Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Het grote geruchtentopic (deel 8)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 99 »

Poster
Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) 
Poseidon
Vedette

Uit: Zwijndrecht
Vak: -
Reg.: 15 juli 2004
Gepost op 24 januari 2008 om 08:51:32.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het zou zomaar kunnen, Cruz en zijn vrouw hadden het altijd prima naar hun zin in Nederland. Hij wordt ook al wat ouder en als Inter Aguero inderdaad koopt zou het zomaar kunnen dat men Cruz laat gaan. Wat hij dan moet kosten is onbekend, maar ook Makaay werd betaalbaarder nadat hij wat ouder was. Cruz zal zoveel niet meer opbrengen voor Inter.
Enige probleem is, dat als je hem haalt, je hem niet op de bank zet. Dat heeft consequenties voor je spelsysteem.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.392,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Totti10
Talent

Uit: Zwijndrecht
Vak: Marathontribune - E
Reg.: 22 april 2006
Gepost op 24 januari 2008 om 08:54:04.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Buakaw schreef:

(...)

Atletico heeft zelf al iets van 23 miljoen betaald. Ik denk niet dat ze hem voor 2 mil meer gaan verkopen. Deze gast is echt wel het dubbele waard.

Maar 20 mil pond is ook wel iets wat meer dan 23 mil wat jij zegt dat is namelijk 31 mil euro!

Ze hebben destijds Aguero voor 17 mil pond gekocht( 24 mil euro)
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Beer
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 24 januari 2008 om 08:54:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Poseidon schreef:

Het zou zomaar kunnen, Cruz en zijn vrouw hadden het altijd prima naar hun zin in Nederland. Hij wordt ook al wat ouder en als Inter Aguero inderdaad koopt zou het zomaar kunnen dat men Cruz laat gaan. Wat hij dan moet kosten is onbekend, maar ook Makaay werd betaalbaarder nadat hij wat ouder was. Cruz zal zoveel niet meer opbrengen voor Inter.
Enige probleem is, dat als je hem haalt, je hem niet op de bank zet. Dat heeft consequenties voor je spelsysteem.

Cruz is op dit moment een onbetwiste basisspeler bij Inter, hij scoort heel veel, en hij geeft veel assists. Die laten ze nu echt niet meer gaan..... helaas
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
robinfaber
Lid 2e elftal

Uit: Blaricum
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 27 juni 2007
Gepost op 24 januari 2008 om 09:09:34.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Klopt , hij is nog veels te belangrijk voor Inter.
Of hij moet op de bank belanden ... en hij wil nog al te graag spelen. dan zou het wel kunnen.
Weet iemand wanneer ze contract afgelopen is ?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 24 januari 2008 om 09:17:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pipapaauwe schreef:

Inter ziet ons al komen met 5 miljoen.

Cruz ziet ons komen met een salaris van 1 mio omdat hij het zo naar zijn zin had in zijn woning op de Kop van Zuid
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
Droneyev
Bankzitter

Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 1 september 2007
Gepost op 24 januari 2008 om 09:31:51.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
GreyHornet schreef:

(...)

Wat dan? Honda ? :D

Ssangyong.... :B

quote:
robinfaber schreef:

Klopt , hij is nog veels te belangrijk voor Inter.
Of hij moet op de bank belanden ... en hij wil nog al te graag spelen. dan zou het wel kunnen.
Weet iemand wanneer ze contract afgelopen is ?

Contract Cruz loopt af in 2009, volgens mij. Hij zit nu al een aantal jaren bij Inter en ik kan me best wel indenken Inter wil verjongen, maar of Cruz dan naar ons komt...
Als dat gebeurt mag niemand ooit meer iets zeggen over Bosz en consorten!

[Dit bericht is veranderd door Droneyev (op 24 januari 2008 09:38:33).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Buakaw
Vedette

Uit: Apeldoorn
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 juli 2005
Gepost op 24 januari 2008 om 10:05:10.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Totti10 schreef:

(...)

Maar 20 mil pond is ook wel iets wat meer dan 23 mil wat jij zegt dat is namelijk 31 mil euro!

Ze hebben destijds Aguero voor 17 mil pond gekocht( 24 mil euro)

Ik ken de koersen niet, maar ik zelf kom uit op rond de 26 miljoen euro.

[Dit bericht is veranderd door Buakaw (op 24 januari 2008 10:05:28).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 20-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 24 januari 2008 om 10:14:34.       ICQ: 12112915  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Buakaw schreef:

(...)

Ik ken de koersen niet, maar ik zelf kom uit op rond de 26 miljoen euro.

17 M pond = 22.7 M euro. Je zit er dus ongeveer een 'Charisteasje' naast
 Help mods!
Buakaw
Vedette

Uit: Apeldoorn
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 juli 2005
Gepost op 24 januari 2008 om 10:18:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ulligan schreef:

(...)

17 M pond = 22.7 M euro. Je zit er dus ongeveer een 'Charisteasje' naast

Ik heb het over 20 miljoen pond.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 20-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
tufo
Vedette

Uit: RIDDERKERK
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 21 april 2005
Gepost op 24 januari 2008 om 10:44:47.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van Marwijk hoopt nog op nieuwe spelers
Door Onno Willemse
Donderdag, 24 januari 2008, 10:01

Feyenoord-trainer Bert van Marwijk koestert de hoop dat hij zijn team nog deze transferperiode kan versterken. Hij denkt dat de transfermarkt nog mogelijkheden biedt.

``Vaak is er in de laatste week voor de deadline wat meer beweging. Dan worden clubs nerveus", aldus Van Marwijk in het AD. Hij is vooral op zoek naar een centrale verdediger en een centrale middenvelder. ``De club weet precies wat ik wil, het lijstje namen heb ik erbij gegeven. Van die spelers worden wij beter, aan halve oplossingen doen we niet. Maar voorlopig blijken ze nog niet haalbaar."

Ben benieuwd.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.485,8VoVo: -Opstelling: 4-5-1
DR
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 24 januari 2008 om 10:55:18.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tufo schreef:

Van Marwijk hoopt nog op nieuwe spelers
Door Onno Willemse
Donderdag, 24 januari 2008, 10:01

Feyenoord-trainer Bert van Marwijk koestert de hoop dat hij zijn team nog deze transferperiode kan versterken. Hij denkt dat de transfermarkt nog mogelijkheden biedt.

``Vaak is er in de laatste week voor de deadline wat meer beweging. Dan worden clubs nerveus", aldus Van Marwijk in het AD. Hij is vooral op zoek naar een centrale verdediger en een centrale middenvelder. ``De club weet precies wat ik wil, het lijstje namen heb ik erbij gegeven. Van die spelers worden wij beter, aan halve oplossingen doen we niet. Maar voorlopig blijken ze nog niet haalbaar."

Ben benieuwd.

Laat de trainer eerst maar eens zeggen dat hij blijft. Lekker die keuzes van BVM. Mag aannemen dat Bosz de namen bepaalt. Vind het prima hoor van BVM dat hij in ieder geval de druk erop zet om creatief te zijn, geld binnen te halen etc, ook als hij weg gaat. Maar ik ga wel uit van een beleid dat niet wordt bepaald door de trainer.

[Dit bericht is veranderd door DR (op 24 januari 2008 10:56:16).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
tralala
Bankzitter

Reg.: 5 december 2007
Gepost op 24 januari 2008 om 11:19:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Droneyev schreef:

(...)

Contract Cruz loopt af in 2009, volgens mij. Hij zit nu al een aantal jaren bij Inter en ik kan me best wel indenken Inter wil verjongen, maar of Cruz dan naar ons komt...
Als dat gebeurt mag niemand ooit meer iets zeggen over Bosz en consorten!

Onzin, netjes als Feyenoord hem weet te strikken. Maar Bosz en co bewijzen zich pas echt als ze structureel jonge spelers weten te halen die gelijk bruikbaar zijn. Een grote oude speler die al een keer hier heeft gespeeld, willen binnenhalen kan iedereen. Zo'n jongen die nu naar Groningen gaat of een type Alves of Kezman vroeg halen en laten slagen, getuigt van goede kwaliteit om een elftal te vormen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
eddepet14
Vaste waarde in elftal

Uit: zeist
Reg.: 6 juli 2001
Gepost op 24 januari 2008 om 12:04:54.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik weet niet waarom er zo veel mensen zo gek is van die Cruz. Voor wat mij betreft hoeft hij nooit meer te komen. Zo'n wereldspits was en is het echt niet luie draak dat was het. Alleen in een echt grote wedstrijd was meneer niet te beroerd om wat te doen, maar je moet kampioen worden tegen de kleintjes, zoals excelsior VVV heracles enz enz, tegen dat soort tegenstanders was Cruz niet te vinden op houden met die verheerlijking van die over het paard getilde kut Argentijn.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Jeroentje
Vedette

Reg.: 16 mei 2000
Gepost op 24 januari 2008 om 12:15:35.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
eddepet14 schreef:

....maar je moet kampioen worden....
Wie was onze spits ten tijden van ons laatste landskampioenschap?
 Help mods!
Moosie
Basisspeler

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 12 augustus 2007
Gepost op 24 januari 2008 om 12:26:46.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Cruz komt echt niet hoor, die is nog veel te nuttig voor Inter. Hij maakt regelmatig zijn minuten, scoort veel, geeft assists.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.474,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Patrick73
Vedette

Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 24 januari 2008 om 12:44:28.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
eddepet14 schreef:

Ik weet niet waarom er zo veel mensen zo gek is van die Cruz. Voor wat mij betreft hoeft hij nooit meer te komen. Zo'n wereldspits was en is het echt niet luie draak dat was het. Alleen in een echt grote wedstrijd was meneer niet te beroerd om wat te doen, maar je moet kampioen worden tegen de kleintjes, zoals excelsior VVV heracles enz enz, tegen dat soort tegenstanders was Cruz niet te vinden op houden met die verheerlijking van die over het paard getilde kut Argentijn.

Geen wereldspits???? Volgens mij kijk jij nooit echt wedstrijden op tv hé, die gozer is zo vaak beslissend voor Inter.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
eddepet14
Vaste waarde in elftal

Gepost op 24 januari 2008 om 12:57:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hou op met die klote Cruz, hij was hier te beroerd om te lopen, in Italie is het misschien iets, maar ook niet constant, hier bij ons was hij echt geen topper. Je kunt lullen wat je wilt, maar tegen de kleintjes waar we erg veel van treffen is het een drama spits.

Haal Koevermans nu maar, die loopt zich helemaal de ***** en knalt ze er samen met Makaay wel binnen hoor. Koef Koef Koef KOef.....

[Dit bericht is veranderd door eddepet14 (op 24 januari 2008 12:58:35).]
 Help mods!
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 24 januari 2008 om 13:00:15.       ICQ: 12112915  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
eddepet14 schreef:

op houden met die verheerlijking van die over het paard getilde kut Argentijn.

Nou nou nou, heeft hij je familie uitgemoord ofzo? Je hoeft geen fan te zijn van Cruz maar zo praat je niet over een speler die belangrijk is geweest voor Feyenoord...
 Help mods!
Patrick73
Vedette

Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 24 januari 2008 om 13:01:32.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
eddepet14 schreef:

Hou op met die klote Cruz, hij was hier te beroerd om te lopen, in Italie is het misschien iets, maar ook niet constant, hier bij ons was hij echt geen topper. Je kunt lullen wat je wilt, maar tegen de kleintjes waar we erg veel van treffen is het een drama spits.

Haal Koevermans nu maar, die loopt zich helemaal de ***** en knalt ze er samen met Makaay wel binnen hoor. Koef Koef Koef KOef.....

Nog effe dan ga je zeggen dat je Koevermans een betere spits vindt als Julio Ricardo Cruz
Hij is niet iets hoor in Italie, die jongen is gewoon heel wat daar, en hij is gewoon een echte topper.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
robinfaber
Lid 2e elftal

Gepost op 24 januari 2008 om 13:05:44.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
eddepet14 schreef:

Is gelul , Kuyt en Koef , zijn heel andere spitsen als bijvoorbeeld Makaay , Nistelrooij , of Cruz.
Ik vond Kezman ook een luie donder, maar hij stond wel altijd op de goede plek en maakte ze kansen af. En dat deed Cruz ook

[Dit bericht is veranderd door robinfaber (op 24 januari 2008 13:06:24).]
 Help mods!
Beer
Vedette

Gepost op 24 januari 2008 om 13:07:26.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
eddepet14 schreef:

Cruz is een wereldspits.
speelt de laatste jaren verschrikkelijk goed.

mogen Van Persie en Kalou dan ook niet terugkomen omdat ze wel eens lui waren.

ps. Roy is luier dan deze 3 samen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
robinfaber
Lid 2e elftal

Gepost op 24 januari 2008 om 13:10:58.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Beer schreef:

(...)
Cruz is een wereldspits.
speelt de laatste jaren verschrikkelijk goed.

mogen Van Persie en Kalou dan ook niet terugkomen omdat ze wel eens lui waren.

ps. Roy is luier dan deze 3 samen

Help mods!
Fabio C.
Vaste waarde in elftal

Vak: Maastribune - W1
Reg.: 6 januari 2006
Gepost op 24 januari 2008 om 13:39:27.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
robinfaber schreef:

(...)

Is gelul , Kuyt en Koef , zijn heel andere spitsen als bijvoorbeeld Makaay , Nistelrooij , of Cruz.
Ik vond Kezman ook een luie donder, maar hij stond wel altijd op de goede plek en maakte ze kansen af. En dat deed Cruz ook

Dat DOET Cruz ook, vind dat ie daarin wel gegroeid is. Je kunt de doelpunten van kezman bij psv niet vergelijken met die van Cruz bij Feyenoord, omdat cruz er nooit meer dan 15 heeft gemaakt in de competitie en kezman rond de 30 zat elke keer... Hiermee wil ik niet zeggen dat Cruz niet goed is of dat kezman geweldig is, maar Cruz heeft in zijn vorige periode bij Feyenoord nou niet de indruk van doelpuntenmachine achtergelaten...
Hij laat echter bij inter wel zien dat hij het in zich heeft en het zou mooi zijn als ie kwam. Dit lijkt me totale bullshit aan de andere kant, dus denk niet dat we daar vanuit moeten gaan
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
eddepet14
Vaste waarde in elftal

Gepost op 24 januari 2008 om 13:50:10.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Precies, Cruz mocht blij zijn als hij er 15 maakte, daar ben ik niet blij mee als dat de spits is, die daarnaast ook niemand beter maakte. Als Cruz zo zou voetballen als op dit moment bij Inter is het een ander verhaal, maar die motivatie ontbrak maar al te vaak bij die luie Cruz....
 Help mods!
Beer
Vedette

Gepost op 24 januari 2008 om 13:59:29.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
eddepet14 schreef:

Precies, Cruz mocht blij zijn als hij er 15 maakte, daar ben ik niet blij mee als dat de spits is, die daarnaast ook niemand beter maakte. Als Cruz zo zou voetballen als op dit moment bij Inter is het een ander verhaal, maar die motivatie ontbrak maar al te vaak bij die luie Cruz....

Hou nou eens op. Hij was jong en zit in een vreemd land. Iedere speler leert bij. Kijk naar de groei van Van Persie, en Kalou na die 2 jaar engeland.
Dat heeft tijd nodig. Maar weinig spitsen scoren op jonge leeftijd al heel veel, dat komt met de jaren.

Kijk maar naar Roy. tot 2000 maar een jaar boven de 15 goals. 5 seizoenen zat hij er onder. Van Nistelrooy de eerste 5 jaar niet boven de 15 goals.

Henry is zijn eerste 7 jaar als prof 2x 17 goals en de rest dik onder de 15.

Spitsen hebben een paar jaar nodig (op een paar uitzonderingen na) om tot een goedscorende spits te groeien.
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk