| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) |  |
|
|
JimmyFloyd Vedette
Vak: - Posts: 1650 Reg.: 6 april 2004 |
quote: Middenveldert schreef:
(...)
Tel daarbij op dat Bosz zich gisteren tijdens de perspresentatie van Verbeek liet ontvallen dat Feyenoord 'iedereen zal gaan verrassen komende zomer' (ik kan ff geen link vinden) en ik voorzie/hoop op een mooie zomer...
Ervan uitgaande dat Bosz dit in positieve zin bedoeld.
Ik heb Bosz dit niet horen zeggen. Kan iemand anders dit verifieren?
|
|
|
LeroyFer  Aanstormend talent
Uit: Heemstede Vak: Maastribune - V Posts: 758 Reg.: 29 februari 2008 | Voor mij is het pas zeker als diverse sites de komsten van nieuwe spelers naar Feyenoord bekend maken.
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: JimmyFloyd schreef:
(...)
Ik heb Bosz dit niet horen zeggen. Kan iemand anders dit verifieren?
Uit de Pers van vandaag; laatste alinea van het bericht 'De enige kandidaat bij Feyenoord tekent contract voor drie jaar' (laatste pagina)
(...) Over beschikbare miljoenen voor aankopen laat Peter Bosz niets meer los dan een standaard 'geen mededeling'. 'We zullen jullie in ieder geval verrassen volgend seizoen,' bezweert de technisch directeur van Feyenoord.(...)
Misschien iets anders dan ik vermeldde, maar desalniettemin best hoopvol, toch?!?
[Dit bericht is veranderd door Middenveldert (op 8 april 2008 12:56:22).]
|
|
|
Thedge  Meervoudig international
Vak: - Posts: 1708 Reg.: 22 augustus 2006 |
(...)
Uit de Pers van vandaag; laatste alinea van het bericht 'De enige kandidaat bij Feyenoord tekent contract voor drie jaar' (laatste pagina)
(...) Over beschikbare miljoenen voor aankopen laat Peter Bosz niets meer los dan een standaard 'geen mededeling'. 'We zullen jullie in ieder geval verrassen volgend seizoen,' bezweert de technisch directuer van Feyenoord.(...)
Misschien iets anders dan ik vermeldde, maar desalniettemin best hoopvol, toch?!?
In elk geval grote woorden. Nu de daden nog.
|
|
|
KarimSaidi Vedette
Uit: Noord-Holland Vak: Marathontribune - EE Posts: 3758 Reg.: 13 november 2003 |
quote: pipapaauwe schreef:
(...)
az had vorig jaar ook zo'n grote muil met "we halen spelers van de grote 3".
Maar Feyenoord (Peter Bosz) heeft daadwerkelijk topspelers naar de Kuip gehaald dit jaar.
Alleen hoop ik dat men nu kijkt naar de leeftijdscategorie(24-27 jaar)
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
(...)
Als Feyenoord Marcus Berg voor dat bedrag kan ophalen in Groningen moeten ze dat gelijk doen.
Berg gaat nooit weg voor minder dan 9 a 10 mio. Mooi verdiend van ze in een korte periode.
|
|
|
quote: DR schreef:
(...)
Berg gaat nooit weg voor minder dan 9 a 10 mio. Mooi verdiend van ze in een korte periode.
Dat bedrag is inderdaad meer reëel in mijn ogen...
Er zijn in mijn ogen nog wel andere talentvolle spitsen waar Feyenoord zich op kan richten.
|
|
|
paasei International
Vak: - Posts: 600 Reg.: 5 oktober 2004 | heb liever pranjic dan elahmadi
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 3955 Reg.: 2 oktober 2000 | Verbeek was altijd gecharmeerd van Yildirim. Yildirim is niet happy in Turkije. 1 + 1 = 2?
|
|
|
tober Geselecteerd voor Oranje
quote: ulligan schreef:
Verbeek was altijd gecharmeerd van Yildirim. Yildirim is niet happy in Turkije. 1 + 1 = 2?
Ik ben niet happy als Yildirim komt, tenzij voor de catering!
|
|
|
kesteren1 Jeugdspeler
Vak: - Posts: 54 Reg.: 17 juli 2007 | |
|
Kalouless Vedette
Vak: - Posts: 1862 Reg.: 19 mei 2000 |
quote: KarimSaidi schreef:
Maar Feyenoord (Peter Bosz) heeft daadwerkelijk topspelers naar de Kuip gehaald dit jaar.
Daar hoef je niet aan te twijfelen. Feyenoord heeft afgelopen jaar gedaan wat het van tevoren als doel heeft gesteld: een kern neerzetten van ervaren, bij voorkeur Nederlandse krachten. Me dunkt dat dat is gelukt met spelers als Makaay, Gio, De Cler, Landzaat en Hofland.
Deze zomer volgt onvermijdelijk deel twee van het jubileumplan, de invulling van het elftal met jongere spelers. En Feyenoord zal daarvoor zeker de knip trekken, voor zover mogelijk.
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
(...)
Dat bedrag is inderdaad meer reëel in mijn ogen...
Er zijn in mijn ogen nog wel andere talentvolle spitsen waar Feyenoord zich op kan richten.
Als je jaarlijks CL speelt kun je je wellicht richten op spelers met die kostenplaatsjes. Als je al jaren CL op TV bekijkt is dat niet reeel.
|
|
|
quote: DR schreef:
(...)
Als je jaarlijks CL speelt kun je je wellicht richten op spelers met die kostenplaatsjes. Als je al jaren CL op TV bekijkt is dat niet reeel.
Voor Feyenoord niet nee, ik denk dat de club wat dat betreft een seizoen te laat is. Marcus Berg is onhaalbaar. Maar er zijn andere spitsen in Europa die jong zijn en wellicht een stuk goedkoper; Nikola Kalinić, Eren Derdiyok of Nicolaj Agger wellicht. Maar ik hoop toch vooral op Sulejmani...
|
|
|
Frank Mir Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12597 Reg.: 6 mei 2004 |
(...)
Voor Feyenoord niet nee, ik denk dat de club wat dat betreft een seizoen te laat is. Marcus Berg is onhaalbaar. Maar er zijn andere spitsen in Europa die jong zijn en wellicht een stuk goedkoper; Nikola Kalinić, Eren Derdiyok of Nicolaj Agger wellicht. Maar ik hoop toch vooral op Sulejmani...
Marcus Berg onhaalbaar? Hoezo? Speelt pas 1 seizoen bij Groningen en is het halve seizoen geblesseerd. Dus die lijkt mij zeker wel haalbaar.
Maar Sulejmani vind je wel haalbaar?
|
|
|
Rotterdam Subway Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 846 Reg.: 28 juli 2006 |
quote: KarimSaidi schreef:
(...)
Jonger mag wat mij betreft ook aangezien El Ahmadi pas 23 is en Sulejmani zelfs pas 19.
[Dit bericht is veranderd door Rotterdam Subway (op 8 april 2008 15:23:11).]
|
|
|
emmylover Vedette
Uit: eindhoven Vak: - Posts: 3589 Reg.: 12 april 2004 | als sulejmani komt dan heb ik liever pranjic als elahmadi.
dat zij 2 vrienden en kunnen elkaar mooi opvangen en helpen om zo snel mogelijk aan te passen aan feyenoord.en daar komt bij dat gj ze allebei goed kent
|
|
|
Persie Geselecteerd voor Oranje
Uit: hengelo Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 503 Reg.: 5 augustus 2005 |
quote: Frank Mir schreef:
(...)
Marcus Berg onhaalbaar? Hoezo? Speelt pas 1 seizoen bij Groningen en is het halve seizoen geblesseerd. Dus die lijkt mij zeker wel haalbaar.
Maar Sulejmani vind je wel haalbaar?
beide zijn mijns inziens onhaalbaar.
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: Rotterdam Subway schreef:
(...)
Jonger mag wat mij betreft ook aangezien El Ahmadi pas 23 is en Sulejmani zelfs pas 19.
Feyenoord wil voorals spelers van 23/24 jaar tot zeg maar 26/27 jaar gaan aantrekken (aldus de technische mensen aldaar een paar maanden geleden)
|
|
|
Moon Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 626 Reg.: 20 augustus 2007 |
quote: willem van Hanegem schreef:
(...)
Feyenoord wil voorals spelers van 23/24 jaar tot zeg maar 26/27 jaar gaan aantrekken (aldus de technische mensen aldaar een paar maanden geleden)
Als dat zo is zie ik Pranjic wel naar de kuip komen komende zomer. We hebben iemand op links hard nodig + 27(?) 1+1=2. Hij was ook uitermate vriendelijk tegen Hofland bij Fey-Hee 
|
|
|
norbert Geselecteerd voor Oranje
Uit: venray Vak: Olympiatribune - NN Posts: 532 Reg.: 20 februari 2005 | Ik kom de naam Bradley niet(meer) tegen.Als Deguzman vertrekt zou deze speler een goede vervanger zijn.Heeft als middenvelder 16 doelpunten gescoord.En dat bij een club die niet tot de top 3 wordt gerekend.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: pipapaauwe schreef:
(...)
az had vorig jaar ook zo'n grote muil met "we halen spelers van de grote 3".
Dat kan je niet vergelijken vind ik. AZ had een erg grote bek en dachten ineens dat ze een topclub waren. Scheringa heeft eens geroepen dat hij van AZ de grootste Nederlandse club wilde maken, iets wat bij mij al vanaf de begin een utopie was. Financieel hadden PSV, Ajax en Feyenoord veel meer te bieden, en dat is nu ook zo. Deze clubs hebben verder veel meer status en een mooiere historie dan AZ. Geen enkele basisspeler van de traditionele top 3 zal naar AZ gaan. Dat is misschien wel het geval als die spelers op e bank belanden, of van hun clubs mogen uitzien naar een andere werkgever.
|
|
|
arrow1 Vedette
Vak: - Posts: 1143 Reg.: 26 juli 2005 | Ik geloof niet erg in die optie van paar maanden terug. Spelers van rond 27 jr en ouder zijn bijna altijd niet zo gemotiveerd. Het is maar de enkeling die zich als mentor wenst op te stellen. Het zijn juist die jongere spelers van pakweg 20-25 jr die de drijfveren hebben om er tegen aan te gaan. Dus dat hele verhaal van begin competitie dat de mix van ervaren rotten en jeugdig talent wel effe gaat werken. Nee, dat is een utopie. Zie je trouwens ook bijna nergens. Maar de leeftijd van 20-25 jr is wel verdomde moeilijk te pakken te krijgen, die hangen als ze goed zijn rond in zuid-europa of zijn door de mand gevallen en niet interessant genoeg.
Ik denk dat types als El Ahmadi en Sulejmani perfect zouden passen want hebben nog genoeg puf om het te willen gaan maken. Denk zelfs dat combinatie met een Hofs, - die het dan weer wel en weer niet goed doet -, niet zo slecht zou zijn. Is een kuitenbijter en die heb je echt wel nodig. Fer en Hofs en Lensky en Wijnaldum + types als Sulejmani en El Ahmadi, dat klinkt al stuk beter. Bruins had ik hogere verwachtingen van. Maar lijkt toch te te soft. Terwijl Slory after all te weinig kwaliteiten in huis heeft. De Guzman zal wel weggaan. Is ook niet dusdanig van de grond gekomen in Rotterdam. Veel verwachtingen maar blijft te lang hangen.
|
|
|
B. Koperbuik Vedette Winnaar Algemeen Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006; meer prijzen
Uit: Knekeldijk Vak: - Posts: 2033 Reg.: 6 juni 2001 |
quote: norbert schreef:
Ik kom de naam Bradley niet(meer) tegen.Als Deguzman vertrekt zou deze speler een goede vervanger zijn.Heeft als middenvelder 16 doelpunten gescoord.En dat bij een club die niet tot de top 3 wordt gerekend.
Bradley heeft zelf al eerder aangegeven graag naar Duitsland te willen, zodoende waarschijnlijk geen optie voor Feyenoord.
|
|
|
uNit1 International
Uit: - Vak: - Posts: 572 Reg.: 2 mei 2002 | Dirar (staat nu in de nadrukkelijke belangstelling van de neuzen) zou ik ook graag zien komen.
Vreemd dat Feyenoord niet met hem bezig is gezien het verleden (samenwerking) met Westerlo.
|
|
|