| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) |  |
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 |
quote: LeroyFer schreef:
Feyenoord haalt doelman van amateurs
Feyenoord heeft voor volgend seizoen doelman Stefan Toonen toegevoegd aan de selectie van Jong Feyenoord.
De 24-jarige doelman komt op amateurbasis over van RKHVV. Eerder keepte Toonen onder meer voor DOVO en in het betaalde voetbal voor TOP Oss.
"Stefan is een goede keeper die in zichzelf wil investeren. Wij kunnen hem goed gebruiken voor de selectie van ons beloftenteam," aldus hoofd opleidingen Stanley Brard op de website van Feyenoord.
-----------------------------------
Welliswaar voor Jong Feyenoord maar opnieuw een doelman 
En ze hebben ook al die Darley gehaald, ik snap dit echt niet hoor.
|
|
|
Laatste man Meervoudig international
Uit: Almere Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1158 Reg.: 1 november 2006 | Ik denk dat Mulder aan een eredivise club wordt verhuurd. Verder zal het van de trainer afhangen of Ekramy blijft (Wordt hij 1e keus en Timmer 2e?) en dan Darley als 3e keus. Dan zal dit de vaste keeper voor Jong Feyenoord worden en Darley mssn als stand in? Ze behandelen Jong Feyenoord als een apart deel, zorgen dat er een redelijk aantal spelers op het veld staat om te kunnen trainen.
Dit zal wel los staan van de aankopen voor Feyenoord 1.
|
|
|
LeroyFer  Aanstormend talent
Uit: Heemstede Vak: Maastribune - V Posts: 758 Reg.: 29 februari 2008 | Alsnog begrijp ik niet waarom ze keepers blijven halen. We hebben wel andere prioriteiten en ook bij de jeugd denk ik.
|
|
|
norbert Geselecteerd voor Oranje
Uit: venray Vak: Olympiatribune - NN Posts: 532 Reg.: 20 februari 2005 | Ik vind het ook vreemd overkomen al die doelmannen.Ekramy zal weg mogen.Mulder verhuurd.Tja en dan ..... 
|
|
|
frenics Talent
Uit: groessen Vak: - Posts: 75 Reg.: 23 september 2007 |
Alsnog begrijp ik niet waarom ze keepers blijven halen. We hebben wel andere prioriteiten en ook bij de jeugd denk ik.
Ze moeten toch keepers hebben bij jong feyenoord. Daar gaan Mulder en Ekramy niet keepen
|
|
|
DIAGO JOHN Aanstormend talent
Uit: San Martin:(Buenos Aires) Argentinie Vak: - Posts: 230 Reg.: 25 maart 2008 | Ja maar komt er niks uit de jeugd doorstromen
|
|
|
feyenoordanko Basisspeler
Uit: Zandvoort Vak: - Posts: 356 Reg.: 21 juli 2004 | Ik lees altijd dat wij geen spelers uit de Premier League kunnen halen i.v.m. de salariseisen. Dus als het verhaal al waar is zal Ghaly eerder naar een andere engelse club gaan waar hij veel meer kan verdienen dan hier. Misschien heeft hij wel de ambitie om europees te spelen en mee te doen om een kampioenschap maar dan nog denk ik niet dat hij veel geld wil inleveren.
|
|
|
Uit: San Martin:(Buenos Aires) Argentinie Vak: - Posts: 230 Reg.: 25 maart 2008 |
quote: feyenoordanko schreef:
Ik lees altijd dat wij geen spelers uit de Premier League kunnen halen i.v.m. de salariseisen. Dus als het verhaal al waar is zal Ghaly eerder naar een andere engelse club gaan waar hij veel meer kan verdienen dan hier. Misschien heeft hij wel de ambitie om europees te spelen en mee te doen om een kampioenschap maar dan nog denk ik niet dat hij veel geld wil inleveren.
Ja je weet niet wat er in het kopie speelt. Geld of voor het sportieve kiezen. Dit soort jongens kiezen mestal voor het geld
|
|
|
Vakkiex3 Bankzitter
Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 445 Reg.: 7 januari 2008 |
Ik lees altijd dat wij geen spelers uit de Premier League kunnen halen i.v.m. de salariseisen. Dus als het verhaal al waar is zal Ghaly eerder naar een andere engelse club gaan waar hij veel meer kan verdienen dan hier. Misschien heeft hij wel de ambitie om europees te spelen en mee te doen om een kampioenschap maar dan nog denk ik niet dat hij veel geld wil inleveren.
Ghaly gaat echt niet terug komen naar Feyenoord. Hij heeft in een intervieuw ook aangegeven dat hij het niet naar zijn zin had bij ons. Hij vond dat er alleen maar naar zijn fouten werd gekeken en niet naar zijn goede dingen, hij was blij dat hij weg was.
OP zich wel jammer want ik zie hem graag terug komen.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Vakkiex3 schreef:
(...)
Ghaly gaat echt niet terug komen naar Feyenoord. Hij heeft in een intervieuw ook aangegeven dat hij het niet naar zijn zin had bij ons. Hij vond dat er alleen maar naar zijn fouten werd gekeken en niet naar zijn goede dingen, hij was blij dat hij weg was.
OP zich wel jammer want ik zie hem graag terug komen.
Dat is niet helemaal waar. Ghaly had problemen met Koeman. Koeman heeft hem een aantal keren openlijk vernederd. Bij de eerste de beste foutje die hij maakte, werd hij gewisseld en stond Koeman hem in de media af te branden. En dat terwijl Ghaly ook goede wedstrijden voor Feyenoord heeft gespeeld. Ik vond dat Koeman wat betreft Ghaly met twee maten aan het meten was.
|
|
|
Uit: San Martin:(Buenos Aires) Argentinie Vak: - Posts: 230 Reg.: 25 maart 2008 |
quote: kleedkamer schreef:
Kan iemand deze speler?
Comozatto zegt mij oon niks maar standard staat wel eerste dat is al heel lang geleden misschien is ie wel goed een kompany type zou wel leuk zijn voor feyenoord
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Maar het probleem is hierbij dat hij afhankelijk is of er daadwerkelijk interesse nu voor hem zou komen van desbetreffende clubs. En wie weet dat hij zich eventueel via Feyenoord alsnog de stap naar de absolute top kan maken.
|
|
|
LeroyFer  Aanstormend talent
Uit: Heemstede Vak: Maastribune - V Posts: 758 Reg.: 29 februari 2008 | Elshot wil graag naar Ajax, Feyenoord of PSV
Kurt Elshot is één van de belangrijke spelers bij NAC Breda. De rechtervleugelverdediger is vooral in aanvallend opzicht een gevaar en heeft daarmee een groot aandeel in het huidige succes van de Brabantse club. De voormalig speler van FC Groningen hoopt door zijn goede seizoen nog promotie te kunnen maken. In BN/De Stem laat hij dan ook optekenen dat hij maar al te graag naar een topclub zou willen.
Ik zou de concurrentiestrijd bij een topclub zeker aandurven", aldus de dertigjarige Elshot. "Ik heb nooit de kans gehad om me op dat plan te bewijzen. Om die reden weet ik dus ook niet of ik het kan. Ik neig te zeggen van wel." Het contract van de verdediger loopt nog twee seizoenen door in het Rat Verlegh Stadion.
NAC Breda staat momenteel derde in de Eredivisie. Elshot miste slechts drie duels en scoorde twee keer. Hij debuteerde bij FC Groningen in het seizoen 1995/1996 en kwam in de zomer van 2005 over naar Brabant. In totaal speelde hij al 318 duels in het betaald voetbal en scoorde zes keer.
------------------------------------------
Ik hoop dat hij naar Ajax of PSV gaat want dit is weer een middelmatige speler.
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 | Liever een jongere rechtsback halen, of gewoon Tiendalli vertrouwen geven...
|
|
|
WD_1908  Nationale topspeler
Uit: Nieuw-Lekkerland Vak: Maastribune - V Posts: 1520 Reg.: 28 juni 2006 |
Elshot wil graag naar Ajax, Feyenoord of PSV
Kurt Elshot is één van de belangrijke spelers bij NAC Breda. De rechtervleugelverdediger is vooral in aanvallend opzicht een gevaar en heeft daarmee een groot aandeel in het huidige succes van de Brabantse club. De voormalig speler van FC Groningen hoopt door zijn goede seizoen nog promotie te kunnen maken. In BN/De Stem laat hij dan ook optekenen dat hij maar al te graag naar een topclub zou willen.
Ik zou de concurrentiestrijd bij een topclub zeker aandurven", aldus de dertigjarige Elshot. "Ik heb nooit de kans gehad om me op dat plan te bewijzen. Om die reden weet ik dus ook niet of ik het kan. Ik neig te zeggen van wel." Het contract van de verdediger loopt nog twee seizoenen door in het Rat Verlegh Stadion.
NAC Breda staat momenteel derde in de Eredivisie. Elshot miste slechts drie duels en scoorde twee keer. Hij debuteerde bij FC Groningen in het seizoen 1995/1996 en kwam in de zomer van 2005 over naar Brabant. In totaal speelde hij al 318 duels in het betaald voetbal en scoorde zes keer.
------------------------------------------
Ik hoop dat hij naar Ajax of PSV gaat want dit is weer een middelmatige speler.
Is geen topper nee. Maar type speler zoals hij zie ik graag komen. Komt lekker mee op aan de rechterkant en weet hoe je moet scoren tegen Ajax 
|
|
|
karper Vedette
Uit: uithoorn Vak: Stadiontribune - S Posts: 1111 Reg.: 6 januari 2005 | ik vraag mezelf af wat iedereen denkt van aankomende transfer periode:
1. we halen paar spelers rond de 20/26
2. we halen alleen talenten
3. word maar 1 speler gehaald
4. draait helemaal op niets uit.
5. halen een paar spelers boven ieder zijn verwachtingen.
laat het even weten ben wel erg nieuwschierig.
|
|
|
FRene Bankzitter
Uit: HAARLEM Vak: - Posts: 202 Reg.: 14 december 2007 |
quote: karper schreef:
ik vraag mezelf af wat iedereen denkt van aankomende transfer periode:
Lijkt me afwachten wat er gaat gebeuren. Na vorig seizoen had denk ik ook niet iedereen verwacht dat al deze speler (de Cler, gio, Makaay, hofland en in later stadium Landzaat) onze kant op zouden komen. Ik hoop dat ze van alles wat halen talenten maar ook spelers die de verdediging beter kunnen maken. 
|
|
|
akuma Geselecteerd voor Oranje
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1175 Reg.: 28 februari 2007 |
lijkt mij 1.
we hebben op meerdere positie mensen nodig.
bepaalde spelers zullen waarschijnlijk vertrekken.
feyenoord is al met verschillende posities/namen in de nieuws geweest BV: ghaly(rechtshalf) - elahmadi(controlerendemid) - Marcos Camozzato(centrale verdediger)
|
|
|
Poseidon Vedette
Uit: Zwijndrecht Vak: - Posts: 1684 Reg.: 15 juli 2004 |
Optie "1" geeft de meeste kansen op een kampioenschap, optie "2" geeft wellicht een beter financieel bedrijfsrsultaat op langere termijn.
Optie "3" is geen optie.
|
|
|
Frank Mir Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12597 Reg.: 6 mei 2004 |
quote: Middenveldert schreef:
Liever een jongere rechtsback halen, of gewoon Tiendalli vertrouwen geven...
idd, die jongen heeft veel potentie. Vind dat hij het goed doet bij Sparta.
|
|
|
quote: Frank Mir schreef:
(...)
idd, die jongen heeft veel potentie. Vind dat hij het goed doet bij Sparta.
Ja je moet Tiendalli wel een kans geven want die heb ie niet echt gehad met al die blesures. Denk wel dat ie goed is voor Feyenoord als ie weer op niveau is
|
|
|
Kuytekind Internationale topspeler
Vak: - Posts: 903 Reg.: 23 juli 2003 |
quote: Poseidon schreef:
(...)
Optie "1" geeft de meeste kansen op een kampioenschap, optie "2" geeft wellicht een beter financieel bedrijfsrsultaat op langere termijn.
Optie "3" is geen optie.
Optie 1 en 2 zijn wel te combineren, als je redelijk jonge spelers haalt met toch een aantal jaar ervaring die er meteen staan (bijv. El Ahmadi) kun je volgend jaar meedoen om het kampioenschap en op lange termijn die middengroep (qua leeftijd) behouden of goed doorverkopen. Ervaring hebben we er (zeker) genoeg van boven de zeg 27/28 jaar (ca. 7 basisspelers). Onervaren jonge talenten hebben we ook wel genoeg denk ik (kermit, mulder, lensky, sahin, schet, biseswar, ekramy, j.buijs, wijnaldum, fer + wat nog doorstroomt en de al redelijk ervaren vincken, tiendalli, vlaar, bruins en de guzman). Het gaat om die middengroep. Die jongens die nu tot die groep behoren zijn net niet goed genoeg: greene, hofs, slory, bahia. Daar moet je aankopen doen!
[Dit bericht is veranderd door Kuytekind (op 4 april 2008 15:16:53).]
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: akuma schreef:
(...)
lijkt mij 1.
we hebben op meerdere positie mensen nodig.
bepaalde spelers zullen waarschijnlijk vertrekken.
feyenoord is al met verschillende posities/namen in de nieuws geweest BV: ghaly(rechtshalf) - elahmadi(controlerendemid) - Marcos Camozzato(centrale verdediger)
Je denkt toch niet dat Feyenoord zowel Ghaly als el Ahmadi zal gaan halen? Ik denk dat het een van de twee word, of een andere zelfde type middenvelder. Het middenveld is verder al goed bezet. Verder is er in het huidige systeem maar plek voor een van de twee in de basis. Het geld dat Feyenoord nu te besteden heeft moet ook uitgegeven worden op andere linies.
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 | Marcos Camozzato is toch een rechtsback?!?
|
|
|
akuma Geselecteerd voor Oranje
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1175 Reg.: 28 februari 2007 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Je denkt toch niet dat Feyenoord zowel Ghaly als el Ahmadi zal gaan halen? Ik denk dat het een van de twee word, of een andere zelfde type middenvelder. Het middenveld is verder al goed bezet. Verder is er in het huidige systeem maar plek voor een van de twee in de basis. Het geld dat Feyenoord nu te besteden heeft moet ook uitgegeven worden op andere linies.
nee ik weet t gaat meer over de positie's waar feyenoord naar keek en niet de namen.
had t misschien anders neer moeten zette 
|
|
|