Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Het grote geruchtentopic (deel 8)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 99 »

Poster
Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) 
Bestlander
Vaste waarde in elftal

Uit: Wateringen
Vak: -
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 28 januari 2008 om 01:12:56.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sebastian schreef:

Aan de ene kant vind ik het allemaal wel raar hoor al die gehuurde gastjes...meer zijn het niet ..ik vraag me serieus af wat dat allemaal moet kosten voor een half jaar ...

Sebastian,

Het is juist goed om spelers te huren voor een periode van bijvoorbeeld een jaar of een half jaar. Kopen is op dit moment geen optie voor Feyenoord daar hebben wij te weinig euro's in kas. Dus dan is dit een hele goede optie. Feyenoord verwacht volgend jaar meer geld te hebben voor versterkingen. Dus dan kan er mogenlijk wel spelers gekocht worden. Wij willen toch weer niet zo'n torenhoge schuld net als vorig jaar, Feyenoord was op sterven na dood.
Op alle mogelijke manieren probeerd Feyenoord mee te doen om CL te spelen, ik vind het een compliment waard aan de directie en het bestuur voor de manier waarop ze dit alles voor elkaar krijgen. Grote klasse, slim, vindingrijk!

[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 28 januari 2008 01:13:52).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
AJ
Jeugdspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 7 augustus 2004
Gepost op 28 januari 2008 om 08:55:28.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als je bijvoorbeeld zo'n Podolski geleend krijgt is dat heel slim koopmanschap. Een grote naam, in Duitsland in ieder geval, doet je internationale naam en faam behoorlijk toenemen. Als zo'n speler je dan ook nog naar de CL skupt heb je veel rendement zonder de kans dat je miskoopt. Enige nadeel is dat je zo'n speler wel weer kwijtraakt, maar dat is dan maar zo.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Vin
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 28 januari 2008 om 09:09:03.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En toch heb ik het idee dat het gerucht van Hansson ook waar is. Maar de tijd zal het leren!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
mdv_32
Regelmatige invaller

Uit: Den Haag
Reg.: 4 oktober 2007
Gepost op 28 januari 2008 om 09:20:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vin schreef:

En toch heb ik het idee dat het gerucht van Hansson ook waar is. Maar de tijd zal het leren!

idd de tijd zal het leren, er zijn zoveel onzin geruchten geweest dat het soms moeilijk is om te bepalen wat nu waar is en wat niet.
 Help mods!
AJ
Jeugdspeler

Gepost op 28 januari 2008 om 11:19:44.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik hoorde op http://www.ajakkes.nl iets over een uitverkoop in Groningen..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Moon
Basisspeler

Reg.: 20 augustus 2007
Gepost op 28 januari 2008 om 11:25:55.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Misschien willen ze Berg wel weg doen voor een miloentje of 15. Waarom kan Feyenoord niet zon gozer scouten
 Help mods!
Droneyev
Bankzitter

Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 1 september 2007
Gepost op 28 januari 2008 om 15:15:17.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AJ schreef:

Ik hoorde op http://www.ajakkes.nl iets over een uitverkoop in Groningen..

Ajax moet gewoon FC Groningen in een keer overnemen en kwantumkorting bedingen, zijn ze in een keer klaar!
 Help mods!
Imeeltje
Aanstormend talent

Uit: Utrecht
Reg.: 31 augustus 2005
Gepost op 28 januari 2008 om 16:00:45.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Droneyev schreef:

(...)

Ajax moet gewoon FC Groningen in een keer overnemen en kwantumkorting bedingen, zijn ze in een keer klaar!

Punt blijft dat die scouts van Groningen en ook Heerenveen over het algemeen beter hun werk doen dan die van Ajax maar zeker ook Feyenoord.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
AJ
Jeugdspeler

Gepost op 28 januari 2008 om 16:41:40.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Scouts van Ajakkes hebben het maar gemakkelijk. Retourtje Groningen, klaar!
 Help mods!
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 28 januari 2008 om 19:15:13.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vin schreef:

Vanmiddag zeiden ze bij de wijze mannen op Radio Rijnmond dat Feyenoord hem wil huren met een optie tot koop.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
RMakaay9 Rode kaart: waarschuwing
Veelbelovend talent

Reg.: 5 januari 2008
Gepost op 28 januari 2008 om 19:16:56.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Vanmiddag zeiden ze bij de wijze mannen op Radio Rijnmond dat Feyenoord hem wil huren met een optie tot koop.

Hebben meerdere dit gehoord?

Zou op zich wel goede constructie zijn. Als hij echt wat toevoegt dan kan je hem altijd nog halen. Nu een half jaar huren om Vlaar goed op te vangen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.468,8VoVo: -Opstelling: -
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 28 januari 2008 om 20:36:18.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RMakaay9 schreef:

(...)

Hebben meerdere dit gehoord?

Zou op zich wel goede constructie zijn. Als hij echt wat toevoegt dan kan je hem altijd nog halen. Nu een half jaar huren om Vlaar goed op te vangen.

Luister naar de laatste uitzending van de wijze mannen.

http://www.rijnmond.nl/Programmas/Branie%20Voor%20Twee/Branie%20Wijze%20Mannen%20en%20Vrouwen/
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Patrick017
Meervoudig international

Reg.: 22 februari 2006
Gepost op 28 januari 2008 om 20:52:44.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er is echt nog een rechtercentrale verdediger nodig voor Feyenoord. Hansson zou daarbij een welkome versterking zijn maar de tijd dringt natuurlijk vandaag/morgen moet toch dan wel rond komen.

Laat het maar snel Donderdagavond 23.59 zijn
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.478,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
riklammerink
Meervoudig international

Uit: Reutum
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 juni 2003
Gepost op 28 januari 2008 om 21:01:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vin schreef:

Liever Podolski, dan Hansson
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.455,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 28 januari 2008 om 21:22:30.     MSN: Ja dus?  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
riklammerink schreef:

(...)

Ik denk dat weinig mensen het hier mee 'oneens' zullen zijn.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
HenkVos
Nationale topspeler

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 29 april 2006
Gepost op 28 januari 2008 om 21:27:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

(...)

Ik denk dat weinig mensen het hier mee 'oneens' zullen zijn.

Wat een kul. Het zijn totaal verschillende spelers.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.361,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Beer
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 28 januari 2008 om 21:30:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
riklammerink schreef:

Zijn niet te vergelijken maar als het dan moet, leiver Hansson

1) Podolski zou maar voor een 1/2 jaar zijn.
2) Een gesloten verdediging geeft veel meer rust aan het middenveld en de spitsen.
3) Makaay is nooit geblesseerd
4) Denk dat een goede centrale verdediger belangrijker is voor Feyenoord.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
kuytmania
Regelmatige invaller

Reg.: 18 november 2004
Gepost op 28 januari 2008 om 21:34:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

toch jammer dat er op dit moment geen geruchten de ronde doen die op wat voor een manier dan ook "niet uit de lucht gegrepen" zijn, maar ja dat is het nieuwe beleid van ons cluppie! of mensen moeten het leuk vinden om te ouwehoeren over totale onzin zoals podolski en hansson!hansson is al ontkent door van marwijk..terwijl als een gerucht een kern van waarheid bezit er meestal gereageerd word door te zeggen..we kunnen niets bevestigen noch ontkennen..en podolski is gewoon lachwekkend want achter toni en klose hebben ze naar mijn weten geen spits..teminste niet van het kaliber podolski..dus nogmaals jammer dat er geen "serieuze" geruchten de ronde doen..nu er maar 3 dagen over zijn!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Thomassio
Vedette
Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Zwolle
Gepost op 28 januari 2008 om 21:44:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik verwacht helemaal niets meer. Maar dat deed ik ook al voordat Landzaat kwam. Ik denk dat we met hem erbij nog zeker kunnen meedoen, mits PSV nu watpunten verspeelt en wij er juist veel pakken.

Een spits is echt een must in mijn ogen, nog meer dan een verdediger, gelet op het aantal tegendoelpunten. We stichtten gewoon erg weinig gevaar voorin en dat moet anders. Er meot een bewegelijke speler komen , beetje a la Kalou. Podolski lijkt helaas niet te komen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.498,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
goudkuipje
Nationale topspeler

Uit: Haarlem
Reg.: 30 maart 2005
Gepost op 28 januari 2008 om 21:46:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tuurlijk is het jammer dat er geen geruchten zijn maar aan de andere kant betekent het dat in tegenstelling tot het verleden alles binnenkamers blijft.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.460,2VoVo: -Opstelling: incompleet
maassen
Ballenjongen

Reg.: 26 juli 2005
Gepost op 28 januari 2008 om 21:47:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomassio schreef:

Ik verwacht helemaal niets meer. Maar dat deed ik ook al voordat Landzaat kwam. Ik denk dat we met hem erbij nog zeker kunnen meedoen, mits PSV nu watpunten verspeelt en wij er juist veel pakken.

Een spits is echt een must in mijn ogen, nog meer dan een verdediger, gelet op het aantal tegendoelpunten. We stichtten gewoon erg weinig gevaar voorin en dat moet anders. Er meot een bewegelijke speler komen , beetje a la Kalou. Podolski lijkt helaas niet te komen.

Inderdaad een man voor op de flanken die zn tegenstander voorbij komt.
Bruins doet dat niet is een heel ander type.
Slory lukt het op dit moment niet.
En lee daar heb ik grote twijfels over.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Beer
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 28 januari 2008 om 21:50:40.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
maassen schreef:
Slory lukt het op dit moment niet.

Welk moment wel?

We moeten af van vleugelspelers. Op links heb een zeer goede opkomende back, Theo op rechts laat zien ook steeds vaker goed door te komen, ondanks de altijd verkeerdlopende en alles dichtlopende Slory.

Bruins zou een speler zijn die vanaf het rechter middenveld ook de vleugel kan bespelen. Gio en Landzaat verdedigend. De Guzman achter Roy en Mols.

Dan hebben we echt geen vleugelspelers nodig.

Wat we nodig hebben een een goede centrale verdediger en een extra spits mat als belangrijkste eerst de goede centrale verdediger.

[Dit bericht is veranderd door Beer (op 28 januari 2008 21:51:46).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
kuytmania
Regelmatige invaller

Reg.: 18 november 2004
Gepost op 28 januari 2008 om 21:50:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomassio schreef:

Ik verwacht helemaal niets meer. Maar dat deed ik ook al voordat Landzaat kwamIk denk dat we met hem erbij nog zeker kunnen meedoen, mits PSV nu watpunten verspeelt en wij er juist veel pakken.

waar baseer je dit op? we hebben dezelfde gammele centrale verdedigers (tis een wonder dat we zo weinig tegengoals hebben) en daarnaast hebben we nog steeds 2 aanvallers die geen man voorbij komen (slory en lee) een linksbuiten die zeer blessuregevoelig is maar onmiskenbaar talent heeft die we eigenlijk iedere wedstrijd nodig hebben (bruins) en een fantastische aanvaller die vaak niet goed bereikt wordt en bij een eventuele blessure we nix achter de hand hebben. al moet ik wel zeggen dat landzaat een kwaliteitsinjectie is voor ons!

[Dit bericht is veranderd door kuytmania (op 28 januari 2008 21:51:47).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Thomassio
Vedette
Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Zwolle
Gepost op 28 januari 2008 om 22:45:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
kuytmania schreef:

(...)

waar baseer je dit op? we hebben dezelfde gammele centrale verdedigers (tis een wonder dat we zo weinig tegengoals hebben) en daarnaast hebben we nog steeds 2 aanvallers die geen man voorbij komen (slory en lee) een linksbuiten die zeer blessuregevoelig is maar onmiskenbaar talent heeft die we eigenlijk iedere wedstrijd nodig hebben (bruins) en een fantastische aanvaller die vaak niet goed bereikt wordt en bij een eventuele blessure we nix achter de hand hebben. al moet ik wel zeggen dat landzaat een kwaliteitsinjectie is voor ons!

Waar ik dit op baseer? Ik heb Feyenoord de afgelopen periode weer een beetje normaal zien voetballen. Het meot nog altijd veel beter, maar de concurrentie doet het ook niet ebst tot nu toe. We kunnen nog meedoen mits we PSV niet te ver laten ontsnappen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.498,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
uNit1
International

Uit: -
Reg.: 2 mei 2002
Gepost op 28 januari 2008 om 23:19:54.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Janssen's ploeggenoot Civard Sprockel staat in de belangstelling van zijn oude club Feyenoord. Een delegatie van de Rotterdamse volksclub heeft de 24-jarige centrumverdediger in de laatste drie thuisduels van Vitesse bekeken. Feyenoord heeft zich nog niet gemeld bij Vitesse voor Sprockel, die een contract heeft tot medio 2012.

Bron : http://www.gelderlander.nl/sport/2546368/Theo-Janssen-blijft-voorlopig-bij-Vitesse.ece
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 99 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk