Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Het grote geruchtentopic (deel 8)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 99 »

Poster
Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) 
BrightSideOfLife
Vedette

Uit: Roermond
Vak: Maastribune - K
Reg.: 23 september 2002
Gepost op 30 januari 2008 om 15:37:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pipapaauwe schreef:
Vroeger waren de geruchten beter dan de aankopen.
Tegenwoordig zijn de aankopen beter dan de geruchten.
Tot nu toe heb je gelijk met deze stelling, dus dat belooft nog wat de komende uren. We hebben het nu over Ooijer en Boulahrouz, dus morgen wordt Materazzi gepresenteerd als ik jou mag geloven !
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Vak: -
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 30 januari 2008 om 15:41:28.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Kruiswijk

Kruiswijk is inderdaad een twijfelaar. Ik waag me te betwijfelen of hij uberhaupt al beter is dan Bahia.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Javier Mascherano
Vaste waarde in elftal

Uit: Ridderkerk
Reg.: 6 april 2004
Gepost op 30 januari 2008 om 15:54:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Kruiswijk is inderdaad een twijfelaar. Ik waag me te betwijfelen of hij uberhaupt al beter is dan Bahia.

Inderdaad, de enige reden die ik me kan voorstellen dat ze hem gehaald hebben is omdat het financieel aantrekkelijk is omdat zijn contract aan het einde v/h seizoen afloopt......
Maar dan nog
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 30 januari 2008 om 15:58:58.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Michael_Jordan schreef:

Deportivo eye Wilhelmsson

Spanish side need to prove their interest in Bolton winger

Christian Wilhelmsson looks set to end his frustrating spell at Bolton by joining Deportivo La Coruna.

The Swedish winger is on loan at the Reebok from French side Nantes but has struggled to make an impact in England and is yet to make a Premier League start for the Trotters.

As well as the Primera Division interest from Deportivo, Eredivise outfit Feyenoord are also understood to be keen on the player, but they would prefer any deal to be made during the summer, which could ruin their chances of taking the winger to Holland.

If Deportivo's interest in Wilhelmsson is serious, then his agent Fabio Alho has made it clear that a move is a possibility.

Negotiations

"If Deportivo are serious and want to sign Christian, that then is something we can make happen," Alho told Expressen.

"There will of course be lots of negotiations to go through and that will prove whether Deportivo are serious about getting Christian.

"Hopefully the current speculation will put some pressure on Gary Megson to play him.

"But he is calm and professional and he knows that he has got a contract whatever happens. Either at Bolton or with Nantes."

http://www.skysports.com/story/0,19528,12874_3092206,00.html
-----

Lijk me een prima speler, kan op de beide vleugels uit de voeten.

Voetbaltechnisch is hij inderdaad een goede speler. Hij is een echte pingelaar a la Bonaventure Kalou.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
RTB1987
Jeugdspeler

Uit: Dinxperlo
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 januari 2008
Gepost op 30 januari 2008 om 16:08:06.     MSN: robintebeest@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

jaah, ik denk ook wel dat Wilhelmsson ons de nodige creativiteit en dreiging kan bezorgen voorin.
Heeft ook nog overzicht voor de goal, en kan zelf scoren.
Heeft zich al redelijk bewezen op Europees niveau,
en is international.
 Help mods!
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 30 januari 2008 om 16:09:30.       ICQ: 12112915  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Slavkovski kiest niet voor Feyenoord
Goran Slavkovski staat op het punt om een contract te tekenen bij Middlesbrough.

De 18-jarige Macedoniër is op dit moment nog eigendom van Inter Milan en werd ook gevolgd door Feyenoord.

Slavkovski heeft echter een voorkeur voor de Engelse competitie. "Middlesbrough is dé perfecte club," aldus de spits tegen SkySports.

De jongeling zou vandaag nog medisch gekeurd worden bij Middlesbrough, die naast Slavkovski ook Afonso Alves aan de selectie toe willen voegen.
 Help mods!
BrightSideOfLife
Vedette

Uit: Roermond
Vak: Maastribune - K
Reg.: 23 september 2002
Gepost op 30 januari 2008 om 16:13:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:
Ik waag me te betwijfelen of hij uberhaupt al beter is dan Bahia.
Jij bent dus ook een twijfelaar...
Of ben jij misschien Kruiswijk zèlf...
 Help mods!
RTB1987
Jeugdspeler

Gepost op 30 januari 2008 om 16:15:55.     MSN: robintebeest@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

rustig heren, verhaal is al afgelopen, Kruiswijk komt niet.

Kruiswijk nieuwe aanvoerder Groningen

Arnold Kruiswijk zal door Ron Jans waarschijnlijk benoemd worden tot de nieuwe aanvoerder van FC Groningen. Met het vertrek van Erik Nevland én Rasmus Lindgren zijn respectievelijk de eerste en tweede aanvoerder uit het Noorden vertrokken.
Jans zou de keuze hebben moeten maken uit Kruiswijk, Evgeniy Levchenko en Paul Matthijs. Omdat laatstgenoemden echter geblesseerd zijn, is de keuze niet moeilijk: Kruiswijk zal aanstaande zondag in het duel met Roda JC de aanvoerdersband dragen.

Bron voetbalprimeur.nl
 Help mods!
emmylover
Vedette

Uit: eindhoven
Reg.: 12 april 2004
Gepost op 30 januari 2008 om 16:19:03.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

dt is toch geen reden om hem eventueel te halen,dan moet ron jans nog maar ff doorzoeken naar een nieuwe anvoerder
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.407,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Vin
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 30 januari 2008 om 16:21:49.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RTB1987 schreef:

rustig heren, verhaal is al afgelopen, Kruiswijk komt niet.

Kruiswijk nieuwe aanvoerder Groningen

Arnold Kruiswijk zal door Ron Jans waarschijnlijk benoemd worden tot de nieuwe aanvoerder van FC Groningen. Met het vertrek van Erik Nevland én Rasmus Lindgren zijn respectievelijk de eerste en tweede aanvoerder uit het Noorden vertrokken.
Jans zou de keuze hebben moeten maken uit Kruiswijk, Evgeniy Levchenko en Paul Matthijs. Omdat laatstgenoemden echter geblesseerd zijn, is de keuze niet moeilijk: Kruiswijk zal aanstaande zondag in het duel met Roda JC de aanvoerdersband dragen.

Bron voetbalprimeur.nl

Zuig reden!! Transfer is niet afhankelijk daarvan hoor
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kralingen
Basisspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 17 oktober 2004
Gepost op 30 januari 2008 om 16:23:48.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ulligan schreef:

Slavkovski kiest niet voor Feyenoord
Goran Slavkovski staat op het punt om een contract te tekenen bij Middlesbrough.

De 18-jarige Macedoniër is op dit moment nog eigendom van Inter Milan en werd ook gevolgd door Feyenoord.

Slavkovski heeft echter een voorkeur voor de Engelse competitie. "Middlesbrough is dé perfecte club," aldus de spits tegen SkySports.

De jongeling zou vandaag nog medisch gekeurd worden bij Middlesbrough, die naast Slavkovski ook Afonso Alves aan de selectie toe willen voegen.

Kunnen wij die Tunkay ( of hoe heet die turk die bij Boro in de spits speelt) niet overnemen dan. Geweldige acties, niet erg doelgericht. Werd gisteren in de rust gewisseld!!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Dn!S
Regelmatige invaller

Reg.: 26 juni 2007
Gepost op 30 januari 2008 om 16:31:42.       MSN: dennis_e1989@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kralingen schreef:

(...)

Kunnen wij die Tunkay ( of hoe heet die turk die bij Boro in de spits speelt) niet overnemen dan. Geweldige acties, niet erg doelgericht. Werd gisteren in de rust gewisseld!!

Tuncay is zeker een goede speler, maar die lijkt me toch inmiddels al vrij duur geworden. Misschien kan Sahin even een sms'je naar hem sturen :P
Maarja dit is puur speculatief over Tuncay.
 Help mods!
RTB1987
Jeugdspeler

Gepost op 30 januari 2008 om 16:55:57.     MSN: robintebeest@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

nou, eigenlijk meende ik dat ze Kruiswijk wilde halen per direct.
Sorry Vin, mijn fout.
Maar mijn reden was, als hij per direct deze kant op zou komen, zou Ron Jans hem nu geen aanvoerder maken.
 Help mods!
marrtijn
Vedette

Uit: amsterdam
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 23 december 2004
Gepost op 30 januari 2008 om 17:23:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kralingen schreef:

(...)

Nou, wat een leuke voetballer is dat
Die zou echt superpopulair worden in De Kuip. Ook al scoort hij zelden.
Het is echter geen gerucht. De geruchten tot nu toe zijn dus: Ooijer, Bouhlarouz, Sprockel en Podolski.

Hmmmm... 1 speler valt echt op door niet in dit rijtje thuis te horen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Rotterdam
Reg.: 28 februari 2007
Gepost op 30 januari 2008 om 17:27:45.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
marrtijn schreef:

(...)

Nou, wat een leuke voetballer is dat
Die zou echt superpopulair worden in De Kuip. Ook al scoort hij zelden.
Het is echter geen gerucht. De geruchten tot nu toe zijn dus: Ooijer, Bouhlarouz, Sprockel en Podolski.

wie ow wie hmmmm..... volgens mij... nee ik zou t niet weten
ooijer...bouhlarouz...sprockel....poldoski
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Wiseguy
Vedette

Reg.: 19 augustus 2004
Gepost op 30 januari 2008 om 17:42:52.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
marrtijn schreef:

Podolski natuurlijk, das een spits en de rest verdedigers.

Of anders Ooijer aangezien zijn accent het lelijkst is.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
FLR4LIFE
Bankzitter

Vak: Stadiontribune - S
Reg.: 21 maart 2006
Gepost op 30 januari 2008 om 17:48:45.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

wilhelmsson is ook alweer 29
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.471,7VoVo: -Opstelling: incompleet
martiemart
Jeugdspeler

Reg.: 16 september 2007
Gepost op 30 januari 2008 om 17:51:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Weet iemand of er iets aan de hand is bij feyenoord? FR12 ligt helemaal plat, ze zeggen vanwege de grote drukte, en vorige transferperiode ging het op dezelfde manier toen de komst van makaay, de cler en hofland bekend werden...
 Help mods!
MiguelBain
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Delft
Vak: Stadiontribune - S
Reg.: 10 augustus 2005
Gepost op 30 januari 2008 om 17:55:34.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zal wel niks aan de hand zijn hoor! Anders stond het ook wel op andere sites, en op feyenoord.headliner.nl zie ik niks.

Doe mij maar gewoon 11 goede voetballers die elke week tot het bot willen gaan om 3 punten te pakken. Of het dan Makaay is of Mols, dat maakt me geen zak uit.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 30 januari 2008 om 18:09:24.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FLR4LIFE schreef:

wilhelmsson is ook alweer 29

Feyenoord wil Wilhemsson in de zomer'
Het Engelse SkySports meldt dat Feyenoord de ontwikkelingen van de situatie van Christian Wilhelmsson bij Bolton scherp in de gaten houdt. De Rotterdammers zouden interesse hebben om de vleugelspeler vast te leggen, maar heeft daarbij concurrentie van Deportivo La Coruña.

Volgens Sky wil Feyenoord de Zweed het liefst in de zomer vastleggen. Dit zou de kansen op een deal aanzienlijk verkleinen. Wilhelmsson is momenteel verhuurd aan Bolton door het Franse Nantes. Bij de Engelse Premier League-club slaagt hij er echter niet in een goede indruk achter te laten.

Diens zaakwaarnemer zegt dat een vertrek van zijn cliënt tot de mogelijkheden behoort. De 29-jarige aanvaller, die in het verleden onder meer uitkwam voor AS Roma en Anderlecht, staat open voor een vertrek naar Deportivo. Of hij ook geïnteresseerd is in een overstap naar De Kuip, is niet bekend.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Seldon
Vedette
Winnaar Interlands Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008

Reg.: 1 juli 2005
Gepost op 30 januari 2008 om 18:15:27.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem van Hanegem schreef:

(...)

Feyenoord wil Wilhemsson in de zomer'
Het Engelse SkySports meldt dat Feyenoord de ontwikkelingen van de situatie van Christian Wilhelmsson bij Bolton scherp in de gaten houdt. De Rotterdammers zouden interesse hebben om de vleugelspeler vast te leggen, maar heeft daarbij concurrentie van Deportivo La Coruña.

Volgens Sky wil Feyenoord de Zweed het liefst in de zomer vastleggen. Dit zou de kansen op een deal aanzienlijk verkleinen. Wilhelmsson is momenteel verhuurd aan Bolton door het Franse Nantes. Bij de Engelse Premier League-club slaagt hij er echter niet in een goede indruk achter te laten.

Diens zaakwaarnemer zegt dat een vertrek van zijn cliënt tot de mogelijkheden behoort. De 29-jarige aanvaller, die in het verleden onder meer uitkwam voor AS Roma en Anderlecht, staat open voor een vertrek naar Deportivo. Of hij ook geïnteresseerd is in een overstap naar De Kuip, is niet bekend.

Dat zou ik een prima aankoop vinden, technisch goed onderlegd, mooie acties en hoog rendement. Lijkt me een stuk beter dan die Lee die me tot dusverre nog nauwelijks heeft kunnen overtuigen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.439,6VoVo: -Opstelling: 3-5-2
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 30 januari 2008 om 18:19:29.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Seldon schreef:

(...)

Dat zou ik een prima aankoop vinden, technisch goed onderlegd, mooie acties en hoog rendement. Lijkt me een stuk beter dan die Lee die me tot dusverre nog nauwelijks heeft kunnen overtuigen.

Kwam bij Anderlechts meestal vanaf links (voorin)
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Seldon
Vedette
Winnaar Interlands Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008

Reg.: 1 juli 2005
Gepost op 30 januari 2008 om 18:24:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem van Hanegem schreef:

(...)

Kwam bij Anderlechts meestal vanaf links (voorin)

Links of rechts voor een speler van het kaliber Wilhelmsson hoort dat allemaal niet uit te maken.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.439,6VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Vakkiex3
Bankzitter

Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 7 januari 2008
Gepost op 30 januari 2008 om 18:28:43.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Lekker al die geruchten, hoop nog steeds dat een aantal geruchten waarheud gaan worden, Podolski en Bhoula. Wilhelmsson mag natuurlijk ook wel komen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FRoffa
Ballenjongen

Reg.: 26 februari 2006
Gepost op 30 januari 2008 om 19:03:09.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Net bij Rtl Boulevard wist Jan-Joost van Gangelen te melden dat Feyenoord Andre Ooijer bijna binnen heeft!!
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk