| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) |  |
|
|
feyenoordanko Basisspeler
Uit: Zandvoort Vak: - Posts: 356 Reg.: 21 juli 2004 | Bosz is vorig seizoen nog een tijd in Zuid- Amerika op zoek geweest naar versterkingen en we zijn nu bijna een jaar verder. Misschien dat er aflopende contracten zijn of spelers die een jaartje zijn doorgegroeid, dus misschien kunnen we nog wat uit die hoek verwachten. Er lopen genoeg goede voetballers daar dus ik hoop dat het niet voor niks is geweest.
|
|
|
DIAGO JOHN Aanstormend talent
Uit: San Martin:(Buenos Aires) Argentinie Vak: - Posts: 230 Reg.: 25 maart 2008 |
quote: feyenoordanko schreef:
Bosz is vorig seizoen nog een tijd in Zuid- Amerika op zoek geweest naar versterkingen en we zijn nu bijna een jaar verder. Misschien dat er aflopende contracten zijn of spelers die een jaartje zijn doorgegroeid, dus misschien kunnen we nog wat uit die hoek verwachten. Er lopen genoeg goede voetballers daar dus ik hoop dat het niet voor niks is geweest.
is dat zo zit die gekke Peter Bosz in Argentinie ja der lopen er zat rond. Kijk maar naar die gozer die nou bij Groningen zit.Cahais D Alessandro is voor 2,5miljoen van Zaragoza naar San Lorenzo gegaan. Zou voor Feyenoord vette aanwinst zijn.
Bravo: Age:23 San Martin Striker
Dario Cvitanich Age:22 Banfield Striker
Emanuel Martinez Age:19 River Plate Defender Left Right
Nicolas Sanchez Age:22 River Plate Central Defender
Diego Cardozo Age:20 River Plate Left Winger
Alexis Sanchez Age:19 River Plate Striker From Chile
Mauro Boselli Age:22 Boca Juniors Striker
Pablo Mouche Age:21 Boca Juniors Striker
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 | Als ik gisteren die Mexicaan zie van PSV, dan mag Bosz van mij daar ook gaan kijken voor een RCV
|
|
|
Uit: San Martin:(Buenos Aires) Argentinie Vak: - Posts: 230 Reg.: 25 maart 2008 |
quote: willem van Hanegem schreef:
Als ik gisteren die Mexicaan zie van PSV, dan mag Bosz van mij daar ook gaan kijken voor een RCV
Ja maar Salcido is geen eigendom van Psv hij is uitgeleend door Chelsea.
|
|
|
mafkees15 Basisspeler
Vak: - Posts: 326 Reg.: 14 juni 2005 |
quote: DIAGO JOHN schreef:
(...)
Ja maar Salcido is geen eigendom van Psv hij is uitgeleend door Chelsea.
Ben jij niet in de war met Alcides Naar mij weten is Salcido gewoon eigendom van PSV.
|
|
|
quote: mafkees15 schreef:
(...)
Ben jij niet in de war met Alcides Naar mij weten is Salcido gewoon eigendom van PSV.
Sorry je heb gelijk alcides is van Chelsea niet Salcido
|
|
|
frankyboy Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 2464 Reg.: 26 februari 2003 |
(...)
Sorry je heb gelijk alcides is van Chelsea niet Salcido
Mexico staat niet bekend om zijn klasbakken. Daarnaast is Salcido een goede verdediger maar valt er ook een hoop op aan te merken. Maar goed, hij zou niet misstaan in onze verdediging.
Overigens is Bosz 2 weken geleden weer in Zuid-Amerika geweest om te kijken. En dat is een goede zaak. Scouten is vooral weten wat er rondloopt en contacten leggen. Bosz is duidelijk bezig om een netwerk op te bouwen in die contreien.
|
|
|
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: frankyboy schreef:
(...)
Mexico staat niet bekend om zijn klasbakken. Daarnaast is Salcido een goede verdediger maar valt er ook een hoop op aan te merken. Maar goed, hij zou niet misstaan in onze verdediging.
Overigens is Bosz 2 weken geleden weer in Zuid-Amerika geweest om te kijken. En dat is een goede zaak. Scouten is vooral weten wat er rondloopt en contacten leggen. Bosz is duidelijk bezig om een netwerk op te bouwen in die contreien.
Klopt. Veelzeggend dat Bosz zelf gaat en dit niet aan de scouting overlaat 
|
|
|
(...)
Klopt. Veelzeggend dat Bosz zelf gaat en dit niet aan de scouting overlaat 
Als ie maar met een paar goeie spelers uit de bus komt
|
|
|
Dysa Ballenjongen
Uit: Nieuw Zeeland Vak: - Posts: 22 Reg.: 11 augustus 2006 |
(...)
Als ie maar met een paar goeie spelers uit de bus komt
He DIAGO JOHN, die Bottinelli van San Lorenzo is dat nog wat, is ooit ook eens sprake van geweest dat ze die wilde, waarschijnlijk Hofland voor gehaald.
|
|
|
Wyatt Administrator
Vak: - Posts: 630 Reg.: 17 september 2007 | Dit is het geruchtentopic! Onzin verwijderd, graag weer on-topic!
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 |
quote: frankyboy schreef:
(...)
Uit andere berichten blijkt dat Bosz geen netwerk opbouwt in Z amerika.Dat gebeurt door het bureau van Gerards.Mocht Bosz daar zijn dan is dat om tips van dat bureau te scouten.Dat gebeurt op basis van no cure no pay
|
|
|
quote: Dysa schreef:
(...)
He DIAGO JOHN, die Bottinelli van San Lorenzo is dat nog wat, is ooit ook eens sprake van geweest dat ze die wilde, waarschijnlijk Hofland voor gehaald.
Dir is wel goed voor feyenoord goeie opbouwende speler en fysiek heel sterk. zou een aanwinst voor Feyenoord kunnen zijn.
|
|
|
LeroyFer  Aanstormend talent
Uit: Heemstede Vak: Maastribune - V Posts: 758 Reg.: 29 februari 2008 | Verbeek nieuwe coach Feyenoord, Presentatie op maandag
Gert-Jan Verbeek wordt maandag gepresenteerd als de nieuwe trainer van Feyenoord. De 45-jarige coach, die sc Heerenveen aan het eind van het seizoen verlaat, tekent een contract voor twee jaar. Dat meldt De Telegraaf zondag.
Verbeek volgt bij de club uit Rotterdam-Zuid Bert van Marwijk op, die na het EK deze zomer de nieuwe bondscoach wordt.
BRON: NU.nl, Telegraaf
|
|
|
Kermit Vedette
Uit: Hellevoetsluis Vak: - Posts: 1500 Reg.: 19 september 2004 | Pssst..
Niet verder vertellen hoor, maar ik heb uit echt héél betrouwbare bron vernomen dat Peter Bosz het best wel goed schijnt te doen...
|
|
|
Dn!S Regelmatige invaller
Uit: rotterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 271 Reg.: 26 juni 2007 | Kijk dat is nog eens een mooi bericht om de zondag mee te beginnen, van alle kandidaten hoop ik toch het meest op Verbeek. Hij heeft gewoon veel meer lef als v marwijk, althans bij Heerenveen. Als het waar is zullen we er morgen ongetwijfeld meer over horen.
|
|
|
Vakkiex3 Bankzitter
Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 445 Reg.: 7 januari 2008 | Goed dat er nu eindelijk duidelijkheid is, ben ookj wel blij met Verbeek. Hoop stiekem dat hij ook 1 a 2 spelers meeneemt vanuit heereveen.
|
|
|
Corleone Vedette Tweede plaats Feyenoord Netwerk Pool 2003/2004
Vak: Olympiatribune - BB Posts: 1091 Reg.: 4 november 2000 |
quote: Vakkiex3 schreef:
Goed dat er nu eindelijk duidelijkheid is, ben ookj wel blij met Verbeek. Hoop stiekem dat hij ook 1 a 2 spelers meeneemt vanuit heereveen.
Sulemanjani is genoeg toch? ben benieuwd... tijd van lanterfanten is voorbij....
|
|
|
Moon Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 626 Reg.: 20 augustus 2007 |
quote: Corleone schreef:
(...)
Sulemanjani is genoeg toch? ben benieuwd... tijd van lanterfanten is voorbij....
Ik heb Beerens net zo lief als Sulejmani hoor. Dat word ook een topperT.
Sulejmani-Makaay-Beerens
--------DeGuzman
----Gio--------Fer/El Ahmadi
Geweldig, jong en talentvol! Achterin een nieuwe RCV en een RB.
[Dit bericht is veranderd door Moon (op 6 april 2008 10:59:54).]
|
|
|
Vakkiex3 Bankzitter
Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 445 Reg.: 7 januari 2008 |
quote: Moon schreef:
(...)
Sulejmani-Makaay-Beerens
--------DeGuzman
Beerens is denk ik niet beter dan een fitte Slory, die hebben we dus niet nodig, of je moet hem als stand inn voor Slorry halen, hoop stiekem ook op Pranjic. 
|
|
|
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
(...)
Sulejmani-Makaay-Beerens
--------DeGuzman
Haal de Guzman maar weg,want die vertrekt
|
|
|
paasei International
Vak: - Posts: 600 Reg.: 5 oktober 2004 | wat zal jij er de pest in hebben dat je vriendje nie gekomen is he
zo je best gedaan emt hem de hemel in te prijzen
|
|
|
Vakkiex3 Bankzitter
Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 445 Reg.: 7 januari 2008 |
(...)
Haal de Guzman maar weg,want die vertrekt
Hoop ik niet, of er moet genoeg geld voor gevangen worden.
|
|
|
Moon Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 626 Reg.: 20 augustus 2007 |
quote: Vakkiex3 schreef:
(...)
Beerens is denk ik niet beter dan een fitte Slory, die hebben we dus niet nodig, of je moet hem als stand inn voor Slorry halen, hoop stiekem ook op Pranjic. 
Dit meen je niet serieus of wel? Beerens is een jongen met heel veel potentie. Beerens is net 20, Slory is 26. Beerens is nu al een stuk beter. Slory komt veel te kort, geen techniek, slechte instelling - alleen maar snelheid.
|
|
|
(...)
Dit meen je niet serieus of wel? Beerens is een jongen met heel veel potentie. Beerens is net 20, Slory is 26. Beerens is nu al een stuk beter. Slory komt veel te kort, geen techniek, slechte instelling - alleen maar snelheid.
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik denk dat Slory wel goed is hoor voor Feyenoord. Had aleen een beetje pech in zijn eerste seizoen. Maar ik denk wel dat Beerens beter kan worden als Slory om dat ie nog jong is en nu al een hele goeie buitenspeler
|
|
|