Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Wie zou jij willen zien komen (deel 6)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 106 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 106 »

Poster
Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel 6) 
hodie
Vedette

Uit: mijnsheerenland
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 9 juni 2004
Gepost op 5 januari 2008 om 10:33:48.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Imeeltje schreef:

(...)

Is die van Dijk niet een beetje teveel een Buijs type...maw jammer maar helaas!

van dijk heeft toch een hoop voetbalinzicht meer dan buijs, een prima versterking

[Dit bericht is veranderd door hodie (op 5 januari 2008 10:36:37).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
norbert
Geselecteerd voor Oranje

Uit: venray
Vak: Olympiatribune - NN
Reg.: 20 februari 2005
Gepost op 5 januari 2008 om 10:47:32.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

v.Dijk is alleen maar beter geworden,van mij welkom.enkele jaren terug vond ik het een schopper maar dat is hij al een tydje niet meer.Ok ,hij deelt nog steeds graag uit,maar zo"'n type missen we op het middenveld
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.567,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
hodie
Vedette

Uit: mijnsheerenland
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 9 juni 2004
Gepost op 5 januari 2008 om 10:54:50.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
norbert schreef:

v.Dijk is alleen maar beter geworden,van mij welkom.enkele jaren terug vond ik het een schopper maar dat is hij al een tydje niet meer.Ok ,hij deelt nog steeds graag uit,maar zo"'n type missen we op het middenveld

vooral ook doorjagen op het middenveld ipv van achteruitlopen

dat mis ik nu en daardoor komt de verdediging onder druk te staan (bijvoorbeeld zoals tegen heerenveen).

overigens wel grappig dat radoi weer om de hoek komt kijken
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
ShabbaH
Geselecteerd voor Oranje
Winnaar Beker Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008

Uit: Gorinchem
Vak: Marathontribune - Y2
Reg.: 30 december 2006
Gepost op 5 januari 2008 om 12:55:19.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Amrabat, toch wel een slimme voetballer, is niet zo'n grote egoist als menig persoon roept en kan hier lekker doorgroeien, ik denk echt dat hij het kan maken met iemand als Makaay naast hem.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
willem07
Nationale topspeler

Uit: Utrecht
Vak: -
Reg.: 3 mei 2006
Gepost op 5 januari 2008 om 13:06:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van Dijk is veruit niet goed genoeg voor het nivo wat Feyenoord nastreeft, we hebben een betere speler nodig op die positie.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
HenkVos
Nationale topspeler

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 29 april 2006
Gepost op 5 januari 2008 om 13:11:29.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als we toch in Roemenie rond gaan kijken, dan wil ik nog wel een paar andere opties naar voren schuiven

Radu Stefan

21-jarige verdediger van Dinamo Boekarest. Het is een rustige speler die veel drang naar voren heeft. Het is iemand die zich erg goed opsteld, kopsterk is en een lekkere pass in z'n benen heeft.

Marius Constantin
Slager van de balkan. Speler die zowel in een 3-mans verdediging kan spelen als rechtsback/centraal in een verdediging met 4 verdedigers. Hij is gevreest door z'n harde spel en daarom ben ik ook gecharmeerd van deze speler. Waarom dat gegeil op Boulahrouz die miljoenen verdient, terwijl er in potentie een veel betere ''schopper'' rondloopt in Roemenie die nu nog haalbaar is. 020 schijnt deze speler nog steeds te volgen.

Liviu Ganea
Rappe buitenspeler met een multi-functionele techniek, loopvermogen en traptechniek. Ondanks dat hij linksbenig is, speelt hij altijd op rechts.

Dica
Spelmaker die ook al weer enige tijd mee hobbelt. Het is een echte 10, dat wel maar heeft verdedigd nauwelijks mee terug. Het is een dinamische speler met een zeer mooie traptechniek. Kost alleen een duit en is echter niet haalbaar voor Feyenoord.

Dorinel Goian
Wordt hier vaak genoemd, maar vind ik toch een behoorlijk overschatte voetballer. Het is een fysiek sterke beuker, maar daar blijft het ook bij. Opbouwend voegt hij niets toe en is gewoon zo lomp als wat. Ben ik niet gecharmeerd van.

Banel Nicolita
Multifunctionele speler die op de gehele flank inzetbaar is. Geroemd door z'n loopvermogen, diepgang en wedtrijd-mentaliteit. Persoonlijke favoriet van mij.

Verder lopen er op de balkan veel potentiele toppers rond als Dusan Svento, Stevan Jovetic etc rond
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.361,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Rotterdam
Reg.: 28 februari 2007
Gepost op 5 januari 2008 om 13:12:00.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem07 schreef:

Van Dijk is veruit niet goed genoeg voor het nivo wat Feyenoord nastreeft, we hebben een betere speler nodig op die positie.

helemaal mee eens.
kom nou zie je vdijk al in een championslegeau wedstrijd(mochten we dit halen)
ik zou zo'n wedstrijd niet met zulke spelers willen starten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
peetmargarita
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Isla Margarita
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 april 2006
Gepost op 5 januari 2008 om 13:45:16.         MSN: imss1982@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vrienden van me zijn helemaal lyrisch van Nikola Kalinic. Een jonge spits die bij Hajduk Split speelt. Hij is groot, sterk, heeft overzicht, scorend vermogen en een neusje voor de goal. Zij zijn Hajduk supporters, dus hebben natuurlijk een roze brilletje op. (Dat heb ik oook als het om Feyenoord gaat) Ik zou graag van onze Balkankenners, zoals CCCC willen weten wat zij van deze speler en zijn haalbaarheid denken.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.414,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Boones
Talent

Reg.: 11 juli 2007
Gepost op 5 januari 2008 om 14:36:35.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

http://www.voetbalprimeur.nl/?t=news&id=66663&c=1

is deze niet haalbaar voor feyenoord. uitstekende speler lijkt mij.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Patrick73
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 5 januari 2008 om 14:39:45.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Boones schreef:

http://www.voetbalprimeur.nl/?t=news&id=66663&c=1

is deze niet haalbaar voor feyenoord. uitstekende speler lijkt mij.

Wat is er allemaal zo goed aan die speler dan, ik ken hem niet dus misschien kan jij vertellen wat zijn sterke en zwakke punten zijn.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
ShabbaH
Geselecteerd voor Oranje
Winnaar Beker Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008

Vak: Marathontribune - Y2
Reg.: 30 december 2006
Gepost op 5 januari 2008 om 14:48:14.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik las net trouwens dat Feyenoord geen 3 miljoen kon neertellen voor die Rukavina... die nu naar dortmund is gegaan... sorry maar als ze geen 3 miljoen kunnen neertellen hnoe willen ze in godsnaam dan een speler aantrekken die een versterking is... voor amrabat werd al 6 miljoen geboden (geen idee door wie of wat, stond ook maar ergens op internet)

Maar goed... we weten weer genoeg!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Boones
Talent

Reg.: 11 juli 2007
Gepost op 5 januari 2008 om 15:05:47.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick73 schreef:

(...)

Wat is er allemaal zo goed aan die speler dan, ik ken hem niet dus misschien kan jij vertellen wat zijn sterke en zwakke punten zijn.

Nouw ik ken hem uit zijn periode dat hij bij arsenal speelde in de jeugd. hij heeft ook zijn debuut daar gemaakt en speelt in diverse jeugdelftallen van italie. hij was blijkbaar niet goed genoeg voor het grote arsenal mar hij wou niet weer verhuurd worden omdat hij aan spelen wou komen bij een vaste club. hij is pas twintig jaar dus ik denk dat dit echt wel een grote kan worden.
 Help mods!
Patrick73
Vedette

Gepost op 5 januari 2008 om 15:13:20.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Boones schreef:

(...)

Nouw ik ken hem uit zijn periode dat hij bij arsenal speelde in de jeugd. hij heeft ook zijn debuut daar gemaakt en speelt in diverse jeugdelftallen van italie. hij was blijkbaar niet goed genoeg voor het grote arsenal mar hij wou niet weer verhuurd worden omdat hij aan spelen wou komen bij een vaste club. hij is pas twintig jaar dus ik denk dat dit echt wel een grote kan worden.

Dat hij bij Arsenal speelt en in jeugd italie zegt niks.
Ik ben benieuwd naar zijn sterke en zwakke punten, je wilt hem graag bij Feyenoord zien dus het lijkt me dat je dat dan wel weet.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Kurupti
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Maastribune - W4
Reg.: 23 februari 2004
Gepost op 5 januari 2008 om 15:34:33.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben altijd wel een voorstander geweest voor spelers uit grote voetballanden die het nooit echt gemaakt hebben maar het wel in zich hebben. Als zo'n Lupoli hier in onze piscompetitie het 2 jaar goed doet vang je bakken en bakken met geld voor zo'n gozert...

Haalbaar lijkt hij me wel mits er geen andere clubs in de picture komen zoals een Derby bijvoorbeeld. Fiorentina heeft hem voor niks gehaald met een 5 jarig contract dus die zullen wel van hem af willen zonder een groot bedrag te betalen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-5-2
RikHermans
Veelbelovend talent

Uit: Brunssum
Vak: Maastribune - W2
Reg.: 26 november 2007
Gepost op 6 januari 2008 om 10:57:49.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zeg een vm (fysiek sterke) halen en eventueel een spits
rb is duidelijk overbodig

voor de vm dacht ik aan een oud feyenoorder, misschien heeft die gozert(boateng) wel zin in een terug keer
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Sjonnie
Meervoudig international

Uit: Meppel
Reg.: 22 mei 2000
Gepost op 6 januari 2008 om 13:03:49.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ShabbaH schreef:

Ik las net trouwens dat Feyenoord geen 3 miljoen kon neertellen voor die Rukavina... die nu naar dortmund is gegaan... sorry maar als ze geen 3 miljoen kunnen neertellen hnoe willen ze in godsnaam dan een speler aantrekken die een versterking is... voor amrabat werd al 6 miljoen geboden (geen idee door wie of wat, stond ook maar ergens op internet)

Maar goed... we weten weer genoeg!

Je moet niet alles geloven wat je leest !! Dortmund speelt in de bundesliga (grotere comp) Dortmund is gewoon nog steeds een grote club in Duitsland en 't salaris zal ook wel niet verkeerd zijn en dan ben je als ned. club kansloos. Transfersom is vast het probleem niet geweest. Anders kunnen we wel ophouden want voor minder dan 3 miljoen koop je echt geen meerwaarde.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.493,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
MancoBlanco
Vedette

Uit: Honselersdijk
Vak: Olympiatribune - DD
Reg.: 3 januari 2003
Gepost op 6 januari 2008 om 21:13:36.       MSN: stefanvanmarrewijk@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zeg niet meteen dat Feyenoord hem moet halen, maar het is zeker een speler om in de gaten te houden. Ik heb hem nu een aantal wedstrijden (voornamelijk invalbeurten) aan het werk gezien in de Belgische Jupiler League, maar in die wedstrijden zag ik toch bepaalde dingen waaraan ik zag, dit kan een goede worden:

Geoffrey Mujangi-Bia

Hij speelt bij Charleroi en is pas 18 jaar.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.422,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Uit: Den Haag
Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 7 januari 2008 om 08:53:37.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
peetmargarita schreef:

Vrienden van me zijn helemaal lyrisch van Nikola Kalinic. Een jonge spits die bij Hajduk Split speelt. Hij is groot, sterk, heeft overzicht, scorend vermogen en een neusje voor de goal. Zij zijn Hajduk supporters, dus hebben natuurlijk een roze brilletje op. (Dat heb ik oook als het om Feyenoord gaat) Ik zou graag van onze Balkankenners, zoals CCCC willen weten wat zij van deze speler en zijn haalbaarheid denken.

Ziet er niet slecht uit, van mij mag hij het komen proberen...
 Help mods!
Manolo
Veelbelovend talent

Uit: Spijkenisse
Reg.: 26 juni 2007
Gepost op 7 januari 2008 om 11:04:45.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Fred gaat waarschijnlijk naar PSG. Heeft nu misschien wel interesse in Feyenoord???!!! Wat zou hij moeten kosten??
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Patrick73
Vedette

Gepost op 7 januari 2008 om 11:14:40.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Manolo schreef:

Fred gaat waarschijnlijk naar PSG. Heeft nu misschien wel interesse in Feyenoord???!!! Wat zou hij moeten kosten??

Fred heeft altijd aangegeven niet in Nederland te willen voetballen, dus lijkt me sterk dat hij dat nu wel wilt.
 Help mods!
Imeeltje
Aanstormend talent

Uit: Utrecht
Reg.: 31 augustus 2005
Gepost op 7 januari 2008 om 11:14:47.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nu lees in net op fcupdate.nl dat Kezman in de belangstelling staat van AZ...die Kerstman kunnen wij er ook wel bij hebben. Lekker om AZ nog meer te frustreren.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Michael_Jordan
Nationale topspeler

Uit: Amsterdam
Reg.: 20 juni 2006
Gepost op 7 januari 2008 om 12:47:13.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Riga wil weg bij Levante na berisping
Riga Mustapha werd afgelopen zondag buiten de selectie gelaten doordat hij te laat zou zijn teruggekeerd van zijn vakantie. Naar verluidt wil de aanvaller nu vertrekken bij de huidige nummer laatst van Spanje, Levante.

Afgelopen zaterdag verliet Riga nog boos de training toen hij vernam dat hij niet in de basiself zou gaan beginnen. "Hij had geen enkele behoefte op de bank te gaan zitten. Het was een heel duidelijke boodschap", zegt Levante-coach Giovanni de Biasi tegen het Spaanse dagblad Las Provincias.

Riga zou volgens de krant nu aangegeven hebben weg te willen bij Levante. Na eerder voor Vitesse, Sparta Rotterdam en RBC Roosendaal te zijn uitgekomen is hij nu bezig aan zijn derde seizoen in Spanje.

---

Riga op rechts en Slory op links. Hebben we eindelijk twee echte vleugelspelers.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.450,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Cruzeiro
Bankzitter

Reg.: 23 september 2004
Gepost op 7 januari 2008 om 13:08:40.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Michael_Jordan schreef:

Riga wil weg bij Levante na berisping
Riga Mustapha werd afgelopen zondag buiten de selectie gelaten doordat hij te laat zou zijn teruggekeerd van zijn vakantie. Naar verluidt wil de aanvaller nu vertrekken bij de huidige nummer laatst van Spanje, Levante.

Afgelopen zaterdag verliet Riga nog boos de training toen hij vernam dat hij niet in de basiself zou gaan beginnen. "Hij had geen enkele behoefte op de bank te gaan zitten. Het was een heel duidelijke boodschap", zegt Levante-coach Giovanni de Biasi tegen het Spaanse dagblad Las Provincias.

Riga zou volgens de krant nu aangegeven hebben weg te willen bij Levante. Na eerder voor Vitesse, Sparta Rotterdam en RBC Roosendaal te zijn uitgekomen is hij nu bezig aan zijn derde seizoen in Spanje.

---

Riga op rechts en Slory op links. Hebben we eindelijk twee echte vleugelspelers.

Aardige speler die Riga, maar in mijn ogen niet constant genoeg voor de top.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-5-2
sdamma
Talent

Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 29 maart 2004
Gepost op 7 januari 2008 om 13:59:19.       MSN: sdamma@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik blijf zeggen Engelaar, fysiek sterk, goed genoeg om ons middenveld te verzwaren. Ook goed inzicht en kan tempo naar voren geven.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.479,7VoVo: -Opstelling: -
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 7 januari 2008 om 16:03:56.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
sdamma schreef:

Ik blijf zeggen Engelaar, fysiek sterk, goed genoeg om ons middenveld te verzwaren. Ook goed inzicht en kan tempo naar voren geven.

1000% mee eens
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 106 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk