| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel 6) |  |
|
Wyatt Administrator
Vak: - Posts: 630 Reg.: 17 september 2007 | Vervolg van:
Deel 5
Laatste posts aldaar:
quote: simonk schreef:
Ruilen voor Buijs zou ik prima vinden, is die tenminste weg 
quote: big dipper schreef:
@DR. El Hamdoui was 2,6 mln. Heb ik al eerder gemeld, wordt alleen niet geloofd. Toch heb ik zicht gehad op de boekhouding van één van deze clubs, wil hier verder niet over uitwijden.
quote: norbert schreef:
v.Dijk zie ik liever komen,zal het vuurtje wel aanwakkeren.En dat zie ik Kivuvu niet doen.Deze Kivuvu heeft zeker potentie maar nog eventjes geduld hebben met hem.
quote: GreyHornet schreef:
Ik zou nog voor Stefan Radu willen opperen. Kan als Linksback en als centrale verdediger uit de voeten. Hij is zo goed als tweebenig en staat al in de belangstelling van clubs als Juventus. Deze jongen heeft een groot loopvermogen en is een echte teamspeler.
Hij zou wel eens onhaalbaar kunnen zijn maar ik zet hier eens een andere interessante naam neer. Hij speelt trouwens bij Dinamo Boekarest.
|
|
|
Purple Vedette
Uit: Aalsmeer Vak: - Posts: 4266 Reg.: 15 mei 2004 | Ik zou toch liever van Dijk of Meeuwis zien komen ipv Kivuvu.
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 3955 Reg.: 2 oktober 2000 | Ik zie graag Jonathan Holland komen. Een middenvelder met scorend vermogen, veel ervaring in het buitenland en bovendien meervoudig international. Tevens ziet hij er fysiek sterk uit:

Kan nooit veel kosten.
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 | Ik heb eerder Marcello Mattos geoppert.
Zelfs steefnyc vond hem een goeie, maar vond hem onhaalbaar.
Nu speelt hij in griekenland.
Precies de speler die we al jaren nodig hebben.
|
|
|
Cruzeiro Bankzitter
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 224 Reg.: 23 september 2004 |
quote: pipapaauwe schreef:
Ik heb eerder Marcello Mattos geoppert.
Zelfs steefnyc vond hem een goeie, maar vond hem onhaalbaar.
Nu speelt hij in griekenland.
Precies de speler die we al jaren nodig hebben.
Ik ken em niet....Waar speelt ie nu in Griekenland? Hoe doet ie het daar?
Zelf pleit ik al enige tijd voor Stefan Kießling. Enorm loopvermogen en ideaal naast Makaay. In het Duitse voetbal komt het er niet helemaal uit, maar via de Bundesliga heeft ie zelfs al Die Mannschaft bereikt. Past echt uitstekend in het Nederlandse voetbal.
|
|
|
Wippolder Veelbelovend talent
Uit: Delft Vak: Stadiontribune - X3 Posts: 98 Reg.: 6 juni 2005 | |
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Wippolder schreef:
Tymochuk
Vagner Love 
|
|
|
ribruijn Vedette Runner-up Feyenoord Netwerk Battle 2007; meer prijzen
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - T Posts: 1436 Reg.: 2 augustus 2005 | Timmy Simons! 
|
|
|
Thomassio Vedette Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4195 Reg.: 2 juli 2004 | Ik ben nu al benieuwd welke speler we de aankomende zomer kunnen toevoegen aan het 'Timmy Simons-rijtje' 
|
|
|
joostkamstra Ballenjongen
Uit: Groningen Vak: - Posts: 7 Reg.: 2 januari 2008 | Ik stel voor:
Weg:
- Lee (echt een onboeiende wissel)
- Buijs (geen reet aan)
- Ekramy (kunnen we beter die Mulder hebben)
- Mols (moet een vervanger voor komen, te oud)
- Vincken (nog nooit iets aan gehad)
- Lucius (wordt nu alleen nog maar slechter)
Nog even proberen:
- Biseswar (zit volgens mij echt potentie in)
- Jordy Buijs (nog nooit echt kunnen zien)
- Tiendalli (op hoop van zegen)
- Lensky (zit ook potentie in)
Aantrekken:
- Rukavina (goede speler om van achteruit druk te zetten)
- Landzaat (zou een goede spelverdeler kunnen zijn)
- Odjidja-Ofoe (groot talent)
- Rigters (goede wissel i.p.v. Mols)
- Velthuizen (opvolger van Timmer)
- Silva (sterke verdediger)
- Zuiverloon (zeer talentvol, aanvallend verdigend)
Over de slagingskansen zal ik maar niet uit laten....
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 | Rukavina schijnt te duur te zijn
landzaat wil zelf niet
Ofoe gaat naar duitsland toe
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 |
quote: Thomassio schreef:
Ik ben nu al benieuwd welke speler we de aankomende zomer kunnen toevoegen aan het 'Timmy Simons-rijtje' 
Van Bommel. Die kiest op het laatste moment toch voor PSV. 
|
|
|
joostkamstra Ballenjongen
Uit: Groningen Vak: - Posts: 7 Reg.: 2 januari 2008 | van mij mogen ze ook nog kijken naar:
- pelle
- engelaar
- elia
- el ahmadi
- bakkal
|
|
|
|
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4195 Reg.: 2 juli 2004 |
quote: Patrick73 schreef:
Rukavina schijnt te duur te zijn
landzaat wil zelf niet
Ofoe gaat naar duitsland toe
Daar kun je nog bijvoegen:
Rigters komt schromelijk te kort
Zuiverloon gaan ze never nooit terughalen, aangezien H'veen nu veel meer kan vragen als Feyenoord hem toendertijd verkocht.
Silva zou in mijn ogen een goede versterking zijn, maar zal wel flink wat gaan kosten.
Velthuizen zou ook een goede en redelijk haalbare versterking zijn, maar de prioriteit ligt niet bij de keerperspositie.
|
|
|
WD_1908  Nationale topspeler
Uit: Nieuw-Lekkerland Vak: Maastribune - V Posts: 1520 Reg.: 28 juni 2006 |
quote: joostkamstra schreef:
van mij mogen ze ook nog kijken naar:
- pelle
- engelaar
- elia
- el ahmadi
- bakkal

|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 |
quote: joostkamstra schreef:
van mij mogen ze ook nog kijken naar:
- pelle
- engelaar
- elia
- el ahmadi
- bakkal
Pelle die komt zo zwaar tekort
|
|
|
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4195 Reg.: 2 juli 2004 | Boateng wil weg bij zijn club, en verschillende Premier Leauge-clubs hebben al interesse getoond. Hopelijk zet Feyenoord alles op alles om hem binnen te halen. Het enige wat wij te bieden hebben is dat wij mee strijden om het kampioenschap, dus zo'n beetje de laatste kans op een prijs voor Boateng. Boateng zou ik graag zien komen dus, verder vind ik Braafheid en Bruno Silva erg interessante spelers. Een aanvallende versterking zou ik zo gauw niet kunnen noemen, alleen Amrabat alvast vastleggen is misschien slim.
En heeeeeeel stiekem kijken wat de mogelijkheden zijn met Podolski. Bayern is namelijk bezig met Pandev en een verhuur lijkt me dan ook onvermijdelijk.
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 | Zou Boateng nou echt zo'n welkome versterking zijn? Van mij hoeft het niet.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 | quote:
--------------------------------------------------------------------------------
norbert schreef:
v.Dijk zie ik liever komen,zal het vuurtje wel aanwakkeren.En dat zie ik Kivuvu niet doen.Deze Kivuvu heeft zeker potentie maar nog eventjes geduld hebben met hem.
Ach kom op man. van Dijk is nog slechter dan Kivuvu.
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
norbert schreef:
Ach kom op man. van Dijk is nog slechter dan Kivuvu.
In mn profcoach doet tie het anders wel aardig.
|
|
|
HenkVos Nationale topspeler
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1530 Reg.: 29 april 2006 | Volgens Elf gaat Boulahrouz naar 020. Dat is dus een gesloten zaak lijkt me.
|
|
|
Ecuador Vedette
Vak: - Posts: 2158 Reg.: 1 juli 2005 | Ik zie graag Boateng komen. Wil weg bij Middlesbrough en is precies wat we zoeken, fysiek sterke middenvelder. Ook nog is een Feyenoord verleden.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: HenkVos schreef:
Volgens Elf gaat Boulahrouz naar 020. Dat is dus een gesloten zaak lijkt me.
Ik heb ook nooit het idee gehad dat Feyenoord concrete belangstelling voor hem heeft getoond.
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4611 Reg.: 16 juni 2003 | Big Dipper schreef:
quote: DR. El Hamdoui was 2,6 mln. Heb ik al eerder gemeld, wordt alleen niet geloofd. Toch heb ik zicht gehad op de boekhouding van één van deze clubs, wil hier verder niet over uitwijden.
Ja, dat heb ik van de zomer ook al ergens geschreven. Dat bedrag van Hugo Borst was ook uit de lucht gegrepen.
Transfermarkt.de kan je wel vanuit gaan.
Ik vind Landzaat niet veel soeps.
:pul
[Dit bericht is veranderd door MD (op 3 januari 2008 16:43:33).]
|
|
|
Rico009 Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - S Posts: 953 Reg.: 17 mei 2004 | Wanneer Boateng echt weg wil is hij een belangrijke optie.
Mijn namen:
Boateng (Bikkelaar, Feyenoorder)
Engelaar/El Ahmadi (Zal flink wat geld kosten maar dan heb je ook wat)
Lasse Nilsson(1.5 mln, Vind het een goede voetballer met inzicht en overzicht)
Boulahrouz(wilt terug naar Nederland, ajaks heeft alleen interesse getoond tot nu toe, waarom wij niet?)
Amrabat(Talenvolle speler, heeft alles in zich om te slagen bij een Nederlandse topclub)
|
|
|