| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) |  |
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: marrtijn schreef:
(...)
Ik denk dat als er een speler komt dat we dat horen op de 31ste, de dag na de wedstrijd. Morgen gaan ze niemand presenteren en er lekt verrekte weinig uit.
Super lijkt me: geen kutspelers meer kopen (Lee was een laatste stuiptrekking), geen onnodig geld over de balk, alleen echte versterkingen en geen muisje in de media die het te weten komt wat er is.
Derksen was zondagavond veelzeggend met zijn commentaar op de transfer van Landzaat: hij wist niet of de bron te vertrouwen was. Dat betekent dat de bron niet bij Feyenoord werkte en het ook niet van iemand bij Feyenoord had vernomen. Het zit dus potdicht momenteel... 
Enerzijds een PRIMA zaak, want ook die snor weet het nu niet meer (gelukkig is dit beter dan vorig jaar....)
|
|
|
bami Aanstormend talent
Uit: zevenhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 150 Reg.: 14 juli 2007 | ik denk inderdaad ook dat ze wachten tot na morgen
|
|
|
feyenoordfamiliy Vaste waarde in elftal
Uit: Rotterdam-zuid Vak: Olympiatribune - P Posts: 991 Reg.: 25 juni 2007 | Het is stilte voor de storm .Ik vind het wel wat hebben dat stille .
|
|
|
Buakaw Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2911 Reg.: 12 juli 2005 | Hmmm, ik moet zeggen wat ik heb gehoord wel heel erg mooi klinkt. Ik denk dat we allemaal maar ff moeten wachten tot na de wedstrijd. 
[Dit bericht is veranderd door Buakaw (op 29 januari 2008 22:02:31).]
|
|
|
RMakaay9  Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 99 Reg.: 5 januari 2008 |
quote: Buakaw schreef:
Hmmm, ik moet zeggen wat ik heb gehoord wel heel erg mooi klinkt. Ik denk dat we allemaal maar ff moeten wachten tot na de wedstrijd. 
Bedoel je dat jij iets weet dat wij niet weten of is dit een grapje?? 
|
|
|
buffel2001 Nationale topspeler
Vak: - Posts: 786 Reg.: 8 augustus 2004 | Ik voel, het Rooney naar feyenoord
haha
shit het is maar een droom
|
|
|
maassen Ballenjongen
Vak: - Posts: 23 Reg.: 26 juli 2005 |
Hmmm, ik moet zeggen wat ik heb gehoord wel heel erg mooi klinkt. Ik denk dat we allemaal maar ff moeten wachten tot na de wedstrijd. 
laat is wat los? 
|
|
|
Vin Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 3517 Reg.: 2 juli 2004 |
Charisteas komt terug heb ik gehoord
Welcome back ZEUS.... 
|
|
|
tufo Vedette
Uit: RIDDERKERK Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1290 Reg.: 21 april 2005 |
quote: Vin schreef:
(...)
Welcome back ZEUS.... 
au! 
|
|
|
Buakaw Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2911 Reg.: 12 juli 2005 |
quote: Vin schreef:
(...)
Welcome back ZEUS.... 
Dat heb ik niet gehoord... 
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 |
(...)
Dat is maar goed ook. Ik denk niet dat je dan nog had geleefd 
|
|
|
m_tijn Talent
Uit: Maasland Vak: Stadiontribune - Q Posts: 83 Reg.: 3 augustus 2005 | we will see of er wat bij komt te ja of te nee ik ga ervan uit van niet dan kan het alleen maar meevallen
flauw ik weet het maar wel realistisch 
Morgen eerst maar Louis van Gaal wint nooit meer een Schaal te kakken zetten!!!
en dan lekker feest in omdat ons cluppie het goed doet nou daar wil ik wel een op drinken 
[Dit bericht is veranderd door m_tijn (op 29 januari 2008 22:31:30).]
|
|
|
fey 90 Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 112 Reg.: 28 november 2007 | ik heb het gevoel dat jullie off-topic gaan
kaartjes hier, kaartjes daar, als je off-topic gaat krijg je er één dat is waar
maar ik heb niet echt het idee dat er nog iemand komt
hopen dat ik ongelijk krijg
|
|
|
vincent_007 Talent
Vak: - Posts: 68 Reg.: 28 juni 2006 |
(...)
jij hebt niks gehoord joh...
als jij wel wat had gehoord had je het wel met ons gedeeld 
|
|
|
Opoku Vedette
Uit: Ankum Vak: Stadiontribune - U Posts: 1121 Reg.: 18 mei 2004 | Er komt echt niemand meer bij... 
|
|
|
RTB1987 Jeugdspeler
Uit: Dinxperlo Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 41 Reg.: 8 januari 2008 | aah jongens, laten we ons niet te pakken nemen door Buakaw.
Die zit maar wat te geinen joh.
Nee ik ben tevreden met het aankoopbeleid van dit jaar.
Ze hebben het echt wel netjes gedaan hoor op de transfermarkt.
magoed aankomende zomer wacht Bosz weer een zware taak.
Het verwachtingspatroon van het Legioen ligt nu wel hoog en zoveel geld is er nou ook weer niet.
|
|
|
J2Jelke Bankzitter
Uit: Gelderland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 209 Reg.: 19 november 2002 |
quote: RTB1987 schreef:
aah jongens, laten we ons niet te pakken nemen door Buakaw.
Die zit maar wat te geinen joh.
Nee ik ben tevreden met het aankoopbeleid van dit jaar.
Ze hebben het echt wel netjes gedaan hoor op de transfermarkt.
magoed aankomende zomer wacht Bosz weer een zware taak.
Het verwachtingspatroon van het Legioen ligt nu wel hoog en zoveel geld is er nou ook weer niet.
Ik ben het hier helemaal mee eens, ik ben tevreden als we in de top-5 eindigen. Wie had dit na het einde van vorig seizoen verwacht? Niemand neem ik aan. En ik geef toe het smaakt naar meer, maar we zullen het zien. De geruchten blijven toch nog wel 2 dagen rond gaan, ik houd ff een voorjaarsslaap en denk dat ik donderdagavond om 0.00 maar weer wakker wordt!
|
|
|
Diono Jeugdspeler
Vak: - Posts: 36 Reg.: 28 januari 2005 | @Buakaw, waar heb je het gehoord dan? Van wie?
Als je het nou even naar mij pm't, is er in ieder geval iemand die morgen kan zeggen of je nu al dan niet gelijk hebt. 
|
|
|
Patrick017 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 662 Reg.: 22 februari 2006 | Laten we ervan uitgaan dat er niemand meer komt.
|
|
|
Seldon Vedette Winnaar Interlands Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008
Vak: - Posts: 1822 Reg.: 1 juli 2005 |
(...)
Doorzetten nu. 
|
|
|
Pascal Vedette
Vak: - Posts: 4115 Reg.: 6 juli 2003 | ga er maar vanuit dat er achter de schermen keihard gewerkt wordt.......daar kun je van op aan. of het ook allemaal tijdig rond komt is een ander verhaal
|
|
|
Buakaw Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2911 Reg.: 12 juli 2005 |
quote: Seldon schreef:
(...)
Doorzetten nu. 
Ik zeg niks meer.... Ik hoop in ieder geval dat er snel een nieuwe aanvaller binnenkomt.
[Dit bericht is veranderd door Buakaw (op 29 januari 2008 23:25:03).]
|
|
|
WD_1908  Nationale topspeler
Uit: Nieuw-Lekkerland Vak: Maastribune - V Posts: 1520 Reg.: 28 juni 2006 |
quote: Pascal schreef:
ga er maar vanuit dat er achter de schermen keihard gewerkt wordt.......daar kun je van op aan. of het ook allemaal tijdig rond komt is een ander verhaal
Dat denk ik dus ook. Ze zijn al erg lang bezig, maar of het ook nog de komende 2 dagen gaat lukken... Ik hoop het uiteraard wel, maar anders komt er wel wat moois vd zomer!
|
|
|
Pascal Vedette
Vak: - Posts: 4115 Reg.: 6 juli 2003 | ze willen ver gaan om óf boulahrouz óf ooijer nog aan te trekken
[Dit bericht is veranderd door Pascal (op 29 januari 2008 23:47:25).]
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
Krijgen we nu weer zo'n 'Giannichedda' grap voorgeschoteld? 
[Dit bericht is veranderd door Dick v/d Polder (op 30 januari 2008 00:15:07).]
|
|
|