| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel 8) |  |
|
|
DirkieKuyt Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 116 Reg.: 11 juli 2007 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Dat zou wel inhouden dat van Marwijk het systeem zal gaan omgooien. Ik ben wel benieuwd wie hij dan gaat slachtofferen.
middenveld: Bruins-Landzaat-v. Bronckhorst-De Guzman
aanval: Makaay- Podolski
Slachtofferen: Sahin - Slory
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777162 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Rotterdam Subway Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 846 Reg.: 28 juli 2006 |
quote: El Jefe schreef:
Net bij langs de lijn: Podolski wordt waarschijnlijk gehuurd tot einde seizoen....
Een voorhoede Makaay - Podolski zou natuurlijk geweldig zijn, maar ik geloof het pas zodra feyenoord.nl er melding van maakt.
|
|
|
El Jefe Geselecteerd voor Oranje
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - Q Posts: 466 Reg.: 19 mei 2004 |
quote: Leon_S.C.F. schreef:
(...)
Dat zou fantastisch zijn. Dan hebben we een geweldige voorhoede voor de rest van het seizoen. Maar vooralsnog geloof ik nog niet dat ie komt.
Ik zou het geweldige stunt vinden als dit waarheid wordt.
Ze noemden bij Langs de lijn (ben vast niet de enige die dit gehoord heeft) dat in De Kuip het verhaal rondging dat hij idd gehuurd wordt tot einde seizoen en sloten het onderwerp af met 'later meer'
|
|
|
maassen Ballenjongen
Vak: - Posts: 23 Reg.: 26 juli 2005 |
Net bij langs de lijn: Podolski wordt waarschijnlijk gehuurd tot einde seizoen....
Wie kan dit bevestigen!?
Overigens had rijnmond het er ook over met bosz maar die wilde niets zeggen
[Dit bericht is veranderd door maassen (op 27 januari 2008 17:56:36).]
|
|
|
KarimSaidi Vedette
Uit: Noord-Holland Vak: Marathontribune - EE Posts: 3758 Reg.: 13 november 2003 |
(...)
Ik zou het geweldige stunt vinden als dit waarheid wordt.
Ze noemden bij Langs de lijn (ben vast niet de enige die dit gehoord heeft) dat in De Kuip het verhaal rondging dat hij idd gehuurd wordt tot einde seizoen en sloten het onderwerp af met 'later meer'
Zou inderdaad perfect zijn, vergroot onze kansen op het winnen van de playoffs 
|
|
|
marrtijn Vedette
Uit: amsterdam Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1662 Reg.: 23 december 2004 |
quote: KarimSaidi schreef:
(...)
Inderdaad, zo moet je ook denken. Dit zijn wel de spelers die het verschil kunnen maken in dat soort cruciale wedstrijden...
Ik denk dat het dan inderdaad een 4 mans middenveld wordt. Kill Ajax met Podolski en Makaay voorin 
|
|
|
Leon_S.C.F. Internationale topspeler
Uit: Groningen Vak: - Posts: 2911 Reg.: 1 januari 2006 |
quote: KarimSaidi schreef:
(...)
Je bedoelt hij vergroot onze kansen om kampioen te worden. 
|
|
|
KarimSaidi Vedette
Uit: Noord-Holland Vak: Marathontribune - EE Posts: 3758 Reg.: 13 november 2003 |
quote: Leon_S.C.F. schreef:
(...)
Je bedoelt hij vergroot onze kansen om kampioen te worden. 
Nee hoor, Psv wint Woensdag in de Arena, dan is het gat al te groot geworden.
|
|
|
Javier Mascherano Vaste waarde in elftal
Uit: Ridderkerk Vak: - Posts: 378 Reg.: 6 april 2004 | Zou een regelrechte sensatie zijn! Desondanks heb ik het gevoel heb ik het gevoel dat dit "gerucht" ontstaan is omdat hij door vele mensen genoemd en gewesnt wordt. Daarnaast denken we door de transfercaroussel van afgelopen zomer natuurlijk al heel snel naar oud ploeggenoten van onze spelers en dan wordt de link met roy gelegd natuurlijk!
Ik denk dat het niet gaat gebeuren, maar ik hoop dat bosz en consorten mij laten zien dat ik volkomen ongelijk heeft 
|
|
|
Kermit Vedette
Uit: Hellevoetsluis Vak: - Posts: 1500 Reg.: 19 september 2004 | Maak je toch niet blij met een dodoe mus. Bert zal hem waarschijnlijk op de bank zetten en Buys opstellen. of hij zet hem rechtsback of zo...
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4074 Reg.: 3 mei 2004 | Ik denk dat hij hem rechtsbuiten neerzet.. Want Bert houdt van zijn 4-3-3 systeem wat hij nu niet echt kan spelen 
|
|
|
xrsx Ballenjongen
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - S Posts: 25 Reg.: 8 maart 2006 | ik las op fr12 dit:
http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=562942
quote: 'Feyenoord huurt Podolski voor de rest van het seizoen' Lukas Podolski zou voor de rest van het seizoen wel eens voor Feyenoord kunnen spelen. Het gerucht gaat dat Podolski gehuurd wordt van Bayern Munchen.
Wat moeten we hiervan denken ? 
|
|
|
Patrick017 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 662 Reg.: 22 februari 2006 |
quote: 27/1/2008 - Gerucht over huur Podolski, Bosz onthoudt zich van commentaar
(Gepost door K)
Langs de Lijn kwam zojuist met het gerucht dat Feyenoord een poging zou ondernemen om Lucas Podolski voor de rest van het seizoen te huren van Bayern Munchen. Dat gerucht zou rondzingen in De Kuip. De Duitse club wil de aanvaller tijdelijk elders onderbrengen omdat hij bij Bayern weinig aan spelen toekomt. Bayern wil deelname aan het EK voor Podolski niet in gevaar brengen en hem daarom verhuren. Feyenoord zou via Makaay hopen Podolski voor Feyenoord te strikken.
Feyenoord Netwerk
Radio Rijnmond confronteerde iets daarvoor Peter Bosz al met het gerucht. De technisch manager liet daarop weten niet op geruchten in te willen gaan en onthield zich van commentaar.
Fey.Netwerk 
|
|
|
Karimo Talent
Vak: - Posts: 71 Reg.: 29 december 2005 | Zou een goed duo vormen met makaay..Even afwachten dus wat er gaat gebeuren.
|
|
|
trith Basisspeler
Uit: Haarlem Vak: Maastribune - W1 Posts: 324 Reg.: 11 april 2005 | |
|
Purple Vedette
Uit: Aalsmeer Vak: - Posts: 4266 Reg.: 15 mei 2004 | |
|
Dn!S Regelmatige invaller
Uit: rotterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 271 Reg.: 26 juni 2007 | Dat zou echt de stunt van het jaar zijn, al heb je hem maar een half jaartje dan zou ik al helemaal in de hemel zijn. Als het zomaar een gerucht was zou een professionele bron als de NOS het niet op de radio verkondigen. Dus het zal zeker op iets meer gebaseerd zijn dan gesprekken van Kuipgangers :p
Daarnaast lijkt me de 'geen commentaar' reactie van Bosz ook hoopvol. Feyenoord wil over het algemeen alles stilhouden totdat het helemaal rond is.
|
|
|
RvD Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 116 Reg.: 15 augustus 2006 | Laten we hopen dat het feit dat Bosz niks wilde zeggen,
een teken is dat Poldi aan Feyenoord verhuurt wil worden
|
|
|
Nick.K Nationale topspeler
Uit: Roosendaal Vak: Olympiatribune - P Posts: 847 Reg.: 7 januari 2001 | |
|
noordkorea  Jeugdspeler
Vak: - Posts: 41 Reg.: 30 december 2007 | |
|
joostpolletje Lid 2e elftal
Vak: Stadiontribune - R Posts: 174 Reg.: 14 januari 2007 | Podolski zou prima zijn!
Feyenoord is er op gebrand om kampioen te worden.. Daarom een huur voor een half jaar.
Dit heeft als wisselwerking dat Feyenoord weer aanzien heeft als kampioen, CL voetbal wordt gespeeld, inkomsten.
Win Win Win.
(Mocht dit allemaal gebeuren)
|
|
|
Sebastian International
Vak: - Posts: 561 Reg.: 4 augustus 2002 | Aan de ene kant vind ik het allemaal wel raar hoor al die gehuurde gastjes...meer zijn het niet ..ik vraag me serieus af wat dat allemaal moet kosten voor een half jaar ...
|
|
|
Decker Administrator
Vak: - Posts: 1233 Reg.: 16 augustus 2006 | Over Podolski is een topic geopend waar dit gerucht verder besproken kan worden.
|
|
|
Droneyev Bankzitter
Uit: Den Haag Vak: Olympiatribune - N Posts: 239 Reg.: 1 september 2007 | |
|