| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel 6) |  |
|
frankyboy Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 2464 Reg.: 26 februari 2003 |
quote: Jordy_FR schreef:
(...)
Maar jij zegt letterlijk dat Orlando niet meer bij Feyenoord wil spelen zolang Bosz er zit. Dat is dus echt de grootste onzin die er is.
Als Feyenoord met een aanbod zou komen dan geeft Feyenoord en daarmee Bosz hiermee ook zijn ongelijk aan. Dus dan is het probleem ook verholpen. Maar ik denk dat Twente helemaal niet te beroerd is om 10mln of iets dergelijks voor Engelaar te vragen.
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 | En dat is hij dus niet waard.
|
|
|
Jordy_FR Vedette
Uit: Rilland Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 4818 Reg.: 15 oktober 2003 |
quote: frankyboy schreef:
(...)
Als Feyenoord met een aanbod zou komen dan geeft Feyenoord en daarmee Bosz hiermee ook zijn ongelijk aan. Dus dan is het probleem ook verholpen. Maar ik denk dat Twente helemaal niet te beroerd is om 10mln of iets dergelijks voor Engelaar te vragen.
Dat is een tweede inderdaad. Ik twijfel ook erg aan de haalbaarheid van hem. Hij is een van de belangrijkste en beste spelers van Twente, dat op dit moment geweldig voetbal speelt. Die laten in de winterstop hun aanvoerder niet zomaar vertrekken.
|
|
|
Kalouless Vedette
Vak: - Posts: 1862 Reg.: 19 mei 2000 |
quote: lck241051 schreef:
Jeppe Curth en Johan Elmander!!!!!!!!!
Het is toch jammer dat deze spelers niet de kans hebben gekregen.
Niet de kans hebben gekregen, kom nou. ELmander heeft bijna 40 wedstrijden voor Feyenoord gespeeld, ne bovendien als huurling voor andere clubs ook nog eens 50 wedstrijden. Bij elkaar bijna 90 wedstrijden waarin ie op één mooie goal na geen ene flikker heeft laten zien. Dat ie nu bij Toulouse eindelijk een beetje laat zien een beetje te kunnen ballen is leuk maar ga Feyenoord nou niet werwijten dat ie geen kans heeft gehad.
En Jeppe Curth, tsja, voor vandaag had geen hond nog van hem gehoord. 101 keer gespeeld voor Aalborg, 33 keer gescoord (bron: Aalborg site). Dat zijn geen statistieken om echt wild van te worden. En dat ie halverwege het seizoen op de 2e plaats staat op de topscorerlijst is leuk maar dat staat N'Kufo nu ook. Zegt niet al te veel.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: varkenoord schreef:
(...)
Ik vind het van weinig voetbalverstand om als alternatief voor Kargbo met meeuwis aan te komen.Kargbo is een beul van een kerel,die voor niets bang is ,meeuwis 2 turven hoog die alles op techniek doet.Zulke spelers hebben we al,te veelzelfs
Heb jij Meeuwis dan weleens zien spelen? Hij is nderdaad klein van stuk, maar hij is fysiek weldegelijk sterk. Meeuwis zou denk ik wel een versterking voor Feyenoord zijn. Kargbo doet het bet aardig bij Willem 2, maar ik waag me te betwijfelen of hij eventueel het niveau van Feyenoord aan zou kunnen.
|
|
|
frankyboy Vedette
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Heb jij Meeuwis dan weleens zien spelen? Hij is nderdaad klein van stuk, maar hij is fysiek weldegelijk sterk. Meeuwis zou denk ik wel een versterking voor Feyenoord zijn. Kargbo doet het bet aardig bij Willem 2, maar ik waag me te betwijfelen of hij eventueel het niveau van Feyenoord aan zou kunnen.
Het idee dat men nu heeft is dat op die positie een geweldige bikkelaar van flink postuur moet komen. Wil hij slagen dan zal hij ook nog eens goed moeten kunnen voetballen. Nou dat soort spelers is op 1 hand te tellen. Ik begrijp inmiddels dat Lucius eventueel doorschuift naar het middenveld als die speler niet gevonden wordt. Ik vraag me af of Kargbo en Meeuwis nu wel echt beter zijn dan Lucius. Ik denk het dus niet.
|
|
|
lck241051 Ballenjongen
Uit: Vlaardingen Vak: - Posts: 6 Reg.: 14 december 2007 | FrankyBoy,Ché Cliché en Kalouless jullie reageren op een reactie die je van sommige mensen kan verwachten.Er is maar een TOPCLUB in jullie ogen maar het is eigenlijk een TOBCLUB alleen willen jullie dat niet zien.En ik wil alleen maar met deze reactie laten blijken van mijn ongenoegen over het beleid wat men voert.
Edit Blaauw: Op de man spelen is niet toegestaan
[Dit bericht is veranderd door Blaauw (op 5 januari 2008 22:52:45).]
|
|
|
frankyboy Vedette
FrankyBoy,Ché Cliché en Kalouless jullie reageren op een reactie die je van sommige mensen kan verwachten.Er is maar een TOPCLUB in jullie ogen maar het is eigenlijk een TOBCLUB alleen willen jullie dat niet zien.En ik wil alleen maar met deze reactie laten blijken van mijn ongenoegen over het beleid wat men voert.Dus als er mensen zijn die aan de antidepresiva of in hun hol terug moeten dan denk ik dat er andere daarvoor in aanmerking komen.Het blijk maar weer wat voor vlees we in de kuip hebben.
Omdat we niet meegaan in jouw mateloze negativiteit en frustratie wil dat niet zeggen dat wij Feyenoord een geweldig beleid toedichten. Dat haalde je alter ego Echte Critiche ook al telkens door elkaar. Jouw reactie klopt niet en daar reageer ik op. Dat heeft niets op mijn visie op het overige beleid te maken.
|
|
|
lck241051 Ballenjongen
Uit: Vlaardingen Vak: - Posts: 6 Reg.: 14 december 2007 | Frankyboy weet je zelf wel waarop je reageerd.Volgens mij niet want ik lees net dat volgens jouw Elmander de sterren van de hemel speelt als schaduwspits.Nu volgens mij kan Makaay die wel gebruiken.En ik ben niet mateloos negatief en ik ben zeker niet gefrusteerd.Dat zie ik wel om me heen als ik in de kuip zit.En ik vind best dat je mag reageren maar doe dat dan met een visie en niet met woorden die nergens op slaan.
[Dit bericht is veranderd door lck241051 (op 4 januari 2008 20:50:13).]
|
|
|
frankyboy Vedette
Frankyboy weet je zelf wel waarop je reageerd.Volgens mij niet want ik lees net dat volgens jouw Elmander de sterren van de hemel speelt als schaduwspits.Nu volgens mij kan Makaay die wel gebruiken.En ik ben niet mateloos negatief en ik ben zeker niet gefrusteerd.Dat zie ik wel om me heen als ik in de kuip zit.En ik vind best dat je mag reageren maar doe dat dan met een visie en niet met woorden die nergens op slaan.
Nou, dan moet je nog maar eens lezen want dat heb ik niet gezegd hoor.
|
|
|
lck241051 Ballenjongen
Uit: Vlaardingen Vak: - Posts: 6 Reg.: 14 december 2007 |
(...)
Nou, dan moet je nog maar eens lezen want dat heb ik niet gezegd hoor.
Je heb gelijk sorry
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 |
FrankyBoy,Ché Cliché en Kalouless jullie reageren op een reactie die je van sommige mensen kan verwachten.Er is maar een TOPCLUB in jullie ogen maar het is eigenlijk een TOBCLUB alleen willen jullie dat niet zien.En ik wil alleen maar met deze reactie laten blijken van mijn ongenoegen over het beleid wat men voert.
Edit Blaauw: Op de man spelen is niet toegestaan
Ja leuk, maar je doet me denken aan tonnn. Een hoop uitkramen, maar er geen zinnig woord over zeggen. Dus reageer maar eens echt op mijn post. Hoe goed ken je Jeppe Curth? Laat mij eens gokken. Je hebt hem waarschijnlijk nog NOOIT zien spelen.
[Dit bericht is veranderd door Blaauw (op 5 januari 2008 22:53:48).]
|
|
|
Patrick017 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 662 Reg.: 22 februari 2006 | Natuurlijk zien we graag grote namen komen maar ik denk dat die niet haalbaar zijn...
Boateng zou een leuke optie zijn maar heeft eerder aangegeven nog niet naar Nederland terug te willen keren.. Van Bommel zit goed in Duitsland.. Landzaat is dus nooit een optie geweest. Ooijer wilt wel maar hinkt ook op een 2de gedachte..
Ik zelf denk dat er niemand gaat komen.
|
|
|
|
wimpiejansen Vedette
Vak: - Posts: 1184 Reg.: 26 februari 2004 |
(...)
Het idee dat men nu heeft is dat op die positie een geweldige bikkelaar van flink postuur moet komen. Wil hij slagen dan zal hij ook nog eens goed moeten kunnen voetballen. Nou dat soort spelers is op 1 hand te tellen. Ik begrijp inmiddels dat Lucius eventueel doorschuift naar het middenveld als die speler niet gevonden wordt. Ik vraag me af of Kargbo en Meeuwis nu wel echt beter zijn dan Lucius. Ik denk het dus niet.
Kargbo ken ik op zich niet zo, is me nooit opgevallen, maar wat Meeuwis betreft weet ik wel heel erg zeker dat ie beter is dan Lucius.
Mijn vertrouwen in Bosz en consorten zou iig enorm toenemen als Feyenoord echt voor Meeuwis wil gaan.
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 | AZ haalt dit weekend persé een spits (hetzij Alves, hetzij Nilsson)
Ajax heeft al Perez
PSV heeft die Hongaar nu al binnen (i.p.v. de zomer)
En Feyenoord??????????????????????????????
Is weer laks heeft (nog) niet onderhandeld, maar lijkt dat nu (= n.m.m. te laat)nog te moeten doen, terwijl de 1e training zondag of maandag op stapel staat.
Kortom zo goed het afgelopen zomer was.....nu lijkt het weer het oude liedje te gaan worden!!!
(Rukivina voor 3.5(!) miljoen slechts naar Dortmund)
Ik zie er een deun van..... (ook in de wetenschap dat tegen PSV Lucius is geschorst. Wie dan RB??? Greene wordt daar niet meer neergezet5 en Tiendalli mag worden verhuurd!!
Sorry Bosz, maar mij heb je nu (nog) niet echt overtuigd. Haal Engelaar, Boateng, Boularuz of wie dan ook met een toegevoegde waarde voor 6 of 7 miljoen en de Ch.. gaat gehaald worden , zodat hij zichzelf terugverdiend....
|
|
|
KarimSaidi Vedette
Uit: Noord-Holland Vak: Marathontribune - EE Posts: 3758 Reg.: 13 november 2003 |
quote: willem van Hanegem schreef:
AZ haalt dit weekend persé een spits (hetzij Alves, hetzij Nilsson)
Ajax heeft al Perez
Is weer laks heeft (nog) niet onderhandeld, maar lijkt dat nu (= n.m.m. te laat)nog te moeten doen, terwijl de 1e training zondag of maandag op stapel staat.
Kortom zo goed het afgelopen zomer was.....nu lijkt het weer het oude liedje te gaan worden!!!
Ik zie er een deun van..... (ook in de wetenschap dat tegen PSV Lucius is geschorst. Wie dan RB??? Greene wordt daar niet meer neergezet5 en Tiendalli mag worden verhuurd!!
Sorry Bosz, maar mij heb je nu (nog) niet echt overtuigd. Haal Engelaar, Boateng, Boularuz of wie dan ook met een toegevoegde waarde voor 6 of 7 miljoen en de Ch.. gaat gehaald worden , zodat hij zichzelf terugverdiend....
Greene speelt gewoon rechtsback tegen Psv, maak je dar maar niet druk om.
En hebben we niet genoeg gekocht afgelopen zomer?
Volgens mij loopt de deze transferperiode tot 31/01, dus nog alle tijd, al zou het lekker zijn als Feyenoord zich nog wil/kan versterken, dat vóór Psv thuis te doen.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 |
Ajax heeft al Perez
Rukavina heeft toch gekozen voor Dortmund? Dat eindeloze geouwehoer altijd. Denk toch eens na! Wat moet je als die jongen voor een andere club kiest? Dortmund is Bundesliga en 80.000 man op de tribunes! Tevens passen Serviërs goed in het Duitse voetbal, een minder grote overgang. Kansloos gebrul wat nergens over gaat. Zielig gewoon. Makaay, Hofland, Sahin, Van Bronckhorst, Bruins... En nog lopen zeiken. Ja, de supporters van Feyenoord laten zich weer van de beste kant zien. Verschilt geen moer meer met de supporters uit amsterdam.
|
|
|
Kalouless Vedette
Vak: - Posts: 1862 Reg.: 19 mei 2000 |
Ajax heeft al Perez
Is weer laks heeft (nog) niet onderhandeld
Oh je zat erbij? De transferperiode duurt nog bijna 4 weken, maak je niet zo druk. Feyenoord is volop bezig maar iedereen snapt wel dat het niet makkelijk is om een topaankoop te doen voor de positie van spits, middenvelder of centrale verdediger. Ook PSV en Ajax zijn daar hard naar op zoek maar zij hebben ook nog geen enkele aankoop van betekenis gedaan. En dat we de 18 miljoen van Alves niet hebben weet iedereen, daar moet je Feyenoord dus niet op afrekenen.
quote: (Rukivina voor 3.5(!) miljoen slechts naar Dortmund)
Dus? Waarom zouden we 3,5 miljoen uitgeven voor een rechtsback terwijl we daar Greene, Lucius, Buijs kunnen opstellen. Als één van hen geblesseerd raakt wordt het elftal niet veel slechter. Als Hofland, Makaay of Gio wegvalt hebben we echter meteen een levensgroot probleem, logisch dus dat Feyenoord zich op die posities concentreert en niet de volle mep gaat betalen voor spelers op posities met lagere prioriteiten. Zoveel geld hebben we immers niet te besteden.
[Dit bericht is veranderd door Kalouless (op 4 januari 2008 22:16:07).]
|
|
|
norbert Geselecteerd voor Oranje
Uit: venray Vak: Olympiatribune - NN Posts: 532 Reg.: 20 februari 2005 | ) quote: KarimSaidi schreef:
(...)
Greene speelt gewoon rechtsback tegen Psv, maak je dar maar niet druk om.
En hebben we niet genoeg gekocht afgelopen zomer?
Volgens mij loopt de deze transferperiode tot 31/01, dus nog alle tijd, al zou het lekker zijn als Feyenoord zich nog wil/kan versterken, dat vóór Psv thuis te doen.
Ik zou toch heel graag zien dat er op de eerste training de voltallige selectie(plus de aankopen aanwezig zijn.
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 | Toch heeft Willem wel een punt. Iedereen is het er wel mee eens dat er versterking nodig is, dus die moeten snel komen. Maar in het AD stond al dat Feyenoord deze speler al maanden geleden van het lijstje had gehaald. Hoe snel moet je zijn om verder te kijken dan Willem?
Dat Rukivina naar Dortmund gaat is niet alleen onkunde etc van Feyenoord. Dat soort clubs betalen een veelvoud aan salaris, dat moet jij als vriend van ene Jol toch weten. Bovendien stelt de NL competitie geen ENE HOL voor behalve in de ogen van Van Gaal. En als ze al willen komen, kiezen voor naam (Ajax) of prijzen en CL (PSV).
|
|
|
Ecuador Vedette
Vak: - Posts: 2158 Reg.: 1 juli 2005 | Nilsson is naar AZ. Betekent denk ik dat Alves niet gaat. AZ dus nu dus helemaal 100% zeker niet meer mee om het kampioenschap. Ik zie ons Kargbo nog wel halen.
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: Ecuador schreef:
Nilsson is naar AZ. Betekent denk ik dat Alves niet gaat. AZ dus nu dus helemaal 100% zeker niet meer mee om het kampioenschap. Ik zie ons Kargbo nog wel halen.
Komt tekort (in mijn ogen)voor het Feyenoordniveau (werd tegen 020 aan alle kanten voorbijgelopen)
|
|
|
twice Meervoudig international
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 632 Reg.: 25 maart 2003 | Meeuwis lijkt me op dit moment ook al verder dan Kargbo, maar of hij op dit moment geschikt is voor Feyenoord is zeer zeker maar de vraag. Daarbij is Meeuwis op zijn top, en die gaat dus waarschijnlijk niet erg lang mee op dit niveau. Als je wil groeien lijkt me een speler als Kargbo beter, aangezien daar meer potentie inzit denk ik. Maargoed, W2 vraagt daar vast meer dan 5 miljoen voor, dat is het niet waard natuurlijk...
|
|
|
bombardier2 International
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 618 Reg.: 3 augustus 2006 | Kruiswijk van FC Groningen schijnt zijn aflopende contract nog niet te willen verlengen. Iets voor Feyenoord?
[Dit bericht is veranderd door bombardier2 (op 5 januari 2008 00:59:05).]
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: bombardier2 schreef:
Kruiswijk van FC Groningen schijnt zijn aflopende contract nog niet te willen verlengen. Iets voor Feyenoord?
Die houte klaas mag van mij part lekker wegblijven. Ik vind Bahia al beter dan Kruiswijk.
|
|
|