Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Het grote geruchtentopic (deel 8)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 99 »

Poster
Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) 
Znilz
Bankzitter

Reg.: 11 juni 2002
Gepost op 29 januari 2008 om 11:57:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
HenkVos schreef:

Sprockel is een houthakker. Type bahia maar dan nog een fractie slechter. Lijkt me geen verstandige keus, ook omdat hij hij aardig wat gaat kosten omdat hij een langlopend contract heeft.

Ik smacht naar een houthakker. Zeg niet dat Sprockel nou echt een hoouthakker is maar wanneer hebben wij voor het laatst een verdediger gehad waar spitsen bang voor worden? Zou een goeie zaak zijn als we weer eens een echte sloper achterin hebben staan. En die hoeft niet te kunnen opbouwen. Nu hebben we mandekkers die niet kunnen opbouwen én niet medogenloos verdedigen. Heb ik liever een sloper.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Nick.K
Nationale topspeler

Uit: Roosendaal
Vak: Olympiatribune - P
Reg.: 7 januari 2001
Gepost op 29 januari 2008 om 12:20:37.     ICQ: 59661271  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik kan nergens een gerucht vinden dat het faillisement van vitesse voor ons versterkingen zou opbrengen.

Misschien dat iemand een link kan geven of anders verder gaan in de WIE ZIE IK GRAAG VAN VITESSE KOMEN TOPIC.

Bijvoorbaat dank.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.449,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Buakaw
Vedette

Uit: Apeldoorn
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 juli 2005
Gepost op 29 januari 2008 om 12:25:22.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens Bert wou die voor woensdag 2 nieuwe spelers binnen hebben. Landzaat en? Ze zijn of waren dus met iemand bezig. Hoezo nou weer steeds op het einde van de transferperiode, krijg je weer van die Lee-Charisteas perikelen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 20-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
scooter75
Nationale topspeler

Vak: -
Reg.: 20 mei 2005
Gepost op 29 januari 2008 om 12:45:26.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Buakaw schreef:

Volgens Bert wou die voor woensdag 2 nieuwe spelers binnen hebben. Landzaat en? Ze zijn of waren dus met iemand bezig. Hoezo nou weer steeds op het einde van de transferperiode, krijg je weer van die Lee-Charisteas perikelen.

Dan beginnen de zaakwaarnemers een beetje zenuwachtig te doen en ook de verkopende club.
Gaat er misschien wat geld of eisen af en dat is voor Feyenoord heel belangrijk,we hebben niet zo veel poen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.487,3VoVo: -Opstelling: incompleet
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 29 januari 2008 om 12:53:41.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er wordt toch niet teveel off-topic gelult he?
Anders moet ik de knop "help mods" gebruiken.
(voordat iemand anders dat doet!)
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Decker
Administrator

Reg.: 16 augustus 2006
Gepost op 29 januari 2008 om 12:54:03.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Nick.K schreef:

Ik kan nergens een gerucht vinden dat het faillisement van vitesse voor ons versterkingen zou opbrengen.

Misschien dat iemand een link kan geven of anders verder gaan in de WIE ZIE IK GRAAG VAN VITESSE KOMEN TOPIC.

Bijvoorbaat dank.

Nick K. heeft een punt. Graag vanaf nu weer verder praten over de daadwerkelijke geruchten, niet over wie je graag (of juist niet) zou willen zien komen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.399,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Beer
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 29 januari 2008 om 13:01:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Decker schreef:

(...)

Nick K. heeft een punt. Graag vanaf nu weer verder praten over de daadwerkelijke geruchten, niet over wie je graag (of juist niet) zou willen zien komen.

Het stond vanmorgen op vi.nl maar het is er weer afgehaald.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Nick.K
Nationale topspeler

Uit: Roosendaal
Vak: Olympiatribune - P
Reg.: 7 januari 2001
Gepost op 29 januari 2008 om 13:15:32.     ICQ: 59661271  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Beer schreef:

(...)
Het stond vanmorgen op vi.nl maar het is er weer afgehaald.

Sprockel is een gerucht en daar zou ik niet zo blij mee zijn. Of er nu nieuwe technische mensen of niet zitten het blijft wanbeleid als je die jongen wil terugkopen.

De rest van vitesse is geen gerucht wat betrekking heeft op Feyenoord en er al weer 2 paginas vol staan over wie wel in het plaatje past en wie niet van vitesse.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.449,5VoVo: -Opstelling: incompleet
ForeverFeyenoord
Internationale topspeler

Uit: Vlissingen
Reg.: 19 oktober 2005
Gepost op 29 januari 2008 om 13:32:05.       MSN: marcostroo@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Nick.K schreef:

(...)

Sprockel is een gerucht en daar zou ik niet zo blij mee zijn. Of er nu nieuwe technische mensen of niet zitten het blijft wanbeleid als je die jongen wil terugkopen.

De rest van vitesse is geen gerucht wat betrekking heeft op Feyenoord en er al weer 2 paginas vol staan over wie wel in het plaatje past en wie niet van vitesse.

Waarom zou dat wanbeleid zijn? Het kan toch dat hij in de tijd dat hij weg was zo erg is gegroeid, dat hij in tegenstelling tot toen het niveau nu wel aanknan.
Moet ik bij zeggen dat ik het destijds al zonde vond dat hij weg ging, omdat ik dacht dat hij het wel degelijk aankon. Maar dat is een ander punt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-0 (2-0)MotM: -Battle-rating: 1.434,4VoVo: -Opstelling: 4-5-1
JimmyFloyd
Vedette

Reg.: 6 april 2004
Gepost op 29 januari 2008 om 14:05:29.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Niet ieder talent is in staat om direct naar de top door te stoten. Sommige jonge spelers hebben meer tijd nodig om door te groeien naar het vereiste niveau dat bij een topclub gevraagd wordt. Door de enorme druk krijgt men deze tijd vaak niet. Dat een club dan vervolgens besluit om zo'n speler te verkopen of te verhuren is volstrekt logisch.

Zou Feyenoord daadwerkelijk Sprockel willen terughalen dan is dat, zoals een enkeling hier beweert, absoluut geen wanbeleid! Civard heeft zich in de afgelopen jaren bij Vitesse lekker kunnen doorontwikkelen waardoor hij goed heeft kunnen werken aan zijn minder sterke punten.

Een ander goed voorbeeld is Lindgren van 020. Je gaat me toch niet vertellen dat hij in zijn beginperiode bij Ajax het gewenste niveau had. Ook hij heeft bij Groningen de tijd gekregen om zich door te kunnen ontwikkelen tot de speler die hij nu is.

Voor alle duidelijkheid, ik wil niet zeggen dat Sprockel in mijn ogen klaar is om het centrum van Feyenoord bij de hand te nemen!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
ForeverFeyenoord
Internationale topspeler

Uit: Vlissingen
Reg.: 19 oktober 2005
Gepost op 29 januari 2008 om 14:11:25.       MSN: marcostroo@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Grappig dat je Lindgren als voorbeeld neem, want volgens mij heeft die maar een seizoen in groningen gespeeld.
Sprockel daarentegen is alweer een seizoen of 3/4 weg uit Rotterdam.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-0 (2-0)MotM: -Battle-rating: 1.434,4VoVo: -Opstelling: 4-5-1
JimmyFloyd
Vedette

Gepost op 29 januari 2008 om 14:17:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ForeverFeyenoord schreef:

Grappig dat je Lindgren als voorbeeld neem, want volgens mij heeft die maar een seizoen in groningen gespeeld.
Sprockel daarentegen is alweer een seizoen of 3/4 weg uit Rotterdam.

Nee. Ken je feiten.

Aan het begin van het seizoen 2005/2006 werd hij door 020 verhuurd aan FC Groningen. Hij speelt dat seizoen 32 wedstrijden. Vorig jaar speelde hij 30 wedstrijden voor Groningen en dit jaar, voordat hij naar Ajax terugkeerde, 20 wedstrijden. Dat zijn 82 competitiewedstrijden bij een hele goede subtopper. Tel daarnaast de bekerwedstrijden en zijn europees opgedane ervaringen en je komt op +/- 100 wedstrijden voor FC Groningen.

Sprockel is al veel langer weg bij Feyenoord. Hij heeft veel meer tijd nodig gehad om zich door te ontwikkelen. Civard speelde eerst van 2003 tot 2006 bij Excelsior, waarna hij van 2006 tot op heden bij Vitesse speelt.

[Dit bericht is veranderd door JimmyFloyd (op 29 januari 2008 14:22:39).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Kalouless
Vedette

Reg.: 19 mei 2000
Gepost op 29 januari 2008 om 14:29:40.         ICQ: 2094357  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja, okee, hij kan beter zijn geworden maar als 2 seizoenen bij een eredivisiemiddenmoter het verschil zou moeten maken ken ik nog wel een stuk of 80 verdedigers die Feyenoord aan kan trekken.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.463,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 29 januari 2008 om 15:56:33.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Beer schreef:

(...)Volgens mij was Bosz er toen nog niet en is hij in een veel eerder stadium al verkocht aan Excelsior.

Maar Wim Jansen was er toen al wel bij Feyenoord. Hij heeft er mede voor gezorg dat Sprockel destijds werd weggesaneerd.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Javier Mascherano
Vaste waarde in elftal

Uit: Ridderkerk
Gepost op 29 januari 2008 om 16:07:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Denk ik ja, eindelijk geruchten, maar nee hoor is het allemaal slap gelul over wie we van vitesse moeten halen Volgens mij hebben we daar mooie andere topics over

ontopic: Iemand nog wel een "echt" gerucht?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 29 januari 2008 om 16:16:00.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Javier Mascherano schreef:

Denk ik ja, eindelijk geruchten, maar nee hoor is het allemaal slap gelul over wie we van vitesse moeten halen Volgens mij hebben we daar mooie andere topics over

inderdaad!
Mods aktie!
Wapperen met die plakkies.
 Help mods!
WD_1908 Rode kaart: waarschuwing
Nationale topspeler

Uit: Nieuw-Lekkerland
Vak: Maastribune - V
Reg.: 28 juni 2006
Gepost op 29 januari 2008 om 17:23:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Javier Mascherano schreef:

Het gerucht gaat dat pipapaauwe om kaarten vraagt. Of dit echt waar is weet ik ook niet.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.493,3VoVo: -Opstelling: -
martiemart
Jeugdspeler

Reg.: 16 september 2007
Gepost op 29 januari 2008 om 17:30:30.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben bang dat het over is met de transfers deze periode, ik vind het echt angstvallig stil zo 2 dagen voor de deadline...
 Help mods!
Beer
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 29 januari 2008 om 17:34:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
martiemart schreef:

Ik ben bang dat het over is met de transfers deze periode, ik vind het echt angstvallig stil zo 2 dagen voor de deadline...

Het was 6 dagen terug ook stil...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 29 januari 2008 om 18:59:14.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ulligan schreef:

(...)

We hebben het nu wel over een speler die in 2003 al Feyenoord heeft verlaten. Een speler na 5 jaar terughalen is natuurlijk iets anders dan een speler na 2 jaar, of zelfs een half jaar terughalen. Wel moet ik erbij zeggen dat Sprockel mij niet een juiste keus lijkt. Ik zou een stuk liever Michael Dingsdag zien, aanvoerder van Heerenveen en in mijn ogen een onderschatte speler.

Dingsdag is een linkspoot, en Feyenoord heeft genoeg LCV's onder contract staan in de personen van Bahia, Hofland en straks ook Michael Jansen. Feyenoord heeft eerder baat aan een RCV.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
jozsef Kiprich.
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 29 januari 2008 om 19:02:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
martiemart schreef:

En dan is daar de 31ste ineens een topaankoop
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.485,7VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Hotschaap87
Aanstormend talent

Reg.: 10 juli 2004
Gepost op 29 januari 2008 om 19:15:50.       MSN: hotschaap87@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

henkie vos?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Vin
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 29 januari 2008 om 19:43:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ze zijn echt wel nog bezig, maar ze hebben gewoon tijd nodig. De kans zit er altijd in dat er niks meer komt, omdat de gesprekken vast zitten met één of meerdere spelers!

Laat het lekker over je heen komen, en fock jezelf niet teveel op! We zullen zien wat er komt....
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
marrtijn
Vedette

Uit: amsterdam
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 23 december 2004
Gepost op 29 januari 2008 om 20:48:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vin schreef:

Ze zijn echt wel nog bezig, maar ze hebben gewoon tijd nodig. De kans zit er altijd in dat er niks meer komt, omdat de gesprekken vast zitten met één of meerdere spelers!

Laat het lekker over je heen komen, en fock jezelf niet teveel op! We zullen zien wat er komt....

Ik denk dat als er een speler komt dat we dat horen op de 31ste, de dag na de wedstrijd. Morgen gaan ze niemand presenteren en er lekt verrekte weinig uit.

Super lijkt me: geen kutspelers meer kopen (Lee was een laatste stuiptrekking), geen onnodig geld over de balk, alleen echte versterkingen en geen muisje in de media die het te weten komt wat er is.

Derksen was zondagavond veelzeggend met zijn commentaar op de transfer van Landzaat: hij wist niet of de bron te vertrouwen was. Dat betekent dat de bron niet bij Feyenoord werkte en het ook niet van iemand bij Feyenoord had vernomen. Het zit dus potdicht momenteel...
 Help mods!
de Canadees
Lid 2e elftal

Uit: Waddinxveen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 3 september 2001
Gepost op 29 januari 2008 om 20:52:45.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De meeste transfers zijn nog altijd vlak voor het sluiten van de transfermarkt. Al zijn dit vaak paniek aankopen geweest .
Als ze nog druk bezig zijn, wat ik denk van wel. Dan valt er in deze laatste dagen misschien nog wel wat te forceren.
Hoe dichterbij de deadline komt des te meer beweging op de transfermarkt. Dus wie weet?
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk