| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) |  |
|
|
Bestlander Vaste waarde in elftal
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 1574 Reg.: 27 mei 2007 |
quote: Sebastian schreef:
Aan de ene kant vind ik het allemaal wel raar hoor al die gehuurde gastjes...meer zijn het niet ..ik vraag me serieus af wat dat allemaal moet kosten voor een half jaar ...
Sebastian,
Het is juist goed om spelers te huren voor een periode van bijvoorbeeld een jaar of een half jaar. Kopen is op dit moment geen optie voor Feyenoord daar hebben wij te weinig euro's in kas. Dus dan is dit een hele goede optie. Feyenoord verwacht volgend jaar meer geld te hebben voor versterkingen. Dus dan kan er mogenlijk wel spelers gekocht worden. Wij willen toch weer niet zo'n torenhoge schuld net als vorig jaar, Feyenoord was op sterven na dood.
Op alle mogelijke manieren probeerd Feyenoord mee te doen om CL te spelen, ik vind het een compliment waard aan de directie en het bestuur voor de manier waarop ze dit alles voor elkaar krijgen. Grote klasse, slim, vindingrijk!
[Dit bericht is veranderd door Bestlander (op 28 januari 2008 01:13:52).]
|
|
|
AJ Jeugdspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 54 Reg.: 7 augustus 2004 | Als je bijvoorbeeld zo'n Podolski geleend krijgt is dat heel slim koopmanschap. Een grote naam, in Duitsland in ieder geval, doet je internationale naam en faam behoorlijk toenemen. Als zo'n speler je dan ook nog naar de CL skupt heb je veel rendement zonder de kans dat je miskoopt. Enige nadeel is dat je zo'n speler wel weer kwijtraakt, maar dat is dan maar zo.
|
|
|
Vin Vedette
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 3517 Reg.: 2 juli 2004 | En toch heb ik het idee dat het gerucht van Hansson ook waar is. Maar de tijd zal het leren!
|
|
|
mdv_32 Regelmatige invaller
Uit: Den Haag Vak: - Posts: 864 Reg.: 4 oktober 2007 |
quote: Vin schreef:
En toch heb ik het idee dat het gerucht van Hansson ook waar is. Maar de tijd zal het leren!
idd de tijd zal het leren, er zijn zoveel onzin geruchten geweest dat het soms moeilijk is om te bepalen wat nu waar is en wat niet.
|
|
|
AJ Jeugdspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 54 Reg.: 7 augustus 2004 | |
|
Moon Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 626 Reg.: 20 augustus 2007 | Misschien willen ze Berg wel weg doen voor een miloentje of 15. Waarom kan Feyenoord niet zon gozer scouten 
|
|
|
Droneyev Bankzitter
Uit: Den Haag Vak: Olympiatribune - N Posts: 239 Reg.: 1 september 2007 |
quote: AJ schreef:
Ik hoorde op http://www.ajakkes.nl iets over een uitverkoop in Groningen..
Ajax moet gewoon FC Groningen in een keer overnemen en kwantumkorting bedingen, zijn ze in een keer klaar! 
|
|
|
Imeeltje Aanstormend talent
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 120 Reg.: 31 augustus 2005 |
quote: Droneyev schreef:
(...)
Ajax moet gewoon FC Groningen in een keer overnemen en kwantumkorting bedingen, zijn ze in een keer klaar! 
Punt blijft dat die scouts van Groningen en ook Heerenveen over het algemeen beter hun werk doen dan die van Ajax maar zeker ook Feyenoord.
|
|
|
AJ Jeugdspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 54 Reg.: 7 augustus 2004 | Scouts van Ajakkes hebben het maar gemakkelijk. Retourtje Groningen, klaar!
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
En toch heb ik het idee dat het gerucht van Hansson ook waar is. Maar de tijd zal het leren!
Vanmiddag zeiden ze bij de wijze mannen op Radio Rijnmond dat Feyenoord hem wil huren met een optie tot koop.
|
|
|
RMakaay9  Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 99 Reg.: 5 januari 2008 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Vanmiddag zeiden ze bij de wijze mannen op Radio Rijnmond dat Feyenoord hem wil huren met een optie tot koop.
Hebben meerdere dit gehoord?
Zou op zich wel goede constructie zijn. Als hij echt wat toevoegt dan kan je hem altijd nog halen. Nu een half jaar huren om Vlaar goed op te vangen.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 | |
|
Patrick017 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 662 Reg.: 22 februari 2006 | Er is echt nog een rechtercentrale verdediger nodig voor Feyenoord. Hansson zou daarbij een welkome versterking zijn maar de tijd dringt natuurlijk vandaag/morgen moet toch dan wel rond komen.
Laat het maar snel Donderdagavond 23.59 zijn 
|
|
|
riklammerink Meervoudig international
Uit: Reutum Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 654 Reg.: 19 juni 2003 |
Liever Podolski, dan Hansson 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: riklammerink schreef:
(...)
Ik denk dat weinig mensen het hier mee 'oneens' zullen zijn.
|
|
|
HenkVos Nationale topspeler
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1530 Reg.: 29 april 2006 |
quote: Ché Cliché schreef:
(...)
Ik denk dat weinig mensen het hier mee 'oneens' zullen zijn.
Wat een kul. Het zijn totaal verschillende spelers.
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 3454 Reg.: 24 augustus 2004 |
quote: riklammerink schreef:
Zijn niet te vergelijken maar als het dan moet, leiver Hansson
1) Podolski zou maar voor een 1/2 jaar zijn.
2) Een gesloten verdediging geeft veel meer rust aan het middenveld en de spitsen.
3) Makaay is nooit geblesseerd
4) Denk dat een goede centrale verdediger belangrijker is voor Feyenoord.
|
|
|
kuytmania Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 283 Reg.: 18 november 2004 | toch jammer dat er op dit moment geen geruchten de ronde doen die op wat voor een manier dan ook "niet uit de lucht gegrepen" zijn, maar ja dat is het nieuwe beleid van ons cluppie! of mensen moeten het leuk vinden om te ouwehoeren over totale onzin zoals podolski en hansson!hansson is al ontkent door van marwijk..terwijl als een gerucht een kern van waarheid bezit er meestal gereageerd word door te zeggen..we kunnen niets bevestigen noch ontkennen..en podolski is gewoon lachwekkend want achter toni en klose hebben ze naar mijn weten geen spits..teminste niet van het kaliber podolski..dus nogmaals jammer dat er geen "serieuze" geruchten de ronde doen..nu er maar 3 dagen over zijn!
|
|
|
Thomassio Vedette Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4195 Reg.: 2 juli 2004 | Ik verwacht helemaal niets meer. Maar dat deed ik ook al voordat Landzaat kwam. Ik denk dat we met hem erbij nog zeker kunnen meedoen, mits PSV nu watpunten verspeelt en wij er juist veel pakken.
Een spits is echt een must in mijn ogen, nog meer dan een verdediger, gelet op het aantal tegendoelpunten. We stichtten gewoon erg weinig gevaar voorin en dat moet anders. Er meot een bewegelijke speler komen , beetje a la Kalou. Podolski lijkt helaas niet te komen.
|
|
|
goudkuipje Nationale topspeler
Uit: Haarlem Vak: - Posts: 893 Reg.: 30 maart 2005 | Tuurlijk is het jammer dat er geen geruchten zijn maar aan de andere kant betekent het dat in tegenstelling tot het verleden alles binnenkamers blijft.
|
|
|
maassen Ballenjongen
Vak: - Posts: 23 Reg.: 26 juli 2005 |
quote: Thomassio schreef:
Ik verwacht helemaal niets meer. Maar dat deed ik ook al voordat Landzaat kwam. Ik denk dat we met hem erbij nog zeker kunnen meedoen, mits PSV nu watpunten verspeelt en wij er juist veel pakken.
Een spits is echt een must in mijn ogen, nog meer dan een verdediger, gelet op het aantal tegendoelpunten. We stichtten gewoon erg weinig gevaar voorin en dat moet anders. Er meot een bewegelijke speler komen , beetje a la Kalou. Podolski lijkt helaas niet te komen.
Inderdaad een man voor op de flanken die zn tegenstander voorbij komt.
Bruins doet dat niet is een heel ander type.
Slory lukt het op dit moment niet.
En lee daar heb ik grote twijfels over.
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 3454 Reg.: 24 augustus 2004 |
quote: maassen schreef:
Slory lukt het op dit moment niet.
Welk moment wel?
We moeten af van vleugelspelers. Op links heb een zeer goede opkomende back, Theo op rechts laat zien ook steeds vaker goed door te komen, ondanks de altijd verkeerdlopende en alles dichtlopende Slory.
Bruins zou een speler zijn die vanaf het rechter middenveld ook de vleugel kan bespelen. Gio en Landzaat verdedigend. De Guzman achter Roy en Mols.
Dan hebben we echt geen vleugelspelers nodig.
Wat we nodig hebben een een goede centrale verdediger en een extra spits mat als belangrijkste eerst de goede centrale verdediger.
[Dit bericht is veranderd door Beer (op 28 januari 2008 21:51:46).]
|
|
|
kuytmania Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 283 Reg.: 18 november 2004 |
quote: Thomassio schreef:
Ik verwacht helemaal niets meer. Maar dat deed ik ook al voordat Landzaat kwamIk denk dat we met hem erbij nog zeker kunnen meedoen, mits PSV nu watpunten verspeelt en wij er juist veel pakken.
waar baseer je dit op? we hebben dezelfde gammele centrale verdedigers (tis een wonder dat we zo weinig tegengoals hebben) en daarnaast hebben we nog steeds 2 aanvallers die geen man voorbij komen (slory en lee) een linksbuiten die zeer blessuregevoelig is maar onmiskenbaar talent heeft die we eigenlijk iedere wedstrijd nodig hebben (bruins) en een fantastische aanvaller die vaak niet goed bereikt wordt en bij een eventuele blessure we nix achter de hand hebben. al moet ik wel zeggen dat landzaat een kwaliteitsinjectie is voor ons!
[Dit bericht is veranderd door kuytmania (op 28 januari 2008 21:51:47).]
|
|
|
Thomassio Vedette Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4195 Reg.: 2 juli 2004 |
quote: kuytmania schreef:
(...)
waar baseer je dit op? we hebben dezelfde gammele centrale verdedigers (tis een wonder dat we zo weinig tegengoals hebben) en daarnaast hebben we nog steeds 2 aanvallers die geen man voorbij komen (slory en lee) een linksbuiten die zeer blessuregevoelig is maar onmiskenbaar talent heeft die we eigenlijk iedere wedstrijd nodig hebben (bruins) en een fantastische aanvaller die vaak niet goed bereikt wordt en bij een eventuele blessure we nix achter de hand hebben. al moet ik wel zeggen dat landzaat een kwaliteitsinjectie is voor ons!
Waar ik dit op baseer? Ik heb Feyenoord de afgelopen periode weer een beetje normaal zien voetballen. Het meot nog altijd veel beter, maar de concurrentie doet het ook niet ebst tot nu toe. We kunnen nog meedoen mits we PSV niet te ver laten ontsnappen.
|
|
|
uNit1 International
Uit: - Vak: - Posts: 572 Reg.: 2 mei 2002 | |
|