Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Het grote geruchtentopic (deel 8)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 ... 99 »

Poster
Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) 
Montezuma
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 16 september 1999
Gepost op 7 april 2008 om 10:10:49.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Stam en Kolk, aankoopbeleid triple K.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
BrightSideOfLife
Vedette

Uit: Roermond
Vak: Maastribune - K
Reg.: 23 september 2002
Gepost op 7 april 2008 om 10:12:33.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RoelofLuinge schreef:
Asjeblieft geen Elleboog of Hesselink Als dat soort kutspelers komen, dan kunnen we een heel elftal bagger opstellen
...dan kijk jij zeker nooit naar de wedstrijden van Celtic? Jantje is fysiek supersterk geworden en gáát voor elke bal. Een fysiek sterke spits die ook nog eens als een beest meeverdedigd.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
WD_1908 Rode kaart: waarschuwing
Nationale topspeler

Uit: Nieuw-Lekkerland
Vak: Maastribune - V
Reg.: 28 juni 2006
Gepost op 7 april 2008 om 10:17:24.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Montezuma schreef:

Stam en Kolk, aankoopbeleid triple K.

Zijn die spelers gekocht dan? Waarom al dat negatieve gedoe omdat er toevallig een naam in de krant staat.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.493,3VoVo: -Opstelling: -
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Vak: -
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 7 april 2008 om 10:29:07.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lighthammer schreef:

(...)

Klopt vind het ook absoluut geen versterking, leuk voor de subtop maar we willen toch kampioen worden??

Ik vind Kolk daarentegen geen verkeerde speler. Hij lost eindelijk zijn talent in. De absolute top zal hij denk ik niet meer halen, maar ik denk wel dat hij een versterking zou zijn voor een Nederlandse topclub.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
karper
Vedette

Uit: uithoorn
Vak: Stadiontribune - S
Reg.: 6 januari 2005
Gepost op 7 april 2008 om 11:52:31.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

voor de breedte zou dit ook zeker geen verkeerde speler wezen. heeft er toch 12 in het netjes geschoten.
wat ik van hem heb gezien vrij aardige speler met dreiging en als hij opkomt vaak wel voor gevaar zorgt. gaat soms nog iets te veel voor eigen succes. al zou kolk dan aangetrokken worden zou ik zeker nog een andere aanvaller erbij willen zien komen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Thomassio
Vedette
Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Zwolle
Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 7 april 2008 om 12:33:33.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik volg Kolk al vele jaren, eigenlijk vanaf het moment dat hij door Feyenoord werd aangetrokken en verhuurd. Bij FC Zwolle was hij echt duidelijk de uitblinker, zonder hem was het niets. Daar kon ik al duidelijk zien dat hij een stap hoger aankon. Nu laat hij dat ook bij Vitesse zien. Deze jongen is nogal onderschat, Feyenoord zou er echt niet verkeerd aan doen om hem voor een (klein!) bedragje binnen te halen. HEt lijkt mij sowieso een beter alternatief dan Slory of Mols
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.498,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 7 april 2008 om 12:43:22.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomassio schreef:

Ik volg Kolk al vele jaren, eigenlijk vanaf het moment dat hij door Feyenoord werd aangetrokken en verhuurd. Bij FC Zwolle was hij echt duidelijk de uitblinker, zonder hem was het niets. Daar kon ik al duidelijk zien dat hij een stap hoger aankon. Nu laat hij dat ook bij Vitesse zien. Deze jongen is nogal onderschat, Feyenoord zou er echt niet verkeerd aan doen om hem voor een (klein!) bedragje binnen te halen. HEt lijkt mij sowieso een beter alternatief dan Slory of Mols

Laat ze eerst maar eens spelers kopen voor de basis in plaats van dit soort net niet spelers voor de bank.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 7 april 2008 om 12:50:49.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Laat ze eerst maar eens spelers kopen voor de basis in plaats van dit soort net niet spelers voor de bank.

Hoe de volgorde zal zijn met de nieuw aantetrekken spelers zal mij worst wezen.Ook in de categorie buiten de eerst 11 spelers zal Feyenoord zich moeten versterken.Spelers als Kolk enz moeten dus goed gescout worden,om te zien of zij een aanwinst voor Feyenoord kunnen zijn.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
DR
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 7 april 2008 om 12:53:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)
Hoe de volgorde zal zijn met de nieuw aantetrekken spelers zal mij worst wezen.Ook in de categorie buiten de eerst 11 spelers zal Feyenoord zich moeten versterken.Spelers als Kolk enz moeten dus goed gescout worden,om te zien of zij een aanwinst voor Feyenoord kunnen zijn.

Snap ik maar ik heb de illusie niet dat er 5 basisspelers komen en 3 voor de bank. Leuke bank is aardig maar als het verschil tussen Kolk en de basis nihil is win je nog niks.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 28 februari 2007
Gepost op 7 april 2008 om 12:56:53.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

1st je basis dan bank.
anders heb je ineens geen geld meer en komen bank spelers in de basis
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Robertoow
Meervoudig international

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 16 mei 2003
Gepost op 7 april 2008 om 13:23:45.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als je nu spelers aankoopt voor de basis, kunnen enkelen van de huidige basis op de bank en is je selectie automatisch sterker geworden in de breedte
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.497,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Vakkiex3
Bankzitter

Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 7 januari 2008
Gepost op 7 april 2008 om 14:09:29.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Robertoow schreef:

Als je nu spelers aankoopt voor de basis, kunnen enkelen van de huidige basis op de bank en is je selectie automatisch sterker geworden in de breedte

Dat wilde ik net posten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Seldon
Vedette
Winnaar Interlands Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008

Reg.: 1 juli 2005
Gepost op 7 april 2008 om 14:15:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fey010 schreef:

(...)

Erg makkelijk weer zo´n reactie. Meldde het verhaal Kolk al een lange tijd geleden. Evenals dat Makaay behandeld was bij een osteopaat in Rotterdam, die zijn herstel heeft verspoedigd. Maar ja, commentaar is erg makkelijk als je zelf geen nieuws hebt...

Jij hebt nog nooit iets bericht wat waar bleek te zijn voordat het in de media stond. Ik zou zeggen, kruip maar weer terug onder je steen en doe wat ijs op die dikke duim van je.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.439,6VoVo: -Opstelling: 3-5-2
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 7 april 2008 om 14:15:49.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Robertoow schreef:

Als je de basis kunt versterke,heb ik liever dat dan de huidige basisspelers vertrekken en door jongere spelers worden vervangen.Lucuis zou dan bv van mij wegmogen.Aan teleur gestelde spelers heb je niet zoveel.Bron van onrust
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
RoelofLuinge
Vedette

Vak: Marathontribune - E
Reg.: 14 december 2004
Gepost op 7 april 2008 om 14:20:32.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
BrightSideOfLife schreef:

(...)...dan kijk jij zeker nooit naar de wedstrijden van Celtic? Jantje is fysiek supersterk geworden en gáát voor elke bal. Een fysiek sterke spits die ook nog eens als een beest meeverdedigd.

Nee, ik probeer Schots voetbal te mijden als de ziekte want dat is niet om aan te gluren. En ik herinner me de Elleboog of Hesselink die iedere wedstrijd vanwege zijn ontsterfelijke lompigheid een tegenstander blesseerde, en die nooit echt een goalgetter is geweest. En bovendien qua leeftijd ook niets toevoegt. Als we dit al AAA categorie moeten noemen, dan haak ik af...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.709,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
EOD
Nationale topspeler

Reg.: 2 maart 2006
Gepost op 7 april 2008 om 15:32:35.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die Feyenoord-watcher op VI.nl zegt even tussen neus en lippen door dat het al zeker is dat El Ahmadi komt (!)
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.493,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
bami
Aanstormend talent

Uit: zevenhoven
Reg.: 14 juli 2007
Gepost op 7 april 2008 om 15:48:50.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RoelofLuinge schreef:

(...)

Nee, ik probeer Schots voetbal te mijden als de ziekte want dat is niet om aan te gluren. En ik herinner me de Elleboog of Hesselink die iedere wedstrijd vanwege zijn ontsterfelijke lompigheid een tegenstander blesseerde, en die nooit echt een goalgetter is geweest. En bovendien qua leeftijd ook niets toevoegt. Als we dit al AAA categorie moeten noemen, dan haak ik af...

Ga toch fluiten
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kuytekind
Internationale topspeler

Reg.: 23 juli 2003
Gepost op 7 april 2008 om 15:55:03.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
EOD schreef:

Die Feyenoord-watcher op VI.nl zegt even tussen neus en lippen door dat het al zeker is dat El Ahmadi komt (!)

Welk bericht is dat, over Verbeek logische keuze met videoboodschap?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.462,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
keessie
Ballenjongen

Reg.: 15 juli 2000
Gepost op 7 april 2008 om 15:59:27.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bankspelers hebben we genoeg ,jammer dat ze nu in de basis moeten staan wegens gebrek aan beter.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Patrick73
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 7 april 2008 om 16:01:32.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
keessie schreef:

Bankspelers hebben we genoeg ,jammer dat ze nu in de basis moeten staan wegens gebrek aan beter.

bankspelers hebben we niet genoeg want degene die op de bank zitten zijn gewoon slecht
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Res Non Verba
Bankzitter

Uit: Den Bosch
Vak: Marathontribune - E
Reg.: 1 september 2006
Gepost op 7 april 2008 om 16:04:53.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Heb het gezien ja. Inderdaad een apparte uitspraak! Maar in ieder geval al wel goed nieuws mocht dat zo zeker zijn!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.439,7VoVo: -Opstelling: incompleet
DIAGO JOHN
Aanstormend talent

Uit: San Martin:(Buenos Aires) Argentinie
Reg.: 25 maart 2008
Gepost op 7 april 2008 om 16:18:27.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat zou mooi zijn als El Ahmadi komt goeie voetballer. Zou echt een versterking zijn nou nog iemand naast Makaay, Suljemani zou perfect zijn en dan nog een RV Jaou Carlos of Zuiverloon en dan nog iemand voor RCV dat kan mooi marcos camozzato van Standard Luik worden.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.487,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
EOD
Nationale topspeler

Reg.: 2 maart 2006
Gepost op 7 april 2008 om 16:21:52.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kuytekind schreef:

(...)

Welk bericht is dat, over Verbeek logische keuze met videoboodschap?

Die is het inderdaad
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.493,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
fey010
Meervoudig international

Uit: rotterdam
Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 28 november 2004
Gepost op 7 april 2008 om 17:38:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Buakaw schreef:

(...)

Oftewel wat je nu uitkraamt is niks nieuws...

Hahahaha Nog steeds niets nieuws, nu ook de VI watcher meldt dat Feyenoord rond is met El Ahmadi???
Volgens een insider op het psv forum komt Suljemani ook naar de Kuip....dat zou grandioos zijn....maar ook flink wat duiten kosten...ze willen een grote spits naast Makaay en daar beantwoord hij niet aan.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Moon
Basisspeler

Reg.: 20 augustus 2007
Gepost op 7 april 2008 om 17:40:42.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fey010 schreef:

(...)

Hahahaha Nog steeds niets nieuws, nu ook de VI watcher meldt dat Feyenoord rond is met El Ahmadi???
Volgens een insider op het psv forum komt Suljemani ook naar de Kuip....dat zou grandioos zijn....maar ook flink wat duiten kosten...ze willen een grote spits naast Makaay en daar beantwoord hij niet aan.

Sulejmani is ideaal naast Makaay. Neemt 4 man mee
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk