Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Het grote geruchtentopic (deel 8)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 99 »

Poster
Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) 
Hans Worst
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 5 februari 2007
Gepost op 3 april 2008 om 14:30:41.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ghaly terug naar Feyenoord?

Nou, dan mag hij in Engeland wel héééél veel hebben bijgeleerd op tactisch gebied, want daarin was hij dus echt zwaar slecht.

Als dat zo is, is hij van harte welkom, want fysiek en qua mentaliteit speelde hij altijd wel voldoende.

Heeft dit met de evt. komst van Jol te maken?????
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Rotterdam
Vak: -
Reg.: 28 februari 2007
Gepost op 3 april 2008 om 14:43:18.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ulligan schreef:

(...)

PSV: Lazovic, Koevermans, Farfan, Reis, Zeefuik, Dzusdzsak (vleugelspeler)

Heerenveen: Sulejmani, Beerens, Lopes, Sibon, Henriqe

Groningen: Kolder, Powel, Berg, Nijland, Matavz

AZ: Ari, Dembélé, Jenne, Pelle, El Hamdaoui

020: Huntelaar, Luque, Bakircioglu, Urzaiz, Leonardo, Suarez, Rommedahl, Perez

U zei?

en nu zijn ze allemaal te vreden en wie moeten mogen weg.

psv: farfan mag weg. reis en zeefuik kom op die jongens spelen altijd in t 2de ze hebben 2wedstrijden in t 1ste gespeeld

heereveen: lopes heeft geen minuut t veld gezien beerens is rechtshalf in een 4-4-2 syst

groningen: kolder 3 wedstrijden dat is geen volwaardig selectie speler kom op hoe laag wil je gaan.

AZ: jenner is puur vleugel ook die jongen heeft van gaal voor de half gehaald. want louie speeld 4-4-2
t feit dat jenner bij nac als rechter spits speelde is in t verleden. niet bij AZ tenzij louie achter staats en hij wat wil forseren en jenner diep stuur en van 4-4-2 naar 4-3-3- wil soort van picnhitter vandaar dat je geen echte pinchitter ziet bij az

020: 4-3-3: luque gehuurd wat zij zelf ook een fout vinden
omdat leonardo was geblesseerd vandaar luque maar die mag gelijk eind van t seizoen weg.
urzaiz wist al dat hij zowat geen min zou zien(pinchitter).
perez is een middenvelder op 10 denk eff na
aangezien zij 4-3-3 spelen en hun vleugels slim dubbel bezette. dan moet je wel

en je vergeet t belangrijkste wat ik zei je kan niet zoveel spelers te vreden houden en min gunnen.
want nieuwe spelers die je koop verwachten speelmin. tenzij ze pinchitter zijn maar die 2 aankopen van jouw zouden geen pinch zijn want dat was mols.

quote:
Hans Worst schreef:

Nou, dan mag hij in Engeland wel héééél veel hebben bijgeleerd op tactisch gebied, want daarin was hij dus echt zwaar slecht.

Als dat zo is, is hij van harte welkom, want fysiek en qua mentaliteit speelde hij altijd wel voldoende.

kijk zelf maar hoe hij vooruit is gegaan onder jol.
samenvatting van heel t seizoen.

http://nl.youtube.com/watch?v=C22FXQjPL6o
http://nl.youtube.com/watch?v=G_6HLGalu7U&feature=related

wij hebben hem totaal verkeerd gebruikt.

[Dit bericht is veranderd door akuma (op 3 april 2008 14:48:18).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 3 april 2008 om 14:56:18.       ICQ: 12112915  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

(...)

Je kan er nou wel om heen lullen maar al die clubs hebben in elk geval nog een keuzemogelijkheid. Beerens en Jenner kunnen prima als vleugelaanvaller spelen in een 4-3-3. Als Lazovic geschorst is en Koevermans geblesseerd zal een Zeefuik ook bij de selectie worden gehaald. Zelfde verhaal geldt voor Groningen, als Berg en Powel blessée zijn zit Kolder echt wel op de bank.

In een selectie die ruim genoeg is kan je nooit iedereen tevereden houden. Spelers die al zeker zijn van hun plaats zullen niet hun best doen. Concurrentiestrijd bevordert de kwaliteit. Mols zou nu nog in de basis staan als hij niet eens traint, simpelweg omdat we NIEMAND ANDERS hebben. Denk je nou echt dat Mols en Kermit met een vertrek dreigen wanneer Feyenoord een spits bijhaalt om ruimer in de mogelijkheden te zitten? Zo ja, dan gooi ik de handdoek in de ring wat betreft deze discussie, want dan kan ik nog 100 jaar doorlullen maar zal je mijn punt nooit snappen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
JimmyFloyd
Vedette

Reg.: 6 april 2004
Gepost op 3 april 2008 om 14:57:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit bericht lijkt mij een onzin bericht. Ghaly zou de groei van Fer blokkeren.
 Help mods!
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 3 april 2008 om 15:07:14.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ulligan schreef:

(...)

Je kan er nou wel om heen lullen maar al die clubs hebben in elk geval nog een keuzemogelijkheid. Beerens en Jenner kunnen prima als vleugelaanvaller spelen in een 4-3-3. Als Lazovic geschorst is en Koevermans geblesseerd zal een Zeefuik ook bij de selectie worden gehaald. Zelfde verhaal geldt voor Groningen, als Berg en Powel blessée zijn zit Kolder echt wel op de bank.

In een selectie die ruim genoeg is kan je nooit iedereen tevereden houden. Spelers die al zeker zijn van hun plaats zullen niet hun best doen. Concurrentiestrijd bevordert de kwaliteit. Mols zou nu nog in de basis staan als hij niet eens traint, simpelweg omdat we NIEMAND ANDERS hebben. Denk je nou echt dat Mols en Kermit met een vertrek dreigen wanneer Feyenoord een spits bijhaalt om ruimer in de mogelijkheden te zitten? Zo ja, dan gooi ik de handdoek in de ring wat betreft deze discussie, want dan kan ik nog 100 jaar doorlullen maar zal je mijn punt nooit snappen.

ja dan heeft feyenoord helemaal geen dunne selectie als je spelers van de A1 en 2de er bij wil halen.
nee volwaardig selectie spelers.
die meer wedstrijden met t 1ste mee doen dan t 2de
die jongens zijn er omdat die clubs ook weten dat je dat niet ken maken tegenover spelers want dan zijn ze weg.
koevermans klaagt al laatstaan de man achter koevermans.
dat zijn de jonkies waarom omdat die hun min pakken in t 2de en weten dat ze alleen maar meegaan voor versterking en nood en niet hoeven te rekenen op min.
denk jij nou echt dat je bv berg/huntelaar/makaay/lazovic en een pinchitter in 1 elftal ken hebben en dat t koek en ei is(4-4-2).
dan droom je echt.
binnen een jaar willen cker 2 weg.
denk zelf nou is na.

quote:
JimmyFloyd schreef:

Dit bericht lijkt mij een onzin bericht. Ghaly zou de groei van Fer blokkeren.

hij is geen controlerende mid meer zo ik word gek hij is tegenwoordig een aanvallende mid op rechts.
kijk die youtube filmpjes enje begrijpt t.

[Dit bericht is veranderd door akuma (op 3 april 2008 15:08:47).]
 Help mods!
DR
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 3 april 2008 om 15:11:10.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Hans Worst schreef:

Mag van mij morgen komen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
ejs
Ballenjongen

Reg.: 8 februari 2008
Gepost op 3 april 2008 om 15:16:31.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

speelde ie onder jol dan? volgens mij ging hij weg bij jol.
 Help mods!
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 3 april 2008 om 15:17:57.       ICQ: 12112915  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

(...)
ja dan heeft feyenoord helemaal geen dunne selectie als je spelers van de A1 en 2de er bij wil halen.
nee volwaardig selectie spelers.
die meer wedstrijden met t 1ste mee doen dan t 2de
die jongens zijn er omdat die clubs ook weten dat je dat niet ken maken tegenover spelers want dan zijn ze weg.
koevermans klaagt al laatstaan de man achter koevermans.

Mols is backup en Kermit is voor de toekomst. Dan hou je één volwaardige aanvaller over. Dat is niet genoeg.

quote:

denk jij nou echt dat je bv berg/huntelaar/makaay/lazovic en een pinchitter in 1 elftal ken hebben en dat t koek en ei is(4-4-2).
dan droom je echt.
binnen een jaar willen cker 2 weg.

Nee man, drama, dat zeg ik toch ook helemaal nergens. Ik zeg alleen dat we een goeie centrumspits en een vleugelspeler/creatieve aanvaller erbij moeten hebben. DAAR ligt de prioriteit. Niet op het middenveld.

quote:

denk zelf nou is na.

Nee, denk jij eens na. Volg tevens een cursus begrijpend lezen, leer normaal spellen, verdiep je in hoofdlettergebruik, en koop een toetsenbord waar ook leestekens op zitten zodat je postings misschien nog een beetje leesbaar zijn, in plaats van MIJ te verwijten dat ik niet nadenk
 Help mods!
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 3 april 2008 om 15:33:45.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ulligan schreef:

(...)

Nee, denk jij eens na. Volg tevens een cursus begrijpend lezen, leer normaal spellen, verdiep je in hoofdlettergebruik, en koop een toetsenbord waar ook leestekens op zitten zodat je postings misschien nog een beetje leesbaar zijn, in plaats van MIJ te verwijten dat ik niet nadenk

jij wil 2 aanvallers kopen maar we hebben er zelf al 3 binnen dat is toch 5 pannekoek.
jij wil:
1)makaay
2)volwaardig aankoop1
3)volwaardig aankoop2
4)erasmus: volgens jouw voor de toekomst maar wat als hij goed genoeg is voor nu,dan is hij volwaardig aankoop3
5)mols)

wie gaat er naast mols totaal niet spelen dan?
jij wil 2 aanvallers kopen maar je hebt geneens door of erasmus goed genoeg is voor nu.
gewoon kopen zeg jij en als hij wel goed genoeg is ja wat dan? weer wanbeleid roepen wanneer we op t midden veld spelers te kort komen omdat deguzman en sahin weg zijn.
enje met gio/landzaat/bruins 3 jongens hebt die mee kunnen
hofs die om de week in geblesseerd is
wijnaldum en fer die in t 2de spelen.
en voor nood bij ons zijn.
en dan wanneer gio of landzaat geblesseerd raakt je as steunen op fer of wijnaldum.
 Help mods!
nefertete Gele kaart: waarschuwing
Bankzitter

Reg.: 7 januari 2008
Gepost op 3 april 2008 om 15:49:33.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zie liever Emerton als Ghaly....meer power, nog meer loopvermogen....
 Help mods!
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 3 april 2008 om 16:00:54.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
nefertete schreef:

Zie liever Emerton als Ghaly....meer power, nog meer loopvermogen....

hoe doet emerton t eigelijk nu hebhem niet gevolgd.
maar ze spelen ook totaal niet op de zelfe positie.
dus allebij zou zelfs kunnen mits emerton presteerd.
 Help mods!
FeyenoordSterk
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Uploads: 1
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 3 april 2008 om 16:01:33.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ghaly is een van de meest talentvolle Feyenoordspelers van de afgelopen 25 jaar, mag van mij meteen komen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,6VoVo: -Opstelling: incompleet
roytje435
Bankzitter

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 28 april 2007
Gepost op 3 april 2008 om 16:04:25.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zie hem liever komen dan El Ahmadi. Ghaly is goedkoper denk ik. Maar als Ghaly komt geen middenvelders meer kopen! Er moeten 2 spitsen bij, 1 rechtsback en 1 of 2 centrale verdedigers.
 Help mods!
Patrick73
Vedette

Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 3 april 2008 om 16:07:34.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

(...)

hoe doet emerton t eigelijk nu hebhem niet gevolgd.

Erg raar als je zegt de Engelese competitie zo te volgen?
Dan moet je Brett Emerton toch ook zien spelen aangezien hij bij Blackburn speelt
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
WD_1908 Rode kaart: waarschuwing
Nationale topspeler

Uit: Nieuw-Lekkerland
Vak: Maastribune - V
Reg.: 28 juni 2006
Gepost op 3 april 2008 om 16:10:00.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ghaly was en is voor Feyenoord een goede speler. Fysiek sterk, technisch erg goed en wete hoe het is om in de Kuip te spelen. Heeft nu ook weer wat Premiership ervaring erbij en ongetwijfelt een heel stuk goedkoper dan een El Ahmadi bijv. Moest toedertijd vertrekken omdat hij een hoog salaris had, Feyenoord DIEP in de financiele shit zat en snel een paar miljoen kon vangen. Hij mg van mij terug komen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.493,3VoVo: -Opstelling: -
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 3 april 2008 om 16:14:45.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick73 schreef:

(...)

Erg raar als je zegt de Engelese competitie zo te volgen?
Dan moet je Brett Emerton toch ook zien spelen aangezien hij bij Blackburn speelt

ik kijk niet alle wedstrijden ik heb ook nog een leven
ik keek alle top wedstrijden en naast dat keek ik tottenham.
dat is bij elkaar al 4x 90 min per week en dan nog barca en eredivisie je begrijpt ook wel dat me vriendin hier niet echt blij mee was.
vandaar dit jaar geen buitenlands voetbal heb ik moeten beloven.
heb hem wel zien spelen maar een paar keer en dan ken je iemand niet oordelen zelfde als je mij nu zou vragen hoe iemand van NEC t zou doen heb ze zien spelen maar let niet op hun dus beoordeel ze niet.

[Dit bericht is veranderd door akuma (op 3 april 2008 16:17:47).]
 Help mods!
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 3 april 2008 om 16:21:21.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

(...)

ik weet dat hij weg mag bij tottenham.
laat maar komen ze spel is verbeterd.

20 min. samenvatting van ze hele seizoen.

http://nl.youtube.com/watch?v=C22FXQjPL6o.
http://nl.youtube.com/watch?v=G_6HLGalu7U&feature=related.

we moeten hem niet opstellen als controlerende mid.
meer als aanvallende.
ze paas is zwaar vooruit gegaan.
ze actie ook.

Ghaly is geen aanvallende middenvelder, maar eerder een rechtshalf.

quote:
Patrick73 schreef:

(...)

Dit is ook weer een jongen die totaal niet meeverdedigd en daar hebben we dus niets aan, we hebben er al 2 rondlopen die dat niet doen.

Als er een iemand is die een meester is in het veroveren van de bal, is dat Ghaly wel.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Patrick73
Vedette

Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 3 april 2008 om 16:22:23.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Als er een iemand is die een meester is in het veroveren van de bal, is dat Ghaly wel.

Bij Feyenoord had hij er vaak genoeg geen zin in.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 3 april 2008 om 16:23:57.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik weet tottenham speeld 4-4-2
maar ik gaf t VB zoals hij bij ons zou spelen aangezien wij met 3 aanvallende mids spelen.
 Help mods!
HenkVos
Nationale topspeler

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 29 april 2006
Gepost op 3 april 2008 om 16:25:03.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ghaly is overbodig. We hebben met Landzaat en Fer al voldoende alternatieven voor die positie. Ik wil eerst een spits, een rechtsback en een centrale verdediger zien voordat we de 200e middenvelder binnenhalen....
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.361,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 3 april 2008 om 16:25:07.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick73 schreef:

(...)

Bij Feyenoord had hij er vaak genoeg geen zin in.

Oh jawel hoor. Dan heb jij andere wedstrijden van Feyenoord gezien dan ik. Ik moet wel toegeven dat hij in aanvallend opzicht zijn akties weleens te ver doorvoerde. Maar desondanks is hij van mij part erg welkom.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 3 april 2008 om 16:27:31.       MSN: remon_kroes@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FeyenoordSterk schreef:

Ghaly is een van de meest talentvolle Feyenoordspelers van de afgelopen 25 jaar, mag van mij meteen komen.

Zelfde. Liever vandaag dan morgen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.401,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 3 april 2008 om 16:40:33.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ulligan schreef:

(...)

Ja en wat hebben we in de aanval?

Makaay (Mols, Slory, Vincken)

(Mols kan nauwelijks een hele wedstrijd spelen, en Slory en Vincken blinken voornamelijk uit in geblesseerd zijn)

Dus waar ligt de prioriteit? Juist, in de aanval.
Dat ben ik niet met je eens. Een ploeg bouw je op van achteruit. Je moet er allereerst voor zorgen dat je een waterdichte achterhoede hebt, en dat terwijl de huiige achterhoede van Feyenoord niet betrouwbaar is. Zodra je de beschikking hebt over een solide achterhoede, kunnen je middenvelders en je aanvallers in balbezit veel beter spelen. Ik ben het wel met je eens dat de voorhoede versterkt moet gaan worden, maar primair moet er een betrouwbare achterhoede komen te staan.

Verder is de linkshalfpositie van Feyenoord al dubbel bezet met Fer en Gio, en de rechtshalf positie niet. Ik denk daarom ook dat Feyenoord een nieuwe rechtshalf aan het zoeken is, en daarom ook de namen van el Ahmadi en Ghaly zijn gevallen. En uiteraard denk ik dat het een de alternatief is voor de andere.
 Help mods!
LeroyFer Rode kaart: waarschuwing
Aanstormend talent

Uit: Heemstede
Vak: Maastribune - V
Reg.: 29 februari 2008
Gepost op 3 april 2008 om 16:46:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Roda JC en Feyenoord jaagden op Marcos

Marcos Camozzato stond tijdens de afgelopen winterstop in de belangstelling van onder andere Feyenoord en Roda JC. De 24-jarige Braziliaan wilde Standard Luik echter niet verlaten omdat die club nog middenin de Belgische titelrace zit.

De verdediger kan op meer interesse rekenen, weet zijn zaakwaarnemer Franck Iovino te melden tegen website Footgoal. "Er hebben zich nu zo'n zes tot zeven clubs gemeld. Daar zitten vooral buitenlandse clubs bij."

"Afgelopen winter wilden Auxerre, Roda JC en Feyenoord hem graag halen", weet de belangenbehartiger. "Of ze zich nu opnieuw hebben gemeld, kan ik niet zeggen."

Bron: VoetbalPrimeur
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
kleedkamer
Jeugdspeler

Reg.: 9 maart 2006
Gepost op 3 april 2008 om 16:58:21.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kan iemand deze speler?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk