| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel 6) |  |
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 3955 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: Middenveldert schreef:
(...)
Ik schat hem hoger in dan Lee, en die zag zichzelf ook liever bij een topclub in Engeland ballen. Hij is geloof ik ook goedkoper...
Ik schat wel meer mensen hoger in dan Lee. In mijn ogen is Nilsson gewoon geen versterking. Hij zit bij Saint-Etienne voornamelijk op de bank. Het is ook niet zo dat hij daar Luca Toni en Henry voor zich moet duiden ofzo.
Hij heeft laten zien met Alves redelijk te kunnen voetballen. Verder heeft hij bedroevend weinig laten zien, hij is niet eens Zweeds international, zoals Ostlund dat wel was. Jij mag Nilsson best graag zien komen, maar ik zie hem liever niet komen. Voor het geld dat je voor hem zou moeten betalen kan je imho betere spelers halen.
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 | Laat AZ Nilsson maar nemen in plaats van Alves, scheelt zo 10 goals op jaarbasis, easy.
Dat ze dat als alternatief zien vind ik onbegrijpelijk.
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 |
quote: Biseswar schreef:
Ik zie liever vandaag dan morgen nog Ibrahim Kargbo komen, speler van Willem II.
Ibrahim Kargbo
(plaatje)
Voornaam: Ibrahim
Achternaam: Kargbo
Geboortedatum: 10-04-1982
Geboorteplaats: Freetown,
Sierra Leone
Nationaliteit: Sierra Leone
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2000/01 RWD Molenbeek 29 0
2001/02 RWD Molenbeek 30 0 Belgie
2002/03 Charleroi 28 1 Belgie
2003/04 Charleroi 28 0 Belgie
2004/05 Charleroi 24 0 Belgie
2005/06 Malatyaspor 1 0 Turkije
2005/06 FC Brussels 26 1 Belgie
2006/07 Willem II 32 1 Eredivisie
2007/08 Willem II 18 2 Eredivisie
Totalen: 216 5
Ik ben erg gecharmeerd van Ibrahim Kargbo, speler die niet zou mistaan bij Feyenoord. Kargbo is een fyshieke speler die je niet van de bal kunt zetten, hij is een echte winnaar. Echt een stofzuiger op het middenveld, zit overal tussen. Daarnaast beschikt Kargbo over een uitstekende pegel.
Zijn carriere tot nu toe is niet indrukwekkend te noemen, maar ik denk dat hij goed genoeg is voor Feyenoord. Hij heeft zich de laatste jaren zo goed ontwikkeld.
Voetballend is Kargbo wel aardig, niet top. Maar speelt niet alles terug, valt ook mee aan.
Een alternatief voor Kargbo is Meeuwis. Of als Meeuwis niet kan Kargbo.
Ik vind het van weinig voetbalverstand om als alternatief voor Kargbo met meeuwis aan te komen.Kargbo is een beul van een kerel,die voor niets bang is ,meeuwis 2 turven hoog die alles op techniek doet.Zulke spelers hebben we al,te veelzelfs
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: DR schreef:
Laat AZ Nilsson maar nemen in plaats van Alves, scheelt zo 10 goals op jaarbasis, easy.
Dat ze dat als alternatief zien vind ik onbegrijpelijk.
Ik las iets over 'alternatieven voor Alves uit buitenlandse competities' en dat klonk veel gewichtiger dan de naam Nilsson die nu de ronde doet. Neemt niet weg dat ik laatstgenoemde voor Feyenoord een goede aankoop zou vinden...
|
|
|
Biseswar Vedette
Vak: - Posts: 5099 Reg.: 15 juli 2004 |
quote: varkenoord schreef:
(...)
Ik vind het van weinig voetbalverstand om als alternatief voor Kargbo met meeuwis aan te komen.Kargbo is een beul van een kerel,die voor niets bang is ,meeuwis 2 turven hoog die alles op techniek doet.Zulke spelers hebben we al,te veelzelfs
Hoezo? Beide spelers zorgen toch voor meer balans op het middenveld? Kargbo is een 'beul' ja, Meeuwis is zonder twijfel technisch stukken beter dan Kargbo. Maar Meeuwis loopt ook niet weg voor een duel, die is fyshiek ook sterk en heeft ook een winnaarsmentaliteit.
Als je op de Nederlandse velden kijkt en je kijkt naar mogelijke aankopen voor het middenveld kom je vanzelfsprekend bij Meeuwis en Kargbo uit.
|
|
|
Imeeltje Aanstormend talent
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 120 Reg.: 31 augustus 2005 |
(...)
Hoezo? Beide spelers zorgen toch voor meer balans op het middenveld? Kargbo is een 'beul' ja, Meeuwis is zonder twijfel technisch stukken beter dan Kargbo. Maar Meeuwis loopt ook niet weg voor een duel, die is fyshiek ook sterk en heeft ook een winnaarsmentaliteit.
Als je op de Nederlandse velden kijkt en je kijkt naar mogelijke aankopen voor het middenveld kom je vanzelfsprekend bij Meeuwis en Kargbo uit.
Kargbo meteen halen. Nieuwe Uli alleen dan voor het middenveld. Hopelijk met iets meer brains dan Uli.
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 3955 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: Imeeltje schreef:
(...)
Kargbo meteen halen. Nieuwe Uli alleen dan voor het middenveld. Hopelijk met iets meer brains dan Uli.
Beetje respect voor Uli he. Kargbo mag nog niet in de schaduw van Uli lopen op dit moment.
|
|
|
quote: ulligan schreef:
(...)
Beetje respect voor Uli he. Kargbo mag nog niet in de schaduw van Uli lopen op dit moment.
Mag ie ook niet..helemaal mee eens. Constateer alleen een feit.
|
|
|
Ricardo Feyenoord/SCP Vedette
Uit: Den Haag Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1943 Reg.: 12 augustus 2005 |
quote: ulligan schreef:
(...)

|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 |
(...)
Meeuwis ontbreekt de eigenschap die Feyenoord zoekt.Duel kracht en fysiek.Meeuwis hebben we al in de guzman en sahin zelfde types
[Dit bericht is veranderd door varkenoord (op 4 januari 2008 14:07:14).]
|
|
|
quote: varkenoord schreef:
(...)
Meeuwis ontbreekt de eigenschap dei Feyenoord zoekt.Duel kracht en fu=ysiek.Meeuwis hebben we al in de guzman en sahin zelfde types
Kortom we hebben een type "tank" nodig. Toch maar Theo J. van fietstas halen!?
|
|
|
karper Vedette
Uit: uithoorn Vak: Stadiontribune - S Posts: 1111 Reg.: 6 januari 2005 | Erik Edman dit was altijd een top verdediger bij heerenveen. maakte alleen de overstap naar tottenham veelste snel
|
|
|
quote: karper schreef:
Erik Edman dit was altijd een top verdediger bij heerenveen. maakte alleen de overstap naar tottenham veelste snel
En wat dachten van die bikkel die bij Twente speelde en nu ergens in Zwitserland..Mastorovic (volgens mij schrijf je het was anders).
|
|
|
|
karper Vedette
Uit: uithoorn Vak: Stadiontribune - S Posts: 1111 Reg.: 6 januari 2005 | precies ik weet wie je bedoelt dat zijn toch gewoon 2 spelers die zeker niet zouden misstaan bij ons clubbie. volgens mij speelt hij nu bij FC BASEL laat maar komen zou ik zeggen.
|
|
|
Biseswar Vedette
Vak: - Posts: 5099 Reg.: 15 juli 2004 | |
|
karper Vedette
Uit: uithoorn Vak: Stadiontribune - S Posts: 1111 Reg.: 6 januari 2005 | dat beest moet terug komen naar de nederlandse velden en wel bij ons!!!
kijk zen stats!!!
1997/98 Fortuna Köln Duitsland 2. Bundesliga 17 1
1999 Västerås SK Zweden Division 1 Norra 19 4
2000 Västerås SK Zweden Division 1 Norra 25 5
2001 Malmö FF Zweden Allsvenskan 23 3
2002 Malmö FF Zweden Allsvenskan 24 4
2003 Malmö FF Zweden Allsvenskan 21 0
2004 Malmö FF Zweden Allsvenskan 18 2
2004/05 FC Twente Nederland Eredivisie 30 2
2005/06 FC Twente Nederland Eredivisie 19 2
2005/06 FC Basel Zwitserland Axpo Super League 18 5
2006/07 FC Basel Zwitserland Axpo Super League 36 8
toen hij bij twente speelde heb ik al vaker geroepen dat hij moest komen.
|
|
|
Ecuador Vedette
Vak: - Posts: 2158 Reg.: 1 juli 2005 |
dat beest moet terug komen naar de nederlandse velden en wel bij ons!!!
kijk zen stats!!!
8 doelpunten dats wel veel voor een verdediger.
|
|
|
Cruzeiro Bankzitter
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 224 Reg.: 23 september 2004 |
precies ik weet wie je bedoelt dat zijn toch gewoon 2 spelers die zeker niet zouden misstaan bij ons clubbie. volgens mij speelt hij nu bij FC BASEL laat maar komen zou ik zeggen.
Die is toch naar Lazio verkast? Of doet dat in de winterstop?
[Dit bericht is veranderd door Cruzeiro (op 4 januari 2008 13:18:21).]
|
|
|
Jordy_FR Vedette
Uit: Rilland Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 4818 Reg.: 15 oktober 2003 |
dat beest moet terug komen naar de nederlandse velden en wel bij ons!!!
kijk zen stats!!!
Enorme sfeerverpester. Bij Twente was iedereen blij dat hij eindelijk was opgerot. Na zijn vertrek is Twente echt goed gaan draaien en is daar eigenlijk de ommekeer gekomen. Zal echt niet alleen door zijn vertrek zijn gekomen, maar sfeer in een groep is heel belangrijk. Die goede sfeer is er nu ook bij Feyenoord en ik wil graag dat die zo blijft.
|
|
|
Boones Talent
Uit: Gorinchem Vak: - Posts: 77 Reg.: 11 juli 2007 | Waarom probeert men niet gewoon spelers van topclubs over te halen en een half jaar te huren. Bijvoorbeeld die Almiron waar mee psv ook in verband word gebracht. of Podolski als pandev naar bayern komt.
|
|
|
Moon Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 626 Reg.: 20 augustus 2007 | Omotoyossi en Podolski? 
|
|
|
karper Vedette
Uit: uithoorn Vak: Stadiontribune - S Posts: 1111 Reg.: 6 januari 2005 | ik ben het met je eens over de sfeer maar er is er nooit 1 verantwoordelijk voor. stond ook dat N`kufo erbij betrokken was. verder een trainer kan dat altijd in de hand houden. aangezien wij van marwijk hebben nu en geen coolen zou dat ook moeten lukken. feyenoord mist gewoon zo een beest en dat is een feit.
|
|
|
Jordy_FR Vedette
Uit: Rilland Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 4818 Reg.: 15 oktober 2003 |
ik ben het met je eens over de sfeer maar er is er nooit 1 verantwoordelijk voor. stond ook dat N`kufo erbij betrokken was. verder een trainer kan dat altijd in de hand houden. aangezien wij van marwijk hebben nu en geen coolen zou dat ook moeten lukken. feyenoord mist gewoon zo een beest en dat is een feit.
Dat is op zeker een feit. Maar er zullen toch wel meer van deze spelers zijn dan enkel en alleen Majstorovic? Ik kan er ook geen noemen zo als ik eerlijk ben. Maar hij gaat al naar Lazio schijnbaar.. Volgende! 
|
|
|
bloedzweetentranen Basisspeler
Vak: Maastribune - W2 Posts: 325 Reg.: 5 januari 2005 |
ik ben het met je eens over de sfeer maar er is er nooit 1 verantwoordelijk voor. stond ook dat N`kufo erbij betrokken was. verder een trainer kan dat altijd in de hand houden. aangezien wij van marwijk hebben nu en geen coolen zou dat ook moeten lukken. feyenoord mist gewoon zo een beest en dat is een feit.
Bokito dan maar?????(of een andere neef van Uli )
|
|
|
feyenoord vak x Regelmatige invaller
Uit: Leiden Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 243 Reg.: 7 augustus 2006 |
(...)
Gregoor van Dijk zou een goeie middenvelder voor Feyenoord zijn.
Ook hij is een speler met een winnaarsmentaliteit, en is niet duur.
|
|
|