Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Het grote geruchtentopic (deel 8)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 ... 99 »

Poster
Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) 
Hans Worst
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 5 februari 2007
Gepost op 8 april 2008 om 19:52:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ze zullen voornamelijk naar verdedigend ingestelde en fysiek sterke spelers moeten gaan kijken, en daarnaast naar een fysiek sterke spits. Moordenaars.

Tiendalli, Greene, Bahia, Buijs, DeGuzman, Saidi en Vincken zullen worden verkocht/verhuurd.

Als ik Feyenoord zou zijn, zou ik JP Saeijs, Theo Janssen, Marcus Berg, Michel Breuer, en Ahmadi halen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
geraldo di basta
Nationale topspeler

Uit: krimpen aan den ijssel
Vak: Olympiatribune - DD
Reg.: 15 februari 2003
Gepost op 8 april 2008 om 19:55:29.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Berg mag weg als er tussen de 6-8 miljoen word geboden hoor geloof me !

Ze hebben met Nijland en Powell en Matavs goede spitsen achter de hand en ze hebben middenvelders nodig.

Deze spits gaat zich zo bizar ontwikkelen, want als je ziet dat hij nu al bij de Zweedse ploeg zit dan word het een grote. Al kan Verbeek ook nog aankomen met Samaras of Allback.

Als Feyenoord CL voorronde haalt dan is er veel mogelijk bij Feyenoord anders hebben ze 20 miljoen los van de verkoop van Guzzie , dus eigenlijk 30 miljoen om te besteden en als ze dat goed doen in de juiste leeftijd dan zie ik een mooie toekomst voor ons. elk volgend jaar 2 - 3 spelers erbij en eentje verkopen dan doe je het goed !
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.470,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 8 april 2008 om 20:06:27.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
geraldo di basta schreef:

Ze hebben met Nijland en Powell en Matavs goede spitsen achter de hand en ze hebben middenvelders nodig.

Deze spits gaat zich zo bizar ontwikkelen, want als je ziet dat hij nu al bij de Zweedse ploeg zit dan word het een grote. Al kan Verbeek ook nog aankomen met Samaras of Allback.

Als Feyenoord CL voorronde haalt dan is er veel mogelijk bij Feyenoord anders hebben ze 20 miljoen los van de verkoop van Guzzie , dus eigenlijk 30 miljoen om te besteden en als ze dat goed doen in de juiste leeftijd dan zie ik een mooie toekomst voor ons. elk volgend jaar 2 - 3 spelers erbij en eentje verkopen dan doe je het goed !

Als Feyenoord voorronde CL haalt biedt dat nog geen enkele garantie. Vraag dat onze 'vrienden' uit Amsterdam maar. En op het moment dat je door die voorronde heen bent is het transferwindow al bijkans gesloten.

We kunnen daar dus hoe dan ook niet op rekenen, dat zou dan pas in de winterstop kunnen als we inmiddels de CL bereikt zouden hebben.

Er is echter, zeker als De Guzman niet te houden blijkt te zijn, geld genoeg om enkele gerichte en ook grotere aankopen te doen.

Wat je zegt: elk jaar 2 à 3 goede spelers erbij en 1, hooguit 2 verkopen. Op een bepaald moment moet zich dat dan gaan uitbetalen in resultaten op het veld.

Ondanks de blooper van dit seizoen heb ik daar nog steeds vertrouwen in.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
WD_1908 Rode kaart: waarschuwing
Nationale topspeler

Uit: Nieuw-Lekkerland
Vak: Maastribune - V
Reg.: 28 juni 2006
Gepost op 8 april 2008 om 20:09:56.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

Feyenoord gaat echt niet al zijn geld in een paar maanden uitgeven hoor. De lange termijn is belangrijker dan de korte termijn. Zorgvuldig worden de juiste mensen aangekocht. En niet zomaar ff een hele rij spelers en al het geld in 1x verbrassen. Heb in je posts op zijn minst 10 verschillende spelers gelezen die Feyenoord zou moeten halen naar jouw mening. Ieder zijn mening hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar wel realistisch blijven EN alleen voor kwaliteit gaan. Jongens als een zuiverloon etc komen gewoon te kort en zullen ook niet meer komen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.493,3VoVo: -Opstelling: -
JeffrieJ
Ballenjongen

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - UU
Reg.: 16 januari 2004
Gepost op 8 april 2008 om 20:12:21.         MSN: jeffrey_vanrooij@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Hans Worst schreef:

Ze zullen voornamelijk naar verdedigend ingestelde en fysiek sterke spelers moeten gaan kijken, en daarnaast naar een fysiek sterke spits. Moordenaars.

Tiendalli, Greene, Bahia, Buijs, DeGuzman, Saidi en Vincken zullen worden verkocht/verhuurd.

Als ik Feyenoord zou zijn, zou ik JP Saeijs, Theo Janssen, Marcus Berg, Michel Breuer, en Ahmadi halen.

Saidi staat toch niet meer onder contract bij ons?

Greene heb ik nog niet afgeschreven; heeft vaak genoeg laten zien dat hij het wel kan.. komt er nu ff niet uit.. komt goed.

Saeijs, Janssen en Breuer komen te kort voor Feyenoord; voegen niet meer toe dan bv Greene, Wijnaldum, Hofs, Fer enz. Laat die maar lekker bij subtoppers spelen.

Feyenoord moet wel even de ogen open houden voor een spits (Berg, Sulejmani of andere haalbare aanvaller)

Volgend seizoen moet het er eindelijk maar weer van komen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.489,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
fr -fan
Vaste waarde in elftal

Reg.: 27 juli 2007
Gepost op 8 april 2008 om 20:24:45.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoord gaat echt niet al zijn geld in een paar maanden uitgeven hoor. De lange termijn is belangrijker dan de korte termijn. Zorgvuldig worden de juiste mensen aangekocht. En niet zomaar ff een hele rij spelers en al het geld in 1x verbrassen. Heb in je posts op zijn minst 10 verschillende spelers gelezen die Feyenoord zou moeten halen naar jouw mening. Ieder zijn mening hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar wel realistisch blijven EN alleen voor kwaliteit gaan. Jongens als een zuiverloon etc komen gewoon te kort en zullen ook niet meer komen.
waar baseer je op dat zuiverloon tekort komt???die jongen speelt ee prima jeugd Ek waar hij nani uit de wedstrijd speelt en is aanvoerder van jong oranje en is wekelijks 1 van de uitblinkers bij heerenveen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.472,3VoVo: -Opstelling: -
Patrick73
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 8 april 2008 om 20:27:11.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fr -fan schreef:

(...)

waar baseer je op dat zuiverloon tekort komt???die jongen speelt ee prima jeugd Ek waar hij nani uit de wedstrijd speelt en is aanvoerder van jong oranje en is wekelijks 1 van de uitblinkers bij heerenveen

Nou hij is ook vaak genoeg weggespeeld hoor
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Nationale topspeler

Gepost op 8 april 2008 om 21:20:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fr -fan schreef:

(...)

Ken wel meer spelers die een goed jeugd-ek speelden. Tiendalli? Rigters?

De enige reden waarom niedereen met Zuiverloon komt aanzetten is omdat hij hier uit de jeugd komt. Als hij uit de vb 020-jeugd kwam had niemand zijn naam genoemd als mogelijke aanwinst. Ik wil graag af vaan Peter vd Berg, Bosschaart en Buijs aankopen.
 Help mods!
arrow1
Vedette

Vak: -
Reg.: 26 juli 2005
Gepost op 8 april 2008 om 22:35:55.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als Verbeek het voor het zeggen krijgt wordt het Sulejmani, Berg, El Ahmadi. Als Bosz het laatste woord heeft : Schaars, Kolk, Ooier.
Verbeek kijkt naar kwaliteit en is Noordelijke poen gewend, Bosz kijkt naar de centen en denkt " Als we het seizoen maar door komen ".
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.474,0VoVo: -Opstelling: incompleet
bami
Aanstormend talent

Uit: zevenhoven
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 juli 2007
Gepost op 8 april 2008 om 23:02:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
arrow1 schreef:

Als Verbeek het voor het zeggen krijgt wordt het Sulejmani, Berg, El Ahmadi. Als Bosz het laatste woord heeft : Schaars, Kolk, Ooier.
Verbeek kijkt naar kwaliteit en is Noordelijke poen gewend, Bosz kijkt naar de centen en denkt " Als we het seizoen maar door komen ".

En jij weet te denken wat Bosz en Verbeek denken
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DR
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 8 april 2008 om 23:04:33.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fr -fan schreef:

(...)

Please....let nou gewoon eens op bij tegendoelpunten. Ik snap wel dat Zuiverloon je dan niet opvalt, hij is dan buiten beeld....
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
Nationale topspeler

Gepost op 8 april 2008 om 23:18:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
arrow1 schreef:

Als Bosz het voor het zeggen heeft: Makaay, gio. de Cler, Hofland, Sahin

Als VI het voor het zeggen heeft: Kolk, Stam etc

Bosz kan het bij sommigen nooit goed doen. Selectief berichten plakken. SLechte namen link je aan Bosz, goede berichten aan alles en iedereen behalve Bosz.
 Help mods!
geraldo di basta
Nationale topspeler

Uit: krimpen aan den ijssel
Vak: Olympiatribune - DD
Reg.: 15 februari 2003
Gepost op 8 april 2008 om 23:49:29.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er zitten hier echt sommige mensen die niet snappen hoe het werkt he en die niet goed lezen.

Ik heb gezegd dat als er CL word gehaald er heel veel mogelijk is anders anders anders is er minstens 20 miljoen te besteden + verkoop Guzzie.

En al dat geld verbrassen in een keer en denken aan de lange termijn ja natuurlijk joh.

Elk jaar hopen op de eerste vijf dat is lange termijn denken.

maar Verbeek heeft in zijn hoofd de eerste 2 elk jaar en daarom wil hij kwaliteit spelers en geld uitgeven want hij weet dat er in de winterstop niks uitgegeven word Bosz kennende.

Die spelers die ik noem zijn niet onhaalbaar, als je maar een netwerk hebt en ja daar komt het probleem.

Maar we zullen zien de aankomende maanden en rond het EK, Feyenoord zal geld uitgeven en gaat ons verbazen met deze spelers en er komen geen watjes meer of middelkwaliteit want die hebben we zat.

Nu moet Bosz zich bewijzen en afmaken waar hij is aan begonnen. want op zich verbaast hij mij wel !
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.470,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
casaoui100 Rode kaart: waarschuwing
Talent

Reg.: 24 maart 2008
Gepost op 9 april 2008 om 00:08:13.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Rotterdam – Feyenoord wil zich komende zomer aanvallend versterken. Op dit moment hebben de Rotterdammers met Roy Makaay slechts één aanvaller van waarde. Volgens geruchten worden de verrichtingen van Marcus Berg, Moussa Dembele en Miralem Sulejmani op de voet gevolgd. Feyenoord zou bij FC Groningen al een bod hebben neergelegd om Marcus Berg los te weken. Verder wordt ook het gerucht van Miralem Sulejmani steeds hardnekkiger. Eerder toonde Ajax belangstelling, maar de Amsterdamse club heeft haar interesse verlegd naar Nabil Dirar, speler van Westerlo. De overgang van Gertjan Verbeek naar Feyenoord zouden de geruchten rondom de jonge Serviër versterkt hebben.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Nationale topspeler

Gepost op 9 april 2008 om 00:18:39.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

Er zitten hier echt sommige mensen die niet snappen hoe het werkt he en die niet goed lezen.

Ik heb gezegd dat als er CL word gehaald er heel veel mogelijk is anders anders anders is er minstens 20 miljoen te besteden + verkoop Guzzie.
En al dat geld verbrassen in een keer en denken aan de lange termijn ja natuurlijk joh.

Elk jaar hopen op de eerste vijf dat is lange termijn denken.

maar Verbeek heeft in zijn hoofd de eerste 2 elk jaar en daarom wil hij kwaliteit spelers en geld uitgeven want hij weet dat er in de winterstop niks uitgegeven word Bosz kennende.

Die spelers die ik noem zijn niet onhaalbaar, als je maar een netwerk hebt en ja daar komt het probleem.

Maar we zullen zien de aankomende maanden en rond het EK, Feyenoord zal geld uitgeven en gaat ons verbazen met deze spelers en er komen geen watjes meer of middelkwaliteit want die hebben we zat.

Nu moet Bosz zich bewijzen en afmaken waar hij is aan begonnen. want op zich verbaast hij mij wel !

CL is niet meer haalbaar. Voorlopig staan we 6e dus nog nieteens play-offs. Mochten we toch bij de 1e 5 eindigen dan is de kans nog minimaal (gezien de huidige vorm) dat we daar enige kans maken om die te winnen. Mochten we wonder boven wonder toch die play-offs winnen dan moeten we nog voorrondes CL spelen. We hebben bij 020 gezien hoe moeilijk dat toch nog is. Zeker heid over het spelem in CL heb je, als alles 100% meezit, pas in augustus. Dat geld kan je voor die tijd dus NOOIT gaan uitgeven.

Ook de Guzman is voorlopig nog niet verkocht dus dat geld kun je dus ook NOOIT uitgeven voordta je het hebt.

Wat hebben we wel?
Een grote schuld + zo geschat 20 mio van de investeringsmodellen. Die 20 mio moet heeeel zorgvuldig worden ebsteed en niet met lukraak wat zogenaamde talentjes die ik in je posts veel gelezen heb. Er moeten vele posities worden versterkt. Berg + Sulejmani kosten samen al 20 mio, dus dan blijft er voor de rest van het team niets meer over. Zorgvuldig, secuur en niet te impulsief te werk gaan, dat is waar Feyenoord bij gebaat is.

Je moet gewoon realistisch zijn en niet je eigen waarheid gaan verzinnen. En de spelers die je noemt zijn voor ons misschien afzonderlijk niet onhaalbaar, maar dat geldt net zo goed voor 020, PSV en het buitenland.
 Help mods!
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 9 april 2008 om 00:24:21.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
casaoui100 schreef:

Rotterdam – Feyenoord wil zich komende zomer aanvallend versterken. Op dit moment hebben de Rotterdammers met Roy Makaay slechts één aanvaller van waarde. Volgens geruchten worden de verrichtingen van Marcus Berg, Moussa Dembele en Miralem Sulejmani op de voet gevolgd. Feyenoord zou bij FC Groningen al een bod hebben neergelegd om Marcus Berg los te weken. Verder wordt ook het gerucht van Miralem Sulejmani steeds hardnekkiger. Eerder toonde Ajax belangstelling, maar de Amsterdamse club heeft haar interesse verlegd naar Nabil Dirar, speler van Westerlo. De overgang van Gertjan Verbeek naar Feyenoord zouden de geruchten rondom de jonge Serviër versterkt hebben.

Waarom moet je dit nu in alle topics vermelden? Je loopt zo te zien iemand hier op het forum te imiteren (ik ga niet in op namen).
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
casaoui100 Rode kaart: waarschuwing
Talent

Reg.: 24 maart 2008
Gepost op 9 april 2008 om 00:27:14.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

omdat dit een belangrijk bericht is jongens
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Nationale topspeler

Gepost op 9 april 2008 om 00:29:33.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Belangrijke berichten zijn berichten van Feyenoord.nl dat een bepaalde goede speler voor 5jaar is vastgelegd. De rest doet er (soms helaas) niet toe.
 Help mods!
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 9 april 2008 om 00:32:27.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
goudkuipje schreef:

PSV wil Bouma terug halen; Feyenoord ook interesse

Gepubliceerd op 06-04-2008 om 19:23 door Frank van der Molen

PSV heeft vergaande interesse in Wilfred Bouma. De verdediger van Aston Villa is in het bezig van een aflopend contract en heeft tot op heden nog niets gehoord over eventuele verlenging.

Volgens Voetbalkrant hengelt PSV naar de diensten van Bouma. In het verleden stond hij ookal onder contract in Eindhoven. Ook Feyenoord en FC Porto zouden interesse hebben in de verdediger.

Of hij na dit seizoen toch nog zijn kunsten mag vertonen bij Aston Villa is nog niet bekend. Verwacht wordt dat beide partijen binnenkort met elkaar om de tafel gaan.

Misschien worden we als veredeld pzev weer een keer kampioen

Ik weet nou niet of het zo'n verstandige zet van Bouma zou zijn als hij voor Porto zou kiezen. Er gaan namelijk geruchten dat Porto de arbiters in de competitie een aantal keren heeft omgekocht. Dit verhaal zal ongetwijfeld een staartje krijgen. Ik zou bij deze wel voor Porto kiezen als de zaak in een sisser afloopt, in die zin dat als Porto niet word teruggezet en gewoon CL voetbal kan gaan spelen volgend seizoen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FCBG
Lid 2e elftal

Reg.: 18 mei 2007
Gepost op 9 april 2008 om 01:04:07.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

Ik geloof je niet.
Groningen heeft 4 miljoen voor hem betaald. je hoeft de laatste weken maar naar groningen te kijken en je ziet hoe belangrijk hij was. Groningen gaat gewoon een miljoen of 10 vragen, en waarom ook niet..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 9 april 2008 om 01:08:44.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lighthammer schreef:

Op het Groningen forum word ook melding gemaakt van Sankoh naar fey. Zie hieronder:

Ik heb vandaag gehoord dat Marcus Berg de komende seizoenen gaat spelen voor Juventus. Wat is mijn bron, een collega op het werk kent Rene Feelen goed van triple win. Gister zei diezelfde Rene Feelen dat Berg dus weggaat, voor 13 miljoen euro. Ook wist hij te vertellen dat Sankoh de komende seizoenen speelt voor Feyenoord. FC Groningen krijgt 3 miljoen euro voor de transfer. Rene Feelen is tevens de persoon die teambulding doet bij FC Groningen. Je mag mij lek schieten, maar dit is wel degelijk waar. En ik jou deze nieuwtjes niet voor mijzelf, en deel het dus met mijn medesupporters. Het klopte dus wel degelijk dat Berg Sankoh en Lovre misschien wel zouden gaan, had laatst in de VI gestaan. Bij deze is dit bericht is bevestigd.. GVD zeg.. Koop nou een keer kwaliteit

Geloof je het zelf dat Berg naar Juventus gaat? Berg is een groot talent, maar is bij lange na nog niet rijp voor een club als Juventus.
 Help mods!
Brutal
Basisspeler

Reg.: 27 juni 2007
Gepost op 9 april 2008 om 01:35:45.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De spannende tijden komen weer eraan.. Ik geniet elke keer weer van de transferwindows.. En het blijkt dat er iets heel groots staat te gebeuren bij feyenoord.. Jammer dat er geen inside info meer beschikbaar is.. Maar we hebben in elk geval iets gekregen.. We krijgen El ahmadi!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.478,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
mokummer
Regelmatige invaller

Reg.: 30 september 2002
Gepost op 9 april 2008 om 09:22:26.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
WD_1908 schreef:

Belangrijke berichten zijn berichten van Feyenoord.nl dat een bepaalde goede speler voor 5jaar is vastgelegd. De rest doet er (soms helaas) niet toe.

Hallo, dit is wel de geruchtentopic toch?!?!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Nationale topspeler

Gepost op 9 april 2008 om 09:40:17.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
mokummer schreef:

(...)

Hallo, dit is wel de geruchtentopic toch?!?!

Jaja, maar dan wil het toch niet per definitie zeggen dat elk bericht belangrijk is
 Help mods!
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 28 februari 2007
Gepost op 9 april 2008 om 10:28:02.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

'Vormer wil vertrekken bij AZ'
Ruud Vormer wil komende zomer vertrekken bij AZ. De middenvelder is ontevreden over zijn nieuwe contractaanbieding en kijkt uit naar een andere werkgever, weet De Telegraaf.

AZ had Vormer vóór 1 april een nieuw contractvoorstel moeten doen, maar kwam pas enkele dagen later met een nieuwe aanbieding op de proppen. Vormer heeft daardoor het idee gekregen dat hij niet meetelt in Alkmaar, omdat hij de clubleiding zelf moest vragen waar het nieuwe contract bleef.

Daardoor zou Vormer komende zomer op zoek gaan naar een nieuwe werkgever. Het negentienjarige talent speelde tot dusverre zeventien duels in de hoofdmacht van AZ.
bron:voetbalprimeur

19 jaar speelde niet slecht en zit cker nog rek in ze contract loopt af dus kost niet al te veel.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk