Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Wie zou jij willen zien komen (deel 6)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 106 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 106 »

Poster
Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel 6) 
Imeeltje
Aanstormend talent

Uit: Utrecht
Vak: -
Reg.: 31 augustus 2005
Gepost op 4 januari 2008 om 14:07:56.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
feyenoord vak x schreef:

(...)
Gregoor van Dijk zou een goeie middenvelder voor Feyenoord zijn.
Ook hij is een speler met een winnaarsmentaliteit, en is niet duur.

Is die van Dijk niet een beetje teveel een Buijs type...maw jammer maar helaas!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Elphinstone
International

Reg.: 23 april 2005
Gepost op 4 januari 2008 om 17:15:06.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dat er hier mensen zijn die Majstorovic graag zien komen snap ik werkelijk niet. Dat is een vreselijk overschatte schopper die in de kwaliteitsarme Zwitserse competitie veel beter tot zijn recht komt dan bij Feyenoord. Of het een sfeerverpester is, zoals anderen aangeven, weet ik niet, maar Twente is na zijn vertrek alleen maar beter geworden.

Als ik dan een pleidooi zou moeten houden dan zou ik voor Marcel Meeuwis willen pleiten. Een jongen van 26 waar nog volop groei in zit. Hij speelde in het seizoen 2005/2006 nog eerste divisie, en is nu (pas anderhalf seizoen later) al een dragende speler bij een goede subtopper (Roda is nu zesde op één punt van de nummer vier van de eredivisie).

Meeuwis is bovendien iemand die als het tegenzit voor Roda JC toch goed blijft spelen en de ploeg aanjaagt. Het is een complete speler die zonder meer de door Feyenoord gewenste controlerende middenvelder zou kunnen zijn. Qua leeftijd past hij prima in de ploeg, hij wordt na het seizoen 27 en zit dan precies tussen Van Bronckhorst en de jonkies in.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 5-3-2
Dmvdzw
Vedette

Uit: 's Heerarendskerke
Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 26 juni 2005
Gepost op 4 januari 2008 om 17:38:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Misschien met een uiterste krachtinspanning een balletje opwerpen voor Fred, komt niet meer aan de bak bij Olympique en zou zeker niet mistaan naast Makaay, is wel het uiterst haalbare als ie dat al zou zijn!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.320,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 4 januari 2008 om 18:27:57.     MSN: Ja dus?  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dmvdzw schreef:

Misschien met een uiterste krachtinspanning een balletje opwerpen voor Fred, komt niet meer aan de bak bij Olympique en zou zeker niet mistaan naast Makaay, is wel het uiterst haalbare als ie dat al zou zijn!

Denk niet dat Fred haalbaar is. Kan sowieso ook overal naar toe hoor.

Voor de aanval blijf ik Nicolae Dica de beste aanwinst vinden (in de categorie; eventueel haalbaar). Probleem is dat er sowieso veel interesse voor hem is, wat zijn transfersom omhoog jaagt. Draait nu ook geweldig in een zwalkend Steaua.

Marius Constantin zou een aardige centrale verdediger zijn. Een ongelofelijke harde verdediger én past met een kostprijs van een miljoen of 2 in het Feyenoordbudget (lijkt me). Is wel een psychopaat die het been voor de bal verkiest en kleeft dus een risico aan, maar goed, risico heb je altijd.

Ik heb verder slechts blikken op kunnen vangen van het Roemeense voetbal de laatste tijd, daarom mijn vraag aan de Serviërs hier op FN: Marko Ljubinkovic, kennen jullie die? Krijg daar allemaal geweldige verhalen over te horen. Heeft voor FC Vaslui als middenvelder al 12 goals gemaakt. Is een jaar of 26.

Verder vind ik dat Urbán Gábor het erg goed doen bij MTK Budapest. Is een jaar of 23. Heeft elf goals gemaakt in 15 wedstrijden en is de reden waarom MTK bovenaan staat in Hongarije. Sowieso een ploeg om in de gaten te houden. Roland Juhász vertrok al naar Anderlecht en Liverpool haalde met Krisztian Nemeth en Andras Simon al twee grote talenten weg. Maar nog steeds is MTK de best voetballende ploeg in Hongarije.

[Dit bericht is veranderd door Ché Cliché (op 4 januari 2008 18:28:37).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FR12.B
Veelbelovend talent

Reg.: 4 januari 2008
Gepost op 4 januari 2008 om 18:58:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Voor de verdediging is mijn eerste keus Boulahrouz. Anders Bruno Silva of Sep de Roover, die al een tijd goed en constant presteren bij hun clubs.

Voor het middenveld zou ik graag Georgie Boateng zien, ook weer een Nederlands sprekende speler met leidende kwaliteiten en bovendien een uitstekende stofzuiger (Gio is toch meer aanvallend ingesteld).

Wat betreft de spits heb ik geen mening. Ik hoor wel goede verhalen over Razak Omotoyossi van Helsingsborgs. In de eredivisie loopt er ook geen potentiele versterking bij. Een terugkeer van Dirk Kuyt (op huurbasis) lijkt me onmogelijk, ik denk niet dat Liverpool daar mee instemt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 4 januari 2008 om 19:02:28.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
sdamma schreef:

Ik zeg toch voor directe versterking Engelaar. Die zal zelf na excuses van Bosz en telefoontjes van Makaay en V. Bronckhorst ook wel willen en op die manier moeten we die toch voor een leuke prijs kunnen ophalen?

Engelaar wil helemaal niet meer voor Feyenoord spelen, zolang Bosz bij Feyenoord zit. Dat vertelde een neef van Engelaar tegen mij.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dmvdzw
Vedette

Uit: 's Heerarendskerke
Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 26 juni 2005
Gepost op 4 januari 2008 om 19:06:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Engelaar wil helemaal niet meer voor Feyenoord spelen, zolang Bosz bij Feyenoord zit. Dat vertelde een neef van Engelaar tegen mij.

Dat is echt gezeik hoor, Bosz zei dat ze spelers op hoger niveau gingen halen en dat kan hij niet ontkennen met namen als Makaay, Gio, Hofland en De Cler. Als hij om deze reden niet zou willen komen kan hij maar beter wegblijven ook.

Dat kleinzerige moeten we nou net niet in de selectie hebben!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.320,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FR12.B
Veelbelovend talent

Reg.: 4 januari 2008
Gepost op 4 januari 2008 om 19:06:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zat nu te bedenken, misschien is Mustapha Riga (Levante) wat voor ons. Ik geloof dat Levante mede dankzij hem vorig jaar in de Primera Division is gebleven en 1 van de beteren is daar. Maar die club zit in geldnood en kan de salarissen niet meer betalen. Er zal dus gesaneerd moeten worden, derhalve denk ik dat Levante niet moeilijk zal doen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 4 januari 2008 om 19:10:59.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dmvdzw schreef:

(...)

Dat is echt gezeik hoor, Bosz zei dat ze spelers op hoger niveau gingen halen en dat kan hij niet ontkennen met namen als Makaay, Gio, Hofland en De Cler. Als hij om deze reden niet zou willen komen kan hij maar beter wegblijven ook.

Dat kleinzerige moeten we nou net niet in de selectie hebben!

En toch had Bosz never nooit de fout moeten maken om spelers in negatieve zin bij naam te noemen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
wimpiejansen
Vedette

Reg.: 26 februari 2004
Gepost op 4 januari 2008 om 19:12:51.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Elphinstone schreef:

[..]

Als ik dan een pleidooi zou moeten houden dan zou ik voor Marcel Meeuwis willen pleiten. Een jongen van 26 waar nog volop groei in zit. Hij speelde in het seizoen 2005/2006 nog eerste divisie, en is nu (pas anderhalf seizoen later) al een dragende speler bij een goede subtopper (Roda is nu zesde op één punt van de nummer vier van de eredivisie).

Meeuwis is bovendien iemand die als het tegenzit voor Roda JC toch goed blijft spelen en de ploeg aanjaagt. Het is een complete speler die zonder meer de door Feyenoord gewenste controlerende middenvelder zou kunnen zijn. Qua leeftijd past hij prima in de ploeg, hij wordt na het seizoen 27 en zit dan precies tussen Van Bronckhorst en de jonkies in.

Helemaal mee eens. Meeuwis was in zijn Willem II tijd overigens een van de grootste talenten van Nederland, heeft daarna een terugvalletje gehad, maar op ietwat latere leeftijd komt het talent toch bovendrijven.
Hele goeie voetballer, zou perfect bij Feyenoord passen en zou dan ook zomaar de nieuwe Bosvelt/ v Wonderen kunnen zijn.
Ook deze twee helden uit het verleden kwamen pas op wat latere leeftijd bovendrijven en zijn allebei zéér belangrijk geweest voor Feyenoord.
Halen dus!

Kan de Noordzijde mooi massaal Kedengedeng zingen voor Marcel...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Ché Cliché
Vedette

Gepost op 4 januari 2008 om 19:12:52.     MSN: Ja dus?  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

En toch had Bosz never nooit de fout moeten maken om spelers in negatieve zin bij naam te noemen.

Engelaar moet niet zo piepen. Als dat z'n reden is om niet te komen vind ik het prima. De club is meer dan een persoon en als die gozer met die clownsschoenen dat niet inziet en zichzelf vereert zou voelen als Feyenoord een bod zou doen, mag hij van mij aliendwurf zijn kloten kussen!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
frankyboy
Vedette

Reg.: 26 februari 2003
Gepost op 4 januari 2008 om 19:13:03.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Onzin jongen. Je moet al die vage neven niet geloven. Engelaar zou graag naar Feyenoord willen. Overigens zou hij bij een eventueel aanbod van PSV of Ajax ook toehappen. Feyenoord heeft echter een (klein) streepje voor. Het is natuurlijk onzin om niet naar je favoriete club te gaan vanwege een TD. Je speelt voor de club en niet voor Bosz. De moeder van Engelaar is kraamverpleegster in Rotterdam en toevalligerwijs ook voor mijn zzontje destijds. Eens in de zoveel tijd komt ze kort op bezoek. Dan ben ik natuurlijk niet te beroerd om een klein Gestapo verhoor toe te passen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Jordy_FR
Vedette

Uit: Rilland
Vak: Stadiontribune - X1
Reg.: 15 oktober 2003
Gepost op 4 januari 2008 om 19:17:06.     MSN: Ja  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Je lult weer eens uit je nek. Engelaar heeft maar één neef en laat dat nou net mijn buurman zijn. Die vertelde mij gisteren nog dat Engelaar indien mogelijk heel graag naar Feyenoord wil verkassen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.437,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 4 januari 2008 om 19:19:20.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jordy_FR schreef:

(...)

Je lult weer eens uit je nek. Engelaar heeft maar één neef en laat dat nou net mijn buurman zijn. Die vertelde mij gisteren nog dat Engelaar indien mogelijk heel graag naar Feyenoord wil verkassen.

Ik heb weer begrepen dat Engelaar's voorkeur in het buitenland ligt.
 Help mods!
Jordy_FR
Vedette

Gepost op 4 januari 2008 om 19:21:15.     MSN: Ja  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Ik heb weer begrepen dat Engelaar's voorkeur in het buitenland ligt.

Dan heb je dat verkeerd begrepen Dick. Orlando wil ooit in zijn carriere nog eens in het buitenland spelen en als er nu een mooie club zou komen zou hij dat ook zeker overwegen, maar Feyenoord blijft zijn droom.
 Help mods!
lck241051
Ballenjongen

Uit: Vlaardingen
Reg.: 14 december 2007
Gepost op 4 januari 2008 om 19:23:40.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jeppe Curth en Johan Elmander!!!!!!!!!
Het is toch jammer dat deze spelers niet de kans hebben gekregen.Als je ze nu ergens anders wel zie presteren dan moeten de begeleiders zich eens achter de oren gaan krabben.Of misschien zich wel dood schamen.Het is nog steeds niet veranderd bij de club.Als men nu eens een grote stap voorwaarts wil gaan doen zonder dat het veel geld kost dan moet men eerst eens de scouting op orde brengen.Dan de begeleiding van spelers zoals boven gemeld eens grondig na kijken.En een trainer aan stellen die niet voor het resultaat gaat maar voor de winst.Dan mag je wel eens op je bek gaan maar voor de rest zal zich dat uit betalen.En de jeugd wat meer vertrouwen geven en dan niet kiezen voor Buys maar voor een jeugdspeler (aanvaller) tegen sc Heerenveen.We staan nu wel gelijk met PSV bovenaan maar vraag niet hoe.Het is niet om aan te zien en voor de tweede helft is er geen geld om aankopen te doen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Ché Cliché
Vedette

Gepost op 4 januari 2008 om 19:26:41.     MSN: Ja dus?  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lck241051 schreef:

Het is toch jammer dat deze spelers niet de kans hebben gekregen.Als je ze nu ergens anders wel zie presteren dan moeten de begeleiders zich eens achter de oren gaan krabben.Of misschien zich wel dood schamen.Het is nog steeds niet veranderd bij de club.Als men nu eens een grote stap voorwaarts wil gaan doen zonder dat het veel geld kost dan moet men eerst eens de scouting op orde brengen.Dan de begeleiding van spelers zoals boven gemeld eens grondig na kijken.En een trainer aan stellen die niet voor het resultaat gaat maar voor de winst.Dan mag je wel eens op je bek gaan maar voor de rest zal zich dat uit betalen.En de jeugd wat meer vertrouwen geven en dan niet kiezen voor Buys maar voor een jeugdspeler (aanvaller) tegen sc Heerenveen.We staan nu wel gelijk met PSV bovenaan maar vraag niet hoe.Het is niet om aan te zien en voor de tweede helft is er geen geld om aankopen te doen.

Voor hoeveel wedden we dat je tot vandaag niet meer aan Jeppe Curth hebt gedacht, als je al van hem gehoord had, en je nog geen seconde hem bij Aalborg heb zien spelen?

Wat een interview niet te wegen kan brengen... Kanloze boel...
 Help mods!
Kalouless
Vedette

Reg.: 19 mei 2000
Gepost op 4 januari 2008 om 19:26:51.         ICQ: 2094357  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik geloof al die verhalen over die neven en nichten wel. Toevallig heeft Engelaar een kapper die een moeder heeft die vroeger bij de schoonzus van de bakker hier op de hoek op school heeft gezeten en volgens de eigenaar van de tapasbar tegenover die bakker zou Engelaar er nog niet over uit zijn wat ie wil.

Dus weten we dat ook weer.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.463,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 4 januari 2008 om 19:26:53.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jordy_FR schreef:

(...)

Dan heb je dat verkeerd begrepen Dick. Orlando wil ooit in zijn carriere nog eens in het buitenland spelen en als er nu een mooie club zou komen zou hij dat ook zeker overwegen, maar Feyenoord blijft zijn droom.

Ik heb ook nooit gezegd dat hij geen Feyenoord hart meer heeft, alleen is hij erg teleurgesteld geraakt op de woorden van Bosz over hem.
 Help mods!
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 4 januari 2008 om 19:27:21.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Welcome back EC.

Cursusje gedaan?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
frankyboy
Vedette

Reg.: 26 februari 2003
Gepost op 4 januari 2008 om 19:28:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
lck241051 schreef:

Jeppe Curth en Johan Elmander doen het na vele jaren zwerven en ontwikkeling eindelijk aardig bij kleine clubjes. Je weet totaal niet waarover je praat. Ga terug in je hol of neem je anti-depresiva in.
 Help mods!
Jordy_FR
Vedette

Gepost op 4 januari 2008 om 19:29:14.     MSN: Ja  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Ik heb ook nooit gezegd dat hij geen Feyenoord hart meer heeft, alleen is hij erg teleurgesteld geraakt op de woorden van Bosz over hem.

Maar jij zegt letterlijk dat Orlando niet meer bij Feyenoord wil spelen zolang Bosz er zit. Dat is dus echt de grootste onzin die er is.
 Help mods!
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 4 januari 2008 om 19:31:06.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jordy_FR schreef:

(...)

Maar jij zegt letterlijk dat Orlando niet meer bij Feyenoord wil spelen zolang Bosz er zit. Dat is dus echt de grootste onzin die er is.

Omdat hij teleurgesteld is in de woorden van Bosz.
 Help mods!
Ché Cliché
Vedette

Gepost op 4 januari 2008 om 19:32:04.     MSN: Ja dus?  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Dat heb je pas 40 keer herhaald nu. Je doet mij aan iemand denken...
 Help mods!
Jordy_FR
Vedette

Gepost op 4 januari 2008 om 19:33:10.     MSN: Ja  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Maar hij wil nog wél naar Feyenoord toe. Hartstikke graag zelfs. Je moet mijn posts eens wat zorgvuldiger lezen Dick. Hoorde trouwens ook dat je een nieuwe vriend aan de haak geslagen heb?
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 106 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk