topclubs Standard Luik en RSC Anderlecht. Beide clubs zijn in de race om de Braziliaanse verdediger te contracteren. Carlos had bijna voor Rode Ster Belgrado gespeeld. In de winterstop had de Servische club al een persoonlijk akkoord met de speler maar de clubs konden niet uitkomen met de vraagprijs van drie miljoen, zo meldt Voetbalkrant.
Bron: sport.fok.nl/sport/nieuws/47452
Ik weet niet of dit al is vermeld. En ik weet ook niet of de bron nou zo geweldig is...
Een stukje op de Lokeren site zelf:
quote: Na de eerste Afrikaan volgt meteen de eerste Zuid-Amerikaan. Joao Carlos Pinto Chaves streek deze zomer neer op Daknam en werd meteen een revelatie in de verdediging. Met zijn klasse werd hij al snel één van de smaakmakers uit onze competitie.
Bron: http://www.sporting.be/content/mvdm/0405/pots0405.asp
En een portret van hem op http://www.sportwereld.be:
quote: De aanwerving van de Braziliaan Joao Carlos werd voor Lokeren een schot in de roos. De centrale verdediger hoort week na week bij de uitblinkers en wordt op Daknam volop vergeleken met Vincent Kompany. De Braziliaan is een sensatie. Flair, techniek, persoonlijkheid, maar ook fysiek bijzonder sterk. Vorig seizoen scoorde de centrale verdediger ook nog eens 2 doelpunten. Voorzitter Lambrecht plaatst de Braziliaan in zijn rijtje transfers met Lato, Lubanski en Larsen. Hij verlengde vorig seizoen het contract van Carlos met 5 seizoenen, zodat geïnteresseerde clubs met een bom duiten over de brug moeten komen.
Ook staat er een interview met hem op deze site, over wat hij ziet als zijn eigen persoonlijke opties voor het volgende jaar:
quote: Na vier seizoenen wil Braziliaanse rots Joao Carlos weg bij Lokeren
'Voor Anderlecht vecht ik desnoods met de voorzitter'
Joao Carlos Pinto Chavez (26) leidde Lokeren naar een 2-3-zege tegen Genk. De Braziliaan heerste achterin en zette een strafschop om. 'Deze zomer vertrek ik bij Lokeren', aldus Carlos, die vandaag nieuws krijgt over zijn hamstringblessure.
Joao Carlos Pinto Chavez wordt wel eens de Vincent Kompany van Daknam genoemd. Vergelijkingen zijn gevaarlijk en die tussen Lokeren en Hamburg is onzinnig, maar op en naast het veld hanteert Carlos dezelfde wapens als Kompany: flair, intelligentie, zelfbewustzijn en vaardigheid.
Zijn ouders verdienden onvoldoende om hem in Brazilië naar school te sturen en dus betaalde Carlos zijn studies zelf met wat hij in het zaalvoetbal opstreek. Op zijn negentiende speelde hij bij Vasco da Gama, een van de grote clubs uit Rio de Janeiro, met Romario als ploeggenoot. Omdat hij in Rio een habbekrats verdiende, trok Carlos naar het Bulgaarse CSKA Sofia.
Daar gooiden Lokeren-voorzitter Roger Lambrecht en manager Willy Verhoost hem een reddingsboei toe. Dat hij zich daar vier jaar aan zou vastklampen, had hij niet gedacht en deze zomer wil Joao Carlos het ruime sop in. Frankrijk is zijn favoriete bestemming en dichter bij huis: Anderlecht.
De minst originele vraag eerst: waarom speel jij na alle lof nog bij Lokeren?
'(lacht) Die vraag krijg ik inderdaad vaak, ook van managers. Ik weet zelf niet.'
Zo maak je natuurlijk geen komaf met die vraag.
'In vier jaar kreeg ik maar twee concrete aanbiedingen: van Rode Ster Belgrado en Valenciennes. Wat wil je? De president (bedoelt voorzitter Roger Lambrecht, red.) vraagt 2,5 tot drie miljoen euro voor mij. Als geïnteresseerde clubs die prijs horen, zoeken ze een goedkopere verdediger.'
'Mijn tweede seizoen in Bulgarije wilde ik weg en het kon me niet schelen waarheen of voor hoelang. Misschien was het een inschattingsfout van die manager om mij meteen voor vier jaar te laten tekenen in Lokeren.'
'De president weet nu wel dat hij zijn prijs moet laten zakken. In januari sprong een aanbieding met Rode Ster Belgrado af, maar toen heb ik niet doorgeduwd omdat ik twijfelde aan de levensomstandigheden daar. Ik had me wel voorgenomen dat ik deze zomer zou vertrekken bij Lokeren. Daarom haal ik nu zo'n constant hoog niveau: ik speel voor een transfer naar een grotere club of een grotere competitie.'
Je zou op een lijst prijken bij Anderlecht.
'Als dat zo is, ben ik heel blij. Ik hoop op Anderlecht, Club Brugge of een club uit Frankrijk en eventueel Nederland. Maar als Anderlecht komt, moet de president me laten gaan. Het kan me niet schelen hoeveel hij voor me vraagt, dan zeg ik direct ciao. Als het nodig is, wil ik er zelfs met de president voor vechten.'
Waarom is je geduld na vier jaar op?
'Ik voetbal hier voor niets, al vier jaar. Voor de supporters, het geld en de eer van de club, maar dat is niet meer voldoende. Ik heb objectieven nodig, iets waarvoor ik meer moeite moet doen. Ik wil Europees spelen, voor een prijs voetballen. Zonder die ambitie stagneer ik. Op mijn 26ste moet het nu gebeuren.'
Op je negentiende speelde je bij Vasco de Gama, een van de grote clubs in Brazilië. Waarom trok je dan naar CSKA Sofia?
'Ik was een jeugdproduct van Vasco en stond daar als 19-jarige met een maandloon van nog geen vijfhonderd euro tussen tien miljonairs. Na een wedstrijd tegen Sao Paulo met Kaka kwam José Mourinho me feliciteren met mijn prestatie. Hij stelde me een vriend voor, de trainer van CSKA Sofia. Eigenlijk waren ze er voor een spits, maar die had zijn dagje niet en werd bij de rust gewisseld. Ik speelde sterk toen we onder druk stonden na een rode kaart.'
'Bij CSKA Sofia kon ik tien keer meer verdienen dan bij Vasco. De club mocht niet weten dat ik naar Sofia ging of ze zouden de vraagprijs optrekken. De president van Vasco was in de waan dat ik naar een Spaanse tweedeklasser ging. Toen hij er zes maanden later achter kwam dat ik in Bulgarije voetbalde, was hij razend.'
'Het eerste seizoen bij CSKA was alles nieuw en werden we kampioen. Het seizoen erop begonnen we met 2-0-verlies tegen stadsrivaal Levski. De fans waren woest en we werden niet meer betaald. Ik had genoeg van die maffia in Bulgarije. Ons loon kregen we in een wagen van enkele kleerkasten, die de dollars uit een sportzak haalden. Als ik daar in Brazilië iets mee wilde kopen, zat ik in de rats, want we betaalden geen belastingen.'
Je bent verdediger. Willen niet alle Brazilianen aanvallers zijn?
'Net daarom koos ik ervoor om verdediger te worden. Dan had ik meer kans op slagen. Als de jeugdtrainer een team samenstelde en vroeg wie aanvaller wilde zijn, staken er van de honderd Braziliaantjes 92 hun hand op. Zeven wilden nummer tien zijn en ik stak als enige mijn hand op als we aan de verdedigers toe waren.'
Mis je Brazilië?
'Natuurlijk mis ik Brazilië. In mei of juni bevalt mijn vrouw van ons tweede kind en daarom is ze al in Rio. Als mijn vrouw aan de telefoon vertelt dat het er zo warm is dat ze de hele dag op het strand moet zitten, kan ik haar wel vermoorden. (lacht) Ik heb mijn grote droom verwezenlijkt: een appartement aan het strand in Rio, maar ik ben niet vergeten dat mijn ouders twee, drie jobs hadden om mezelf, mijn broer en zus te onderhouden. Nu stuur ik iedere maand geld naar mijn vader, die ook alles voor me regelt in Brazilië. Ik ben een familieman.'
De laatste twee stukjes komen van deze site: http://www.sportwereld.be/Uitslagen/Sporter/index.aspx?competitie=VBCOHKL1BE0708&speler=VBCOHKL1BE0708-VB67EVLE-75ACAN&articleID=A11QD1QK
Wie weet of Feyenoord daadwerkelijk interesse in hem heeft? En wie heeft hem wel eens zien spelen? 3 miljoen is niet veel als ik lees hoe goed hij is...
|
|
|
Kenji Basisspeler
Uit: Zevenaar Vak: - Posts: 349 Reg.: 15 augustus 2007 | Blijkbaar is € 3.000.000,- wel te veel voor deze spelert, anders was een topclub allang aan de haal gegaan. Hij lijkt me in ieder geval beter dan Sankoh die hetzelfde moet kosten.
[Dit bericht is veranderd door Kenji (op 9 april 2008 17:27:37).]
|
|
|
Michael_Jordan Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 2380 Reg.: 20 juni 2006 | |
|
Fisherman Moderator
Vak: - Posts: 376 Reg.: 18 december 2006 | |
|
AS SC Etienne Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3355 Reg.: 18 december 2002 |
quote: Fisherman schreef:
Ik zie hier geen geruchten meer langs komen de laatste pagina. Alleen maar spelers die men zou willen zien komen.
Dat laatste kan in onderstaande topic.
Graag dus weer on topic hier. Alleen geruchten dus.
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum16/652-105.php
Is wat ik neer heb gezet dan geen gerucht? Er zijn meerdere kreten te vinden dat Feyenoord en PSV achter deze verdediger aanzitten.
|
|
|
norbert Geselecteerd voor Oranje
Uit: venray Vak: Olympiatribune - NN Posts: 532 Reg.: 20 februari 2005 |
quote: MancoBlanco schreef:
Ik moet nog zien hoe Schaars terug komt van zijn blessure. Maar voor zijn blessure was hij zeker van het niveau dat Feyenoord na streeft. Zou heerlijk zijn een middenveld met Landzaat-Gio-Schaars en dan eventueel Bruins/De Guzman ervoor 
Een top middenveld zou het zijn.Maar het zal helaas niet doorgaan.
|
|
|
Vakkiex3 Bankzitter
Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 445 Reg.: 7 januari 2008 | Volgens lui op prikbord heeft Bild een onderwerp met daarin Feyenoord en Klasnic, ik dacht ik zet het effe neer, is op zich toch een gerucht. 
|
|
|
LeroyFer  Aanstormend talent
Uit: Heemstede Vak: Maastribune - V Posts: 758 Reg.: 29 februari 2008 |
quote: Vakkiex3 schreef:
Volgens lui op prikbord heeft Bild een onderwerp met daarin Feyenoord en Klasnic, ik dacht ik zet het effe neer, is op zich toch een gerucht. 
Ja maar het prikbord is natuurlijk niet echt betrouwbaar. Maar al met al is het inderdaad een gerucht. 
|
|
|
casaoui100  Talent
Vak: - Posts: 66 Reg.: 24 maart 2008 | feyenoord interesse in klasnic
Dit nieuws is inmiddels al door diverse duitse media in de openbaarheid gebracht. Een interview met de voorzitter van Werder leverde enkel op dat hij niets kon zeggen over dit gerucht. Klasnic staat overigens volgens eigen zeggen open voor een vertrek naar een Nederlandse topclub. Dus wie weet.
|
|
|
LeroyFer  Aanstormend talent
Uit: Heemstede Vak: Maastribune - V Posts: 758 Reg.: 29 februari 2008 |
quote: casaoui100 schreef:
feyenoord interesse in klasnic
Dit nieuws is inmiddels al door diverse duitse media in de openbaarheid gebracht. Een interview met de voorzitter van Werder leverde enkel op dat hij niets kon zeggen over dit gerucht. Klasnic staat overigens volgens eigen zeggen open voor een vertrek naar een Nederlandse topclub. Dus wie weet.
Haha ja hoor ik zie deze man echt niet naar de Nederlandse competitie komen hoor en zeker niet naar Feyenoord. Hij kan ook naar Engeland of Spanje dus waarom zou hij voor Nederland kiezen. Maar mocht hij komen dan zou ik het natuurlijk geweldig vinden alleen geloof ik er nog weinig van.
|
|
|
Jeroentje Vedette
Vak: - Posts: 4019 Reg.: 16 mei 2000 |
Dit nieuws is inmiddels al door diverse duitse media in de openbaarheid gebracht.
Flauwekul. Werder wil het aflopende contract van Klasnic 'gewoon' verlengen, en Hertha BSC zit op het vinkentouw, mocht dit op niets uitlopen.
Maar, als jij een linkje hebt waarin het tegendeel wordt beweerd, dan lees ik die uiteraard graag.
|
|
|
martiemart Jeugdspeler
Vak: - Posts: 58 Reg.: 16 september 2007 |
quote: Bayern München is het gedrag van Mark van Bommel meer dan zat. De middenvelder kreeg afgelopen weekend voor de tweede keer in korte tijd een rode kaart. Daniele De Rossi (AS Roma) moet zijn opvolger worden. (Bild)
Dit staat op voetbalzone.nl
Aangezien van Bommel een tijdje terug onder andere in de VI heeft gezegd niet onwelwillend tegenover een transfer naar Feyenoord te staan, zou de mogelijkheid er nu dus kunnen wezen..
|
|
|
Vakkiex3 Bankzitter
Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 445 Reg.: 7 januari 2008 |
quote: martiemart schreef:
(...)
Dit staat op voetbalzone.nl
Aangezien van Bommel een tijdje terug onder andere in de VI heeft gezegd niet onwelwillend tegenover een transfer naar Feyenoord te staan, zou de mogelijkheid er nu dus kunnen wezen..
Zou een goede versterking zijn, maar hij heeft bij ons nu toch niets meer te zoeken, zijn schoonpapa is bij ons weg. Als hij teruggaat naar NL dan wordt het gewoon pisvlek.
|
|
|
martiemart Jeugdspeler
Vak: - Posts: 58 Reg.: 16 september 2007 |
quote: Vakkiex3 schreef:
(...)
Zou een goede versterking zijn, maar hij heeft bij ons nu toch niets meer te zoeken, zijn schoonpapa is bij ons weg. Als hij teruggaat naar NL dan wordt het gewoon pisvlek.
Maar hij vindt bij Feyenoord ook wel wat oud teamgenoten terug. Denk aan Gio, Makaay, Hofland.
't Zou in ons voordeel kunnen werken.
|
|
|
Vakkiex3 Bankzitter
Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 445 Reg.: 7 januari 2008 |
quote: martiemart schreef:
(...)
Maar hij vindt bij Feyenoord ook wel wat oud teamgenoten terug. Denk aan Gio, Makaay, Hofland.
't Zou in ons voordeel kunnen werken.
Dat is wel waar, we gaan het allemaal wel zien, ik laat mij gewoon weer verrassen door Bosz
|
|
|
hodie Vedette
Uit: mijnsheerenland Vak: Stadiontribune - RR Posts: 3573 Reg.: 9 juni 2004 |
feyenoord interesse in klasnic
Klasnic stond al eerder op het lijstje, qua geruchten en alles.
het zou mij niet verbazen als hij nu weer eropstaat. Zeker omdat hij goedkoper is geworden.
zou een topaankoop zijn!
|
|
|
paasei International
Vak: - Posts: 600 Reg.: 5 oktober 2004 | kweet het niet emt klasnic 1,5 jaar eruit geweest door die nier transplantatie
weet niet of die ze oude niveau weer haalt
|
|
|