| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) |  |
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 |
quote: uNit1 schreef:
Janssen's ploeggenoot Civard Sprockel staat in de belangstelling van zijn oude club Feyenoord. Een delegatie van de Rotterdamse volksclub heeft de 24-jarige centrumverdediger in de laatste drie thuisduels van Vitesse bekeken. Feyenoord heeft zich nog niet gemeld bij Vitesse voor Sprockel, die een contract heeft tot medio 2012.
Bron : http://www.gelderlander.nl/sport/2546368/Theo-Janssen-blijft-voorlopig-bij-Vitesse.ece
Vond hem tegen Ajax goed spelen. Voor de rest heb ik hem te weinig zien spelen dit seizoen.
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2777 Reg.: 5 augustus 2003 |
Janssen's ploeggenoot Civard Sprockel staat in de belangstelling van zijn oude club Feyenoord. Een delegatie van de Rotterdamse volksclub heeft de 24-jarige centrumverdediger in de laatste drie thuisduels van Vitesse bekeken. Feyenoord heeft zich nog niet gemeld bij Vitesse voor Sprockel, die een contract heeft tot medio 2012.
Bron : http://www.gelderlander.nl/sport/2546368/Theo-Janssen-blijft-voorlopig-bij-Vitesse.ece
Zoals Aad de Mos gister in VI al melde: die mensen melden alles wat ook maar geroepen word.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
Dat zou wel getuige van wanbeleid van Feyenoord, aangezien de huidige beleidsbepalers van Feyenoord hem al eens eerder hebben weggestuurd. Feyenoord moet nu niet net als Ajax spelers gaan terughalen die ze eerder hebben weggestuurd.
|
|
|
helter skelter Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 705 Reg.: 20 april 2006 | Niet doen! Sprockel = Bahia = net niet
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 3454 Reg.: 24 augustus 2004 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Dat zou wel getuige van wanbeleid van Feyenoord, aangezien de huidige beleidsbepalers van Feyenoord hem al eens eerder hebben weggestuurd. Feyenoord moet nu niet net als Ajax spelers gaan terughalen die ze eerder hebben weggestuurd.
Volgens mij was Bosz er toen nog niet en is hij in een veel eerder stadium al verkocht aan Excelsior.
[Dit bericht is veranderd door Beer (op 29 januari 2008 07:57:15).]
|
|
|
uNit1 International
Uit: - Vak: - Posts: 572 Reg.: 2 mei 2002 | Hij heeft wel een zeer goede ontwikkeling doorgemaakt bij het 'noodlijdende' vitesse.
Wie weet hebben ze daar zo hard centen nodig ....
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 3454 Reg.: 24 augustus 2004 |
Hij heeft wel een zeer goede ontwikkeling doorgemaakt bij het 'noodlijdende' vitesse.
Wie weet hebben ze daar zo hard centen nodig ....
Hij ontwikkeld zich aardig maar ik hou me vast aan de woorden van Aad de Mos van afgelopen zondag.
Zonder Sonsoni is mijn verdediging een stuk minder. We hebben hem als Leider nodig. Dat betekend dat Sprockel geen leider is en Feyenoord heeft een leider nodig achterin.
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 3955 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
We hebben het nu wel over een speler die in 2003 al Feyenoord heeft verlaten. Een speler na 5 jaar terughalen is natuurlijk iets anders dan een speler na 2 jaar, of zelfs een half jaar terughalen. Wel moet ik erbij zeggen dat Sprockel mij niet een juiste keus lijkt. Ik zou een stuk liever Michael Dingsdag zien, aanvoerder van Heerenveen en in mijn ogen een onderschatte speler.
|
|
|
Tito Ortiz Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12597 Reg.: 6 mei 2004 |
quote: GreyHornet schreef:
(...)
Vond hem tegen Ajax goed spelen. Voor de rest heb ik hem te weinig zien spelen dit seizoen.
Hij heeft wel meer goeie wedstrijden gespeeld dit jaar. Hij is zeer zeker gegroeid als speler, maar of hij al genoeg is gegroeid weet ik niet.
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 | Over Civard Sprockel zijn toch al vaker geruchten geweest? Ik ben er niet zo zeker van dat hij voor de breedte een versterking is, zoveel verschilt hij denk ik niet van een Bahia.
Wellicht zijn spelers als Sprockel en Verhaegh bijzonder goedkoop op te halen binnenkort:
‘Faillissement Vitesse aanstaande’
De kans is groot dat Vitesse failliet gaat, meldt De Telegraaf in zijn dinsdageditie. Naar verluidt gaat het college van B&W van Arnhem niet akkoord met het plan om een schuld van 11,3 miljoen euro kwijt te schelden.
Het plan om de gehele schuld van 27 miljoen euro te saneren valt daarmee in duigen. De overeenkomst over de schuldsanering geldt namelijk alleen als iedere schuldeiser akkoord gaat. Het is sowieso maar de vraag of het kwijtschelden van de miljoenen niet gezien wordt als een verboden en verkapte subsidie.
“Als de gemeente niet instemt met de sanering, dan vragen wij surseance van betaling aanâ€, stelt algemeen directeur Paul van de Kraan in de ochtendkrant. “Een club die een omzet heeft van 14 miljoen euro heeft en een schuld van 27 miljoen euro is technisch gewoon failliet.â€
In de loop der jaren verloor Vitesse in rap tempo de nodige miljoenen. Vijf jaar geleden stak de gemeente Arnhem de voetbalclcub nog dertig miljoen euro toe in ruil voor onder meer de thuishaven Gelredome. Het stadion, dat 160 miljoen euro heeft gekost, werd drie jaar geleden voor 16,5 miljoen euro aan een projectontwikkelaar verkocht.
Ook de ‘Vrienden van Vitesse’ zijn volgens de ochtendkrant de dupe van de huidige sanering. De investeerders staken miljoenen in de club, maar zouden van een huidig tegoed van achtenhalf miljoen euro slechts nog enkele tonnen overhouden.
[Dit bericht is veranderd door Middenveldert (op 29 januari 2008 08:51:48).]
|
|
|
Moosie Basisspeler
Vak: Stadiontribune - R Posts: 389 Reg.: 12 augustus 2007 | Als Vitesse failliet gaat, kunnen we goed shoppen. Volgens mij zijn alle spelers dan per direct een vrij man, of niet? Velthuizen voor nop!
Nee, even serieus, het zou wel jammer zijn voor Vitesse en haar fans.
|
|
|
Imeeltje Aanstormend talent
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 120 Reg.: 31 augustus 2005 |
quote: Moosie schreef:
Als Vitesse failliet gaat, kunnen we goed shoppen. Volgens mij zijn alle spelers dan per direct een vrij man, of niet? Velthuizen voor nop!
Opgeruimd staat netjes..sinds die Karel Alberts is het alleen maar bagger daar..nu ook met die mafkees Aad de Mos...zand erover, wegscheppen!
|
|
|
BrightSideOfLife Vedette
Uit: Roermond Vak: Maastribune - K Posts: 1501 Reg.: 23 september 2002 |
quote: Moosie schreef:
Hoezo jammer? Vitesse is een cultuurloze en historieloze club die gewoon weer op haar plaats gezet moet worden. Hoeveel prijzen hebben ze ooit gewonnen? Nou dan, maar wel roepen dat ze tot de Nederlandse top behoren. 
|
|
|
SMOLLIE Vedette
Uit: Goes Vak: - Posts: 8871 Reg.: 13 mei 2004 |
quote: helter skelter schreef:
Niet doen! Sprockel = Bahia = net niet
Exact, lood om oud ijzer.
|
|
|
BrightSideOfLife Vedette
Uit: Roermond Vak: Maastribune - K Posts: 1501 Reg.: 23 september 2002 |
quote: SMOLLIE schreef:
Exact, lood om oud ijzer.
met de huidige prijzen voor oude metalen valt er dus genoeg te verdienen aan die twee dan... 
|
|
|
fey010 Meervoudig international
Uit: rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 692 Reg.: 28 november 2004 |
quote: Beer schreef:
(...)
Hij ontwikkeld zich aardig maar ik hou me vast aan de woorden van Aad de Mos van afgelopen zondag.
Zonder Sonsoni is mijn verdediging een stuk minder. We hebben hem als Leider nodig. Dat betekend dat Sprockel geen leider is en Feyenoord heeft een leider nodig achterin.
Dit is puur een gerucht; Feyenoord schijnt ook de verrichtingen te volgen van Santi Kolk van Vitesse.
|
|
|
Feyenoorder020 Jeugdspeler
Vak: - Posts: 58 Reg.: 28 juni 2007 | Sprockel zullen ze toch zeker niet gaan halen? Lijkt me niet de directe versterking waar de beleidsbepalers het zo graag over hebben. Het zal waarschijnlijk een gerucht zijn. Er zijn betere spelers weg te halen bij Vitesse. Ik denk dat Feyenoord daar is geweest om andere spelers te bekijken (Kolk, Velthuizen, ...). Laten we hopen dat er nog iets bijkomt voor donderdag en dan liever niet bij Vitesse vandaan!
[Dit bericht is veranderd door Feyenoorder020 (op 29 januari 2008 09:57:31).]
|
|
|
Vin Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 3517 Reg.: 2 juli 2004 |
quote: fey010 schreef:
(...)
Dit is puur een gerucht; Feyenoord schijnt ook de verrichtingen te volgen van Santi Kolk van Vitesse.
Zou ik ook niks op tegen hebben, ook al kwam hij eigenlijk van Feyenoord/Excelior. Uiteraard als bankzitter!
|
|
|
Michael_Jordan Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 2380 Reg.: 20 juni 2006 |
quote: ulligan schreef:
(...)
We hebben het nu wel over een speler die in 2003 al Feyenoord heeft verlaten. Een speler na 5 jaar terughalen is natuurlijk iets anders dan een speler na 2 jaar, of zelfs een half jaar terughalen. Wel moet ik erbij zeggen dat Sprockel mij niet een juiste keus lijkt. Ik zou een stuk liever Michael Dingsdag zien, aanvoerder van Heerenveen en in mijn ogen een onderschatte speler.
Sprockel vind ik geen slechte keus. Een jongen uit de eigen jeugdopleiding. Hij spreekt de taal. Het is een relatief jonge speler voor de as, slechts 24 jaar. Bij Vitesse heeft hij een uitstekende ontwikkeling doorgemaakt. Het enige minpunt is dat hij opbouwend niet zo goed is, maar hij is wel een pure verdediger. Daar draait het in de eerste instantie toch om. Wel vind ik het jammer dat dit weer ten koste gaat van Jordy Buijs maar wellicht kunnen we hem verhuren.
|
|
|
HenkVos Nationale topspeler
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1530 Reg.: 29 april 2006 | Sprockel is een houthakker. Type bahia maar dan nog een fractie slechter. Lijkt me geen verstandige keus, ook omdat hij hij aardig wat gaat kosten omdat hij een langlopend contract heeft.
|
|
|
quote: HenkVos schreef:
Sprockel is een houthakker. Type bahia maar dan nog een fractie slechter. Lijkt me geen verstandige keus, ook omdat hij hij aardig wat gaat kosten omdat hij een langlopend contract heeft.
Een houthakker of een slager, hij is wel een pure verdediger voor de positie RCV.
|
|
|
RvD Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 116 Reg.: 15 augustus 2006 | Is Sprockel een directe versterking vor Feyenoord 1
en brengt hij iets extra's voor het elftal,dat is de vraag
Zo niet dan lijkt het me sterk dat Feyenoord hem wil terug halen
|
|
|
HenkVos Nationale topspeler
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1530 Reg.: 29 april 2006 |
quote: Michael_Jordan schreef:
(...)
Een houthakker of een slager, hij is wel een pure verdediger voor de positie RCV.
Hij heeft nog een langlopend contract en zou dus wel een miljoen of 3-4 kosten. Erg veel voor een ex-jeugdproduct.
|
|
|
J2Jelke Bankzitter
Uit: Gelderland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 209 Reg.: 19 november 2002 | Mark my words, er komt niemand meer bij voor donderdagnacht 12 uur. En het kopen van Sprockel is in mijn ogen niet bepaald een nummer 1 categorie versterking, dus niet nodig.
|
|
|
quote: HenkVos schreef:
(...)
Hij heeft nog een langlopend contract en zou dus wel een miljoen of 3-4 kosten. Erg veel voor een ex-jeugdproduct.
Moet je luisteren, al wil je niets uitgeven dan moet de trainer gewoon de jeugd een kans geven. Daar heb ik mijn voorkeur ook voor. Helaas hebben we een trainer die nou niet bepaald bekend staat voor de doorstroming van jeugd naar het eerste elftal.
|
|
|