| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel 6) |  |
|
Ecuador Vedette
Vak: - Posts: 2158 Reg.: 1 juli 2005 | Razak Omotoyossi halen! 13 wedstrijden 14 doelpunten bij Helsingborg dit seizoen.
|
|
|
Biseswar Vedette
Vak: - Posts: 5099 Reg.: 15 juli 2004 |
quote: Ecuador schreef:
Razak Omotoyossi halen! 13 wedstrijden 14 doelpunten bij Helsingborg dit seizoen.
Heb je hem ooit zien spelen, of baseer jij het alleen op statistieken?
Ik heb MOMENTEN van Razak gezien, maarja dat waren alleen maar positieve momenten waarin deze speler scoorde.
Wat me opviel was dat bij de meeste doelpunten Larsson de aangever was.
Heerenveen schijnt belangstelling voor deze speler te hebben.
|
|
|
Ecuador Vedette
Vak: - Posts: 2158 Reg.: 1 juli 2005 |
quote: Biseswar schreef:
(...)
Ik heb MOMENTEN van Razak gezien, maarja dat waren alleen maar positieve momenten waarin deze speler scoorde.
Ik heb hem nu een stuk of 5 keer zien spelen ja. Word een toppertje.
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 |
(...)
Ik heb hem nu een stuk of 5 keer zien spelen ja. Word een toppertje.
5 keer das wel erg veel zeg En hoelang heb je die speler dan gezien, 5 keer een filmpje of?
|
|
|
Bananensplit Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1066 Reg.: 5 juli 2006 |
(...)
Mede daarom pleit ik ervoor om ze allebei te halen. Ook omdat Larsson hem de 'weg kan wijzen'.
Verder doe maar:
- Boulahrouz
- Majstorovic
- Onyewu
en
- van Bommel
- El Ahmadi
- Meeuwis
- Boateng
- Sno

[Dit bericht is veranderd door Bananensplit (op 3 januari 2008 18:05:54).]
|
|
|
WittedeWith Jeugdspeler
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - V Posts: 52 Reg.: 11 januari 2007 | Allemaal van die dure aankopen die op het forum worden genoemd. Ik denk niet dat feyenoord meer dan 3-5 miljoen heeft te besteden deze winterstop. Ik denk dat mensen ons iets te rijk inschatten.
|
|
|
LostRebel Ballenjongen
Uit: Papendrecht Vak: Maastribune - W4 Posts: 15 Reg.: 27 november 2006 | Mee eens denk dat iedereen ons iets te rijk inschat vergeet niet we zijn net pas uit de schulden laten we eerst op de langer termijn kijken voordat we rare en debiele aankopen gaan doen.
|
|
|
Kenji Basisspeler
Uit: Zevenaar Vak: - Posts: 349 Reg.: 15 augustus 2007 | Ik vind het absoluut geen verkeerd idee Razak kopen en als het kan Larsson huren. Schijnbaar scoor je in Zweden niet zo heel veel (Alves werd in 2005 2e op de ranglijst met 14 doelpunten uit 24 wedstrijden of zo)en is daar dus ook veel verdedigend talent. Echter Makaay kan Razak ook de weg wijzen en assist geven.
Wanneer je een levensgevaarlijke aanval heb (zoals een aantal jaar geleden met K2) komt de verdedinging ook minder onder druk te staan. Hierdoor kan het middenveld ook verder naar voren voetballen waardoor voetballers als Sahin, DeGuzman, Hofs en Bruins veel beter tot hun recht komen.
Zelfs aan Lucius heb je dan een goed meevoetballende back en is het minder belangrijk om daar een alternatief voor te zoeken net zoals je op het middenveld dan geen reus hoef aan te trekken. Het liefst zie ik Koller er nog bij om als breekijzer te fungeren waarneer de tegenstander met 11 man voor de pot hang.
Feyenoord hoeft dus maar in 2 aanvallers te investeren. Dan doe je echt mee om de titel die miljoenen oplevert. Soms moet je gokken, in dit geval hooguit 5 Ã 6 miljoen waarbij Razak misschien wel voor miljoenen meer weer doorverkocht kan worden in de toekomst 
|
|
|
Frankenoord Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amersfoort Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 474 Reg.: 12 december 2003 | Van Sportweek.nl:
--------------------------------------------------------------------------------
'AZ mikt op Nilsson als transfer Alves alsnog mislukt'
Datum: 3-jan-2008 16:34
Mocht AZ er opnieuw niet in slagen om Afonso Alves naar Alkmaar te halen, dan richt het zich op een andere speler die het shirt van SC Heerenveen diverse keren heeft gedragen. Volgens Le Monde staat Lasse Nilsson (foto) in de belangstelling van AZ.
Momenteel komt Nilsson uit voor Saint-Etienne, maar de Zweedse aanvaller zit bij de Franse club voornamelijk op de bank. Volgens de Franse krant zou de oud-speler van Heerenveen anderhalf miljoen euro moeten kosten, een halvering van het bedrag waarvoor hij afgelopen zomer naar Saint-Etienne verkaste. Vanwege de weinige speelminuten vermoedt Le Monde dat Nilsson graag terugkeert op de Nederlandse velden. (YK)
---------------------------------------------------------------------------------
Is dat niet wat voor Feyenoord? Kost bijna niks en past perfect bij Makaay, zoals hij ook goed bij Alves paste.
[Dit bericht is veranderd door Frankenoord (op 3 januari 2008 22:24:09).]
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 | |
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 | Een doodloper is het, ik zou blij zijn als AZ hem zou halen als nieuwe spits. De zoveelste miskoop.
[Dit bericht is veranderd door Heineken (op 3 januari 2008 22:25:19).]
|
|
|
snoeks Ballenjongen
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 31 Reg.: 7 augustus 2006 | die Servier of anders Suchy van Slavia Praag
Boularhouz huren van Chelsea , heetf hier zelf misschien ook wel oren naar ivm beetje uit de gratie bij Sevilla en het meewillen naar komende Ek
Jan Koller - hangt van zn prijs maar als het niet teveel is , vangen we het zelf met premies CL weer op
Denk dat als deze 3 komen het geld al op is als we dit uberhaupt kunnen aantrekken .
El Ahmady kan met zn techniek ook de boel op sleeptouw nemen , Engelaar is ook geen verkeerde speler maar is weer een linkspoot.
Trabelsi heeft ook nog geen club .
hangt allemaal af wat ze kunnen uitgeven
|
|
|
Biseswar Vedette
Vak: - Posts: 5099 Reg.: 15 juli 2004 | Ik zie liever vandaag dan morgen nog Ibrahim Kargbo komen, speler van Willem II.
Ibrahim Kargbo

Voornaam: Ibrahim
Achternaam: Kargbo
Geboortedatum: 10-04-1982
Geboorteplaats: Freetown,
Sierra Leone
Nationaliteit: Sierra Leone
seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
2000/01 RWD Molenbeek 29 0
2001/02 RWD Molenbeek 30 0 Belgie
2002/03 Charleroi 28 1 Belgie
2003/04 Charleroi 28 0 Belgie
2004/05 Charleroi 24 0 Belgie
2005/06 Malatyaspor 1 0 Turkije
2005/06 FC Brussels 26 1 Belgie
2006/07 Willem II 32 1 Eredivisie
2007/08 Willem II 18 2 Eredivisie
Totalen: 216 5
Ik ben erg gecharmeerd van Ibrahim Kargbo, speler die niet zou mistaan bij Feyenoord. Kargbo is een fyshieke speler die je niet van de bal kunt zetten, hij is een echte winnaar. Echt een stofzuiger op het middenveld, zit overal tussen. Daarnaast beschikt Kargbo over een uitstekende pegel.
Zijn carriere tot nu toe is niet indrukwekkend te noemen, maar ik denk dat hij goed genoeg is voor Feyenoord. Hij heeft zich de laatste jaren zo goed ontwikkeld.
Voetballend is Kargbo wel aardig, niet top. Maar speelt niet alles terug, valt ook mee aan.
Een alternatief voor Kargbo is Meeuwis. Of als Meeuwis niet kan Kargbo.
|
|
|
|
Ecuador Vedette
Ik zie liever vandaag dan morgen nog Ibrahim Kargbo komen, speler van Willem II.
Ibrahim Kargbo
(plaatje)
Sierra Leone
Ik ben erg gecharmeerd van Ibrahim Kargbo, speler die niet zou mistaan bij Feyenoord. Kargbo is een fyshieke speler die je niet van de bal kunt zetten, hij is een echte winnaar. Echt een stofzuiger op het middenveld, zit overal tussen. Daarnaast beschikt Kargbo over een uitstekende pegel.
Zijn carriere tot nu toe is niet indrukwekkend te noemen, maar ik denk dat hij goed genoeg is voor Feyenoord. Hij heeft zich de laatste jaren zo goed ontwikkeld.
Voetballend is Kargbo wel aardig, niet top. Maar speelt niet alles terug, valt ook mee aan.
Wordt op het prikbord ook gezegd er een grote kans is dat het Kargbo gaat worden. Lijkt mij ook een prima aankoop.
|
|
|
Biseswar Vedette
(...)
Wordt op het prikbord ook gezegd er een grote kans is dat het Kargbo gaat worden. Lijkt mij ook een prima aankoop.
Prikbord dus Op het prikbord staat alleen maar grote bull shit op, mensen die aandacht willen gaan daar de wijsneus uithangen of ze van alles op de hoogte zijn.
|
|
|
Ecuador Vedette
(...)
Prikbord dus Op het prikbord staat alleen maar grote bull shit op, mensen die aandacht willen gaan daar de wijsneus uithangen of ze van alles op de hoogte zijn.
Hij was niet mee op trainingskamp... Toeval of....
http://www.youtube.com/watch?v=jLjPrO_htnc
|
|
|
DM1973 Veelbelovend talent
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 116 Reg.: 23 mei 2003 |
(...)
Hij was niet mee op trainingskamp... Toeval of....
Hij was later en sloot vanavond weer aan op het trainingskamp, tenminste als ik goed geïnformeerd ben...
Ik heb Kargbo dit seizoen een paar keer met eigen ogen zien spelen en ben er van overtuigd dat hij het niveau bij Feyenoord aankan.
|
|
|
Biseswar Vedette
quote: DM1973 schreef:
(...)
Hij was later en sloot vanavond weer aan op het trainingskamp, tenminste als ik goed geïnformeerd ben...
Ik heb Kargbo dit seizoen een paar keer met eigen ogen zien spelen en ben er van overtuigd dat hij het niveau bij Feyenoord aankan.
Klopt!
Ibrahim Kargbo was een opvallende afwezige op de middagtraining, maar navraag gaf aan dat hij vanavond samen met persvoorlichter Rene Vermetten zal aansluiten bij de selectie.
Bron: http://www.willem2.org
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
Ik zie liever vandaag dan morgen nog Ibrahim Kargbo komen, speler van Willem II.
Ibrahim Kargbo
(plaatje)
Sierra Leone
Ik ben juist niet zo onder de indruk van Kargbo. Ik las overigens een tijdje geleden in de VI dat hij zichzelf beter vind dan Makalele en Viera.
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4076 Reg.: 26 oktober 2006 | Rigters en Kivuvu zijn duidelijk geen versterkingen voor Feyenoord. Beide spelers zijn van subtop niveau. Kivuvu maakt trouwens een zeer zwak seizoen door. Rigters krijgt geen enkele kans bij Blackburn Rovers en mag blij zijn dat hij zijn bankrekening heeft weten te spekken dankzij een goed Jeugd EK.
Buffel is een ideale speler als back up voor Makaay. Eventueel zou de Belg ook naast hem in de aanval kunnen spelen. Bij Glasgow Rangers lijkt zijn langste tijd erop te zitten en dus moet Feyenoord nu slasgvaardig zijn.
En ik heb toch een kleine hoop dat Tino de Servier van Partizan nog gaat komen.
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 | Als Feyenoord erin slaagt om Boulahrouz aan te trekken, zou ik dat een regelrechte sensatie noemen. Hij is Nederlands international, het soort verdediger die Feyenoord nodig heeft en kan spelen op de posities waar de huidige selectie nogal krap zit. Dat hij terug zou willen naar Nederland geloof ik echter geen reet van. Hoeveel salaris moet hij dan wel niet inleveren? Dat is (voor hem denk ik) een heel sterk argument om ver van de Eredivisie vandaan te blijven...
De voorgaande maanden is de naam Boateng geregeld gevallen, mijn grootste bezwaar was dat hij (relatief) oud is. Hij heeft dezelfde leeftijd van van Bronckhorst en als ze tegelijk besluiten om te stoppen dan valt in één klap het hart van het elftal weg. Maar met de ontwikkeling van Bruins, Wijnaldum en Fer van de afgelopen maanden denk ik dat je de opvolgers van de twee nu al in huis hebt. Of ze ooit net zo goed worden, moet je nog maar afwachten maar dat risico is te overzien denk ik. Ik denk daarom (in tegenstelling tot enige tijd geleden) dat Boateng een fantastische versterking zou zijn. Kivuvu, van Dijk, Kargbo of Meeuwis schat ik lager in.
Lasse Nilsson zou ik ook niet verkeerd vinden. Hij kan vanaf links (ipv Lee) spelen of een mooie combinatie vormen met Makaay. Snel, niet zelfzuchtig en toch scoort hij makkelijk.
Het is een verlanglijstje, in mei had hem mij onbedaarlijk hard uitgelachen wanneer ik de namen had genoemd die uiteindelijk naar Feyenoord zijn gekomen van de zomer. Ik acht deze drie spelers niet onhaalbaar (op Boulahrouz na dan, maar goed Makaay had ik vorig jaar ook niet zien komen).
[Dit bericht is veranderd door Middenveldert (op 4 januari 2008 08:13:42).]
|
|
|
sdamma Talent
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 62 Reg.: 29 maart 2004 | Ik zeg toch voor directe versterking Engelaar. Die zal zelf na excuses van Bosz en telefoontjes van Makaay en V. Bronckhorst ook wel willen en op die manier moeten we die toch voor een leuke prijs kunnen ophalen?
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 3955 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: Middenveldert schreef:
Lasse Nilsson zou ik ook niet verkeerd vinden. Hij kan vanaf links (ipv Lee) spelen of een mooie combinatie vormen met Makaay. Snel, niet zelfzuchtig en toch scoort hij makkelijk.
Nilsson hoef ik niet bij Feyenoord te zien. Ik vind het een zeer middelmatige speler die voornamelijk op de kwaliteiten van Alves heeft geparasiteerd. Hij vond zichzelf bovendien veel te goed voor de Nederlandse competitie. Arrogant mannetje, bah, past niet bij Feyenoord. 
|
|
|
M Regelmatige invaller
Uit: Capelle a/d IJssel Vak: Stadiontribune - U Posts: 255 Reg.: 11 augustus 2006 | Iedereen moet maar opgeven wat zijn ideale aankoop is maar er zit weinig realisme in.
Kargbo??? Heb ik iets gemist? Wat is zo geweldig aan deze voetballer?
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: ulligan schreef:
Nilsson hoef ik niet bij Feyenoord te zien. Ik vind het een zeer middelmatige speler die voornamelijk op de kwaliteiten van Alves heeft geparasiteerd. Hij vond zichzelf bovendien veel te goed voor de Nederlandse competitie. Arrogant mannetje, bah, past niet bij Feyenoord. 
Ik schat hem hoger in dan Lee, en die zag zichzelf ook liever bij een topclub in Engeland ballen. Hij is geloof ik ook goedkoper...
|
|
|