Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Het grote geruchtentopic (deel 8)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 ... 99 »

Poster
Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) 
Patrick73
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 31 januari 2008 om 20:19:45.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die jongen zou toch nooit speelminuten krijgen, dus opgeruimd staat netjes.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Noordelijke Alliantie
Meervoudig international

Vak: -
Reg.: 14 maart 2005
Gepost op 31 januari 2008 om 20:21:25.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik hoop net als iedereen op nog een verrassing maar die zal er niet komen. De verwachtingen zijn weer hoog vanwege de andere spelers die zijn gekomen tot nu toe. De selectie is nog niet op peil om echt voor het kampioenschap te kunnen gaan. Dit is allom bekend, in de zomer verwacht ik enkele aanvullingen om het psv echt moeilijk te gaan maken.

Toch is het al heel goed wat er bereikt is aan spelers in vergelijkin met het vorige seizoen. De basis is er, nog een klein stukje en we zijn er maar nu nog niet.

Op de forums wordt moord en brand geschreeuwd door opportunisten die Feyenoord weer in de penairie willen laten komen zo lijkt het, onhaalbare namen en middelmatige voetballers worden genoemd.

Feyenoord doet het geweldig, het voetbal is nog niet altijd super en soms worden er onnodige punten verspeelt maar welke verwachting was reeel? Het kampioenschap is een droom die ik al veel te lang geleden heb meegemaakt, ook dit seizoen denk ik niet deze droom mee te maken. Maar mijn hoop en ook de acties van de club en iedereen die daaraan meehelpt stemt me positief voor het volgend jaar.

Ik hoop op nog een verrassing, maar ik weet dat we volgend jaar meedoen, voor nu enigzins een geruststellende gedachte!

Veel plezier met speculeren nog even, ik hoop met jullie mee!!
voor altijd!!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.493,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Vin
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 31 januari 2008 om 20:21:55.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tufo schreef:

(...)

Buijs en Lee !! :B

We hebben op dit moment 17 fitte veld spelers, 4 keepers(incl. Darley en Ekramy) en 3 geblesseerde(Vlaar, Vincken en Lensky).

We worden kampi....euh.....laat maar :slaap

quote:
Patrick73 schreef:

Die jongen zou toch nooit speelminuten krijgen, dus opgeruimd staat netjes.

Daar gaat het niet om he, ALS je hem eventueel nodig zou hebben speelt die wel he!! En nu zou een een jongen uit de A(of misschien zelfs de B) jeugd moeten halen...

Als speelt die in het jaar nooit, je hebt hem wel achter de hand voor als het mis zou gaan en je hem nodig hebt!

[Dit bericht is veranderd door Vin (op 31 januari 2008 20:23:50).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
vincent_007
Talent

Reg.: 28 juni 2006
Gepost op 31 januari 2008 om 20:24:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

*was al gepost*

[Dit bericht is veranderd door vincent_007 (op 31 januari 2008 20:28:39).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.482,6VoVo: -Opstelling: incompleet
FRB
Vedette

Vak: Maastribune - VV
Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 31 januari 2008 om 20:38:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

I.p.v. een nieuwe speler hebben we er nog maar 1 richting Doetinchem laten gaan.

Houden we er nu zelf wel genoeg over
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
tufo
Vedette

Uit: RIDDERKERK
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 21 april 2005
Gepost op 31 januari 2008 om 20:39:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gek, maar ik verwacht nog steeds een transfer voor de deadline.
Ik denk toch aan Boulahrouz.

Wie weet...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.485,8VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Vin
Vedette

Gepost op 31 januari 2008 om 20:42:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tufo schreef:

Wie weet...

Hopen doe ik nog steeds, maar begin er met de minuut minder gerucht op te worden!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Thomassio
Vedette
Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Zwolle
Gepost op 31 januari 2008 om 20:43:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tufo schreef:

Wie weet...

Dan heb je wel erg veel vertrouwen met nog een paar uur te gaan
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.498,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
mario en willem
Veelbelovend talent

Uit: nispen
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 21 mei 2007
Gepost op 31 januari 2008 om 20:46:06.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

jammer dat ze buys verhuren
vond die jongen het in de voorbereiding goed doen
beetje raar dat je je jeugd spelers weer zo makkelijk afstoot en daar 30+ers voor terug haalt.
wat betreft zaatland wat heeft hij ons sterker gemaakt op het middenveld ? lijkt me duidelijk na AZ
helemaal niks,naturlijk niet want we komen strijd tekort en dat brengt landaat ook niet.
had je geld en een fors salaris maar bewaard.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,1VoVo: -Opstelling: incompleet
guzman
Jeugdspeler

Uit: arnhem
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 9 februari 2007
Gepost op 31 januari 2008 om 20:46:58.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

er komt echt helemaal niks meer bij. je kan beter wachten tot de zomer want ik zie ons niet meer kampioen worden.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
mario en willem
Veelbelovend talent

Gepost op 31 januari 2008 om 20:51:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
guzman schreef:

er komt echt helemaal niks meer bij. je kan beter wachten tot de zomer want ik zie ons niet meer kampioen worden.

kampioen niet nee
maar je kan nog altijd beker winnen en C.L afdwingen via play offs
Ik hoop toch echt nog op een beuker Boularouz b.v.
zo'n viezerik heb je nodig in dit elftal.
Pas als we er een type "schoft"bij hebben zullen we echt om de prijzen kunnen vechten

Feyenoord moet deze zomer 2 aankopen doen om echt weer europees mee te kunnen en kampioen te worden

1ste DIRK KUYT
2de MARK V. BOMMEL

kost wat maar heb je ook wat
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,1VoVo: -Opstelling: incompleet
Vin
Vedette

Gepost op 31 januari 2008 om 20:51:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
mario en willem schreef:

jammer dat ze buys verhuren
vond die jongen het in de voorbereiding goed doen
beetje raar dat je je jeugd spelers weer zo makkelijk afstoot en daar 30+ers voor terug haalt.
wat betreft zaatland wat heeft hij ons sterker gemaakt op het middenveld ? lijkt me duidelijk na AZ
helemaal niks,naturlijk niet want we komen strijd tekort en dat brengt landaat ook niet.

Denk wel dat je iets meer respect mag hebben voor Landzaat! Hij heeft het zeker niet onverdienstelijk gedaan!
 Help mods!
guzman
Jeugdspeler

Gepost op 31 januari 2008 om 20:57:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

kampioen niet nee
Pas als we er een type "schoft"bij hebben zullen we echt om de prijzen kunnen vechten

Feyenoord moet deze zomer 2 aankopen doen om echt weer europees mee te kunnen en kampioen te worden

1ste DIRK KUYT
2de MARK V. BOMMEL

-----------------------------------------------------------

laten we eerst maar eens een trainer halen die het uiterste uit een ploeg haalt. vind het schande dat je een topspits heb en er zo wijnig mee doet.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
helter skelter
Meervoudig international

Reg.: 20 april 2006
Gepost op 31 januari 2008 om 20:59:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomassio schreef:

(...)

Dan heb je wel erg veel vertrouwen met nog een paar uur te gaan

31 augustus 2006...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
mario en willem
Veelbelovend talent

Gepost op 31 januari 2008 om 20:59:41.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vin schreef:

(...)

Denk wel dat je iets meer respect mag hebben voor Landzaat! Hij heeft het zeker niet onverdienstelijk gedaan!

respect voor een oude neus heb ik nooit.laat dat duidelijk zijn.
Maar ik dacht dat het de bedoeling was dat we meer grip op het middenveld zouden krijgen ?
Heb ik tot nog toe niks van gezien en zal ook niet gebeuren met landzaat erbij
hij is ook niet die knokker die we zoeken.
Hoe vaak heeft meneer ons al geen nee verkocht omdat hij elders meer kon verdienen ?
Had toch echt liever een jongere speler gezien.
Beste aankoop van deze winter,laat me niet lachen.
Lijkt me duidelijk dat die bij psv speelt!
 Help mods!
Patrick73
Vedette

Gepost op 31 januari 2008 om 20:59:53.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
mario en willem schreef:

In die 2 wedstrijden die hij nu voor ons gespeeld heeft was hij gewoon goed, hij komt in een elftal wat totaal niet draait en als je dan al zo speelt dan hoort hij complimenten te krijgen en wat meer respect.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
mario en willem
Veelbelovend talent

Gepost op 31 januari 2008 om 21:00:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
guzman schreef:

kampioen niet nee

1ste DIRK KUYT
2de MARK V. BOMMEL

-----------------------------------------------------------

laten we eerst maar eens een trainer halen die het uiterste uit een ploeg haalt. vind het schande dat je een topspits heb en er zo wijnig mee doet.

is kuyt die topspits dan niet ??????
 Help mods!
Patrick73
Vedette

Gepost op 31 januari 2008 om 21:01:35.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
mario en willem schreef:

(...)

Heeft hij dat bij Feyenoord niet bewezen dan?
 Help mods!
mario en willem
Veelbelovend talent

Gepost op 31 januari 2008 om 21:02:06.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
mario en willem schreef:

(...)

of bedoel je dat bvm ook mag opzouten ?
want die mening heb ik al jaren
heb hem nooit niks gevonden
begin bijna respect te krijgen voor erwin koeman.....
die deed het zo slecht nog niet als je het met BVM nu vergelijkt
 Help mods!
guzman
Jeugdspeler

Gepost op 31 januari 2008 om 21:08:08.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

van marwijk haalt niet het beste rendement uit deze ploeg.
hij gaat mischien toch weg. dus gewoon niks meer halen en wachten tot de zomer. dan weet je wie er trainer is. anders zit eventueel de nieuwe trainer met de spelers van van marwijk ( 30+ )
 Help mods!
Beer
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 31 januari 2008 om 21:15:29.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
guzman schreef:

van marwijk haalt niet het beste rendement uit deze ploeg.
hij gaat mischien toch weg. dus gewoon niks meer halen en wachten tot de zomer. dan weet je wie er trainer is. anders zit eventueel de nieuwe trainer met de spelers van van marwijk ( 30+ )

Dus niet voor de CL omdat BvM waarschijnlijk weg gaat
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Ricardo Feyenoord/SCP
Vedette

Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 12 augustus 2005
Gepost op 31 januari 2008 om 21:15:57.       MSN: chierri@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Komt niks meer bij hoor, dat is nu wel zeker. Gewoon met deze ploeg proberen het beste eruit te halen. Dat is nu dus de beker winnen en de play-offs winnen waardoor je kans maakt op CL. Dat is wel te doen, anders is dit weer een mislukt seizoen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.378,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
guzman
Jeugdspeler

Gepost op 31 januari 2008 om 21:28:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dus niet voor de CL omdat BvM waarschijnlijk weg gaat
--------------------------------------------------------------

met deze ploeg kan je ook cl halen. we hebben kwaliteit genoeg. alleen zit het even tegen. we winnen gewoon de playofs. alleen ik vind dat van marwijk niet het beste uit de ploeg haalt.
 Help mods!
Bronfly
Nationale topspeler

Uit: Amsterdam
Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 17 augustus 2004
Gepost op 31 januari 2008 om 21:28:47.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
mario en willem schreef:

(...)

respect voor een oude neus heb ik nooit.laat dat duidelijk zijn.
Maar ik dacht dat het de bedoeling was dat we meer grip op het middenveld zouden krijgen ?
Heb ik tot nog toe niks van gezien en zal ook niet gebeuren met landzaat erbij
hij is ook niet die knokker die we zoeken.
Hoe vaak heeft meneer ons al geen nee verkocht omdat hij elders meer kon verdienen ?
Had toch echt liever een jongere speler gezien.
Beste aankoop van deze winter,laat me niet lachen.
Lijkt me duidelijk dat die bij psv speelt!

Wat begrijp jij weinig van het spelletje en wat ben je een trieste rukker dat je zo zeikt over het feit dat hij ooit bij Ajax gespeeld heeft. Zo bekrompen en zo dom. Landzaat is een echte versterking en dat heeft ie mij laten zien de afgelopen potjes. Hij traint net een paar dagen mee en speelt 2 hele verdienstelijke wedstrijden en wanneer hij echt ingespeeld raakt met bijvoorbeeld Gio hebben we goud in handen op het middenveld.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,2VoVo: -Opstelling: incompleet
FR4Ever
Ballenjongen

Vak: Stadiontribune - S
Reg.: 31 januari 2008
Gepost op 31 januari 2008 om 21:30:52.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ben het met Bronfly eens,ondanks het accent van Landzaat...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk