| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) |  |
|
|
Znilz Bankzitter
quote: HenkVos schreef:
Sprockel is een houthakker. Type bahia maar dan nog een fractie slechter. Lijkt me geen verstandige keus, ook omdat hij hij aardig wat gaat kosten omdat hij een langlopend contract heeft.
Ik smacht naar een houthakker. Zeg niet dat Sprockel nou echt een hoouthakker is maar wanneer hebben wij voor het laatst een verdediger gehad waar spitsen bang voor worden? Zou een goeie zaak zijn als we weer eens een echte sloper achterin hebben staan. En die hoeft niet te kunnen opbouwen. Nu hebben we mandekkers die niet kunnen opbouwen én niet medogenloos verdedigen. Heb ik liever een sloper.
|
|
|
Nick.K Nationale topspeler
Uit: Roosendaal Vak: Olympiatribune - P Posts: 847 Reg.: 7 januari 2001 | Ik kan nergens een gerucht vinden dat het faillisement van vitesse voor ons versterkingen zou opbrengen.
Misschien dat iemand een link kan geven of anders verder gaan in de WIE ZIE IK GRAAG VAN VITESSE KOMEN TOPIC.
Bijvoorbaat dank.
|
|
|
Buakaw Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2911 Reg.: 12 juli 2005 | Volgens Bert wou die voor woensdag 2 nieuwe spelers binnen hebben. Landzaat en? Ze zijn of waren dus met iemand bezig. Hoezo nou weer steeds op het einde van de transferperiode, krijg je weer van die Lee-Charisteas perikelen.
|
|
|
scooter75 Nationale topspeler
Vak: - Posts: 837 Reg.: 20 mei 2005 |
quote: Buakaw schreef:
Volgens Bert wou die voor woensdag 2 nieuwe spelers binnen hebben. Landzaat en? Ze zijn of waren dus met iemand bezig. Hoezo nou weer steeds op het einde van de transferperiode, krijg je weer van die Lee-Charisteas perikelen.
Dan beginnen de zaakwaarnemers een beetje zenuwachtig te doen en ook de verkopende club.
Gaat er misschien wat geld of eisen af en dat is voor Feyenoord heel belangrijk,we hebben niet zo veel poen. 
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 | Er wordt toch niet teveel off-topic gelult he?
Anders moet ik de knop "help mods" gebruiken.
(voordat iemand anders dat doet!)
|
|
|
Decker Administrator
Vak: - Posts: 1233 Reg.: 16 augustus 2006 |
quote: Nick.K schreef:
Ik kan nergens een gerucht vinden dat het faillisement van vitesse voor ons versterkingen zou opbrengen.
Misschien dat iemand een link kan geven of anders verder gaan in de WIE ZIE IK GRAAG VAN VITESSE KOMEN TOPIC.
Bijvoorbaat dank.
Nick K. heeft een punt. Graag vanaf nu weer verder praten over de daadwerkelijke geruchten, niet over wie je graag (of juist niet) zou willen zien komen.
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 3454 Reg.: 24 augustus 2004 |
quote: Decker schreef:
(...)
Nick K. heeft een punt. Graag vanaf nu weer verder praten over de daadwerkelijke geruchten, niet over wie je graag (of juist niet) zou willen zien komen.
Het stond vanmorgen op vi.nl maar het is er weer afgehaald.
|
|
|
Nick.K Nationale topspeler
Uit: Roosendaal Vak: Olympiatribune - P Posts: 847 Reg.: 7 januari 2001 |
quote: Beer schreef:
(...)
Het stond vanmorgen op vi.nl maar het is er weer afgehaald.
Sprockel is een gerucht en daar zou ik niet zo blij mee zijn. Of er nu nieuwe technische mensen of niet zitten het blijft wanbeleid als je die jongen wil terugkopen.
De rest van vitesse is geen gerucht wat betrekking heeft op Feyenoord en er al weer 2 paginas vol staan over wie wel in het plaatje past en wie niet van vitesse.
|
|
|
ForeverFeyenoord Internationale topspeler
Uit: Vlissingen Vak: - Posts: 1358 Reg.: 19 oktober 2005 |
quote: Nick.K schreef:
(...)
Sprockel is een gerucht en daar zou ik niet zo blij mee zijn. Of er nu nieuwe technische mensen of niet zitten het blijft wanbeleid als je die jongen wil terugkopen.
De rest van vitesse is geen gerucht wat betrekking heeft op Feyenoord en er al weer 2 paginas vol staan over wie wel in het plaatje past en wie niet van vitesse.
Waarom zou dat wanbeleid zijn? Het kan toch dat hij in de tijd dat hij weg was zo erg is gegroeid, dat hij in tegenstelling tot toen het niveau nu wel aanknan.
Moet ik bij zeggen dat ik het destijds al zonde vond dat hij weg ging, omdat ik dacht dat hij het wel degelijk aankon. Maar dat is een ander punt.
|
|
|
JimmyFloyd Vedette
Vak: - Posts: 1650 Reg.: 6 april 2004 | Niet ieder talent is in staat om direct naar de top door te stoten. Sommige jonge spelers hebben meer tijd nodig om door te groeien naar het vereiste niveau dat bij een topclub gevraagd wordt. Door de enorme druk krijgt men deze tijd vaak niet. Dat een club dan vervolgens besluit om zo'n speler te verkopen of te verhuren is volstrekt logisch.
Zou Feyenoord daadwerkelijk Sprockel willen terughalen dan is dat, zoals een enkeling hier beweert, absoluut geen wanbeleid! Civard heeft zich in de afgelopen jaren bij Vitesse lekker kunnen doorontwikkelen waardoor hij goed heeft kunnen werken aan zijn minder sterke punten.
Een ander goed voorbeeld is Lindgren van 020. Je gaat me toch niet vertellen dat hij in zijn beginperiode bij Ajax het gewenste niveau had. Ook hij heeft bij Groningen de tijd gekregen om zich door te kunnen ontwikkelen tot de speler die hij nu is.
Voor alle duidelijkheid, ik wil niet zeggen dat Sprockel in mijn ogen klaar is om het centrum van Feyenoord bij de hand te nemen!
|
|
|
ForeverFeyenoord Internationale topspeler
Uit: Vlissingen Vak: - Posts: 1358 Reg.: 19 oktober 2005 | Grappig dat je Lindgren als voorbeeld neem, want volgens mij heeft die maar een seizoen in groningen gespeeld.
Sprockel daarentegen is alweer een seizoen of 3/4 weg uit Rotterdam.
|
|
|
JimmyFloyd Vedette
Vak: - Posts: 1650 Reg.: 6 april 2004 |
quote: ForeverFeyenoord schreef:
Grappig dat je Lindgren als voorbeeld neem, want volgens mij heeft die maar een seizoen in groningen gespeeld.
Sprockel daarentegen is alweer een seizoen of 3/4 weg uit Rotterdam.
Nee. Ken je feiten.
Aan het begin van het seizoen 2005/2006 werd hij door 020 verhuurd aan FC Groningen. Hij speelt dat seizoen 32 wedstrijden. Vorig jaar speelde hij 30 wedstrijden voor Groningen en dit jaar, voordat hij naar Ajax terugkeerde, 20 wedstrijden. Dat zijn 82 competitiewedstrijden bij een hele goede subtopper. Tel daarnaast de bekerwedstrijden en zijn europees opgedane ervaringen en je komt op +/- 100 wedstrijden voor FC Groningen.
Sprockel is al veel langer weg bij Feyenoord. Hij heeft veel meer tijd nodig gehad om zich door te ontwikkelen. Civard speelde eerst van 2003 tot 2006 bij Excelsior, waarna hij van 2006 tot op heden bij Vitesse speelt.
[Dit bericht is veranderd door JimmyFloyd (op 29 januari 2008 14:22:39).]
|
|
|
Kalouless Vedette
Vak: - Posts: 1862 Reg.: 19 mei 2000 | Ja, okee, hij kan beter zijn geworden maar als 2 seizoenen bij een eredivisiemiddenmoter het verschil zou moeten maken ken ik nog wel een stuk of 80 verdedigers die Feyenoord aan kan trekken.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Beer schreef:
(...)Volgens mij was Bosz er toen nog niet en is hij in een veel eerder stadium al verkocht aan Excelsior.
Maar Wim Jansen was er toen al wel bij Feyenoord. Hij heeft er mede voor gezorg dat Sprockel destijds werd weggesaneerd.
|
|
|
Javier Mascherano Vaste waarde in elftal
Uit: Ridderkerk Vak: - Posts: 378 Reg.: 6 april 2004 |
Denk ik ja, eindelijk geruchten, maar nee hoor is het allemaal slap gelul over wie we van vitesse moeten halen Volgens mij hebben we daar mooie andere topics over
ontopic: Iemand nog wel een "echt" gerucht?
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 |
quote: Javier Mascherano schreef:
Denk ik ja, eindelijk geruchten, maar nee hoor is het allemaal slap gelul over wie we van vitesse moeten halen Volgens mij hebben we daar mooie andere topics over
inderdaad!
Mods aktie!
Wapperen met die plakkies. 
|
|
|
WD_1908  Nationale topspeler
Uit: Nieuw-Lekkerland Vak: Maastribune - V Posts: 1520 Reg.: 28 juni 2006 |
quote: Javier Mascherano schreef:
Het gerucht gaat dat pipapaauwe om kaarten vraagt. Of dit echt waar is weet ik ook niet. 
|
|
|
martiemart Jeugdspeler
Vak: - Posts: 58 Reg.: 16 september 2007 | Ik ben bang dat het over is met de transfers deze periode, ik vind het echt angstvallig stil zo 2 dagen voor de deadline...
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 3454 Reg.: 24 augustus 2004 |
quote: martiemart schreef:
Ik ben bang dat het over is met de transfers deze periode, ik vind het echt angstvallig stil zo 2 dagen voor de deadline...
Het was 6 dagen terug ook stil...
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: ulligan schreef:
(...)
We hebben het nu wel over een speler die in 2003 al Feyenoord heeft verlaten. Een speler na 5 jaar terughalen is natuurlijk iets anders dan een speler na 2 jaar, of zelfs een half jaar terughalen. Wel moet ik erbij zeggen dat Sprockel mij niet een juiste keus lijkt. Ik zou een stuk liever Michael Dingsdag zien, aanvoerder van Heerenveen en in mijn ogen een onderschatte speler.
Dingsdag is een linkspoot, en Feyenoord heeft genoeg LCV's onder contract staan in de personen van Bahia, Hofland en straks ook Michael Jansen. Feyenoord heeft eerder baat aan een RCV.
|
|
|
jozsef Kiprich. Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 7558 Reg.: 26 februari 2005 |
quote: martiemart schreef:
Ik ben bang dat het over is met de transfers deze periode, ik vind het echt angstvallig stil zo 2 dagen voor de deadline...
En dan is daar de 31ste ineens een topaankoop 
|
|
|
Hotschaap87 Aanstormend talent
Vak: - Posts: 130 Reg.: 10 juli 2004 | |
|
Vin Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 3517 Reg.: 2 juli 2004 | Ze zijn echt wel nog bezig, maar ze hebben gewoon tijd nodig. De kans zit er altijd in dat er niks meer komt, omdat de gesprekken vast zitten met één of meerdere spelers!
Laat het lekker over je heen komen, en fock jezelf niet teveel op! We zullen zien wat er komt....
|
|
|
marrtijn Vedette
Uit: amsterdam Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1662 Reg.: 23 december 2004 |
quote: Vin schreef:
Ze zijn echt wel nog bezig, maar ze hebben gewoon tijd nodig. De kans zit er altijd in dat er niks meer komt, omdat de gesprekken vast zitten met één of meerdere spelers!
Laat het lekker over je heen komen, en fock jezelf niet teveel op! We zullen zien wat er komt....
Ik denk dat als er een speler komt dat we dat horen op de 31ste, de dag na de wedstrijd. Morgen gaan ze niemand presenteren en er lekt verrekte weinig uit.
Super lijkt me: geen kutspelers meer kopen (Lee was een laatste stuiptrekking), geen onnodig geld over de balk, alleen echte versterkingen en geen muisje in de media die het te weten komt wat er is.
Derksen was zondagavond veelzeggend met zijn commentaar op de transfer van Landzaat: hij wist niet of de bron te vertrouwen was. Dat betekent dat de bron niet bij Feyenoord werkte en het ook niet van iemand bij Feyenoord had vernomen. Het zit dus potdicht momenteel... 
|
|
|
de Canadees Lid 2e elftal
Uit: Waddinxveen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 160 Reg.: 3 september 2001 | De meeste transfers zijn nog altijd vlak voor het sluiten van de transfermarkt. Al zijn dit vaak paniek aankopen geweest .
Als ze nog druk bezig zijn, wat ik denk van wel. Dan valt er in deze laatste dagen misschien nog wel wat te forceren.
Hoe dichterbij de deadline komt des te meer beweging op de transfermarkt. Dus wie weet?
|
|
|