| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) |  |
|
|
SUPERFAN Vedette
Uit: Bilthoven Vak: Olympiatribune - N Posts: 5204 Reg.: 7 april 2004 |
quote: Moon schreef:
(...)
Sulejmani is ideaal naast Makaay. Neemt 4 man mee 
Sterk breekijzer kan je voor Sibon gaan, kost niet veel en is erg sterk.
Als we Makaay en SUljemanie naast elkaar in de spits hebben, poeh das niet slecht hoor 
|
|
|
Vakkiex3 Bankzitter
Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 445 Reg.: 7 januari 2008 |
quote: fey010 schreef:
(...)
Hahahaha Nog steeds niets nieuws, nu ook de VI watcher meldt dat Feyenoord rond is met El Ahmadi???
Volgens een insider op het psv forum komt Suljemani ook naar de Kuip....dat zou grandioos zijn....maar ook flink wat duiten kosten...ze willen een grote spits naast Makaay en daar beantwoord hij niet aan.
Lekker hoor, al die geruchten weer. Zou mooi zijn als het klopt. Zolang Feyenoord zelf niet met het nieuws naar buiten komt geloof ik er geen reet van. Maar het is altijd leuk om de geruchten en roddels te lezen. 
|
|
|
robinfaber Lid 2e elftal
Uit: Blaricum Vak: Olympiatribune - OO Posts: 162 Reg.: 27 juni 2007 | Dat gerucht van Suljemani is alleen maar zo omdat Verbeek de nieuwe coach wordt/is.
Het zou wel leuk zijn.
Zie liever Beerens komen dan Simons.
El Ahmadi erbij 
maarja eerst zien , en juichen 
[Dit bericht is veranderd door robinfaber (op 7 april 2008 19:20:16).]
|
|
|
Michael_Jordan Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 2380 Reg.: 20 juni 2006 | Naam Santi Kolk zingt rond in De Kuip
De technische geleding van Feyenoord is nadrukkelijk bezig met volgend seizoen. Nu in Gertjan Verbeek een nieuwe trainer is gevonden kan er worden gekeken naar het spelersmateriaal. Santi Kolk zou de kwaliteit daarvan een injectie moeten geven.
De spits van Vitesse wordt door het AD namelijk in verband gebracht met Feyenoord, waar men gecharmeerd is van de Hagenees die aan zijn eerste seizoen bezig is in Arnhem.
Deze zomer tekende de clubhopper voor vier seizoenen bij Vitesse. Daarvoor kwam de pas 26-jarige Kolk al uit voor ADO Den Haag, Excelsior, sc Heerenveen, FC Den Bosch en FC Zwolle.
|
|
|
Vakkiex3 Bankzitter
Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 445 Reg.: 7 januari 2008 |
quote: Michael_Jordan schreef:
Naam Santi Kolk zingt rond in De Kuip
De technische geleding van Feyenoord is nadrukkelijk bezig met volgend seizoen. Nu in Gertjan Verbeek een nieuwe trainer is gevonden kan er worden gekeken naar het spelersmateriaal. Santi Kolk zou de kwaliteit daarvan een injectie moeten geven.
De spits van Vitesse wordt door het AD namelijk in verband gebracht met Feyenoord, waar men gecharmeerd is van de Hagenees die aan zijn eerste seizoen bezig is in Arnhem.
Deze zomer tekende de clubhopper voor vier seizoenen bij Vitesse. Daarvoor kwam de pas 26-jarige Kolk al uit voor ADO Den Haag, Excelsior, sc Heerenveen, FC Den Bosch en FC Zwolle.
Lekker laten zingen, meer niet mee doen.
|
|
|
BrightSideOfLife Vedette
Uit: Roermond Vak: Maastribune - K Posts: 1501 Reg.: 23 september 2002 |
quote: Vakkiex3 schreef:
Lekker hoor, al die geruchten weer. Zou mooi zijn als het klopt. Zolang Feyenoord zelf niet met het nieuws naar buiten komt geloof ik er geen reet van. Maar het is altijd leuk om de geruchten en roddels te lezen. 
Zoals ik al postte in het El Ahmadi topic: het is rond en Febo-Theo wordt zijn vervanger:
Het bestuur van FC Twente heeft zich bij Vitesse officieel gemeld voor Theo Janssen, zo weet RTV Oost.
Eerder deze week ontkende Theo Janssen dat hij gesproken zou hebben met FC Twente. ``Als ze belangstelling hebben moeten ze contact opnemen met Vitesse. Daarna komen ze dan bij mij", zei de middenvelder toen. FC Twente lijkt het advies van Janssen nu op te hebben gevolgd en Vitesse benaderd te hebben.
Janssen is een echter Arnhemmer en een product van de jeugdopleiding van Vitesse. Jarenlang werd hij gezien als een groot talent, maar de inmiddels 26-jarige Janssen wist die belofte nooit helemaal in te lossen.
[Dit bericht is veranderd door BrightSideOfLife (op 7 april 2008 20:30:58).]
|
|
|
LeroyFer  Aanstormend talent
Uit: Heemstede Vak: Maastribune - V Posts: 758 Reg.: 29 februari 2008 |
quote: BrightSideOfLife schreef:
(...)Zoals ik al postte in het El Ahmadi topic: het is rond en Febo-Theo wordt zijn vervanger:
Het bestuur van FC Twente heeft zich bij Vitesse officieel gemeld voor Theo Janssen, zo weet RTV Oost.
Eerder deze week ontkende Theo Janssen dat hij gesproken zou hebben met FC Twente. ``Als ze belangstelling hebben moeten ze contact opnemen met Vitesse. Daarna komen ze dan bij mij", zei de middenvelder toen. FC Twente lijkt het advies van Janssen nu op te hebben gevolgd en Vitesse benaderd te hebben.
Janssen is een echter Arnhemmer en een product van de jeugdopleiding van Vitesse. Jarenlang werd hij gezien als een groot talent, maar de inmiddels 26-jarige Janssen wist die belofte nooit helemaal in te lossen.
Als het rond is met El Ahmadi hoort het ergens op internet te staan en dat staat het niet dus voorlopig is het dus niet rond.
|
|
|
Frank Mir Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12597 Reg.: 6 mei 2004 |
quote: LeroyFer schreef:
(...)
Als het rond is met El Ahmadi hoort het ergens op internet te staan en dat staat het niet dus voorlopig is het dus niet rond.
Nou staan wel degelijk op internet. Zie vi.nl en bekijk filmpje Feyenoord maakt logische keuze met Gert-jan verbeek. Daarin word verteld dat El Ahmadi rond is.
|
|
|
nefertete  Bankzitter
Vak: - Posts: 674 Reg.: 7 januari 2008 | Het geeft allemaal wel aan dat de leiding heel goed bezig is. Aan het begin van dit seizoen hebben ze al geprobeert El Ahmadi vast te leggen, alleen Twente wilde hem nog niet laten gaan, ze zijn hier al heel lang mee bezig.
Denk persoonlijk dat ze met Verbeek ook al maanden in gesprek zijn geweest, en dus is het verhaal Sulejmani ook allang aan bod geweest, veel zal afhangen van wat de speler zelf wil.
|
|
|
lighthammer Basisspeler
Uit: rotterdam Vak: Olympiatribune - B Posts: 351 Reg.: 29 mei 2004 | Op het Groningen forum word ook melding gemaakt van Sankoh naar fey. Zie hieronder:
Ik heb vandaag gehoord dat Marcus Berg de komende seizoenen gaat spelen voor Juventus. Wat is mijn bron, een collega op het werk kent Rene Feelen goed van triple win. Gister zei diezelfde Rene Feelen dat Berg dus weggaat, voor 13 miljoen euro. Ook wist hij te vertellen dat Sankoh de komende seizoenen speelt voor Feyenoord. FC Groningen krijgt 3 miljoen euro voor de transfer. Rene Feelen is tevens de persoon die teambulding doet bij FC Groningen. Je mag mij lek schieten, maar dit is wel degelijk waar. En ik jou deze nieuwtjes niet voor mijzelf, en deel het dus met mijn medesupporters. Het klopte dus wel degelijk dat Berg Sankoh en Lovre misschien wel zouden gaan, had laatst in de VI gestaan. Bij deze is dit bericht is bevestigd.. GVD zeg.. Koop nou een keer kwaliteit
|
|
|
Michael_Jordan Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 2380 Reg.: 20 juni 2006 |
(...)Zoals ik al postte in het El Ahmadi topic: het is rond en Febo-Theo wordt zijn vervanger:
Volgens mij is Theo Janssen de opvolger van Orlando Engelaar. El Ahmadi speelt bij Twente als rechtshalf en Theo Janssen is nou geen rechtshalf.
|
|
|
paasei International
Vak: - Posts: 600 Reg.: 5 oktober 2004 | 13 miljoen voor berg :s geloof je t zelf
|
|
|
BrightSideOfLife Vedette
quote: Michael_Jordan schreef:
Volgens mij is Theo Janssen de opvolger van Orlando Engelaar. El Ahmadi speelt bij Twente als rechtshalf en Theo Janssen is nou geen rechtshalf.
Dat wordt dan een inhoudelijke discussie, maar het gaat hier toch om geruchten? Kijk maar...
Janssen mogelijke opvolger El Ahmadi
FC Twente lijkt zich te gaan melden voor Theo Janssen. De club van trainer Fred Rutten ziet in de Vitessenaar de ideale opvolger van Karim El Ahmadi, die waarschijnlijk naar Feyenoord verkast.
Twente heeft een tweejarig contract gereed voor Janssen, weet De Telegraaf. De middenvelder werd in het verleden ook al in verband gebracht met andere clubs, maar tot een transfer kwam het nooit.
|
|
|
fey010 Meervoudig international
Uit: rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 692 Reg.: 28 november 2004 |
(...)Dat wordt dan een inhoudelijke discussie, maar het gaat hier toch om geruchten? Kijk maar...
Janssen mogelijke opvolger El Ahmadi
FC Twente lijkt zich te gaan melden voor Theo Janssen. De club van trainer Fred Rutten ziet in de Vitessenaar de ideale opvolger van Karim El Ahmadi, die waarschijnlijk naar Feyenoord verkast.
Twente heeft een tweejarig contract gereed voor Janssen, weet De Telegraaf. De middenvelder werd in het verleden ook al in verband gebracht met andere clubs, maar tot een transfer kwam het nooit.
Zeer sterke aankoop voor Feyenoord. Een geweldenaar op het middenveld. Nu nog een sterke spits....of Suljemani...
Guzman vertrekt, Bruins evt op zijn positie.
Wat ook een goede speler voor Feyenoord zou zijn geweest in de Sutter (gaat waarschijnlijk naar AZ)
Sankoh zou ik persoonlijk een goede aankoop vinden omdat het een geweldige verdediger kan worden. Alleen moet hij wel constanter worden, maar dat kan zeker met een trainer als Verbeek.
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: paasei schreef:
13 miljoen voor berg :s geloof je t zelf
Het zou eerlijk gezegd best wel eens kunnen kloppen. Alleen denk ik dat Juventus nog net iets te hoog gegrepen voor hem is. Maar als toekomstige opvolger van Trezeguet vind ik het helemaal niet zo gek...
|
|
|
paasei International
Vak: - Posts: 600 Reg.: 5 oktober 2004 | nou 13 mikjoen vind ik berg nie waard
|
|
|
Rotterdam Subway Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 846 Reg.: 28 juli 2006 |
quote: Frank Mir schreef:
(...)
Nou staan wel degelijk op internet. Zie vi.nl en bekijk filmpje Feyenoord maakt logische keuze met Gert-jan verbeek. Daarin word verteld dat El Ahmadi rond is.
Ik citeer Martijn Krabbendam uit dat filmpje: "El Ahmadi komt, maar daarmee is het nog niet klaar.".
Voor zover ik weet is er nog niets officieel bekend gemaakt.
|
|
|
BrightSideOfLife Vedette
quote: Middenveldert schreef:
Het zou eerlijk gezegd best wel eens kunnen kloppen. Alleen denk ik dat Juventus nog net iets te hoog gegrepen voor hem is. Maar als toekomstige opvolger van Trezeguet vind ik het helemaal niet zo gek...
Als ik zo eens rondsurf kom ik geschatte transferbedragen van 4,5 tot 5 miljoen tegen. 13 miljoen is wel héél erg veel...
|
|
|
fr -fan Vaste waarde in elftal
quote: Als ik zo eens rondsurf kom ik geschatte transferbedragen van 4,5 tot 5 miljoen tegen. 13 miljoen is wel héél erg veel...
niet voor juventus
|
|
|
Fabio C. Vaste waarde in elftal
Vak: Maastribune - W1 Posts: 440 Reg.: 6 januari 2006 |
(...)Als ik zo eens rondsurf kom ik geschatte transferbedragen van 4,5 tot 5 miljoen tegen. 13 miljoen is wel héél erg veel...
Haha daar heeft Groningen Berg voor gekocht ja, en je denkt dat ze geen winst willen maken als hij na een jaartje pas weggaat??
|
|
|
(...)Als ik zo eens rondsurf kom ik geschatte transferbedragen van 4,5 tot 5 miljoen tegen. 13 miljoen is wel héél erg veel...
Als Feyenoord Marcus Berg voor dat bedrag kan ophalen in Groningen moeten ze dat gelijk doen.
|
|
|
akuma Geselecteerd voor Oranje
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1175 Reg.: 28 februari 2007 |
kijk zelf is voor hoeveel suarez weg is gegaan.
|
|
|
WD_1908  Nationale topspeler
Uit: Nieuw-Lekkerland Vak: Maastribune - V Posts: 1520 Reg.: 28 juni 2006 |
quote: Rotterdam Subway schreef:
(...)
Ik citeer Martijn Krabbendam uit dat filmpje: "El Ahmadi komt, maar daarmee is het nog niet klaar.".
Voor zover ik weet is er nog niets officieel bekend gemaakt.
Ik kan me goed voorstellen dat in geval van El Ahmadi dat ze willen wachten tot na de competitie. FC Twente en Feyenoord strijden nog om plaats 3,4,5.
Anderzijds, als het rond is dan meldt Feyenoord dat echt wel. Misschien hebben ze een soort van principe accoord?
|
|
|
quote: Rotterdam Subway schreef:
(...)
Tel daarbij op dat Bosz zich gisteren tijdens de perspresentatie van Verbeek liet ontvallen dat Feyenoord 'iedereen zal gaan verrassen komende zomer' (ik kan ff geen link vinden) en ik voorzie/hoop op een mooie zomer...
Ervan uitgaande dat Bosz dit in positieve zin bedoeld.
[Dit bericht is veranderd door Middenveldert (op 8 april 2008 11:35:54).]
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 |
quote: Middenveldert schreef:
(...)
Tel daarbij op dat Bosz zich gisteren tijdens de perspresentatie van Verbeek liet ontvallen dat Feyenoord 'iedereen zal gaan verrassen komende zomer' (ik kan ff geen link vinden) en ik voorzie/hoop op een mooie zomer...
Ervan uitgaande dat Bosz dit in positieve zin bedoeld.
az had vorig jaar ook zo'n grote muil met "we halen spelers van de grote 3".
|
|
|