Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Het grote geruchtentopic (deel 8)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 99 »

Poster
Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) 
HenkVos
Nationale topspeler

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 29 april 2006
Gepost op 6 april 2008 om 20:40:51.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

oke, nu is het weer tijd voor wat geruchten.
Ga er nog maar niet vanuit mensen, maar ik ben zojuist ter ore gekomen dat Feyenoord een poging gaat wagen om jan Vennegoor of Hesselink terug naar Nederland te halen. Het is vooralsnog niet concreet, maar zijn het wel aan het overwegen...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.361,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
goudkuipje
Nationale topspeler

Uit: Haarlem
Vak: -
Reg.: 30 maart 2005
Gepost op 6 april 2008 om 20:47:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

PSV wil Bouma terug halen; Feyenoord ook interesse

Gepubliceerd op 06-04-2008 om 19:23 door Frank van der Molen

PSV heeft vergaande interesse in Wilfred Bouma. De verdediger van Aston Villa is in het bezig van een aflopend contract en heeft tot op heden nog niets gehoord over eventuele verlenging.

Volgens Voetbalkrant hengelt PSV naar de diensten van Bouma. In het verleden stond hij ookal onder contract in Eindhoven. Ook Feyenoord en FC Porto zouden interesse hebben in de verdediger.

Of hij na dit seizoen toch nog zijn kunsten mag vertonen bij Aston Villa is nog niet bekend. Verwacht wordt dat beide partijen binnenkort met elkaar om de tafel gaan.

Misschien worden we als veredeld pzev weer een keer kampioen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.460,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Moon
Basisspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 20 augustus 2007
Gepost op 6 april 2008 om 20:54:10.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Welke plek zou Bouma dan moeten spelen? De Cler en Hofland zijn prima. RCV?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DIAGO JOHN
Aanstormend talent

Uit: San Martin:(Buenos Aires) Argentinie
Reg.: 25 maart 2008
Gepost op 6 april 2008 om 21:29:41.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
goudkuipje schreef:

PSV wil Bouma terug halen; Feyenoord ook interesse

Gepubliceerd op 06-04-2008 om 19:23 door Frank van der Molen

PSV heeft vergaande interesse in Wilfred Bouma. De verdediger van Aston Villa is in het bezig van een aflopend contract en heeft tot op heden nog niets gehoord over eventuele verlenging.

Volgens Voetbalkrant hengelt PSV naar de diensten van Bouma. In het verleden stond hij ookal onder contract in Eindhoven. Ook Feyenoord en FC Porto zouden interesse hebben in de verdediger.

Of hij na dit seizoen toch nog zijn kunsten mag vertonen bij Aston Villa is nog niet bekend. Verwacht wordt dat beide partijen binnenkort met elkaar om de tafel gaan.

Misschien worden we als veredeld pzev weer een keer kampioen

Ik had gelezen dat Fc Porto wel interesse in wilfred Bouma heeft.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.487,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Patrick73
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 6 april 2008 om 23:18:15.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Nu Feyenoord zijn keuze voor een nieuwe hoofdtrainer heeft bepaald, kan de club sneller zaken doen op de spelersmarkt richting het komende seizoen. Onder andere Karim El Ahmadi (FC Twente) is in beeld bij Feyenoord, terwijl ook Vitesse-aanvaller Santi Kolk nadrukkelijk wordt gevolgd. Verbeek heeft een stem bij de invulling van de selectie, ook als het om huidige spelers gaat. Over onder anderen Nuri Sahin (gehuurd) en Michael Mols (aflopend contract) moet nog een beslissing worden genomen.
Bron:AD

[Dit bericht is veranderd door Patrick73 (op 6 april 2008 23:18:38).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Elphinstone
International

Reg.: 23 april 2005
Gepost op 6 april 2008 om 23:25:18.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick73 schreef:

(...)

Bron:AD

Het AD lijkt een beetje wanhopig omdat ze tegenwoordig heel slecht geïnformeerd worden vanuit het Maasgebouw (gelukkig maar). Een blind paard had nog kunnen verzinnen dat er over de posities van Sahin en Mols nagedacht moet worden. Het verhaal El Ahmadi is inmiddels al half bevestigd door El Ahmadi zelf, en ook het verhaal van Kolk is niet nieuw.

Aan de ene kant is het natuurlijk prettig dat er nauwelijks nog wordt gelekt uit het Maasgebouw, aan de andere kant verkeren we nu wel in het duister.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 5-3-2
Patrick73
Vedette

Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 6 april 2008 om 23:28:25.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Elphinstone schreef:

(...)

Aan de ene kant is het natuurlijk prettig dat er nauwelijks nog wordt gelekt uit het Maasgebouw, aan de andere kant verkeren we nu wel in het duister.

Ik hoor liever niets en dat we goede aankopen hebben als dat we van die vage namen horen die ook nog schijnen te kloppen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Elphinstone
International

Reg.: 23 april 2005
Gepost op 6 april 2008 om 23:30:29.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick73 schreef:

(...)

Ik hoor liever niets en dat we goede aankopen hebben als dat we van die vage namen horen die ook nog schijnen te kloppen.

Ik ook hoor, alleen voordat die goede aankopen er zijn is het wel spannend. Maar goed, Bosz wist vorig jaar nog voor het eind van de competitie Bruins en Slory aan te trekken, en haalde vervolgens in vier dagen tijd De Cler, Van Bronckhorst, Makaay en Hofland, dus ik laat me verrassen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 5-3-2
Vakkiex3
Bankzitter

Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 7 januari 2008
Gepost op 6 april 2008 om 23:38:43.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
HenkVos schreef:

Ga er nog maar niet vanuit mensen, maar ik ben zojuist ter ore gekomen dat Feyenoord een poging gaat wagen om jan Vennegoor of Hesselink terug naar Nederland te halen. Het is vooralsnog niet concreet, maar zijn het wel aan het overwegen...

Zou ik wel willen zien komen, denk alleen niet dat hij bij Feyenoord wil spelen. Maar mocht hij willen dan graag, zo'n speler missen we wel dit seizoen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
lighthammer
Basisspeler

Uit: rotterdam
Vak: Olympiatribune - B
Reg.: 29 mei 2004
Gepost op 6 april 2008 om 23:46:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kolk of Suljemani.... het verschil wordt alweer zichtbaar
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.476,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Buakaw
Vedette

Uit: Apeldoorn
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 juli 2005
Gepost op 6 april 2008 om 23:50:51.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kolk? Die gast hebben we pas geleden nog gedumpt man...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 20-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
lighthammer
Basisspeler

Vak: Olympiatribune - B
Reg.: 29 mei 2004
Gepost op 6 april 2008 om 23:52:35.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Buakaw schreef:

Klopt vind het ook absoluut geen versterking, leuk voor de subtop maar we willen toch kampioen worden??
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.476,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
geraldo di basta
Nationale topspeler

Uit: krimpen aan den ijssel
Vak: Olympiatribune - DD
Reg.: 15 februari 2003
Gepost op 7 april 2008 om 00:29:25.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kolk voor de breedte beter dan Slory en Vincken en lee.

Vennegoor zie ik graag komen en geeft en past goed bij Verbeel zijn tactiek zie en lees Sibon bij Heerenveen.
Het kan ook Koevermans worden.

Daar om heen Makaay en Bruins vanf het middenveld en Pranjic vanaf links. Moet kunnen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.470,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DR
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 7 april 2008 om 00:30:07.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
HenkVos schreef:

Als jullie nou gewoon eens meer hamburgers op die plaat gooien en je focussen op je werk, hoef ik niet 15 minuten in de rij te staan wachten op mijn ontbijt op zondag.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 7 april 2008 om 00:42:54.       MSN: remon_kroes@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Als jullie nou gewoon eens meer hamburgers op die plaat gooien en je focussen op je werk, hoef ik niet 15 minuten in de rij te staan wachten op mijn ontbijt op zondag.

Zelfstandig ondernemer , is dat tegenwoordig de Burger King??
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.401,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DIAGO JOHN
Aanstormend talent

Uit: San Martin:(Buenos Aires) Argentinie
Reg.: 25 maart 2008
Gepost op 7 april 2008 om 00:53:00.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja en morgen is het den Ouden die we moeten halen , Het moet toch niet erger worden.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.487,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
fey010
Meervoudig international

Reg.: 28 november 2004
Gepost op 7 april 2008 om 07:58:54.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Buakaw schreef:

Toch heeft Feyenoord interesse in hem. Deze interesse dateert trouwens al van een aantal maanden terug (zoals ik hier reeds meldde) Uiteraard wordt Kolk niet gezien als basis speler. Echter de Guzman zal vertrekken, slory zal zich opnieuw moeten bewijzen. Lee "valt tegen". Buijs is een ?? maar zal waarschijnlijk ook weg gaan. Biseswar zal vertrekken tenzij Verbeek anders beslist.

El Ahmadi zal hopenlijk rondkomen, aangezien ze redelijk ver zijn met hem. Echter de berichtgeving rond Suljmani is zeer tegenstrijdig. Er wordt geroepen dat Feyenoord in onderhandelingen is met hem, maar nu staat overal te lezen dat die neuzen de beste papieren hebben voor hem (en het meeste geld na verkoop van heytinga en waarschijnlijk huntelaar)

Er is aan Gio en Makaay beloofd dat er in elke linie een goede versterking komt. Dus minimaal 3 sterke spelers. We zullen zien. Het is iig duidelijk dat er zowel verdedigend als ook aanvallend wat bij zal moeten komen. Hoop eigenlijk op een 4-4-2 opstelling komend jaar met een sterke spits naast Makaay.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Stefano
Vedette

Uit: Oss
Reg.: 5 februari 2003
Gepost op 7 april 2008 om 08:49:31.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

fey10 aka open deur.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.368,9VoVo: -Opstelling: incompleet
Buakaw
Vedette

Gepost op 7 april 2008 om 09:05:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fey010 schreef:

(...)

Toch heeft Feyenoord interesse in hem. Deze interesse dateert trouwens al van een aantal maanden terug (zoals ik hier reeds meldde) Uiteraard wordt Kolk niet gezien als basis speler. Echter de Guzman zal vertrekken, slory zal zich opnieuw moeten bewijzen. Lee "valt tegen". Buijs is een ?? maar zal waarschijnlijk ook weg gaan. Biseswar zal vertrekken tenzij Verbeek anders beslist.

El Ahmadi zal hopenlijk rondkomen, aangezien ze redelijk ver zijn met hem. Echter de berichtgeving rond Suljmani is zeer tegenstrijdig. Er wordt geroepen dat Feyenoord in onderhandelingen is met hem, maar nu staat overal te lezen dat die neuzen de beste papieren hebben voor hem (en het meeste geld na verkoop van heytinga en waarschijnlijk huntelaar)

Er is aan Gio en Makaay beloofd dat er in elke linie een goede versterking komt. Dus minimaal 3 sterke spelers. We zullen zien. Het is iig duidelijk dat er zowel verdedigend als ook aanvallend wat bij zal moeten komen. Hoop eigenlijk op een 4-4-2 opstelling komend jaar met een sterke spits naast Makaay.

Oftewel wat je nu uitkraamt is niks nieuws...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 20-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
BartV
Jeugdspeler

Uit: Alkmaar
Reg.: 9 januari 2005
Gepost op 7 april 2008 om 09:14:36.       MSN: ba-rt@gmx.net  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik begrijp nooit waarom namen als Sulejmani en Berg worden genoemd. Ajax heeft een zak geld liggen waar we niet tegenop kunnen, en Berg komt ook zeker niet. Is de beste aanvaller van FC Groningen, een recordaankoop en die zullen ze echt niet naar Feyenoord laten gaan. Feyenoord moet is een stadium eerder scouten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
DR
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 7 april 2008 om 09:30:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
BartV schreef:

Ik begrijp nooit waarom namen als Sulejmani en Berg worden genoemd. Ajax heeft een zak geld liggen waar we niet tegenop kunnen, en Berg komt ook zeker niet. Is de beste aanvaller van FC Groningen, een recordaankoop en die zullen ze echt niet naar Feyenoord laten gaan. Feyenoord moet is een stadium eerder scouten.

- Niet verder kijken dan NL
- snel resultaat willen
- geen boodschap hebben aan begrotingen, langere termijn etc
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
Buakaw
Vedette

Gepost op 7 april 2008 om 09:32:27.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Spanje, Duitsland, Engeland, Brazilie...
 Help mods!
fey010
Meervoudig international

Reg.: 28 november 2004
Gepost op 7 april 2008 om 09:34:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Buakaw schreef:

(...)

Oftewel wat je nu uitkraamt is niks nieuws...

Erg makkelijk weer zo´n reactie. Meldde het verhaal Kolk al een lange tijd geleden. Evenals dat Makaay behandeld was bij een osteopaat in Rotterdam, die zijn herstel heeft verspoedigd. Maar ja, commentaar is erg makkelijk als je zelf geen nieuws hebt...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Buakaw
Vedette

Gepost op 7 april 2008 om 09:39:21.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fey010 schreef:

(...)

Erg makkelijk weer zo´n reactie. Meldde het verhaal Kolk al een lange tijd geleden. Evenals dat Makaay behandeld was bij een osteopaat in Rotterdam, die zijn herstel heeft verspoedigd. Maar ja, commentaar is erg makkelijk als je zelf geen nieuws hebt...

Beter geen nieuws dan niks nieuws...

Klik hier om de spoiler te bekijken

Help mods!
RoelofLuinge
Vedette

Vak: Marathontribune - E
Reg.: 14 december 2004
Gepost op 7 april 2008 om 09:56:54.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
geraldo di basta schreef:

Kolk voor de breedte beter dan Slory en Vincken en lee.

Vennegoor zie ik graag komen en geeft en past goed bij Verbeel zijn tactiek zie en lees Sibon bij Heerenveen.
Het kan ook Koevermans worden.

Daar om heen Makaay en Bruins vanf het middenveld en Pranjic vanaf links. Moet kunnen.

Asjeblieft geen Elleboog of Hesselink Als dat soort kutspelers komen, dan kunnen we een heel elftal bagger opstellen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.709,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk