Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Wie zou jij willen zien komen (deel 6)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 106 pagina's: « 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 106 »

Poster
Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel 6) 
MancoBlanco
Vedette

Uit: Honselersdijk
Vak: Olympiatribune - DD
Reg.: 3 januari 2003
Gepost op 9 januari 2008 om 18:54:43.       MSN: stefanvanmarrewijk@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kostas Katsouranis mag en wil vertrekken bij Benfica na een ruzie met teamgenoot Luisao. De wedstrijden die ik hem heb zien spelen, maakte hij altijd wel een goede indruk, misschien is dit de speler waar Feyenoord naar op zoek is? Een verdedigende middenvelder, ook redelijk fysiek sterk.

Ik weet echter niet of de vraagprijs van Benfica onder de 5 miljoen zal liggen.

Ook een speler om in de gaten te houden tijdens de komende Afrika Cup is Guirane Ndaw van Senegal. 1,90 m lange verdedigende middenvelder, draaide een goede eerste seizoenshelft met Sochaux en is het type waar Feyenoord naar zoekt.

[Dit bericht is veranderd door MancoBlanco (op 9 januari 2008 19:05:06).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.422,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 9 januari 2008 om 19:14:27.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Seldon schreef:

(...)

Als ik moet kiezen tussen de onbekende Rukavina en een bekende Boulahrouz of Ooijer zou ik het wel weten. De laatste twee spelers zijn spelers waarvan je weet dat ze vrijwel gegarandeerd iets toevoegen aan je selectie, met Rukavina moet dat allemaal nog blijken. Wat betreft je laatste zin ben ik het al helemaal met je oneens, ik heb genoeg spelers over de grenzen hier gezien van Laybutt tot aan Jean. Allemaal gescout en allemaal veels te licht voor Feyenoord. Geef mij dan maar een Ooijer die misschien wat ouder dan 30 is maar waarvan je wel weet wat je er aan hebt.

Ik ben niet zo zeker van het feit dat Rukavina zo veel minder is dan Ooijer of Boulahrouz. Ik vind het in ieder geval jammer dat hij gekozen heeft voor Dortmund. Voor dat geld had ik hem dolgraag bij Feyenoord gezien.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kuytekind
Internationale topspeler

Vak: -
Reg.: 23 juli 2003
Gepost op 9 januari 2008 om 21:33:17.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kuytekind schreef:

(...)

Klasnic aflopend contract altijd interessant, dan kom je met 5 miljoen (als dat klopt) wel een eind! Goede speler lijkt me!

@DR: altijd dezelfde namen? ik heb toch de afgelopen maand een naampje of 10 a 20 langs zien komen die ik niet ken. Of die "posters" ze (goed) genoeg kennen weet je nooit natuurlijk. Soms zijn bekende namen niet zo gek hoor, toentertijd Landzaat van WII wilde bijna iedereen hier (ipv uiteindelijk schreuder..), maar hij kwam vreemd genoeg niet. Iets minder lang geleden: Kemy Augustien leek me toen bijv. goed voordat hij naar AZ ging (eerst verhuurd aan roda).

Maar voor nu, tja, (los van de onhaalbare categorie 10 miljoen als De Zeeuw en El Ahmadi en dat soort spelers) toch 1 van de bekende namen en dan ter beoordeling van de technische staf wie goed genoeg is, dat zijn ze niet allemaal (categorie haalbaar rond 3 a 5 miljoen genoeg keuze): Velthuizen, Vorm, Bak Nielsen, Wielaert, Silva, Meeuwis, van Dijk, Engelaar, Amrabat, Berg, Sibon, Pranjic, Jaliens of Donk (wie niet speelt), De Roover (of als backup RB Zuiverloon/De Fauw), Braafheid, N'kufo, Sanmartean, Theo Jansen, Levchenko, (T.Janssen/ Amoah/ Powel/ Nelissen/ Oper/ Roberts als back up spits Makaay), (Klavan/ Hadouir/ El-Akchaoui als backup LB de cler).

Hadouir is misschien meer een nummer 10. Misschien vergeet ik Kruiswijk nog, maar we hebben (dan heb je ook niks aan braafheid) meer een rechtsbenige verdediger nodig.

[Dit bericht is veranderd door Kuytekind (op 9 januari 2008 21:34:58).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.462,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Rico009
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - S
Reg.: 17 mei 2004
Gepost op 9 januari 2008 om 22:52:37.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bradley wilt zijn contract niet verlengen bij Heerenveen! Dit moet gelijk een optie voor Feyenoord zijn, gelijk vastleggen voor een jaar of 4. Ik denk dat hij ongeveer 3 miljoen moet gaan kosten en dit hebben we in kas
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.448,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 9 januari 2008 om 23:33:50.     MSN: Ja dus?  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rico009 schreef:

Bradley wilt zijn contract niet verlengen bij Heerenveen! Dit moet gelijk een optie voor Feyenoord zijn, gelijk vastleggen voor een jaar of 4. Ik denk dat hij ongeveer 3 miljoen moet gaan kosten en dit hebben we in kas

Absoluut talentvol én een goede voetballer. Alleen hebben we al goede spelers op zijn positie rondlopen...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 10 januari 2008 om 00:20:36.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kuytekind schreef:

(...)

Hadouir is misschien meer een nummer 10.
Hadouir kan ook prima vanaf de vleugels spelen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
peetmargarita
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Isla Margarita
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 april 2006
Gepost op 10 januari 2008 om 00:24:54.         MSN: imss1982@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
weshoofd schreef:

(...)

Wat is dit nou weer voor een post? Dit doe je toch alleen om lekker veel post te krijgen. Je snapt de hele post waarop je reageert niet eens. Je doet net of Hadouir als back up voor de Cler voorgesteld wordt, wat helemaal niet het geval is. Ik zou zeggen neem er nog een paar.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.414,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 10 januari 2008 om 00:43:38.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rico009 schreef:

Bradley schijnt geen interesse te hebben in een langer verblijf in Nederland. Hij wil aan het eind van dit seizoen naar een competitie buiten Nederland.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kuytekind
Internationale topspeler

Reg.: 23 juli 2003
Gepost op 10 januari 2008 om 11:10:07.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
peetmargarita schreef:

(...)

Wat is dit nou weer voor een post? Dit doe je toch alleen om lekker veel post te krijgen. Je snapt de hele post waarop je reageert niet eens. Je doet net of Hadouir als back up voor de Cler voorgesteld wordt, wat helemaal niet het geval is. Ik zou zeggen neem er nog een paar.

dat bedoelde ik eigenlijk wel moet ik eerlijk zeggen
, maar bij nader inzien zijn dan Klavan en El-Akchaoui daarvoor geschikt. Maar goed, daar ligt nu geen prioriteit (alhoewel er niet echt een back-up is behalve mss bahia of gio).

Ik somde een rij op waar een aankoop binnen NL van mij tussen mag zitten (met een paar twijfelgevallen). Wie zou je willen zien komen (als topic) dus. Als je echt maar geld hebt voor 1 goede aankoop (die wil dan zeker een kans op een basisplek) dan is een multi-functionele speler de beste optie met als prioriteitenvolgorde:
1) Rechtsbenige centrale verdediger (kans op basis plaats ipv nu 2 linksbenige voorstoppers wat sowieso niet samen gaat) die ook RB kan spelen (ook kans op basisplaats ipv TL-buijs), ik zou greene daar neer zetten maar Bert doet dat niet.
2) Aanvaller met kans op basisplaats op plek slory (valt me tegen) of als linksbuiten (dan zou bruins als 10 of RM moeten spelen) en daarnaast als back-up van makaay
3) Fysieke verdedigende middenvelder met kans op basisplaats ipv sahin (is nog te wisselvallig, zeker tegen fysiek middenveld), dit staat op 3 omdat er veel middenvelders in de selectie zitten
Daarnaast moet de selectie wat breder worden et bijv. een back-up voor de cler (iemand die daar bewust voor kiest)

[Dit bericht is veranderd door Kuytekind (op 10 januari 2008 11:12:54).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.462,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
sdamma
Talent

Reg.: 29 maart 2004
Gepost op 11 januari 2008 om 10:33:29.       MSN: sdamma@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik blijf pleiten voor Engelaar. Hopelijk betekent alle stilte rond hem dat ze met hem bezig zijn.

Is van Rotterdam, fysiek sterk en ziet het spelletje ook. Het is wel geen Patrick Vierra, maar voldoende om ons de titel te brengen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.479,7VoVo: -Opstelling: -
Biseswar
Vedette

Reg.: 15 juli 2004
Gepost op 11 januari 2008 om 10:36:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
sdamma schreef:

Ik blijf pleiten voor Engelaar. Hopelijk betekent alle stilte rond hem dat ze met hem bezig zijn.
Is van Rotterdam, fysiek sterk en ziet het spelletje ook. Het is wel geen Patrick Vierra, maar voldoende om ons de titel te brengen.

Wat een onzin, ik hoor ook niks over Wintjes. Misschien zijn ze daar wel mee bezig
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.438,3VoVo: -Opstelling: incompleet
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 11 januari 2008 om 10:43:19.       MSN: remon_kroes@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Biseswar schreef:

(...)

Wat een onzin, ik hoor ook niks over Wintjes. Misschien zijn ze daar wel mee bezig

Dat is inderdaad niet te hopen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.401,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Uit: Den Haag
Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 11 januari 2008 om 10:45:09.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb ook lang niets meer rond Grandel vernomen...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
sdamma
Talent

Gepost op 11 januari 2008 om 10:50:53.       MSN: sdamma@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sjonge jonge niet te letterlijk zeg Zeg alleen maar dat ik het hoop dat het zo is, Dat is iets anders dat ik zeg dat ze dus met hem bezig zijn omdat het stil is.

Ik vrees nl. van niet omdat Bosz het toch niet in hem ziet zitten.

Maar goed waar mijn post dus om draaide was dat ik graag Engelaar zou zien komen.
 Help mods!
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 11 januari 2008 om 10:52:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Terwijl er elke dag berichten komen over Boularouz en da Silva.
Daar zullen ze dus niet mee bezig zijn.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
r.H.
Vedette

Uit: Barneveld
Reg.: 18 augustus 2003
Gepost op 11 januari 2008 om 11:10:41.         MSN: helms_robin@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
sdamma schreef:

Ik hoop inderdaad ook dat ze met hem bezig zijn, grote sterke middenvelder, juist het type speler die feyenoord nu nodig heeft.
Daarnaast is het ook nog eens iemand met een feyenoord-verleden en ik denk dat hij nog graag eens bij Feyenoord wil terugkeren
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.218,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Nielsen
Regelmatige invaller

Uit: Eindhoven
Reg.: 10 mei 2006
Gepost op 11 januari 2008 om 11:19:30.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wim Jansen heeft Engelaar al eens betiteld als "niet goed genoeg voor Feyenoord". Kleine kans dus dat ze daar nog op terugkomen (helaas).
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.605,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
sdamma
Talent

Gepost op 11 januari 2008 om 11:30:05.       MSN: sdamma@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Voortschrijdend inzicht hoop ik, volgens mij was het ook Peter Bosz die dit riep?
 Help mods!
frankyboy
Vedette

Reg.: 26 februari 2003
Gepost op 11 januari 2008 om 11:40:41.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
sdamma schreef:

Voortschrijdend inzicht hoop ik, volgens mij was het ook Peter Bosz die dit riep?

Spelers ontwikkelen zich. Wat verleden jaar tekort kwam is nu goed genoeg. En andersom Soms klopt het, soms niet. Ik neem aan dat Bosz voldoende professional is om hier een punt aan te lullen wil het zover komen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Robertoow
Meervoudig international

Reg.: 16 mei 2003
Gepost op 11 januari 2008 om 13:09:08.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Is Wilkshire van Twente niet een goede optie voor de rechtsback positie? Hij is misschien nog wel beter dan Bruno Silva die naar het schijnt (Telegraaf, VI) liever naar 020 verkast. Ik vind het een type De Cler aan de rechterkant, geeft veel assists van de rechterkant!

EDIT: o.a 2 assists bij de 2-0 tegen ons..

[Dit bericht is veranderd door Robertoow (op 11 januari 2008 13:10:00).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.497,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Tito Ortiz
Vedette

Uit: Almelo
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 6 mei 2004
Gepost op 11 januari 2008 om 15:19:54.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Robertoow schreef:

Is Wilkshire van Twente niet een goede optie voor de rechtsback positie? Hij is misschien nog wel beter dan Bruno Silva die naar het schijnt (Telegraaf, VI) liever naar 020 verkast. Ik vind het een type De Cler aan de rechterkant, geeft veel assists van de rechterkant!

EDIT: o.a 2 assists bij de 2-0 tegen ons..

Wilkshire heeft wel de juist mentaliteit, maar komt naar mijn mening kwalitatief tekort voor de top.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.451,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 11 januari 2008 om 16:43:13.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
sdamma schreef:

In de VI staat heel artikel over Engelhaar, die 14(!) jaar voor Feyenoord speelde

Zijn vader zou niet gek staan te kijken als hij weer terug keert naar zijn 'oude' club, want hij blijft bovenal een rasechte Rotterdammer...

(Bosz moet hem gewoon publiek een veer in zijn kont stoppen en zeggen dat hij het vorig seizoen gewoon verkeer heeft gezien)
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
chillekasper
International

Uit: diemen
Reg.: 8 december 2006
Gepost op 11 januari 2008 om 16:45:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

http://www.feyenoordnet.nl/index.php?pageID=2&messageID=13233

Ik zie Maduro wel zitten lijkt me een prima speler om hem naast Gio te zetten.
Mij maakt het niks uit of hij van Ajax komt als hij maar meerwaarde heeft en ik denk dat Maduro dat wel heeft, plus dat hij goedkoop is (aflopend contract)

Zo zou het team en de bank kunnen uitzien dan.
----------------Timmer-----------------
----Lucius--Bahia--Hofland--De Cler----
-------Maduro-----Van Bronckhorst------
---------------De Guzman---------------
------Slory-----Makaay-------Bruins----

en op de bank

Hofs
Leroy Fer
Wijnaldum
Lee
Erasmus (volgend jaar)
Vlaar (volgend jaar)

Als ik nog wat mis verbeter me dan
 Help mods!
Javier Mascherano
Vaste waarde in elftal

Uit: Ridderkerk
Reg.: 6 april 2004
Gepost op 11 januari 2008 om 16:52:45.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
chillekasper schreef:

Mij maakt het niks uit of hij van Ajax komt als hij maar meerwaarde heeft en ik denk dat Maduro dat wel heeft, plus dat hij goedkoop is (aflopend contract)

en op de bank

Hofs
Leroy Fer
Wijnaldum
Lee
Erasmus (volgend jaar)
Vlaar (volgend jaar)

Tsja het verbaasd me ook niks dat je dit denkt als ik kijk naar je woonplaats
Nee maar even zonder dollen, het is al de zoveelste die hiermee komt maar ik vind dat een hoger niveau na moet streven dan maduro Daarnaast hebben we FER, zou zonde als het ten koste van hem zou gaan. Laat maduro maar lekker zo'n gevalletje wooter, musampa enz. worden
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
robinfaber
Lid 2e elftal

Uit: Blaricum
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 27 juni 2007
Gepost op 11 januari 2008 om 16:53:39.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
chillekasper schreef:

en op de bank

Hofs
Leroy Fer
Wijnaldum
Lee
Erasmus (volgend jaar)
Vlaar (volgend jaar)

ik verbeter je wel ...

geen MADORO !!!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 106 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk