| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) |  |
|
|
HenkVos Nationale topspeler
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1530 Reg.: 29 april 2006 | Jup. Het is een speler zeer atletische speler die z'n mannetje makkelijk kan uitschakelen. Zou een prima versterking zijn.
|
|
|
DIAGO JOHN Aanstormend talent
Uit: San Martin:(Buenos Aires) Argentinie Vak: - Posts: 230 Reg.: 25 maart 2008 | Afgelopen winter stond hij al in de belangstelling van onder andere Feyenoord en Roda JC, maar toen wilde Marcos Camozzato echter bij Standard Luik blijven. Komende zomer is er de mogelijkheid om België toch te verlaten. Naast de twee Nederlandse clubs hebben nog vier à vijf clus zich gemeld voor de verdediger. "Er hebben zich nu zon zes tot zeven clubs gemeld. Daar zitten vooral buitenlandse clubs bij", aldus Franck Iovino, zaakwaarnemer van de Braziliaan, tegen Footgoal. "Afgelopen winter wilden Auxerre, Roda JC en Feyenoord hem graag halen", gaat Iovino verder. "Of ze zich nu opnieuw hebben gemeld, kan ik niet zeggen."...
|
|
|
Groningen Talent
Uit: Groningen Vak: - Posts: 86 Reg.: 27 november 2003 | 3-4-2008 14:57
'Feyenoord wil Ghaly terug'
De Egyptenaar speelde ooit 2,5 jaar voor de Rotterdammers. Momenteel speelt de 26-jarige Ghaly op huurbasis voor Derby County, dat reeds gedegradeerd is uit de Premier League.
Volgens de Engelse krant The Mirror wil Feyenoord middenvelder Hossam Ghaly terughalen naar Rotterdam. De Engelse krant meldt in dit verband dat de Rotterdammers reeds contact hebben opgenomen met de zaakwaarnemer van de flamboyante Egyptenaar.
Ghaly speelde in zijn loopbaan al 2,5 jaar voor Feyenoord. Vervolgens vertrok hij naar Tottenham Hotspur. Daar staat hij nog steeds onder contract, maar zijn kansen op speeltijd in Londen zijn gereduceerd tot nul.
De Egyptenaar komt momenteel op huurbasis uit voor Derby County. Die club wil de middenvelder graag behouden. Het is echter zeer de vraag of Ghaly trek heeft in een langer verblijf bij Derby. De club degradeerde onlangs naar het Championship.
Goal.com
[Dit bericht is veranderd door Groningen (op 3 april 2008 17:23:54).]
|
|
|
Uit: San Martin:(Buenos Aires) Argentinie Vak: - Posts: 230 Reg.: 25 maart 2008 | ik Vindt Hosam Ghaly een goeie voetballer ,ik denk dat ie wel het één en ander heeft geleerd in Engeland. En dat ie nou ook wel wat dicipline in z'n donder heeft. Hji heeft veel voetballend vermogen , ik denk dat we hier wel wat aan hebben.
|
|
|
Bronfly Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: Stadiontribune - TT Posts: 860 Reg.: 17 augustus 2004 |
quote: kleedkamer schreef:
Kan iemand deze speler?
Je vergeet een werkwoord achter "speler" te zetten. Enkele opties:
- bellen
- bereiken
- vragen of het waar is
|
|
|
GeertHelden Veelbelovend talent
Uit: Helden Vak: - Posts: 118 Reg.: 7 maart 2005 | Mij lijkt Ghaly ook een goede speler voor Feyenoord. Heb gehoord dat hij tegenwoordig ook goed uit de voeten kan als aanvallende middevelder, en aangezien ik de kans groot acht dat De Guzman volgend jaar niet meer in Rotterdam te bewonderen is, denk ik dat Ghaly een welkome speler is.
Ik denk dat hij veel geleerd heeft in Londen, en zou nu wel eens kunnen slagen in dit Feyenoord.
|
|
|
buffel2001 Nationale topspeler
Vak: - Posts: 786 Reg.: 8 augustus 2004 | Nee wij halen een Ghaly terug, totaal mislukt bij Spurs en amper spelend bij het ongelooflijke slechte Derby County.
Stam, Ghaly dat zijn toch geen aankopen... jezus
Wij als legioen worden gewoon gek gemaakt, komen ze eerst met een superspeler zoals El Amhadi opzeggen, zie je opeens volgend seizoen een middenveld met Stam en of Ghali.
Wat een WANBELEID!!!!!!!
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 3955 Reg.: 2 oktober 2000 | Los van zijn voetbalkwaliteiten (die hij wel degelijk heeft) heeft Ghaly geen mentaliteit die we kunnen gebruiken. Hij is een stoorzender in de kleedkamer, wil geen rondje teveel lopen en gedraagt zich nogal arrogant richting andere spelers, zijn transfer naar Birmingham is niet voor niets afgeketst. En hij wilde bij Tottenham weg omdat hij niet centraal op het middenveld mocht spelen. Dit soort vedettes kunnen we niet in het team gebruiken.
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4611 Reg.: 16 juni 2003 |
quote: ulligan schreef:
zijn transfer naar Birmingham is niet voor niets afgeketst.
je was er bij?
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 3955 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: MD schreef:
(...)
je was er bij?
Nee. Jij wilt beweren dat de BBC een onbetrouwbare bron is? Weet jij het beter?
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 | |
|
Uit: San Martin:(Buenos Aires) Argentinie Vak: - Posts: 230 Reg.: 25 maart 2008 |
(...)
Ik heb dit artikel nooit gelezen hieruit blijkt dat meneer dus nog geen steek is veranderd. Verbaast me trouwens niks nou vindt het wel jammer van ze mentaliteit maar ja kijk naar Mido precies hetzelfde. Ik denk dat die jongens gewoon zich niet kunnen aanpassen in het mondiale voetbal.
|
|
|
J2Jelke Bankzitter
Uit: Gelderland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 209 Reg.: 19 november 2002 |
quote: Ché Cliché schreef:
Ghaly? Graag!
Kan ik eindelijk mijn shirtje van hem weer uit de kast trekken van Feyenoord. Nee, zonder gein, ik ben altijd gecharmeerd geweest van deze voetballer, ondanks zijn minpunten. We zullen zien, maar zal wel weer gelul zijn.
|
|
|
Vak: - Posts: 786 Reg.: 8 augustus 2004 | "I didn't want him anywhere near my team," said Bruce.
"I'm not going to go into specifics, but he was criticising everything, including his team-mates, and that for me, is not on."
Birmingham had originally said only that the move had collapsed because of "footballing reasons".
But Bruce added: "I think he's a good player but you need somebody who comes through the door who is going to enhance the dressing room, not disrupt it.
Duidelijk ofniet
|
|
|
Feyenoord Kampioen Vedette
Vak: Olympiatribune - OO Posts: 4126 Reg.: 4 januari 2003 |
quote: buffel2001 schreef:
Nee wij halen een Ghaly terug, totaal mislukt bij Spurs en amper spelend bij het ongelooflijke slechte Derby County.
Wij als legioen worden gewoon gek gemaakt, komen ze eerst met een superspeler zoals El Amhadi opzeggen, zie je opeens volgend seizoen een middenveld met Stam en of Ghali.
Wat een WANBELEID!!!!!!!
Waar maak je je druk om?
Er is geen enkele sprake van dat Ghaly retour komt, net zo min dat Stam ook daadwerkelijk komt.
Ik snap je reactie niet...
|
|
|
Uit: San Martin:(Buenos Aires) Argentinie Vak: - Posts: 230 Reg.: 25 maart 2008 |
"I didn't want him anywhere near my team," said Bruce.
"I'm not going to go into specifics, but he was criticising everything, including his team-mates, and that for me, is not on."
Birmingham had originally said only that the move had collapsed because of "footballing reasons".
But Bruce added: "I think he's a good player but you need somebody who comes through the door who is going to enhance the dressing room, not disrupt it.
Duidelijk ofniet
Ja heb het gelezen jammer hoor denk niet dat het dan wat wordt
|
|
|
LeroyFer  Aanstormend talent
Uit: Heemstede Vak: Maastribune - V Posts: 758 Reg.: 29 februari 2008 | Dat de namen zoals Stam en Ghaly uberhaupt al in verband worden gebracht met Feyenoord is niet te geloven. Dat beloofd wat voor komende zomer transferperiode.
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4611 Reg.: 16 juni 2003 |
quote: DIAGO JOHN schreef:
(...)
Ik heb dit artikel nooit gelezen hieruit blijkt dat meneer dus nog geen steek is veranderd. Verbaast me trouwens niks nou vindt het wel jammer van ze mentaliteit maar ja kijk naar Mido precies hetzelfde. Ik denk dat die jongens gewoon zich niet kunnen aanpassen in het mondiale voetbal.
Ach, een clubje als birmingham. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Het is altijd makkelijk blaffen vanaf de zijkant.
|
|
|
Vak: - Posts: 786 Reg.: 8 augustus 2004 | Ik maak me druk om Feyenoord, Ik heb al genoeg aankoopjes ala buijs, lucius kolkka etc gezien.
Ik heb een beetje het gevoel dat feyenoord dacht met wat routiniers wel even kampioen te worden en dan lekker door de Cl weer wat extra inkomsten te genereren.
Ik wil de namen Stam en Ghaly niet eens horen, ik wil graag namen als El Amhadi,Meeuwis horen of misschien zelfs nog enkele verassing van een suptopper zoals twente en heerenveen.
Ik vind Stam een aardige knul, doet erg zn best, maar wat El Amhadi in zn linkerteen heeft, heeft Ronnie nog niet eens in 2 voeten.
Over Ghaly is genoeg gezegd, was al weinig bij Feyenoord, nog minder bij Spurs en zelfs bij een degradatiekandidaat zoals Derby heb ik m amper zien schitteren.
Ik wil goede spelers geen middelmaat, dan maar geen spelers!!!
|
|
|
ForeverFeyenoord Internationale topspeler
Uit: Vlissingen Vak: - Posts: 1358 Reg.: 19 oktober 2005 |
(...)
Nee, volgens mij is het verschil dat hij geen beweringen doet op basis van een nieuwsbron en dan ook nog in eerste instantie dit laat lijken alsof het zijn eigen wijsheid is.
|
|
|
Mr Bean collumnist Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - W1 Posts: 1833 Reg.: 20 augustus 2004 |
Ik wil goede spelers geen middelmaat, dan maar geen spelers!!!
Dus GEEN Ghaly idd!!
|
|
|
Uit: Heemstede Vak: Maastribune - V Posts: 758 Reg.: 29 februari 2008 |
quote: Mr Bean collumnist schreef:
(...)
Dus GEEN Ghaly idd!!
En geen Stam + Sankoh die ook al eerder in verband werd gebracht met Feyenoord
|
|
|
feyenoordanko Basisspeler
Uit: Zandvoort Vak: - Posts: 356 Reg.: 21 juli 2004 |
quote: kleedkamer schreef:
Kan iemand deze speler?
Ik kan hem mij niet herinneren.
|
|
|
nefertete  Bankzitter
Vak: - Posts: 674 Reg.: 7 januari 2008 |
Nee wij halen een Ghaly terug, totaal mislukt bij Spurs en amper spelend bij het ongelooflijke slechte Derby County.
Wat een WANBELEID!!!!!!!
Joh...zelfs de pers heeft moeite om aan nieuws te komen, Feyenoord weet alles juist fantastisch stil te houden, dus als de pers met een zogenaamd nieuwtje komt ga jij gelijk wanbeleid brullen??? Wat een onzin.
|
|
|
Uit: Heemstede Vak: Maastribune - V Posts: 758 Reg.: 29 februari 2008 | Feyenoord haalt doelman van amateurs
Feyenoord heeft voor volgend seizoen doelman Stefan Toonen toegevoegd aan de selectie van Jong Feyenoord.
De 24-jarige doelman komt op amateurbasis over van RKHVV. Eerder keepte Toonen onder meer voor DOVO en in het betaalde voetbal voor TOP Oss.
"Stefan is een goede keeper die in zichzelf wil investeren. Wij kunnen hem goed gebruiken voor de selectie van ons beloftenteam," aldus hoofd opleidingen Stanley Brard op de website van Feyenoord.
-----------------------------------
Welliswaar voor Jong Feyenoord maar opnieuw een doelman 
|
|
|