Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Het grote geruchtentopic (deel 8)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 ... 99 »

Poster
Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) 
Fernando José Torres
Internationale topspeler

Uit: Groningen
Vak: -
Reg.: 1 januari 2006
Gepost op 3 april 2008 om 10:57:24.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ghaly staat volgens diverse Engelse tabloids in de belangstelling van Feyenoord.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.678,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 3 april 2008 om 11:01:18.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Fernando José Torres schreef:

Ghaly staat volgens diverse Engelse tabloids in de belangstelling van Feyenoord.

Ghaly is een goede speler die eerder bij Feyenoord te vroeg werd afgeschreven. Ik ben wel bang dat als dit klopt (ik geloof vooralsnog niks), dat el Ahmadi niet komt. Ze spelen namelijk op dezelfde positie.

[Dit bericht is veranderd door Dick v/d Polder (op 3 april 2008 11:02:22).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Fernando José Torres
Internationale topspeler

Reg.: 1 januari 2006
Gepost op 3 april 2008 om 11:03:21.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Ghaly is een goede speler die eerder bij Feyenoord te vroeg werd afgeschreven. Ik ben wel bang dat als dit klopt, dat el Ahmadi niet komt. Ze spelen namelijk op dezelfde positie.

Ghaly vind ik ook een goede speler. Ik begreep ook niet waarom Feyenoord hem weg heeft gedaan. Maar ik denk inderdaad dat El Ahmadi te duur is voor Feyenoord.

[Dit bericht is veranderd door Fernando José Torres (op 3 april 2008 11:07:00).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.678,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Rotterdam
Reg.: 28 februari 2007
Gepost op 3 april 2008 om 11:08:29.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Fernando José Torres schreef:

ik weet dat hij weg mag bij tottenham.
laat maar komen ze spel is verbeterd.

20 min. samenvatting van ze hele seizoen.

http://nl.youtube.com/watch?v=C22FXQjPL6o.
http://nl.youtube.com/watch?v=G_6HLGalu7U&feature=related.

we moeten hem niet opstellen als controlerende mid.
meer als aanvallende.
ze paas is zwaar vooruit gegaan.
ze actie ook.

[Dit bericht is veranderd door akuma (op 3 april 2008 11:13:34).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Patrick73
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 3 april 2008 om 11:15:28.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Deze speler hoeft absoluut niet terug te komen, heeft ook een slechte mentaliteit.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Frankenoord
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Amersfoort
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 december 2003
Gepost op 3 april 2008 om 11:27:48.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick73 schreef:

Deze speler hoeft absoluut niet terug te komen, heeft ook een slechte mentaliteit.

Niet mee eens. Hij liep de longen uit z'n lijf elke wedstrijd. Zijn probleem was juist dat hij te veel wilde doen, waardoor veel mislukte. Ik denk dat dat in Engeland wel verbeterd is, hij is nu volwassener.

Ik zou hem dan ook best willen zien komen, mits El Ahmadi niet komt en een andere middenvelder (De Guzman?) vertrekt. Anders hebben we weer veels te veel middenvelders.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.467,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
ulligan
Vedette

Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 3 april 2008 om 11:28:17.       ICQ: 12112915  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

We hebben genoeg middenvelders, daar zou onze prioriteit niet moeten liggen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 3 april 2008 om 11:32:17.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick73 schreef:

volgensmij heb je hem geneens gevolgd zins hij weg was en nu roep je zomaar dinge :I

bij ons stond hij controlerend maar dat wou hij nooit spelen hij had teveel drang naar voren en vergat zo ze taak als je de filmpjes had bekeken zie je dat hij een aanvallende mid is daar en zwaar overzicht heeft en vaak de laaste paas heeft.
zou geweldig zijn in combi met makaay.

heb je ook gelijk fysiek wat aan.
nu hij weg mag en niet voor zoveel ook nog moet je hem cker halen.

quote:
ulligan schreef:

We hebben genoeg middenvelders, daar zou onze prioriteit niet moeten liggen.

genoeg zeg je sahin vertrekt deguzman waarschijnlijk ook.
hofs is erg vaak geblesseerd en vind ik kwa niveau nou niet echt mee kunnen voor de toekomst.
dan heb je:
gio - landzaat - fer - wijnaldum - bruins - (hofs).
en dat is als je die 2 jonkies wil mee tellen.
aan gezien wij 4-2-3-1 spelen.

zou hij cker voldoen als aanvallende mid. van af rechts.

[Dit bericht is veranderd door akuma (op 3 april 2008 11:37:41).]
 Help mods!
Patrick73
Vedette

Gepost op 3 april 2008 om 11:42:04.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

(...)

volgensmij heb je hem geneens gevolgd zins hij weg was en nu roep je zomaar dinge

bij ons stond hij controlerend maar dat wou hij nooit spelen hij had teveel drang naar voren en vergat zo ze taak als je de filmpjes had bekeken zie je dat hij een aanvallende mid is daar en zwaar overzicht heeft en vaak de laaste paas heeft.
zou geweldig zijn in combi met makaay.

heb je ook gelijk fysiek wat aan.
nu hij weg mag en niet voor zoveel ook nog moet je hem cker halen.

Dit is ook weer een jongen die totaal niet meeverdedigd en daar hebben we dus niets aan, we hebben er al 2 rondlopen die dat niet doen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
ulligan
Vedette

Gepost op 3 april 2008 om 11:42:51.       ICQ: 12112915  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

(...)

genoeg zeg je sahin vertrekt deguzman waarschijnlijk ook.
hofs is erg vaak geblesseerd en vind ik kwa niveau nou niet echt mee kunnen voor de toekomst.
dan heb je:
gio - landzaat - fer - wijnaldum - bruins - (hofs).
en dat is als je die 2 jonkies wil mee tellen.
aan gezien wij 4-2-3-1 spelen.

zou hij cker voldoen als aanvallende mid. van af rechts.

Ja en wat hebben we in de aanval?

Makaay (Mols, Slory, Vincken)

(Mols kan nauwelijks een hele wedstrijd spelen, en Slory en Vincken blinken voornamelijk uit in geblesseerd zijn)

Dus waar ligt de prioriteit? Juist, in de aanval.
 Help mods!
Patrick73
Vedette

Gepost op 3 april 2008 om 11:44:05.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ulligan schreef:

(...)

(Mols kan nauwelijks een hele wedstrijd spelen, en Slory en Vincken blinken voornamelijk uit in geblesseerd zijn)

Mols heeft toch wel aangetoond dat hij een hele wedstrijd kan spelen hoor.
 Help mods!
FRene
Bankzitter

Uit: HAARLEM
Reg.: 14 december 2007
Gepost op 3 april 2008 om 11:51:10.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Lees net dat Hossam Ghaly in verband wordt gebracht met
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
karper
Vedette

Uit: uithoorn
Vak: Stadiontribune - S
Reg.: 6 januari 2005
Gepost op 3 april 2008 om 11:54:07.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

voor volgend seizoen is even een blik werpen op de sweedse competitie:

Thiago Quirino da Silva
Född: den 4 januari 1985
Längd: 183 cm
Vikt: 79 kg
Moderklubb: Clube Atlético Mineiro
Säsonger i DIF: 2006-
Kontrakt till: 2009-12-31

Cesar Santin

Johan Oremo
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 3 april 2008 om 12:00:15.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ulligan schreef:

(...)

vriend vincken reken ik geneens meer tot feyenoorder.
mols kan weldegelijk mee.
en we krijgen erasmus - die word begeerd door de duitse top.
dus dan weet je al dat makaay 1 word erasmus 2 mols nog een seizoen 3.
je hebt zelf gezien hoeveel speelmin mols dit seizoen pakte.
hij heeft geluk bij een ongeluk dat makaay geblesseerd is want anders zou hi jt veld alleen maar elke keer de laatse 10 min zien.
moet je nagaan dat dadelijk erasmus mols ze plaats overneemt en mols helemaal geen min gaat krijgen maar dat zal hij ook wel weten.

middenveld hebben we juist wat nodig waarom denk je dat ze over elahmadi praten en stam.
de supporters praten over pranjic en elahmadi.
2 mids.
ghaly zou cker een goeie optie zijn kijk gewoon ff en dan zul je t zelf zien.

http://nl.youtube.com/watch?v=C22FXQjPL6o&feature=related.
http://nl.youtube.com/watch?v=G_6HLGalu7U&feature=related.

de prioriteiten liggen op t middenveld en achterin.
links en rechts zodat bruins naar achter de spits kan.
en achterin de RB positie.

------------------makaay----------------
pranjic-----------bruins-----------ghaly
-----------gio-----------landzaat-------
decler---hofland---------(vlaar)----?---

-----------------erasmus----------------
biseswar--------wijnaldum--------beerens
-------elahmadi-----------fer-----------
--?------bahia----------j.buis--zuiverloon

[Dit bericht is veranderd door akuma (op 3 april 2008 12:02:48).]
 Help mods!
ulligan
Vedette

Gepost op 3 april 2008 om 12:04:49.       ICQ: 12112915  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick73 schreef:

(...)

Mols heeft toch wel aangetoond dat hij een hele wedstrijd kan spelen hoor.

Maar is volgend seizoen wel weer een jaartje ouder. En Mols is bedoeld als pinchhitter, niet als aanvaller voor in de basis. De huidige situatie is een noodgreep en we mogen op onze blote knieën de hogere machten danken dat dit goed uitgepakt is. Wil jij beweren dat de prioriteit NIET in de aanval ligt, maar op het middenveld?

En akuma, Basto is ook op basis van videobeelden gehaald , dus je youtubefilmpjes ga ik niet eens kijken
 Help mods!
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 3 april 2008 om 12:21:50.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ulligan schreef:

(...)

Maar is volgend seizoen wel weer een jaartje ouder. En Mols is bedoeld als pinchhitter, niet als aanvaller voor in de basis. De huidige situatie is een noodgreep en we mogen op onze blote knieën de hogere machten danken dat dit goed uitgepakt is. Wil jij beweren dat de prioriteit NIET in de aanval ligt, maar op het middenveld?

En akuma, Basto is ook op basis van videobeelden gehaald , dus je youtubefilmpjes ga ik niet eens kijken

eigenwijs maar ok ghaly ken je al basto kon je niet.
ghaly t is alleen om te laten zien dat wij hem kennelijk verkeerd hebben gebruikt.
niet of hij goed genoeg is want dat is hij maar ik praat hier met iemadand die liever slaapt.

en kennelijk niet wil inzien dat hij wel degelijk een aanwinst is.

mols een jaartje ouder.ja lijkt me logisch
hij word 3de man niet 1ste of 2de kijk hoeveel min hij dit seizoen pakte voor dat makaay geblesseerd raakte hij zal daar zelfs 1 derde niet van spelen als derde spits.
dit jaar was hij vol 2de spits en nu zelfs 1ste en maakt/kan gewoon 90 min mee.
denk je nou echt dat hij 6 maanden later niet een 5 a 10 meer ken spelen.
kom nou pannekoek
niet in zien dat je ongelijk hebt en gewoon bent vergeten dat kermit erasmus komt.
want als jij de prioriteiten voorin ziet wie wou je halen en wie gaat er op de bank dan?
 Help mods!
ulligan
Vedette

Gepost op 3 april 2008 om 13:09:09.       ICQ: 12112915  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

(...)

eigenwijs maar ok ghaly ken je al basto kon je niet.
ghaly t is alleen om te laten zien dat wij hem kennelijk verkeerd hebben gebruikt.
niet of hij goed genoeg is want dat is hij maar ik praat hier met iemadand die liever slaapt.

en kennelijk niet wil inzien dat hij wel degelijk een aanwinst is.

mols een jaartje ouder.ja lijkt me logisch
hij word 3de man niet 1ste of 2de kijk hoeveel min hij dit seizoen pakte voor dat makaay geblesseerd raakte hij zal daar zelfs 1 derde niet van spelen als derde spits.
dit jaar was hij vol 2de spits en nu zelfs 1ste en maakt/kan gewoon 90 min mee.
denk je nou echt dat hij 6 maanden later niet een 5 a 10 meer ken spelen.
kom nou pannekoek
niet in zien dat je ongelijk hebt en gewoon bent vergeten dat kermit erasmus komt.
want als jij de prioriteiten voorin ziet wie wou je halen en wie gaat er op de bank dan?

Kermit lijkt een groot talent maar je kan moeilijk vertrouwen op iemand die nog geen minuut voor Feyenoord heeft gevoetbald. Lee is door het ijs gezakt en Biseswar en Vincken lijken het niveau simpelweg niet aankunnen. Houden we over Makaay en Mols (anderhalve centrumspits dus) alsmede een blessuregevoelige Slory en een Bruins, die misschien wel meer aanvallende middenvelder is.

Het is allerminst zeker dat we volgend seizoen weer 4-5-1 gaan spelen. Het zou ook kunnen dat we 4-4-2 of 4-3-3 gaan spelen. Iets meer keuzemogelijkheid wat betreft aanvallers lijkt me dus wel gewenst. Ik zou willen hebben:

1) Een speler die zowel centrumspits als aanvaller in een 4-4-2 systeem kan spelen, die in de hierarchie tussen Makaay en Mols inkomt
2) Een vleugelspeler met een goeie voorzet(type Castelen) of een creatieve aanvaller met een actie (type Amrabat)

[Dit bericht is veranderd door ulligan (op 3 april 2008 13:09:52).]
 Help mods!
karper
Vedette

Uit: uithoorn
Vak: Stadiontribune - S
Reg.: 6 januari 2005
Gepost op 3 april 2008 om 13:14:31.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

waarom zouden wij hatem trabelsi niet eens proberen aan te trekken voor de rb positie al jaren een probleem bij ons. weet niet of hatem nog op zijn niveau is als toen bij ajax maar zou dan op zeker een versterking wezen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Patrick73
Vedette

Gepost op 3 april 2008 om 13:35:29.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
karper schreef:

waarom zouden wij hatem trabelsi niet eens proberen aan te trekken voor de rb positie al jaren een probleem bij ons. weet niet of hatem nog op zijn niveau is als toen bij ajax maar zou dan op zeker een versterking wezen.

Je zegt net dat je niet weet of hij nog op zijn oude niveau zit, ik zou dan zeggen kijk eesrst eens hoe hij het doet voordat je gaat roepen dat we hem moeten proberen te halen.
 Help mods!
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 3 april 2008 om 13:37:25.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ulligan schreef:

(...)

Kermit lijkt een groot talent maar je kan moeilijk vertrouwen op iemand die nog geen minuut voor Feyenoord heeft gevoetbald. Lee is door het ijs gezakt en Biseswar en Vincken lijken het niveau simpelweg niet aankunnen. Houden we over Makaay en Mols (anderhalve centrumspits dus) alsmede een blessuregevoelige Slory en een Bruins, die misschien wel meer aanvallende middenvelder is.

Het is allerminst zeker dat we volgend seizoen weer 4-5-1 gaan spelen. Het zou ook kunnen dat we 4-4-2 of 4-3-3 gaan spelen. Iets meer keuzemogelijkheid wat betreft aanvallers lijkt me dus wel gewenst. Ik zou willen hebben:

1) Een speler die zowel centrumspits als aanvaller in een 4-4-2 systeem kan spelen, die in de hierarchie tussen Makaay en Mols inkomt
2) Een vleugelspeler met een goeie voorzet(type Castelen) of een creatieve aanvaller met een actie (type Amrabat)

2 aanvallers dus en wat als die erasmus wel goed genoeg blijkt.
dan zit je ineens met 5 spitsen en krijg je t lazovic verhaal gaat er 1 of 2 afgaande welke systeem 4-3-3/4-5-1 of 4-4-2 goedkoop weg want hij komt niet aan spelen toe en sla je jezelf voor de kop.
omdat je een bepaald bedrag hebt betaald of in eens als een ster begint te spelen bij een andere club waar hij wel aan spelen toekomt.
t ergste is nog dat de aanvallers dus gelijk van een bepaald niveau moeten zijn waardoor je eigenlijk al je geld daar in gaat stoppen en ze een jaar later weer bijna voor niks naar een vitesse laat gaan of nac als ze niet aan spelen toekomen.

je ken er t best van uit gaan dat we doorgaan met de weg die we in geslagen zijn daar vroegen de spelers ook om.
dus 4-5-1/4-3-3/4-2-3-1 hoe je t ook wil noemen positioneel komt t zowat op t zelfde neer.

4-4-2:
-------------aankoop1-------makaay-------------

bank: erasmus/aankoop2/mols

4-3-3:
---------------------makaay-----------------------
aankoop1-------------bruins------------------slory

bank:aankoop2/erasmus/mols.
dit is niet verstandig erasmus of aankoop2 zal dit niet pikken en vertrekken net als lazovic toen deed.

bruins is t sterkst achter de spits dus moet er iemand voor links komen zodat bruins naar ze positie ken vandaar pranjic.
deguzman zal waarschijnlijk vertrekken dus moet je iemand halen die op rechts kan vandaar ghaly want zo speelde hij bij Jol en deed t uitstekend als rechter aanvallede mid.

de RB positie moet ook sterker.dus als 3de aankoop iemand die zowel rechts centraal ken als back.
elahmadi of meeuwes voor de vervanging van gio en landzaat.

makaay/mols en erasmus kennen t cker wel aan tot de winter stop en daar ken je als nog een spits halen als t moet.

[Dit bericht is veranderd door akuma (op 3 april 2008 13:40:53).]
 Help mods!
ulligan
Vedette

Gepost op 3 april 2008 om 13:47:06.       ICQ: 12112915  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

(...)

2 aanvallers dus en wat als die erasmus wel goed genoeg blijkt.
dan zit je ineens met 5 spitsen en krijg je t lazovic verhaal gaat er 1 of 2 afgaande welke systeem 4-3-3/4-5-1 of 4-4-2 goedkoop weg want hij komt niet aan spelen toe en sla je jezelf voor de kop.
omdat je een bepaald bedrag hebt betaald of in eens als een ster begint te spelen bij een andere club waar hij wel aan spelen toekomt.
t ergste is nog dat de aanvallers dus gelijk van een bepaald niveau moeten zijn waardoor je eigenlijk al je geld daar in gaat stoppen en ze een jaar later weer bijna voor niks naar een vitesse laat gaan of nac als ze niet aan spelen toekomen.

je ken er t best van uit gaan dat we doorgaan met de weg die we in geslagen zijn daar vroegen de spelers ook om.
dus 4-5-1/4-3-3/4-2-3-1 hoe je t ook wil noemen positioneel komt t zowat op t zelfde neer.

4-4-2:
-------------aankoop1-------makaay-------------

bank: erasmus/aankoop2/mols

4-3-3:
---------------------makaay-----------------------
aankoop1-------------bruins------------------slory

bank:aankoop2/erasmus/mols.
dit is niet verstandig erasmus of aankoop2 zal dit niet pikken en vertrekken net als lazovic toen deed.

bruins is t sterkst achter de spits dus moet er iemand voor links komen zodat bruins naar ze positie ken vandaar pranjic.
deguzman zal waarschijnlijk vertrekken dus moet je iemand halen die op rechts kan vandaar ghaly want zo speelde hij bij Jol en deed t uitstekend als rechter aanvallede mid.

de RB positie moet ook sterker.dus als 3de aankoop iemand die zowel rechts centraal ken als back.
elahmadi of meeuwes voor de vervanging van gio en landzaat.

makaay/mols en erasmus kennen t cker wel aan tot de winter stop en daar ken je als nog een spits halen als t moet.

Ik vind 5 aanvallers in een selectie vrij normaal. Als Erasmus nog niet goed genoeg blijkt, heb je 4 aanvallers en een pinchhitter. En dan heb je eventuele blessures en schorsingen nog buiten beschouwing gelaten.

Straks ga je nog zeggen dat we maar één keeper hoeven te hebben, omdat de tweede en derde keeper het niet zullen pikken dat ze op de bank moeten zitten en dan vetrekken.
 Help mods!
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 3 april 2008 om 13:57:14.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ulligan schreef:

(...)

Ik vind 5 aanvallers in een selectie vrij normaal. Als Erasmus nog niet goed genoeg blijkt, heb je 4 aanvallers en een pinchhitter. En dan heb je eventuele blessures en schorsingen nog buiten beschouwing gelaten.

Straks ga je nog zeggen dat we maar één keeper hoeven te hebben, omdat de tweede en derde keeper het niet zullen pikken dat ze op de bank moeten zitten en dan vetrekken.

zo ver ga ik niet 3 keepers is normaal maar 4 is toch belachelijk of niet.
zelfde geld voor 5 aan vallers.
je hebt een 1 keeper van een bepaald niveau die 2 ook de 3de is eentalent die voor de toekomst is maar niet 3 volwaardig 1ste keepers dat kan niet want dan krijg je problemen.
die gaan klagen en uiteindelijk zelfs weg wanneer ze kunne.
zelfde met spelers.
er is geen team in NL die 5 spitsen heeft en allemaal tevreden ken houden laastaan ze speelmin ken geven,
denk ff na
 Help mods!
Frank Mir
Vedette

Uit: Almelo
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 6 mei 2004
Gepost op 3 april 2008 om 13:58:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ghaly zou ik zeker een versterking vinden. Want is gewoon een goeie speler. Heeft een fantastische drive. Al moet hij af en toe wel wat meer mee verdedigen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.451,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
ulligan
Vedette

Gepost op 3 april 2008 om 14:06:59.       ICQ: 12112915  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

(...)

zo ver ga ik niet 3 keepers is normaal maar 4 is toch belachelijk of niet.
zelfde geld voor 5 aan vallers.
je hebt een 1 keeper van een bepaald niveau die 2 ook de 3de is eentalent die voor de toekomst is maar niet 3 volwaardig 1ste keepers dat kan niet want dan krijg je problemen.
die gaan klagen en uiteindelijk zelfs weg wanneer ze kunne.
zelfde met spelers.
er is geen team in NL die 5 spitsen heeft en allemaal tevreden ken houden laastaan ze speelmin ken geven,
denk ff na

PSV: Lazovic, Koevermans, Farfan, Reis, Zeefuik, Dzusdzsak (vleugelspeler)

Heerenveen: Sulejmani, Beerens, Lopes, Sibon, Henriqe

Groningen: Kolder, Powel, Berg, Nijland, Matavz

AZ: Ari, Dembélé, Jenne, Pelle, El Hamdaoui

020: Huntelaar, Luque, Bakircioglu, Urzaiz, Leonardo, Suarez, Rommedahl, Perez

U zei?

[Dit bericht is veranderd door ulligan (op 3 april 2008 14:07:19).]
 Help mods!
LeroyFer Rode kaart: waarschuwing
Aanstormend talent

Uit: Heemstede
Vak: Maastribune - V
Reg.: 29 februari 2008
Gepost op 3 april 2008 om 14:27:39.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Feyenoord gaat dus weer oude spelers terughalen. Nu dus Ghaly in de belangstelling van Feyenoord.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk