| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel 6) |  |
|
kees1969 Vaste waarde in elftal
Uit: Katwijk Vak: - Posts: 364 Reg.: 20 juli 2004 | Zomer is een LCV, net als Bahia en Hofland.
We zijn op zoek naar een RCV.
|
|
|
Sjonnie Meervoudig international
Uit: Meppel Vak: - Posts: 717 Reg.: 22 mei 2000 |
quote: fey 90 schreef:
haal sno
die wil weg bij celtic en hij speelde best goed met jong oranje
Ja zou prima beleid zijn, vorig jaar laat je hem nog vertrekken of ze hebben hem betrokken in ruil met Jacob Lensky !! we kijken volgens mij nu alleen naar fysieke sterke spelers.... nou ja kivuvu is talentje, die kargboo is helemaal nix en die sno ja heb ik ook mijn twijfels bij. Dan is Johan Vogel misschien wel niet de fysiek sterke speler maar positioneel is ie wel zeer sterk en doet weinig verkeerde dingen aan de bal, verdedigend blok neerzetten met gio en dan heb je theoooo nog achter de hand als vogel of gio geschorst is.
|
|
|
akuma Geselecteerd voor Oranje
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1175 Reg.: 28 februari 2007 |
quote: Sjonnie schreef:
(...)
Ja zou prima beleid zijn, vorig jaar laat je hem nog vertrekken of ze hebben hem betrokken in ruil met Jacob Lensky !! we kijken volgens mij nu alleen naar fysieke sterke spelers.... nou ja kivuvu is talentje, die kargboo is helemaal nix en die sno ja heb ik ook mijn twijfels bij. Dan is Johan Vogel misschien wel niet de fysiek sterke speler maar positioneel is ie wel zeer sterk en doet weinig verkeerde dingen aan de bal, verdedigend blok neerzetten met gio en dan heb je theoooo nog achter de hand als vogel of gio geschorst is.
ken je beter sno halen vriend.
die nu in de groei zit en cker ons niveau aan kan ,aangezien hij celtic aan kon die championslegeau speeld.
http://www.voetbalprimeur.nl/index.php?t=news&id=66963&c=1.
en we willen geen elftal waar dadelijk in 1 seizoen lucis/gio/makaay/(vogel)/ vertrekken.
want dat word te zwaar om op te vange aangezien wij niet de rijkste club zijn.
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 | Ik denk dat Sno met zijn kracht en potentie een betere aankoop zou zijn dan de ervaring en rust van Vogel. Met Lucius en van Bronckhorst hebben we op het middenveld genoeg ervaren, rustige alternatieven. Vogel wordt 31 dit jaar en hem dus nu al te oud noemen gaat me te ver. Hij heeft de afgelopen seizoenen echter (bijna) niet gespeeld en je moet maar afwachten of die relatieve stilstand niet tot achteruitgang heeft geleid. Ik vond hem het laatste seizoen bij PiSV al niet meer de Vogel van de eerste seizoenen...
[Dit bericht is veranderd door Middenveldert (op 8 januari 2008 10:03:51).]
|
|
|
quote: Middenveldert schreef:
Ik denk dat Sno met zijn kracht en potentie een betere aankoop zou zijn dan de ervaring en rust van Vogel. Met Lucius en van Bronckhorst hebben we op het middenveld genoeg ervaren, rustige alternatieven. Vogel wordt 31 dit jaar en hem dus nu al te oud noemen gaat me te ver. Hij heeft de afgelopen seizoenen echter (bijna) niet gespeeld en je moet maar afwachten of die relatieve stilstand niet tot achteruitgang heeft geleid. Ik vond hem het laatste seizoen bij PiSV al niet meer de Vogel van de eerste seizoenen...
ik noem hem niet te oud maar we moeten niet te veel spelers hebbe die aan t einde van hun loopbaan zitte.
want t jaar komt dat ze stoppen misschien stoppen ze pas op hun 34 maar dan stoppen er wel gelijk 4 (basis)spelers.
die vervange moeten worden.
en dat gaat je wat koste als je minimaal hun niveau terug wil kopen om toch die constante groei te blijven maken.
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 | Ik geloof dat we op dezelfde golflengte zitten Akuma; liever Sno dan Vogel...
|
|
|
SUPERFAN Vedette
Uit: Bilthoven Vak: Olympiatribune - N Posts: 5204 Reg.: 7 april 2004 |
quote: Middenveldert schreef:
Ik geloof dat we op dezelfde golflengte zitten Akuma; liever Sno dan Vogel...
Sno is de laatste tijd bij Jong Oranje een scorende spits he 
|
|
|
drummerboy Basisspeler
Uit: Bunde Vak: Olympiatribune - NN Posts: 319 Reg.: 1 februari 2006 | Ghaly wil/kan weg.... hem zou ik nog wel eens terug willen zien bij Feyenoord......
|
|
|
Michael_Jordan Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 2380 Reg.: 20 juni 2006 | Spits Defoe mag vertrekken bij Tottenham Hotspur
Jermain Defoe heeft gisteren van trainer Juande Ramos te horen gekregen dat hij mag vertrekken bij Tottenham Hotspur, zo meldt GOAL. De spits wil zelf echter niet vertrekken en wil graag zijn waarde voor het team bewijzen.
'Ik dacht eerst dat hij een grapje maakte. Ik ging ervan uit dat hij wilde zeggen dat ik komende woensdag tegen Arsenal zou starten (halve finale Carling Cup red.). Hij zei echter dat ik de club mag verlaten, mocht ik dat willen', aldus Defoe.
Defoe is echter niet van plan om Tottenham te verlaten. 'Ik heb geen enkele intentie om de club te verlaten. Ik wil dolgraag een nieuw contract tekenen hier en ik weet dat mensen in de top van de club mij willen behouden.'
Ramos geeft bij Tottenham normaliter de voorkeur aan het spitsenduo Dimitar Berbatov en Robbie Keane. Dit zorgde er dit seizoen voor dat Defoe meestal als invaller tot 17 optredens kwam, waarin hij vier keer scoorde.
----
Kijk als we hem konden huren, dan hebben voorin een geweldige spitsenduo.
|
|
|
SUPERFAN Vedette
Uit: Bilthoven Vak: Olympiatribune - N Posts: 5204 Reg.: 7 april 2004 |
quote: Michael_Jordan schreef:
Spits Defoe mag vertrekken bij Tottenham Hotspur
Jermain Defoe heeft gisteren van trainer Juande Ramos te horen gekregen dat hij mag vertrekken bij Tottenham Hotspur, zo meldt GOAL. De spits wil zelf echter niet vertrekken en wil graag zijn waarde voor het team bewijzen.
'Ik dacht eerst dat hij een grapje maakte. Ik ging ervan uit dat hij wilde zeggen dat ik komende woensdag tegen Arsenal zou starten (halve finale Carling Cup red.). Hij zei echter dat ik de club mag verlaten, mocht ik dat willen', aldus Defoe.
Defoe is echter niet van plan om Tottenham te verlaten. 'Ik heb geen enkele intentie om de club te verlaten. Ik wil dolgraag een nieuw contract tekenen hier en ik weet dat mensen in de top van de club mij willen behouden.'
Ramos geeft bij Tottenham normaliter de voorkeur aan het spitsenduo Dimitar Berbatov en Robbie Keane. Dit zorgde er dit seizoen voor dat Defoe meestal als invaller tot 17 optredens kwam, waarin hij vier keer scoorde.
----
Kijk als we hem konden huren, dan hebben voorin een geweldige spitsenduo.

|
|
|
tober Geselecteerd voor Oranje
Posts: 521 Reg.: 3 augustus 2005 | Ik vond, in de wedstrijden die ik van Sparta heb gezien, die Kaita wel een goede speler. Fysiek sterk en ook technisch onderlegd. Lijkt mij prima als stofzuiger te kunnen spelen.
|
|
|
MancoBlanco Vedette
Uit: Honselersdijk Vak: Olympiatribune - DD Posts: 2346 Reg.: 3 januari 2003 | Is het niet mogelijk om Ghaly terug te kopen of eventueel te huren? Heb ehma ltijd een goede speler gevonden. Ok, hij wil het af en toe te mooi doen, maar met een man als Van Bronckhorst naast hem, kan hij zich enige foutjes permiteren.
Of heeft Ghaly geen trek in een terugkeer naar Rotterdam?
|
|
|
quote: MancoBlanco schreef:
Is het niet mogelijk om Ghaly terug te kopen of eventueel te huren? Heb ehma ltijd een goede speler gevonden. Ok, hij wil het af en toe te mooi doen, maar met een man als Van Bronckhorst naast hem, kan hij zich enige foutjes permiteren.
ghaly is cker fysiek t gene wat we zoeke en hij ken ook nog aandig mee voetballe.
alleen de belangrijkste reden waarom ik hem niet hier heen zie komen is salaris.
hij krijgt cker (veel)meer dan 1.miljoen pond per jaar.
|
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: MancoBlanco schreef:
Is het niet mogelijk om Ghaly terug te kopen of eventueel te huren? Heb ehma ltijd een goede speler gevonden. Ok, hij wil het af en toe te mooi doen, maar met een man als Van Bronckhorst naast hem, kan hij zich enige foutjes permiteren.
Ghaly is van mij part altijd welkom.
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Ghaly is van mij part altijd welkom.
Ghaly wordt (al) gelinkt met andere Engelse clubs.....
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 | Ik heb zondag de dvd van de klassieker gekeken (ja ja, ik heb hem), Maar man, wat was die Ghaly slecht.
Steeds te korte balletjes.
|
|
|
Noud Bankzitter
Vak: - Posts: 195 Reg.: 12 september 2004 |
quote: willem van Hanegem schreef:
(...)
Ghaly wordt (al) gelinkt met andere Engelse clubs.....
Ja Hij gaat waarschijnlijk naar Derby,, maar ik neem aan dat je toch liever in Nederland voor de titel speelt, dan dat je in Engeland elke week een pak slaag van jewelste krijgt (maar misschien onderschat ik het gebrek aan ambitie bij hedendaagse voetballers wel...)
|
|
|
shooven Jeugdspeler
Uit: Etten-Leur Posts: 54 Reg.: 20 februari 2003 |
quote: Noud schreef:
(...)
Ja Hij gaat waarschijnlijk naar Derby,, maar ik neem aan dat je toch liever in Nederland voor de titel speelt, dan dat je in Engeland elke week een pak slaag van jewelste krijgt (maar misschien onderschat ik het gebrek aan ambitie bij hedendaagse voetballers wel...)
Noem mij 1 voetballer die daar op die leeftijd voor kiest... Zodra ze ergens anders 1 cent meer verdienen interesseert het ze geen reet waarvoor ze spelen!
Hij was al rond met Derby geloof ik..samen met Savage nieuwe aankoop en hij mag wegblijven van mij! Zodra hij aan de bal was, was het altijd billenknijpen en gevolg was dat je kippenvel kreeg van zijn actie of dat 40.000 man hem verrot schold...heb je niks aan dus!
|
|
|
bloedzweetentranen Basisspeler
Vak: Maastribune - W2 Posts: 325 Reg.: 5 januari 2005 | Ivan Klasnic staat in de belangstelling van Hannover 96. Werder Bremen heeft nog geen aanstalten gemaakt om het aflopende contract van de Kroatische aanvaller te verlengen. (Kicker)
nix voor ons??? Was v/d zomer ook genoemd....
|
|
|
streberson Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 113 Reg.: 28 mei 2006 |
quote: shooven schreef:
(...)
Noem mij 1 voetballer die daar op die leeftijd voor kiest... Zodra ze ergens anders 1 cent meer verdienen interesseert het ze geen reet waarvoor ze spelen!
Hij was al rond met Derby geloof ik..samen met Savage nieuwe aankoop en hij mag wegblijven van mij! Zodra hij aan de bal was, was het altijd billenknijpen en gevolg was dat je kippenvel kreeg van zijn actie of dat 40.000 man hem verrot schold...heb je niks aan dus!
Ghaly was bij Feyenoord altijd een technisch dynamische middenvelder die ook nog een fysiek sterk is. Alleen maakte hij nog wel eens een foutje omdat hij zo verdomd laconiek overkomt.
Toch denk ik dat ie dat in Engeland met dat moordende tempo op het middenveld wel is afgeleerd.
Ik heb m al een tijdje niet meer zien spelen maar, als dat laconieke uit zijn spel is zie ik hem graag terugkomen.
Want hij is echt wel de beste keuze uit dit rijtje:
Ghaly
Vogel( op leeftijd)
Sno ( lage handelingssnelheid)
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 | Altijd maar diezelfde namen hier. Goed om te weten dat Feyenoord deze namen allang heeft bekeken en beoordeeld en men met een naam als Rukavina aankomt die niemand kent. Kennelijk kijken ze nu wel verder dan NL spelers van 30 waar je geen scouts voor nodig hebt.
|
|
|
Kuytekind Internationale topspeler
Vak: - Posts: 903 Reg.: 23 juli 2003 |
quote: bloedzweetentranen schreef:
Ivan Klasnic staat in de belangstelling van Hannover 96. Werder Bremen heeft nog geen aanstalten gemaakt om het aflopende contract van de Kroatische aanvaller te verlengen. (Kicker)
nix voor ons??? Was v/d zomer ook genoemd....
Aflopend contract altijd interessant, dan kom je met 5 miljoen (als dat klopt) wel een eind! Goede speler lijkt me!
@DR: altijd dezelfde namen? ik heb toch de afgelopen maand een naampje of 10 a 20 langs zien komen die ik niet ken. Of die "posters" ze (goed) genoeg kennen weet je nooit natuurlijk. Soms zijn bekende namen niet zo gek hoor, toentertijd Landzaat van WII wilde bijna iedereen hier (ipv uiteindelijk schreuder..), maar hij kwam vreemd genoeg niet. Iets minder lang geleden: Kemy Augustien leek me toen bijv. goed voordat hij naar AZ ging (eerst verhuurd aan roda).
Maar voor nu, tja, (los van de onhaalbare categorie 10 miljoen als De Zeeuw en El Ahmadi en dat soort spelers) toch 1 van de bekende namen en dan ter beoordeling van de technische staf wie goed genoeg is, dat zijn ze niet allemaal (categorie haalbaar rond 3 a 5 miljoen genoeg keuze): Velthuizen, Vorm, Bak Nielsen, Wielaert, Silva, Meeuwis, van Dijk, Engelaar, Amrabat, Berg, Sibon, Pranjic, Jaliens of Donk (wie niet speelt), De Roover (of als backup RB Zuiverloon/De Fauw), Braafheid, N'kufo, Sanmartean, Theo Jansen, Levchenko, (T.Janssen/ Amoah/ Powel/ Nelissen/ Oper/ Roberts als back up spits Makaay), (Klavan/ Hadouir/ El-Akchaoui als backup LB de cler).
|
|
|
FCBG Lid 2e elftal
Vak: - Posts: 158 Reg.: 18 mei 2007 |
quote: Kuytekind schreef:
(...)
(categorie haalbaar rond 3 a 5 miljoen genoeg keuze): Velthuizen, Vorm, Bak Nielsen, Wielaert, Silva, Meeuwis, van Dijk, Engelaar, Amrabat, Berg, Sibon, Pranjic, Jaliens of Donk (wie niet speelt), De Roover (of als backup RB Zuiverloon/De Fauw), Braafheid, N'kufo, Sanmartean, Theo Jansen, Levchenko, (T.Janssen/ Amoah/ Powel/ Nelissen/ Oper/ Roberts als back up spits Makaay), (Klavan/ Hadouir/ El-Akchaoui als backup LB de cler).
Berg, Pranjic, Engelaar, Silva, Bak Nielsen, N'kufo zijn spelers die hun clubs nu echt niet laten gaan, zeker niet voor 3 tot 5 miljoen. Zijn te belangrijk voor de sportieve doelstellingen dit seizoen om tussentijds te verkopen.
|
|
|
Seldon Vedette Winnaar Interlands Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008
Vak: - Posts: 1822 Reg.: 1 juli 2005 |
quote: DR schreef:
Altijd maar diezelfde namen hier. Goed om te weten dat Feyenoord deze namen allang heeft bekeken en beoordeeld en men met een naam als Rukavina aankomt die niemand kent. Kennelijk kijken ze nu wel verder dan NL spelers van 30 waar je geen scouts voor nodig hebt.
Als ik moet kiezen tussen de onbekende Rukavina en een bekende Boulahrouz of Ooijer zou ik het wel weten. De laatste twee spelers zijn spelers waarvan je weet dat ze vrijwel gegarandeerd iets toevoegen aan je selectie, met Rukavina moet dat allemaal nog blijken. Wat betreft je laatste zin ben ik het al helemaal met je oneens, ik heb genoeg spelers over de grenzen hier gezien van Laybutt tot aan Jean. Allemaal gescout en allemaal veels te licht voor Feyenoord. Geef mij dan maar een Ooijer die misschien wat ouder dan 30 is maar waarvan je wel weet wat je er aan hebt.
[Dit bericht is veranderd door Seldon (op 9 januari 2008 18:28:35).]
|
|
|
weshoofd Nationale topspeler
Uit: toldijk Vak: Stadiontribune - TT Posts: 851 Reg.: 10 augustus 2005 |
quote: Kuytekind schreef:
(...)
Aflopend contract altijd interessant, dan kom je met 5 miljoen (als dat klopt) wel een eind! Goede speler lijkt me!
@DR: altijd dezelfde namen? ik heb toch de afgelopen maand een naampje of 10 a 20 langs zien komen die ik niet ken. Of die "posters" ze (goed) genoeg kennen weet je nooit natuurlijk. Soms zijn bekende namen niet zo gek hoor, toentertijd Landzaat van WII wilde bijna iedereen hier (ipv uiteindelijk schreuder..), maar hij kwam vreemd genoeg niet. Iets minder lang geleden: Kemy Augustien leek me toen bijv. goed voordat hij naar AZ ging (eerst verhuurd aan roda).
Maar voor nu, tja, (los van de onhaalbare categorie 10 miljoen als De Zeeuw en El Ahmadi en dat soort spelers) toch 1 van de bekende namen en dan ter beoordeling van de technische staf wie goed genoeg is, dat zijn ze niet allemaal (categorie haalbaar rond 3 a 5 miljoen genoeg keuze): Velthuizen, Vorm, Bak Nielsen, Wielaert, Silva, Meeuwis, van Dijk, Engelaar, Amrabat, Berg, Sibon, Pranjic, Jaliens of Donk (wie niet speelt), De Roover (of als backup RB Zuiverloon/De Fauw), Braafheid, N'kufo, Sanmartean, Theo Jansen, Levchenko, (T.Janssen/ Amoah/ Powel/ Nelissen/ Oper/ Roberts als back up spits Makaay), (Klavan/ Hadouir/ El-Akchaoui als backup LB de cler).

[Dit bericht is veranderd door weshoofd (op 9 januari 2008 20:00:42).]
|
|
|