| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) |  |
|
|
Sportclub Vedette
Uit: Gouda Vak: - Posts: 2049 Reg.: 12 mei 2000 |
quote: chelsea1 schreef:
het is wel vreemd dat ze twee spelers laten gaan omdat we toch al zo dik in de selectie zitten.
als er niks meer bij komt zal dit een ontzettende domme zet zijn ondanks de goeie transfers van dit jaar
Buijs en Biseswar speelden beide niet.Maar je wil wel met ze door... en graafschap kan ze meer speelminuten bieden, prima toch?
Ik zie geen nieuwe spelers meer komen.
|
|
|
chelsea1 Bankzitter
Uit: Ingen Vak: Olympiatribune - O Posts: 196 Reg.: 31 juli 2006 | kan zijn dat er nog wel iemand reserve wil zitten
|
|
|
mario en willem Veelbelovend talent
Uit: nispen Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 98 Reg.: 21 mei 2007 |
quote: Sportclub schreef:
(...)
Buijs en Biseswar speelden beide niet.Maar je wil wel met ze door... en graafschap kan ze meer speelminuten bieden, prima toch?
zeker prima
speelminuten is goed voor die gasten
Maar optie tot koop erbij ?
|
|
|
J2Jelke Bankzitter
Uit: Gelderland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 209 Reg.: 19 november 2002 |
quote: Sportclub schreef:
(...)
Tuurlijk spelen ze niet regelmatig, maar dan moet men ook niet zeggen dat de selectie te smal is. Ook al zijn het niet kwaliteitspelers voor de basis, met zo'n selectie als nu heb je die ook gewoon nodig. Ik vind het gewoon erg raar dat er zoveel wordt verhuurd en dan maar zeuren over dat we te smalle selectie hebben. MAar dat is off-topic. Nu houdt ik erover op er zal toch niemand meer bij komen.
|
|
|
Patrick017 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 662 Reg.: 22 februari 2006 |
quote: mario en willem schreef:
(...)
zeker prima
speelminuten is goed voor die gasten
Maar optie tot koop erbij ?
Optie tot koop houdt in dat als Feyenoord het toch niet in hem ziet zitten en hem weg wilt doen dat de Graafschap de eerste keus heeft om hem over te nemen. Oftewel hij oet nu ervaring op om later 'gewoon' terug te keren bij Feyenoord.
|
|
|
Bestlander Vaste waarde in elftal
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 1574 Reg.: 27 mei 2007 |
quote: Patrick73 schreef:
(...)
Oh dus landzaat moet er voor zorgen dat heel het elftal beter gaat spelen 
Zeg dat, dat slaat zeker nergens op, het is nog zijn eerste wedstrijd ook die hij speelde, en dan nog. Het hele team moet werken, en als er een paar zijn die uit vorm zijn dat kan je dan opvangen door de rest, maar toch niet door een speler kom nou toch.
|
|
|
mario en willem Veelbelovend talent
Uit: nispen Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 98 Reg.: 21 mei 2007 |
quote: Patrick017 schreef:
(...)
Optie tot koop houdt in dat als Feyenoord het toch niet in hem ziet zitten en hem weg wilt doen dat de Graafschap de eerste keus heeft om hem over te nemen. Oftewel hij oet nu ervaring op om later 'gewoon' terug te keren bij Feyenoord.
als we die keus hebben prima.
Maar is dat ook zo ?
Als de graafschap zegd we willen de optie lichten hebben ze hem toch of niet
|
|
|
jelmer1990 Ballenjongen
Vak: - Posts: 26 Reg.: 18 september 2005 | Optie tot koop is volgens mij vastgesteld in het contract voor een bepaald bedrag. Stel in het contract staat Optie tot koop: 2 miljoen. Als de Graafschap dan 2 miljoen neerlegt hebben ze hem binnen tenzij er geen overeenkomst is tussen de speler en de club.
|
|
|
frenics Talent
Uit: groessen Vak: - Posts: 75 Reg.: 23 september 2007 |
quote: mario en willem schreef:
(...)
als we die keus hebben prima.
Maar is dat ook zo ?
Als de graafschap zegd we willen de optie lichten hebben ze hem toch of niet
Misschien vinden ze hem gewoon niet goed genoeg, anders had hij ook wel minuten gemaakt.
|
|
|
quote: frenics schreef:
(...)
Meestal???
Dit slaat ook nergens op, elke transfer staat op zich.
Als er in het verleden om 23.59 uur is ingekocht en het was een miskoop dan heeft dat niet te maken met 23.59 uur 2008.
[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 31 januari 2008 23:27:47).]
|
|
|
torrsco Vaste waarde in elftal
Vak: Olympiatribune - Z1 Posts: 433 Reg.: 3 september 2005 | met alle respect hoor maar onze bank is al niet heel breed dus ik had ze erbij gehouden
|
|
|
quote: FRB schreef:
I.p.v. een nieuwe speler hebben we er nog maar 1 richting Doetinchem laten gaan.
Houden we er nu zelf wel genoeg over 
Misschien heeft het wel een reden heb je daar al over nagedacht? Dit lijkt mij zeker denkbaar.
|
|
|
frenics Talent
Uit: groessen Vak: - Posts: 75 Reg.: 23 september 2007 |
quote: FRB schreef:
I.p.v. een nieuwe speler hebben we er nog maar 1 richting Doetinchem laten gaan.
Houden we er nu zelf wel genoeg over 
Deze jongens hebben nog geen minuut gespeeld, lekker laten voetballen in Doetinchem. In plaats van hun zullen er jeugdspelers zijn die ook mee kunnen doen die kwalitatief niet minder zullen zijn.En de kans dat het nodig is, is klein.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Bestlander schreef:
(...)
Misschien heeft het wel een reden heb je daar al over nagedacht? Dit lijkt mij zeker denkbaar.
Als de reden een negatief advies van Bert van Marwijk geweest is, hetgeen ik denk, vind ik het geen slim besluit.
Ik zie Van Marwijk nog weglopen uit de ArenA vlak na de rust toen Jong Ajax tegen Jong Feyenoord speelde voor de beker.
Jordy Buijs speelde met name in de tweede helft en de verlenging een puike wedstrijd waarin hij liet zien best wel onder zwaardere omstandigheden te kunnen voetballen.
Ik vind het jammer dat we zo iemand op deze manier laten lopen. Zoveel verdedigers die echt wat kunnen hebben we niet, met name op rechts.
|
|
|
luca toni Aanstormend talent
Vak: - Posts: 137 Reg.: 24 maart 2007 | Misschien wordt er morgenvroeg nog wel iemand gepresenteerd, die ze vanavond alhebben vastgelegt!
Dit is wel heel onwaarschijnlijk, maar hoop doet leven!!
terwijl ik het typ , geloof ik er geen bal van, maarja.....
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: luca toni schreef:
Misschien wordt er morgenvroeg nog wel iemand gepresenteerd, die ze vanavond alhebben vastgelegt!
Dit is wel heel onwaarschijnlijk, maar hoop doet leven!!
terwijl ik het typ , geloof ik er geen bal van, maarja.....
Alle zware wedstrijden zijn gespeeld, waarom nu nog een dure jongen aantrekken? We gaan het niet redden helaas. Laat het beetje geld dat we hebben maar over voor de zomer.
|
|
|
peetmargarita Geselecteerd voor Oranje
Uit: Isla Margarita Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 533 Reg.: 30 april 2006 |
quote: Bestlander schreef:
(...)
Dat denk ik dus ook.Nou ja, misschien denken alleen Westlanders dat.
|
|
|
koen49 Geselecteerd voor Oranje
Uit: Geleen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 455 Reg.: 17 augustus 2003 | Volgens mij lagen de prioriteiten na landzaad bij een spits en een centrale verdediger. Nu vertrekken vlak voor het einde van de transferperiode een spits en een centrale verdediger:S
Dat Buys het niveau nog niet had daar kan ik wel in meegaan maar als er 2 van de overgebleven 3 Centrum verdedigers(Hofland, Bahia, en Greene) niet kunnen spelen hebben we een probleem of Lucius mag zich weer eens voor schut laten zetten. Of Özcelik/Ramsteijn laten debuteren???
Ik vind het erg krap nu Vlaar geblesseerd is.
Daarnaast is de aanvaller Biseswar nog geen zekerheidje in de eredivisie maar in de jeugdteams lopen ook geen spitsen rond die de netten wekelijks doen bollen. Dus Makaay, Mols, Lee, Slory en zodra hij eens fit is Vincken mogen het werkje klaren......
Voor 2 tot 3 posities wel vrij dunnetjes met 4 man.
|
|
|
luca toni Aanstormend talent
Vak: - Posts: 137 Reg.: 24 maart 2007 | jullie hebben gelijk hoor, paniekaankopen en kopen om het kopen heeft helemaal geen zin, maar een verdediger erbij vind ik echt wel noodzaak, en dan helemaalmet het oog op die plee-offs!
Als je die wint, wat best zou kunnen met deze selectie, speel je wel CL en dat levert een hoop knaken op.
|
|
|
santon Bankzitter
Vak: - Posts: 233 Reg.: 1 juni 2005 | nog 8 minuten..er komt ecxht niets meer, hhor
|
|
|
Mr Bean collumnist Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - W1 Posts: 1833 Reg.: 20 augustus 2004 |
jullie hebben gelijk hoor, paniekaankopen en kopen om het kopen heeft helemaal geen zin, maar een verdediger erbij vind ik echt wel noodzaak, en dan helemaalmet het oog op die plee-offs!
Als je die wint, wat best zou kunnen met deze selectie, speel je wel CL en dat levert een hoop knaken op.
Nog 7 minuten om een spits en/of verdedigr aan te trekken....
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
jullie hebben gelijk hoor, paniekaankopen en kopen om het kopen heeft helemaal geen zin, maar een verdediger erbij vind ik echt wel noodzaak, en dan helemaalmet het oog op die plee-offs!
Als je die wint heb je VOORRONDE CL. En wat dat betekent kan elke Ajax-supporter je uitleggen. In ieder geval geen garantie om mee te doen aan het kampioenenbal.
Dat is slechts het landskampioenschap dat wij nu met ons allen weer aan PSV geschonken hebben. Wij hebben maar liefst 6 punten bijgedragen daarin, het maximaal mogelijke dus.
Natuurlijk zou het leuk geweest zijn dat er nog een klasse-verdediger onze kant op gekomen was. Met zo iemand maak je in ieder geval meer kans dit jaar met iets tastbaars in handen te staan. De beker dus.
|
|
|
santon Bankzitter
Vak: - Posts: 233 Reg.: 1 juni 2005 | weet iemand eigenlijk of er nog ergens licht brand in het maasgebouw????
|
|
|
bombardier2 International
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 618 Reg.: 3 augustus 2006 | Transfermarkt is gesloten, eindelijk 
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 |
quote: bombardier2 schreef:
Transfermarkt is gesloten, eindelijk 
Jeeeeeeeej Weer een transferperiode overleefd!
|
|
|