| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) |  |
|
|
Brutal Basisspeler
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 332 Reg.: 27 juni 2007 |
quote: Pascal schreef:
ze willen ver gaan om óf boulahrouz óf ooijer nog aan te trekken
Dan hoop ik toch maar op Boulahrouz
|
|
|
Vakkiex3 Bankzitter
Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 445 Reg.: 7 januari 2008 |
quote: Brutal schreef:
(...)
Dat hoop ik ook, zie hem liever dan Ooijer.
|
|
|
srb Nationale topspeler
Uit: Enschede Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 873 Reg.: 24 januari 2006 | |
|
Pascal Vedette
Vak: - Posts: 4115 Reg.: 6 juli 2003 | ik ook. maar het is van beiden maar de vraag of het haalbaar is. binnen 48 uur weten we het
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777162 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Brutal schreef:
(...)
Ooijer zou complementairder zijn aan de rest van de centrale verdedigers die bu bij Feyenoord zitten. Jullie moeten niet alleen naar de leeftijdsverschil kijken tussen Ooijer en Boulahrousz.
|
|
|
peetmargarita Geselecteerd voor Oranje
Uit: Isla Margarita Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 533 Reg.: 30 april 2006 | Als het Boula zou worden zou dat waarschijnlijk door een huurconstructie zijn. Dan heb ik toch liever Ooijer. Is wel op leeftijd, maar een echte leider en hij kan nog wel een paar jaar mee. Lijkt me beter voor de continuïteit van het team.
|
|
|
Robertoow Meervoudig international
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 713 Reg.: 16 mei 2003 |
ik ook. maar het is van beiden maar de vraag of het haalbaar is. binnen 48 uur weten we het
Precies, vandaag staat in de Telegraaf dat zowel voor PSV als AZ Ooijer onhaalbaar is en dat Blackburn zijn contract zelfs tot 2009 wil verlengen. In dezelfde krant bleek dat Boulahrouz niet haalbaar was voor PSV..
Zou nu toch wel echt een dikke stunt zijn als wij wel een van die spelers binnen zouden kunnen halen Maar ik denk dat er niks meer bij komt..
|
|
|
BennieVino Veelbelovend talent
Uit: Amersfoort Vak: - Posts: 96 Reg.: 18 oktober 2000 | Ik vraag me af of het nog wel zinvol is om er nu nog een centrale verdediger bij te halen. Hij zal de topwedstrijden van deze week niet meer mee kunnen doen en komt dus eigenlijk te laat. Bovendien komt als het goed is van de zomer Vlaar weer terug en kom je dan komend seizoen wel erg ruim in de centrale verdedigers te zitten.
Nee, mijn voorkeur gaat uit naar een goede spits erbij, zodat je ook een ander systeem kan spelen als de wedstrijd erom vraagt.
|
|
|
Wiseguy Vedette
Vak: - Posts: 1878 Reg.: 19 augustus 2004 |
quote: BennieVino schreef:
Ik vraag me af of het nog wel zinvol is om er nu nog een centrale verdediger bij te halen. Hij zal de topwedstrijden van deze week niet meer mee kunnen doen en komt dus eigenlijk te laat. Bovendien komt als het goed is van de zomer Vlaar weer terug en kom je dan komend seizoen wel erg ruim in de centrale verdedigers te zitten.
Nee, mijn voorkeur gaat uit naar een goede spits erbij, zodat je ook een ander systeem kan spelen als de wedstrijd erom vraagt.
Helemaal mee eens, met een goede vleugelspits kan je veel beter 4-3-3 invullen dan nu het geval is. Nadeel is, vind er maar één.
Daarnaast is bij de kenners de focus zo erg op een centrale verdediger dat ik er wel geen arie van zal snappen.
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Ooijer zou complementairder zijn aan de rest van de centrale verdedigers die bu bij Feyenoord zitten. Jullie moeten niet alleen naar de leeftijdsverschil kijken tussen Ooijer en Boulahrousz.
Ooijer is dan misschien wel complementair aan de rest, Boulharouz is een totale verdediging opzich. Ik denk juist dat door de snelheid van Boulha Feyenoord in verdedigend opzicht veel sterker wordt.
|
|
|
Ricardo Feyenoord/SCP Vedette
Uit: Den Haag Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1943 Reg.: 12 augustus 2005 |
ze willen ver gaan om óf boulahrouz óf ooijer nog aan te trekken
Zoals ik laatst al zei, ik denk dat de kans groot is dat één van deze twee namen nog zal komen. Maar dat is puur mijn gevoel. Persoonlijk denk ik Ooijer; Bouhlarouz is er nog niet aan toe om af te bouwen, echter als hij nog kans wil maken op een EK moet hij zien te spelen. Ben benieuwd.
[Dit bericht is veranderd door Ricardo Feyenoord/SCP (op 30 januari 2008 08:03:04).]
|
|
|
Vin Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 3517 Reg.: 2 juli 2004 |
quote: Vakkiex3 schreef:
(...)
Dat hoop ik ook, zie hem liever dan Ooijer.
Ooijer zijn contract wordt volgens mij verlengt tot 2009(optie in zijn contract, die gelicht werd).
|
|
|
Vin Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 3517 Reg.: 2 juli 2004 | Misschien dat ze ipv Boula en Hansson een keer met Daniel Majstorović moeten gaan praten! Ook zeker geen verkeerder verdediger.
|
|
|
GlorieJaren Lid 2e elftal
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 165 Reg.: 25 juli 2006 |
quote: Vin schreef:
(...)
Ooijer zijn contract wordt volgens mij verlengt tot 2009(optie in zijn contract, die gelicht werd).
Het is een Nederlander, en hij heeft ervaring. Maar hij wilde liever bij Blackburn Rovers blijvenâ€, notuleerde de ochtendkrant op uit de mond van de coach. Vorige week liet de verdediger al blijken het uitstekend naar zijn zin te hebben op Ewood Park.
Ooijer (33) heeft bij Blackburn een aflopende verbintenis. De Engelsen hebben echter een optie in zijn contract om het dienstverband met een jaar verlengen. De club heeft deze intentie ook. De oud-speler van FC Volendam, Roda JC en PSV is doorgaans een van de vaste keuzes van trainer Mark Hughes.
|
|
|
scooter75 Nationale topspeler
Vak: - Posts: 837 Reg.: 20 mei 2005 | Ik denk niet dat het Boularouz gaat worden,salaris is onbetaalbaar.Ooijer daarentegen is qua salaris haalbaar,maar Blackburn zal wel een paar miljoen willen vangen.De prijs wordt alleen maar opgedreven,omdat az en psv ook belangstelling hebben of hadden.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 | |
|
Piekoo Bankzitter
Uit: Emmen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 219 Reg.: 21 maart 2007 | Ik vraag me af of deze spelers uberhaupt aan de orde zijn. Het komt van de VI af. Die snor snakt naar weer eens een nieuwtje, dus volgens mij loopt hij maar wat te gokken...
Morgen weten we het..
|
|
|
WD_1908  Nationale topspeler
Uit: Nieuw-Lekkerland Vak: Maastribune - V Posts: 1520 Reg.: 28 juni 2006 |
quote: jozsef Kiprich. schreef:
het liefst kahild.
Zou wel een stunt zijn. Die heeft toch wel een aardige reputatie in Europa. Zo'n speler geeft je club wel meer uitstraling.
|
|
|
hodie Vedette
Uit: mijnsheerenland Vak: Stadiontribune - RR Posts: 3573 Reg.: 9 juni 2004 |
quote: scooter75 schreef:
Ik denk niet dat het Boularouz gaat worden,salaris is onbetaalbaar.Ooijer daarentegen is qua salaris haalbaar,maar Blackburn zal wel een paar miljoen willen vangen.De prijs wordt alleen maar opgedreven,omdat az en psv ook belangstelling hebben of hadden.
boula een half jaar huren en vooral op de win-win situatie duiden. salaris is dan zeker te betalen.
namelijk speeltijd / nederlands eftal.
|
|
|
feyenoordfamiliy Vaste waarde in elftal
Uit: Rotterdam-zuid Vak: Olympiatribune - P Posts: 991 Reg.: 25 juni 2007 | Ogen open houden vanaaf . Ik neem mijn verrekijker mee hahaha ,misschien zien we een van hun wel lopen in de kuip . 
[Dit bericht is veranderd door feyenoordfamiliy (op 30 januari 2008 12:06:06).]
|
|
|
scooter75 Nationale topspeler
Vak: - Posts: 837 Reg.: 20 mei 2005 |
quote: feyenoordfamiliy schreef:
Ogen open houden vanaaf . Ik neem mijn verrekijker mee hahaha ,misschien zien we een van hun wel lopen in de kuip . 
Wie houdt het vluchtschema bij? 
|
|
|
BrightSideOfLife Vedette
Uit: Roermond Vak: Maastribune - K Posts: 1501 Reg.: 23 september 2002 |
quote: scooter75 schreef:
Wie houdt het vluchtschema bij? 
Je kunt ook op afstand iemand medisch keuren, net zoals ze bij Kat-in-Zak Lee hebben gedaan...
|
|
|
Kralingen Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 335 Reg.: 17 oktober 2004 | Waarom zijn we nogsteeds bezig met een verdediger terwijl zo ontzettend behoefte aan een spits die zelf kansen kan Creëren !!
|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 |
quote: Kralingen schreef:
Waarom zijn we nogsteeds bezig met een verdediger terwijl zo ontzettend behoefte aan een spits die zelf kansen kan Creëren !!
Omdat wij een trainer hebben die niet verliezen veel belangrijker vindt dan winnen 
|
|
|