| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) |  |
|
|
Michael_Jordan Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 2380 Reg.: 20 juni 2006 | Deportivo eye Wilhelmsson
Spanish side need to prove their interest in Bolton winger
Christian Wilhelmsson looks set to end his frustrating spell at Bolton by joining Deportivo La Coruna.
The Swedish winger is on loan at the Reebok from French side Nantes but has struggled to make an impact in England and is yet to make a Premier League start for the Trotters.
As well as the Primera Division interest from Deportivo, Eredivise outfit Feyenoord are also understood to be keen on the player, but they would prefer any deal to be made during the summer, which could ruin their chances of taking the winger to Holland.
If Deportivo's interest in Wilhelmsson is serious, then his agent Fabio Alho has made it clear that a move is a possibility.
Negotiations
"If Deportivo are serious and want to sign Christian, that then is something we can make happen," Alho told Expressen.
"There will of course be lots of negotiations to go through and that will prove whether Deportivo are serious about getting Christian.
"Hopefully the current speculation will put some pressure on Gary Megson to play him.
"But he is calm and professional and he knows that he has got a contract whatever happens. Either at Bolton or with Nantes."
http://www.skysports.com/story/0,19528,12874_3092206,00.html
-----
Lijk me een prima speler, kan op de beide vleugels uit de voeten.
[Dit bericht is veranderd door Michael_Jordan (op 30 januari 2008 12:53:04).]
|
|
|
Moeder Theresa Vaste waarde in elftal
Uit: Breda Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 370 Reg.: 12 maart 2007 |
quote: FRB schreef:
(...)
Omdat wij een trainer hebben die niet verliezen veel belangrijker vindt dan winnen 
Uche uche...persoonlijke kruistocht..uche uche 
|
|
|
FR_1908 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 2321 Reg.: 18 april 2004 |
quote: Moeder Theresa schreef:
(...)
Uche uche...persoonlijke kruistocht..uche uche 
Dat kan wel zo zijn, maar hij heeft wel gelijk.
|
|
|
BrightSideOfLife Vedette
Uit: Roermond Vak: Maastribune - K Posts: 1501 Reg.: 23 september 2002 |
...langzaamaan bekruipt mij het gevoel dat we met hey aantrekken van Landzaat en eventueel Ooijer of Boulahrouz steeds meer "broodvoetballers" dan clubvoetballers binnen krijgen. Feyenoord wordt zo een manier om een plekje in Oranje veilig te stellen.
Van Bronckhorst en De Cler hebben iets met Feyenoord, Hofland heeft iets met Van Marwijk en Makaay vindt het totale plaatje gedwoon "leuk". Maar nu gaan we trekken aan spelers die eigenlijk niet willen... 
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4611 Reg.: 16 juni 2003 |
quote: BrightSideOfLife schreef:
...langzaamaan bekruipt mij het gevoel dat we met hey aantrekken van Landzaat en eventueel Ooijer of Boulahrouz steeds meer "broodvoetballers" dan clubvoetballers binnen krijgen. Feyenoord wordt zo een manier om een plekje in Oranje veilig te stellen.
Van Bronckhorst en De Cler hebben iets met Feyenoord, Hofland heeft iets met Van Marwijk en Makaay vindt het totale plaatje gedwoon "leuk". Maar nu gaan we trekken aan spelers die eigenlijk niet willen... 
broodvoetballers
Volgens mij zijn alle voetballers broodvoetballers.
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 |
Bahia is geen broodvoetballer?
of de Guzman?
|
|
|
goudkuipje Nationale topspeler
Uit: Haarlem Vak: - Posts: 893 Reg.: 30 maart 2005 | Er is in ieder geval weer een gerucht zodat we de laatste uurtjes van de transfertperiode weer goed maar zeker ook slecht leesvoer zullen krijgen. 
|
|
|
fey 90 Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 112 Reg.: 28 november 2007 | ik heb er niet veel vertrouwen in dat er iemand komt
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 | Christian Wilhelmsson zou ik een goede aankoop vinden. Maar het is niet iemand die 'heel graag naar Feyenoord komt' en hij zal daarom bijvoorbeeld wel een eisenpakket hebben waar men u tegen zegt (salaris, ed.). Maar er staat ook duidelijk dat Feyenoord hem met name op het oog heeft voor van de zomer, wellicht is huren voor de komende maanden een optie?!?
Als hij komt is het overigens wel helemaal gedaan met Lee, denk ik...
[Dit bericht is veranderd door Middenveldert (op 30 januari 2008 14:03:59).]
|
|
|
pipapaauwe Vedette
quote: Middenveldert schreef:
Christian Wilhelmsson zou ik een goede aankoop vinden. Maar het is niet iemand die 'heel graag naar Feyenoord komt' en hij zal daarom bijvoorbeeld wel een eisenpakket hebben waar men u tegen zegt (salaris, ed.). Maar er staat ook duidelijk dat Feyenoord hem met name op het oog heeft voor van de zomer, wellicht is huren voor de komende maanden een optie?!?
Als hij komt is het overigens wel helemaal gedaan met Lee, denk ik...
Ben jij nou echt zo achterlijk?
|
|
|
akuma Geselecteerd voor Oranje
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1175 Reg.: 28 februari 2007 |
quote: pipapaauwe schreef:
(...)
Ben jij nou echt zo achterlijk?

|
|
|
FR_1908 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 2321 Reg.: 18 april 2004 | Oe oe, ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is: Een plakje kaas!
Is dat niet die Wihelmsson die speelde voor AS Roma en in Belgie? Dat is een meneer die van de poen houd :o
Volgens mij wilde Feyenoord hem ook aan het begin van dit seizoen, of was er in ieder geval contact tussen Wihelmsson en Feyenoord.
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4611 Reg.: 16 juni 2003 |
quote: FR_1908 schreef:
Oe oe, ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is: Een plakje kaas!
Is dat niet die Wihelmsson die speelde voor AS Roma en in Belgie? Dat is een meneer die van de poen houd :o
Volgens mij wilde Feyenoord hem ook aan het begin van dit seizoen, of was er in ieder geval contact tussen Wihelmsson en Feyenoord.
gaap
|
|
|
Moon Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 626 Reg.: 20 augustus 2007 | Ok, ik zal eerlijk zijn jongens.
Ik houd ook van poen... 
|
|
|
FCBG Lid 2e elftal
Vak: - Posts: 158 Reg.: 18 mei 2007 | In Groningen gaan geruchten dat Kruiswijk jullie kant op komt. Let wel, geruchten.
Hij was niet op de training vanmorgen.
|
|
|
WD_1908  Nationale topspeler
Uit: Nieuw-Lekkerland Vak: Maastribune - V Posts: 1520 Reg.: 28 juni 2006 |
quote: Moon schreef:
Ok, ik zal eerlijk zijn jongens.
Ik houd ook van poen... 
broodvoetballer

[Dit bericht is veranderd door WD_1908 (op 30 januari 2008 14:49:12).]
|
|
|
Michael_Jordan Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 2380 Reg.: 20 juni 2006 |
quote: FCBG schreef:
In Groningen gaan geruchten dat Kruiswijk jullie kant op komt. Let wel, geruchten.
Volgens mij hebben wij met Hofland en Bahia al twee lcv. Ik dacht dat we versterkingen zochten voor de positie rcv.
|
|
|
pipapaauwe Vedette
quote: Michael_Jordan schreef:
(...)
Volgens mij hebben wij met Hofland en Bahia al twee lcv. Ik dacht dat we versterkingen zochten voor de positie rcv.
En met Jansen hebben we nog een ijzer in het vuur.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Middenveldert schreef:
(...)
Ooijer is dan misschien wel complementair aan de rest, Boulharouz is een totale verdediging opzich. Ik denk juist dat door de snelheid van Boulha Feyenoord in verdedigend opzicht veel sterker wordt.
Maar op die manier kan je geen continuieteit creeeren. Het is niet reeel te denken dat Boulahrousz gekocht zal worden door Feyenoord. Feyenoord kan hem denk ik uitsluitend huren, terwijl Ooijer wel eventueel gekocht kan worden.
|
|
|
Ricardo Feyenoord/SCP Vedette
Uit: Den Haag Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1943 Reg.: 12 augustus 2005 |
In Groningen gaan geruchten dat Kruiswijk jullie kant op komt. Let wel, geruchten.
Liever dat je deze "geruchten" maar niet had geplaatst hier, ik krijg spontaan een misselijk gevoel in mn buik.
|
|
|
BrightSideOfLife Vedette
Uit: Roermond Vak: Maastribune - K Posts: 1501 Reg.: 23 september 2002 |
...natuurlijk, Groningen houdt nu helemaal uitverkoop...
Geloof dit dus niet en hóóp het ook niet, want zo'n Kruiswijk voegt niets toe...
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777162 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
(...) ...natuurlijk, Groningen houdt nu helemaal uitverkoop...
Geloof dit dus niet en hóóp het ook niet, want zo'n Kruiswijk voegt niets toe...
Kruiswijk 
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 | Vroeger waren de geruchten beter dan de aankopen.
Tegenwoordig zijn de aankopen beter dan de geruchten.
|
|
|
vdkorput Regelmatige invaller
Uit: Haarlem Vak: - Posts: 266 Reg.: 31 januari 2006 |
quote: pipapaauwe schreef:
Vroeger waren de geruchten beter dan de aankopen.
Tegenwoordig zijn de aankopen beter dan de geruchten.

|
|
|