Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Het grote geruchtentopic (deel 8)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 99 »

Poster
Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) 
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 1 februari 2008 om 00:04:58.     MSN: Ja dus?  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heerlijk... Zal wel rustig worden op het forum
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
st0ere2006
Meervoudig international

Uit: Rotterdam
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 1 februari 2008 om 00:11:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

Heerlijk... Zal wel rustig worden op het forum

Geen aankoop meer wat ik wel logisch vindt want de competitie is gelopen..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Vak: -
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 1 februari 2008 om 00:19:31.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vin schreef:

(...)

Daarom zat die altijd op de bank Wie gaan ze nu op de bank zetten? Fer ? Janota? Hagary?

Maar Biseswar kwam toch niet aan spelen toe. Zelfs een prutser als Lee krijgt meer speelkansen dan hem. Dat zeg eigenlijk al veel.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 1 februari 2008 om 00:33:00.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Maar Biseswar kwam toch niet aan spelen toe. Zelfs een prutser als Lee krijgt meer speelkansen dan hem. Dat zeg eigenlijk al veel.

Mij zegt dit weinig. Ik ben er van overtuigd dat Biseswar meer voetballend vermogen in zijn teen heeft dan Lee in zijn hele lichaam (sorry om dat tegen jou te moeten zeggen overigens).

Dat is een keuze van de trainer. Die ook kennelijk met groot gemak Jordy Buijs liet gaan naar De Graafschap.

Een verdediger die wij ongetwijfeld gaan zien over een week of twee.

Eens kijken wat Bertje na afloop van die wedstrijd te vertellen heeft.

[Dit bericht is veranderd door De Sigaar (op 1 februari 2008 00:34:57).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 1 februari 2008 om 00:35:40.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)Mij zegt dit weinig. Ik ben er van overtuigd dat Biseswar meer voetballend vermogen in zijn teen heeft dan Lee in zijn hele lichaam (sorry om dat tegen jou te moeten zeggen overigens).

Dat is een keuze van de trainer. Die ook kennelijk met groot gemak Jordy Buijs liet gaan naar De Graafschap.

Een verdediger die wij zeer binnenkort ongetwijfeld gaan zien over een week of twee.

Eens kijken wat Bertje na afloop van die wedstrijd te vertellen heeft.

Je kan verder niet ontkennen dat onder de vorige coahes Biseswar ook niet heel veel heeft gespeeld voor Feyenoord. Dat heeft overigens niet met zijn kwaliteiten te maken, maar puur om zijn mentaliteit. Spelers moeten ook beseffen waar het over gaat.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Bestlander
Vaste waarde in elftal

Uit: Wateringen
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 1 februari 2008 om 00:38:25.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

(...)

Geen aankoop meer wat ik wel logisch vindt want de competitie is gelopen..

Je kan nog niet zeggen dat de competitie al gelopen is.
Dat is natuurlijk niet waar, PSV kan uit vorm raken, en Feyenoord kan beter gaan spelen. Niets is nog zeker en zoveel punten verschil is er nu ook weer niet. Probeer positief te blijven over de kansen ook al is het niet gemakkelijk voor Feyenoord, maar gespeeld is het nog niet.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
RvD
Veelbelovend talent

Reg.: 15 augustus 2006
Gepost op 1 februari 2008 om 01:11:09.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

1.10 Geen berichten over nieuwe aankopen,
kan wel dicht toch?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 1 februari 2008 om 01:14:53.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RvD schreef:

1.10 Geen berichten over nieuwe aankopen,
kan wel dicht toch?

Er kan natuurlijk nog altijd gespeculeerd worden over mogelijke aankopen voor het volgend seizoen he.
 Help mods!
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 1 februari 2008 om 02:01:34.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Je kan verder niet ontkennen dat onder de vorige coahes Biseswar ook niet heel veel heeft gespeeld voor Feyenoord. Dat heeft overigens niet met zijn kwaliteiten te maken, maar puur om zijn mentaliteit. Spelers moeten ook beseffen waar het over gaat.

Denk jij dat dat ongeleide projectiel met zijn heimweeproblemen wel beseft waar het over gaat?

Zelfs een gemakkelijk intikkertje is nog te veel voor hem, laat staan voetballen in belang van het team.

Wat mij nu het meeste betreurt is niet dat wij geen nieuwe rechterverdediger hebben aangetrokken maar dat we nog steeds opgescheept zitten met deze nutteloze speler.

Zodra hij opgesteld wordt spelen wij met 10 man en de tegenstander met 12.

De enige die dat niet doorheeft is de trainer.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
jozsef Kiprich.
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 1 februari 2008 om 06:51:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zo rust de transfermarkt is dicht nu begint het weer op 1-7-2008.
Ben zeer tevreden met de aankoop van Landzaat.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Ricardo Feyenoord/SCP
Vedette

Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 12 augustus 2005
Gepost op 1 februari 2008 om 07:40:41.       MSN: chierri@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jozsef Kiprich. schreef:

Zo rust de transfermarkt is dicht nu begint het weer op 1-7-2008.
Ben zeer tevreden met de aankoop van Landzaat.

Ik ook, prima aankoop hoor. Is boven mijn verwachting nog eigenlijk. Slim om Jordi Buijs te verhuren, komt hij meer aan spelen toe, kan ervaring opdoen. Biseswar idem dito. Michael Janssen hebben ze ook slim aangepakt; hem de kans geven zich te bewijzen. Als hij op zijn oude niveau terug kan komen zeker een versterking, anders jammer dan.

In de zomer zoeken voor een creatieve spits naast Makaay, zodat we hopelijk weer een dodelijk duo kunnen krijgen(Kuyt-Kalou), en een (veel) betere verdediger halen die teminste kan voetballen en niet constant verstoppertje loopt te spelen en snel onder druk komt te staan indien een aanvaller doorjaagt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.378,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
scooter75
Nationale topspeler

Reg.: 20 mei 2005
Gepost op 1 februari 2008 om 07:46:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ricardo Feyenoord/SCP schreef:

(...)
Ik ook, prima aankoop hoor. Is boven mijn verwachting nog eigenlijk. Slim om Jordi Buijs te verhuren, komt hij meer aan spelen toe, kan ervaring opdoen. Biseswar idem dito. Michael Janssen hebben ze ook slim aangepakt; hem de kans geven zich te bewijzen. Als hij op zijn oude niveau terug kan komen zeker een versterking, anders jammer dan.

In de zomer zoeken voor een creatieve spits naast Makaay, zodat we hopelijk weer een dodelijk duo kunnen krijgen(Kuyt-Kalou), en een (veel) betere verdediger halen die teminste kan voetballen en niet constant verstoppertje loopt te spelen en snel onder druk komt te staan indien een aanvaller doorjaagt.

En de punten tegen De Graafschap hebben we in ieder geval al in de pocket!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.487,3VoVo: -Opstelling: incompleet
de Canadees
Lid 2e elftal

Uit: Waddinxveen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 3 september 2001
Gepost op 1 februari 2008 om 07:57:33.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
scooter75 schreef:

(...)

En de punten tegen De Graafschap hebben we in ieder geval al in de pocket!

Vandaar dat ze niet bij Excelsior zijn ondergebracht
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Decker
Administrator

Reg.: 16 augustus 2006
Gepost op 1 februari 2008 om 08:36:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Aangezien het aantal geruchten (voor zover ze er al waren) nu drastisch zal afnemen maar mensen hardnekkig hier offtopic blijven posten gaat deze voorlopig dicht. Mochten er weer geruchten de kop opduiken, dan kan deze topic weer worden geopend (neem dan even contact op met de mods), danwel een nieuw topic geopend worden.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.399,0VoVo: -Opstelling: incompleet
goudkuipje
Nationale topspeler

Uit: Haarlem
Reg.: 30 maart 2005
Gepost op 2 april 2008 om 15:28:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ronnie Stam in beeld bij Feyenoord, Twente en Heerenveen
Geplaatst op 02-04-2008 15:06 door Mart Waterval

Feyenoord heeft interesse in NAC Breda-speler Ronnie Stam. Stam, die zijn jeugdopleiding in Breda voltooide, kan volgens Voetbal International rekenen op belangstelling van clubs uit Nederland. Ook FC Twente en SC Heerenveen zouden de linksbenige speler met het oog op volgend seizoen willen inlijven.
Stam zelf blijft echter nuchter onder de belangstelling. "Ik hoor van alles, maar concentreer me voorlopig alleen op NAC. In samenspraak met mijn zaakwaarnemer Chiel Dekker heb ik besloten pas over mijn toekomst te gaan praten als de beslissingen in de competitie zijn gevallen."

Stam, inmiddels 23 jaar oud, heeft een vaste basisplaats in het zeer goed spelende team van NAC Breda. Hij verlengde onlangs zijn contract, maar heeft een gelimiteerde transfersom in de verbintenis opgenomen

Er gaat een gerucht dat we gelukkig niet de enige zijn.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.460,2VoVo: -Opstelling: incompleet
ribruijn
Vedette
Runner-up Feyenoord Netwerk Battle 2007; meer prijzen

Uit: Hoorn
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 2 augustus 2005
Gepost op 2 april 2008 om 15:37:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is geen gerucht meer, het staat ook in de VI. Speler heeft al een eigen topic...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Uit: Den Haag
Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 2 april 2008 om 15:38:29.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb Ron Stam eerder al een keer genoemd. Ik zou het niet zo'n gekke aankoop vinden als El Ahmadi onhaalbaar. Al zou het net zo goed een Buijs-gevalletje kunnen worden...
 Help mods!
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 2 april 2008 om 16:36:58.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Middenveldert schreef:

Ik heb Ron Stam eerder al een keer genoemd. Ik zou het niet zo'n gekke aankoop vinden als El Ahmadi onhaalbaar. Al zou het net zo goed een Buijs-gevalletje kunnen worden...

Als Ahmadi niet zou komen gewoon FER neerzetten en geen Stam
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
berg1f
Internationale topspeler

Uit: Oldenzaal
Reg.: 24 september 2004
Gepost op 2 april 2008 om 16:52:42.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
goudkuipje schreef:

Feyenoord heeft interesse in NAC Breda-speler Ronnie Stam. Stam, die zijn jeugdopleiding in Breda voltooide, kan volgens Voetbal International rekenen op belangstelling van clubs uit Nederland. Ook FC Twente en SC Heerenveen zouden de linksbenige speler met het oog op volgend seizoen willen inlijven.
Stam zelf blijft echter nuchter onder de belangstelling. "Ik hoor van alles, maar concentreer me voorlopig alleen op NAC. In samenspraak met mijn zaakwaarnemer Chiel Dekker heb ik besloten pas over mijn toekomst te gaan praten als de beslissingen in de competitie zijn gevallen."

Stam, inmiddels 23 jaar oud, heeft een vaste basisplaats in het zeer goed spelende team van NAC Breda. Hij verlengde onlangs zijn contract, maar heeft een gelimiteerde transfersom in de verbintenis opgenomen

Ik mag hopen op een verlate 1 april grap Dit is geen a -categorie Leuk voor de breedte
 Help mods!
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 2 april 2008 om 18:07:36.       ICQ: 12112915  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
berg1f schreef:

(...)

Ik mag hopen op een verlate 1 april grap Dit is geen a -categorie Leuk voor de breedte

Ach Heerenveen heeft Breuer ook bij Excelsior weggehaald, die heeft inmiddels ook al meer dan 100 wedstrijden erop zitten. Dat zou hier ook niet als A-categorie worden gezien.
 Help mods!
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 2 april 2008 om 18:23:05.     MSN: Ja dus?  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ulligan schreef:

(...)

Ach Heerenveen heeft Breuer ook bij Excelsior weggehaald, die heeft inmiddels ook al meer dan 100 wedstrijden erop zitten. Dat zou hier ook niet als A-categorie worden gezien.

Alle 100 even slecht.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 2 april 2008 om 23:45:42.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
goudkuipje schreef:

Voor alle duidelijkheid. Stam is geen pure linkspoot. Hij is van origine zelfs een rechtspoot. Hij kan zowel als rechtsback, als rechtshalf spelen. Hij heeft verder ook weleens op de linksbackpositie gespeeld met zijn rechterbeen. Desondanks vind ik hem niet van het niveau Feyenoord.
 Help mods!
GeertHelden
Veelbelovend talent

Uit: Helden
Reg.: 7 maart 2005
Gepost op 3 april 2008 om 07:08:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Voor alle duidelijkheid. Stam is geen pure linkspoot. Hij is van origine zelfs een rechtspoot. Hij kan zowel als rechtsback, als rechtshalf spelen. Hij heeft verder ook weleens op de linksbackpositie gespeeld met zijn rechterbeen. Desondanks vind ik hem niet van het niveau Feyenoord.

Doet me een beetje aan Theo denken. Leuke speler, voor op de bank als er een grote blessuregolf heerst. 12e,13e man misschien, maar die moeten we nu niet kopen. Ronnie Stam is van toegevoegde waarde voor NAC, maar wil Feyenoord de komende jaren weer om de titel meedoen, zullen ze echt met wat beters op het veld moeten verschijnen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Happel
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Amsterdam
Vak: Olympiatribune - BB
Reg.: 17 april 2007
Gepost op 3 april 2008 om 09:39:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Michael Dingsdag wordt door Ajax begeerd als opvolger van Heitinga. Misschien is Dingsdag ook wel iets voor Feyenoord. Net als Rinus Israel en de latere PSV-aanvoerder Daan Schrijvers komt Dingsdag van DWS.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FRene
Bankzitter

Uit: HAARLEM
Reg.: 14 december 2007
Gepost op 3 april 2008 om 09:57:16.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Happel schreef:

Michael Dingsdag wordt door Ajax begeerd als opvolger van Heitinga. Misschien is Dingsdag ook wel iets voor Feyenoord. Net als Rinus Israel en de latere PSV-aanvoerder Daan Schrijvers komt Dingsdag van DWS.

Dit heb ik maanden geleden al eens geroepen maar veel mensen vinden hem net als Stam geen toegevoegde waarde voor .... Ik moet eerlijk zeggen dat hij van mij erbij mag komen in de verdediging. Ik zie het liefst nederlandstalige spelers komen
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk