| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) |  |
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: eddepet14 schreef:
Precies, Cruz mocht blij zijn als hij er 15 maakte, daar ben ik niet blij mee als dat de spits is, die daarnaast ook niemand beter maakte. Als Cruz zo zou voetballen als op dit moment bij Inter is het een ander verhaal, maar die motivatie ontbrak maar al te vaak bij die luie Cruz....
Je ogen vooral in je zak laten zitten hoor 
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 | Tomasson Cruz was gewoon een goed koppel.
Kilometer vreter Tomasson deed het werk en Cruz kon daardoor afwachten.
Een koppel Makaay Cruz zou daarom niet werken.
Allebei zijn het geen werkers, ook al doen ze tegenwoordig meer werk dan hun reputatie doet vermoeden.
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 3454 Reg.: 24 augustus 2004 |
quote: pipapaauwe schreef:
Tomasson Cruz was gewoon een goed koppel.
Kilometer vreter Tomasson deed het werk en Cruz kon daardoor afwachten.
Een koppel Makaay Cruz zou daarom niet werken.
Allebei zijn het geen werkers, ook al doen ze tegenwoordig meer werk dan hun reputatie doet vermoeden.
Kijk je de laatste jaren Inter. Cruz is de werker van de spitsen die zich vaak terug laat zakken en als schaduwspits speelt.
|
|
|
Fabio C. Vaste waarde in elftal
Vak: Maastribune - W1 Posts: 440 Reg.: 6 januari 2006 |
quote: Beer schreef:
(...)Kijk je de laatste jaren Inter. Cruz is de werker van de spitsen die zich vaak terug laat zakken en als schaduwspits speelt.
Ook omdat hij daar niet de sterspeler is, het zal mij benieuwen of hij daartoe ook te motiveren is wanneer hij in een mindere competitie een van de spelers met veel aanzien is.
Maargoed, nogmaals, hij komt toch niet, dus het maakt niks uit
|
|
|
brenda25  Jeugdspeler
Uit: Rotterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 33 Reg.: 17 december 2007 | 'van Marwijk wil Thomas Buffel'
Bert van Marwijk heeft aangedrongen bij Peter Bosz om alsnog Thomas Buffel binnen te halen deze maand.
Op dit moment speelt hij bij Glasgow Rangers, maar daar is hij op een zijspoor beland. De Belgische aanvaller die pas een handvol wedstrijden in de benen heeft dit seizoen werd eerder dit sezioen ook al gelinkt aan AZ.
|
|
|
luca toni Aanstormend talent
Vak: - Posts: 137 Reg.: 24 maart 2007 | gisteren was de heer Cruz weer van de partij tegen juventus en legde er gewoon ff 2 in!!
Laat Feyenoord die "klote spits" maar halen!!
Die krijgen we nooit!!!!! ( helaas)
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: brenda25 schreef:
'van Marwijk wil Thomas Buffel'
Bert van Marwijk heeft aangedrongen bij Peter Bosz om alsnog Thomas Buffel binnen te halen deze maand.
Op dit moment speelt hij bij Glasgow Rangers, maar daar is hij op een zijspoor beland. De Belgische aanvaller die pas een handvol wedstrijden in de benen heeft dit seizoen werd eerder dit sezioen ook al gelinkt aan AZ.
Waar heb je het vandaan? Van mij hoeft het niet, al is het wel een speler die dichtbij Makaay kan spelen... Het is in ieder geval een flinke prutsite. Eerste zin dramatisch leesbare opbouw, missen van komma's, en 'sezioen'? 
[Dit bericht is veranderd door Ché Cliché (op 24 januari 2008 14:52:48).]
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 |
quote: brenda25 schreef:
'van Marwijk wil Thomas Buffel'
Wat is de bron want dat hoort toch wel vermeld te worden hier in dit topic, ik heb eens even een aantal sites bekeken en ik kan nergens iets vinden over Buffel hoor.
|
|
|
Legionair_X International
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - S Posts: 556 Reg.: 31 mei 2006 | brenda25 heeft eerder geruchten geplaatst waar niets van waar bleek te zijn. Ik zou dus voorzichtig zijn wat betreft het waarheidsgehalte van dit bericht.
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 | Brenda heeft het verkeerd gelezen,er staat:"van Marwijk wil buffelen
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 | Het is ook Tomas Buffel.
Zo officieel is dat bericht dus niet.
|
|
|
Wiseguy Vedette
Vak: - Posts: 1878 Reg.: 19 augustus 2004 | Maar het is wel een gerucht itt geouwehoer in de ruimte. Hulde voor Brenda!
|
|
|
Patrick73 Vedette
quote: Wiseguy schreef:
Maar het is wel een gerucht itt geouwehoer in de ruimte. Hulde voor Brenda!
Wie zegt dat dit geen gelul is, want geen van haar geruchten klopte, het is ook niet op internet terug te vinden
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 |
quote: Patrick73 schreef:
(...)
Wie zegt dat dit geen gelul is, want geen van haar geruchten klopte, het is ook niet op internet terug te vinden
Gerucht = Gerucht.
Zeikerd!
[Dit bericht is veranderd door pipapaauwe (op 24 januari 2008 15:19:00).]
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Droneyev schreef:
(...)
Contract Cruz loopt af in 2009, volgens mij. Hij zit nu al een aantal jaren bij Inter en ik kan me best wel indenken Inter wil verjongen, maar of Cruz dan naar ons komt...
Als dat gebeurt mag niemand ooit meer iets zeggen over Bosz en consorten!
Naar mijn weten had hij zijn contract bij Inter een tijdje geleden verlengd.
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Naar mijn weten had hij zijn contract bij Inter een tijdje geleden verlengd.
Ja natuurlijk. En als Inter van hem af wil gaat hij wel naar een andere topclub. Dat er nog mensen zijn die hier hoop op hebben.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: DR schreef:
(...)
Ja natuurlijk. En als Inter van hem af wil gaat hij wel naar een andere topclub. Dat er nog mensen zijn die hier hoop op hebben.
En wie zegt dat ik dit geloof?
|
|
|
vakkie qq Aanstormend talent
Uit: bergen op zoom Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 145 Reg.: 8 augustus 2003 | Cruz is en blijft een middelmatige spits dus totaal geen aanvulling aan onze selectie...We moeten zo'n harde werker als Kuyt hebben anders wordt het niks meer...
Kunnen we dit topic (B.v.) Volwassenen Duimen Zuigers of(A.F.D.) noemen want zolang er geen bron wordt gemeld is het nooit en nimmer GEEN gerucht...
*=Anonieme Fanta Drinkers
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: eddepet14 schreef:
Hou op met die klote Cruz, hij was hier te beroerd om te lopen, in Italie is het misschien iets, maar ook niet constant, hier bij ons was hij echt geen topper. Je kunt lullen wat je wilt, maar tegen de kleintjes waar we erg veel van treffen is het een drama spits.
Haal Koevermans nu maar, die loopt zich helemaal de ***** en knalt ze er samen met Makaay wel binnen hoor. Koef Koef Koef KOef.....
Ik heb me in zijn Feyenoordtijd ook regelmatig lopen ergeren aan de wedstrijdinstelling van Cruz, maar als jij niet wil inzien dat hij in Italie zich verder heeft ontwikkeld, dan heb je echt weinig kaas van het voetbal gegeten zonder arrogant te willen overkomen.
[Dit bericht is veranderd door Dick v/d Polder (op 24 januari 2008 15:57:23).]
|
|
|
Patrick73 Vedette
(...)
Gerucht = Gerucht.
Zeikerd!
Een gerucht zonder bron is dus geen gerucht.
|
|
|
Buakaw Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2911 Reg.: 12 juli 2005 |
(...)
Brenda komt ermee, dan is zij toch de bron?
|
|
|
Patrick73 Vedette
quote: Buakaw schreef:
(...)
Brenda komt ermee, dan is zij toch de bron?
Brenda heeft sinds ze zich heeft aangemeld alleen maar onzingeruchten neergezet die telkens niet klopten.
Dus een bron van niks.
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 |
(...)
Ik vind het behoorlijk irritant worden, dat jij in dit soort topics bepaalt wat wel of niet mag worden geplaatst.
Doe dat lekker op je eigen forum en laat de mods van dit forum bepalen wat wel of niet is toegestaan.
|
|
|
Patrick73 Vedette
(...)
Ik vind het behoorlijk irritant worden, dat jij in dit soort topics bepaalt wat wel of niet mag worden geplaatst.
Doe dat lekker op je eigen forum en laat de mods van dit forum bepalen wat wel of niet is toegestaan.
Je leest nergens dat ik bepaal wat hier gezegd moet worden maar als je wat te melden hebt dan hoor je er toch wel een bron bij te zetten anders is het dus geen gerucht.
Ik post hier op dit forum dus laat dat andere forum er gewoon buiten ja.
|
|
|
FeyenoordSterk Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 2951 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 |
quote: El Jefecito schreef:
Het gerucht gaat dat een andere autosponsor krijgt.. En dit is geen verzinsel maar dit gerucht gaat echt. 
Inderdaad, Toyota.
|
|
|