| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) |  |
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 |
quote: Robertoow schreef:
(...)
Ik vind het een stukje wanbeleid als er nu geen centrale verdediger aangetrokken wordt. Met deze selectie acht ik ons echt kansloos voor de play-offs (als we die halen). De verdediging is echt het zorgenkindje van onze selectie, en er zit ook totaal geen talent aan te komen. We hadden er eentje, ik vind het onbegrijpelijk dat hij nu verhuurd is met optie tot koop. Alleen verhuren had ik kunnen begrijpen, dit zéker niet..
Verdedigend móet er echt iets bij. Als je zag hoeveel ruimte die spitsen van AZ kregen gisteren om blind naar voren geschoten ballen rustig aan te nemen, dan is dat gewoon topclub onwaardig. Tegen PSV was dat precies hetzelfde geval. Onze verdedigers moeten veel meer zuigen, smeriger en scherper worden. Bij Bahia zie ik dat echt niet meer gebeuren 
Er komt helaas niets meer. 
En dus mogen de redacties van Langs de Lijn (Podolski) en RTL (Ooijer) zich heel diep in een hoekje gaan schamen.

|
|
|
Patrick017 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 662 Reg.: 22 februari 2006 | Ooijer heeft verlengd bij Blackburn.
Oftewel Feyenoord is uitgewinkeld.
|
|
|
bami Aanstormend talent
Uit: zevenhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 150 Reg.: 14 juli 2007 |
quote: Patrick017 schreef:
Ooijer heeft verlengd bij Blackburn.
Bron??
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 |
Wat is je bron van dit nieuwtje?
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 | |
|
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 662 Reg.: 22 februari 2006 |
quote: Blackburn verlengt contract André Ooijer
Datum: 31-jan-2008 18:14
Door Remco Regterschot
Blackburn Rovers laat verdediger André Ooijer niet gaan. De 33-jarige international werd de laatste dagen veelvuldig met Feyenoord in verband gebracht, maar tot een overgang gaat het niet komen. Sigi Lens, zaakwaarnemer van Ooijer: “Behalve Feyenoord had ook AZ interesse, maar het verhaal is eigenlijk heel simpel: Blackburn laat hem niet gaan. Sterker nog, het gaat de optie voor nog een contractjaar lichten.â€
Dat laatste houdt in dat Ooijers contract, dat na dit seizoen afloopt, automatisch met een jaar wordt verlengd. De Engelse subtopper is uitermate tevreden over de 33-voudig international die steeds vaker aanvoerder is van het elftal van coach Mark Hughes.
Alsjeblieft
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777162 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
frenics Talent
Uit: groessen Vak: - Posts: 75 Reg.: 23 september 2007 |
Ze hebben de optie van een extra jaar gelicht.
|
|
|
Patrick73 Vedette
(...)
Alsjeblieft
op welke site staat dit vermeld dan?
|
|
|
Schumpie Basisspeler
Vak: - Posts: 334 Reg.: 2 juli 2004 | Sportweek.nl
Maar goed dat die optie gelicht is was gisteren al bekend volgens mij.
|
|
|
Brutal Basisspeler
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 332 Reg.: 27 juni 2007 | Dat de optie gelicht is, lijkt me juist een aanwijzing dat hij wel verkocht word.. Pakken ze gelijk wat extra geld op hem..
|
|
|
guzzie Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - Business seats Posts: 743 Reg.: 5 augustus 2003 | Wil hier geen spelbreker zijn, maar voor sommige mensen is het net pakjesavond wanneer de transfermarkt gaat sluiten. Al die geruchten over wie er eventueel nog uit de hoge hoed getoverd zou kunnen worden.
Opvallend genoeg zit men twee dagen later alweer te zeuren dat er weer paniekaankopen zijn gedaan.
Laten we toch alsjeblieft hopen dat Feyenoord voor deze transferperiode is uitgewinkeld!
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 662 Reg.: 22 februari 2006 |
quote: Patrick73 schreef:
(...)
op welke site staat dit vermeld dan?
Gast denk je dat ik aan het lullen ben?
|
|
|
Droneyev Bankzitter
Uit: Den Haag Vak: Olympiatribune - N Posts: 239 Reg.: 1 september 2007 |
(...)
Sportweek.nl
[Dit bericht is veranderd door Droneyev (op 31 januari 2008 19:30:17).]
|
|
|
Nick.K Nationale topspeler
Uit: Roosendaal Vak: Olympiatribune - P Posts: 847 Reg.: 7 januari 2001 |
quote: Buakaw schreef:
Hmmm, ik moet zeggen wat ik heb gehoord wel heel erg mooi klinkt. Ik denk dat we allemaal maar ff moeten wachten tot na de wedstrijd. 
quote: Buakaw schreef:
(...)
Ik zeg niks meer.... Ik hoop in ieder geval dat er snel een nieuwe aanvaller binnenkomt.
Nou ben ik wel benieuwd wat jij gehoord had, oftewel van mij hoef je nooit meer iets te posten al die loze kreten.
|
|
|
mdv_32 Regelmatige invaller
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 864 Reg.: 4 oktober 2007 |
gelukkig maar.
|
|
|
Patrick73 Vedette
(...)
Je zal zeker niet de eerste zijn en vast ook niet de laatste 
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777162 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Steven Daniels Ballenjongen
Uit: Baarn Vak: - Posts: 13 Reg.: 31 augustus 2006 | Ze kunnen zeggen wat ze willen bij sportweek, maar op de site van blackburn staat nog niks vermeldt
|
|
|
Larzovic Vedette
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 2143 Uploads: 1 Reg.: 3 juli 2004 |
quote: jozsef Kiprich. schreef:
Dit is vast de bron (plaatje)
Ik denk eerder dit:

|
|
|
Vin Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 3517 Reg.: 2 juli 2004 |
quote: Feyenoorder Biseswar nu Superboer
Door MARCEL VAN DER KRAA
ROTTERDAM - Feyenoorder Diego Biseswar speelt de rest van dit seizoen bij De Graafschap. Voor het pas 19-jarige talent is in de Kuip nog geen plaats.
Diego Biseswar. FOTO ANP
Biseswar maakte dit seizoen slechts één keer zijn opwachting in de hoofdmacht van de Rotterdammers.
De voormalige jeugd-international neemt bij de Superboeren de plaats in van aanvaller Berry Powel, die donderdag door het plotseling kapitaalkrachtige FC Groningen in Doetinchem werd weggehaald. De Groningers hebben dit seizoen miljoenen verdiend met de verkoop van spelers aan Ajax.
Diego Biseswar krijgt bij De Graafschap de kans om zijn naam als groot talent te bevestigen. Vorig jaar werd hij door Feyenoord al uitgeleend aan Heracles. Bij die club werd de rappe aanvaller, die er nog steeds van droomt om bij Feyenoord door te breken, enkele keren disciplinair gestraft. In Rotterdam-Zuid speelde hij dit seizoen vooral in het beloftenteam.
De selectie wordt zo wel heel klein!
|
|
|
weshoofd Nationale topspeler
Uit: toldijk Vak: Stadiontribune - TT Posts: 851 Reg.: 10 augustus 2005 |
quote: Vin schreef:
(...)
De selectie wordt zo wel heel klein!
Ach, Bises komt toch tekort en zat dus ook al tijden niet meer bij de selectie. Goed dat die weg is. Scheelt weer wat overbodige kosten.
|
|
|
Vin Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 3517 Reg.: 2 juli 2004 |
quote: weshoofd schreef:
(...)
Ach, Bises komt toch tekort en zat dus ook al tijden niet meer bij de selectie. Goed dat die weg is. Scheelt weer wat overbodige kosten.
Daarom zat die altijd op de bank Wie gaan ze nu op de bank zetten? Fer ? Janota? Hagary?
|
|
|
tufo Vedette
Uit: RIDDERKERK Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1290 Reg.: 21 april 2005 |
(...)
Daarom zat die altijd op de bank Wie gaan ze nu op de bank zetten? Fer ? Janota? Hagary?
Buijs en Lee !! 
[Dit bericht is veranderd door tufo (op 31 januari 2008 20:23:48).]
|
|
|
J2Jelke Bankzitter
Uit: Gelderland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 209 Reg.: 19 november 2002 |
(...)
Hier sla je de spijker op zijn kop. Dat is alweer 1 speler minder bij de selectie, en volgens mij werd er al geklaagd dat deze niet bepaald breed was. Als er nu niemand meer bijkomt vanavond vind ik het echt proeven naar slechte keuzes die de laatste dag nog worden gemaakt. Ik heb ff gerekend van de feyenoord.nl site hoeveel spelers er nu in de selectie zitten. En dat zijn er dus nog maar 22, en tel hier een handjevol jeugdspelers bij. 
[Dit bericht is veranderd door J2Jelke (op 31 januari 2008 20:21:29).]
|
|
|