| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel 6) |  |
|
Biseswar Vedette
Vak: - Posts: 5099 Reg.: 15 juli 2004 | Feyenoords zwakke punten waren aan het begin van het seizoen al duidelijk. Nu zijn we op de helft, verliezen we van de nummer 1 met 0-1. Meteen wordt er groot alarm geslagen, wees gerust de beleidsbepalers zijn op de hoogte. Alleen er moeten wel spelers zijn die haalbaar zijn EN ze moeten voldoen aan het niveau van Feyenoord.
Daarnaast moet de prijs/kwaliteit verhouding wel kloppen. Azijnpissers lopen hier rond, alleen maar negatief doen. Begin van het seizoen haalde Feyenoord grote namen binnen, we staan nu 2de, dus het het bestuur verdiend nu wel krediet.
|
|
|
Moon Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 626 Reg.: 20 augustus 2007 |
quote: Biseswar schreef:
Feyenoords zwakke punten waren aan het begin van het seizoen al duidelijk. Nu zijn we op de helft, verliezen we van de nummer 1 met 0-1. Meteen wordt er groot alarm geslagen, wees gerust de beleidsbepalers zijn op de hoogte. Alleen er moeten wel spelers zijn die haalbaar zijn EN ze moeten voldoen aan het niveau van Feyenoord.
Daarnaast moet de prijs/kwaliteit verhouding wel kloppen. Azijnpissers lopen hier rond, alleen maar negatief doen. Begin van het seizoen haalde Feyenoord grote namen binnen, we staan nu 2de, dus het het bestuur verdiend nu wel krediet.
Weer zo één. Als het 0-4 was geworden had je dan hetzelfde gezegd? Dat was naar aanleiding van het spel een stuk betere afspiegeling.
Feyenoord heeft dit seizoen nog geen 1 wedstrijd fatsoenlijk gespeeld. Ajax 1 helft, rest zeer matig. Groningen, Heerenveen, Twente, PSV - ze waren ons allenmaal zeer gemakkelijk de baas. Er wordt veel te weinig gecreerd. Ik denk van de laatste 6 wedstrijden hooguit 15 kansen.
De enige rede dat Feyenoord momenteel 2e staat is door het falen van Ajax, PSV en AZ. Ajax en PSV voornamelijk door trainergedoe. Wij zijn niet beter dan Twente en Groningen.
Wij hadden vorig jaar niet veel minder punten dan nu.
[Dit bericht is veranderd door Moon (op 12 januari 2008 22:46:33).]
|
|
|
FeyeNoord Bankzitter
Uit: Boeit niet.. Vak: - Posts: 202 Reg.: 1 februari 2004 |
quote: Moon schreef:
(...)
Weer zo één. Als het 0-4 was geworden had je dan hetzelfde gezegd? Dat was naar aanleiding van het spel een stuk betere afspiegeling.
Feyenoord heeft dit seizoen nog geen 1 wedstrijd fatsoenlijk gespeeld. Ajax 1 helft, rest zeer matig. Groningen, Heerenveen, Twente, PSV - ze waren ons allenmaal zeer gemakkelijk de baas. Er wordt veel te weinig gecreerd. Ik denk van de laatste 6 wedstrijden hooguit 15 kansen.
De enige rede dat Feyenoord momenteel 2e staat is door het falen van Ajax, PSV en AZ. Ajax en PSV voornamelijk door trainergedoe. Wij zijn niet beter dan Twente en Groningen.
Wij hadden vorig jaar niet veel minder punten dan nu.
Daarbij komt ook nog het traditionele dipje van de ploeg van Van Marwijk. Of zouden we deze al hebben gehad?
|
|
|
peetmargarita Geselecteerd voor Oranje
Uit: Isla Margarita Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 533 Reg.: 30 april 2006 |
quote: Biseswar schreef:
Feyenoords zwakke punten waren aan het begin van het seizoen al duidelijk. Nu zijn we op de helft, verliezen we van de nummer 1 met 0-1. Meteen wordt er groot alarm geslagen, wees gerust de beleidsbepalers zijn op de hoogte. Alleen er moeten wel spelers zijn die haalbaar zijn EN ze moeten voldoen aan het niveau van Feyenoord.
Je hebt volgens mij de laatste paar wedstrijden niet gekeken. De resultaten zijn misschien niet eens zo slecht maar het voetbal is al hele tijd bedroefend. Er komt een moment dat dat je op gaat breken. Blijkbaar is dat moment gekomen want we worden vrolijk door iedere redelijke en goede tegenstander weggespeeld. Dat valt misschien niet altijd aan de resultaten te zien (op miraculeuze wijze niet verloren bij H'veen en slechts 0-1 tegen PSV) maar aan het veldspel des te meer.
Wat betreft aankopen ben ik het helemaal met je eens. Als het niet beter is dan wat we hebben of als de prijs belachelijk hoog is kun je het beter laten.
|
|
|
Biseswar Vedette
Vak: - Posts: 5099 Reg.: 15 juli 2004 | Mij hoor je niet roepen dat er geen aankopen moeten komen. Er moesten aankopen komen dat wisten we voor PSV al, dat is in deze wedstrijd weer gebleken.
Maar als je dan reacties hoort van, haal Silva voor 4 miljoen en 1 probleem is al weer opgelost is natuurlijk verkeert beleid.
Dat is het beleid wat ons bijna tot de afgrond heeft geholpen. Het geld wat we nu hebben kunnen we maar 1 keer uitgeven. Het moet een versterking zijn, haalbaar zijn en de juiste prijs.
Geen overhaaste aankopen waarbij al snel blijkt dat het een miskoop gaat worden.
Daarnaast moet een speler ook in het systeem passen, maar dat er versterking moet komen is zeker.
|
|
|
lighthammer Basisspeler
Uit: rotterdam Vak: Olympiatribune - B Posts: 351 Reg.: 29 mei 2004 | Spits: N'Kufo
Middenveld: Meeuwis
Verdediging: Boulahrouz
Vooral aanval en middenveld zijn essentieel!!
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 | Om mijn 'kampioensdroom' weer leven in te blazen gaarne Cech, Alves, Terry, Nesta, Fabregas, Pirlo, C. Ronaldo, Kaka, Eto'o en Van Nistelrooij...
De Cler mag blijven...
[Dit bericht is veranderd door Ché Cliché (op 13 januari 2008 01:20:33).]
|
|
|
FCBG Lid 2e elftal
Vak: - Posts: 158 Reg.: 18 mei 2007 |
quote: Ché Cliché schreef:
De Cler mag blijven...
Wat nobel van je zeg.. 
|
|
|
riklammerink Meervoudig international
Uit: Reutum Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 654 Reg.: 19 juni 2003 | Kijkend naar de wedstrijd tegen PSV dan is toch duidelijk te zien waar het aan mankeert. Feyenoord mist kracht en loopvermogen op het middenveld. Sahin en van Bronckhorst zijn allebei klein en geen loopwonders. Verder stond Makaay op een eiland. Dus daar zou toch een fysiek sterke spits naast moeten worden geposteerd. Hofs en de Guzman brachten beiden veel te weinig en ik zou één van deze 2 eruit halen of beide. Natuurlijk miste Feyenoord ook de snelheid van Slory.
Ook zou het fijn zijn dat er een soort als Khalid Boulahrouz bij zou komen, maar daar ligt niet de prioriteit. Feyenoord creeert geen kansen genoeg en het middenveld schiet tekort waardoor men achterin in de problemen komt.
Ik ging voor:
- Blaise N'Kufo
- Ibrahim Kargbo
Beiden betaalbaar en ideaal als noodoplossing. Kargbo is misschien voetballend wat minder, maar die had Afellay het deze wedstrijd toch een stuk moeilijker gemaakt.
Feyenoord na de winterstop:
----------------------------Timmer-------------------------
-----Greene---------Bahia------------Hofland-----de Cler---
----------------Kargbo-------------van Bronckhorst---------
------Slory--------------------------------------Bruins----
-------------------N'Kufo-----------Makaay-----------------
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: riklammerink schreef:
Kijkend naar de wedstrijd tegen PSV dan is toch duidelijk te zien waar het aan mankeert. Feyenoord mist kracht en loopvermogen op het middenveld. Sahin en van Bronckhorst zijn allebei klein en geen loopwonders. Verder stond Makaay op een eiland. Dus daar zou toch een fysiek sterke spits naast moeten worden geposteerd. Hofs en de Guzman brachten beiden veel te weinig en ik zou één van deze 2 eruit halen of beide. Natuurlijk miste Feyenoord ook de snelheid van Slory.
Ook zou het fijn zijn dat er een soort als Khalid Boulahrouz bij zou komen, maar daar ligt niet de prioriteit. Feyenoord creeert geen kansen genoeg en het middenveld schiet tekort waardoor men achterin in de problemen komt.
Ik ging voor:
- Blaise N'Kufo
- Ibrahim Kargbo
Ik kan mij hier redelijk in vinden, maar zou Greene RCV zetten. Dat is hij ook en staat daar nooit onder Bert
(inderdaad Makaay wordt te weinig in stelling gebracht)
Beiden betaalbaar en ideaal als noodoplossing. Kargbo is misschien voetballend wat minder, maar die had Afellay het deze wedstrijd toch een stuk moeilijker gemaakt.
[Dit bericht is veranderd door willem van Hanegem (op 13 januari 2008 08:47:33).]
|
|
|
Sjonnie Meervoudig international
Uit: Meppel Vak: - Posts: 717 Reg.: 22 mei 2000 |
quote: willem van Hanegem schreef:
(...)
De Guzman speelt het hele seizoen al niet geweldig, scoort wel maar hij loopt veel te veel met de bal en is een drama in de omschakeling. Ik vind het ook opvallend dat makaay veel positieve dingen zegt over bruins, wynaldum maar over de Guzman hoor je hem niet. Het lijkt me niet het makkelijkste mannetje en hij vindt zichzelf volgens mij al erg goed. Zet hem er maar eens een poosje naast en laten we idd er een middenvelder en een aanvaler bijhalen de verdediging heeft mijn prio niet. Roy staat op een eiland en heeft te weinig ondersteuning.
|
|
|
Kenji Basisspeler
Uit: Zevenaar Vak: - Posts: 349 Reg.: 15 augustus 2007 | Wat je heel duidelijk mist zijn buitenspelers. Die heeft Feyenoord niet in huis, dan kun je mijn inziens geen 4-3-3 spelen. Nogmaals Feyenoord moet Razak halen en anders kijken of Larsson te huur is voor een half seizoen. Dan kan Nuri linkshalf staan, Gio LCM, Bruins RCM en een DeGuzman of Slory RM. Tevens dienen er achterin 2 spelers bij te komen of Greene moet in het centrum wel uit de verf komen. Vond hem gister echt slecht. Gelukkig was hij nog niet de alle slechtste, dat was Buijs met zijn grandieuze invalbeurt .
|
|
|
kees1969 Vaste waarde in elftal
Uit: Katwijk Vak: - Posts: 364 Reg.: 20 juli 2004 | Is Riga Mustapha niks voor feyenoord?
Speelt bij Levante primera division en niet slecht heeft al een keer of 6 daar gescoord in de eerste helft van het seizoen.
Wil daar weg, krijgt geen salaris.
Is een sterke snelle spits, kan evt voor een half jaar met een optie voor een paar seizoenen.
Het proberen waard lijkt me.
|
|
|
|
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: kees1969 schreef:
Is Riga Mustapha niks voor feyenoord?
Speelt bij Levante primera division en niet slecht heeft al een keer of 6 daar gescoord in de eerste helft van het seizoen.
Wil daar weg, krijgt geen salaris.
Is een sterke snelle spits, kan evt voor een half jaar met een optie voor een paar seizoenen.
Het proberen waard lijkt me.
Daar heb ik dus ook aan gedacht. Is haalbaar en zou precies passen in een 4-3-3 systeem...
|
|
|
Biseswar Vedette
Vak: - Posts: 5099 Reg.: 15 juli 2004 |
quote: willem van Hanegem schreef:
(...)
Daar heb ik dus ook aan gedacht. Is haalbaar en zou precies passen in een 4-3-3 systeem...
Wat gisteren wel weer was gebleken is dat Feyenoord een speler met body mist op het middenveld.
|
|
|
fey 90 Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 112 Reg.: 28 november 2007 | Daar heb ik dus ook aan gedacht. Is haalbaar en zou precies passen in een 4-3-3 systeem...
maar makaay past niet echt in een 4-3-3 systeem
|
|
|
tufo Vedette
Uit: RIDDERKERK Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1290 Reg.: 21 april 2005 |
quote: riklammerink schreef:
Kijkend naar de wedstrijd tegen PSV dan is toch duidelijk te zien waar het aan mankeert. Feyenoord mist kracht en loopvermogen op het middenveld. Sahin en van Bronckhorst zijn allebei klein en geen loopwonders. Verder stond Makaay op een eiland. Dus daar zou toch een fysiek sterke spits naast moeten worden geposteerd. Hofs en de Guzman brachten beiden veel te weinig en ik zou één van deze 2 eruit halen of beide. Natuurlijk miste Feyenoord ook de snelheid van Slory.
Ik ging voor:
- Blaise N'Kufo
- Ibrahim Kargbo
Ik vind dit de meest ideale oplossing om met weinig budget toch twee spelers te halen die Feyenoord er fysiek sterker op maken.
N'Kufo vond ik al een interessante speler toen onze club een spits zocht en met die doeltreffende Griek aankwam.
Halen die gasten!
|
|
|
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 | Even Woerts/Bosz mailen??(Bosz heeft toch een tijdlang in Zuid Amerika doorgebracht???)
|
|
|
Moon Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 626 Reg.: 20 augustus 2007 | Al die spelers zijn leuk.
Maar als Feyenoord echt weer met de top wil meedraaien moet het eerst (commercieel) wat centjes binnen halen. Moet toch absoluut meer uit te halen zijn. Belachelijk dat clubs als Heerenveen, Groningen en Twente in principe meer te besteden hebben dan een club als Feyenoord.
Salarissen moeten over het algemeen sowieso omhoog anders zal het altijd een mickeymouse competitie blijven.
[Dit bericht is veranderd door Moon (op 13 januari 2008 11:44:39).]
|
|
|
Moon Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 626 Reg.: 20 augustus 2007 | Overigens als we het toch over geld hebben; Transfervrij - Maduro 
|
|
|
Michael_Jordan Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 2380 Reg.: 20 juni 2006 |
Overigens als we het toch over geld hebben; Transfervrij - Maduro 
Maduro is echt niet veel beter dan Fer.
|
|
|
Moon Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 626 Reg.: 20 augustus 2007 |
quote: Michael_Jordan schreef:
(...)
Maduro is echt niet veel beter dan Fer.
Dat haal je uit 40 minuten die Fer heeft gespeeld?
Verder zal Fer onder BvM toch geen kans krijgen.
|
|
|
Biseswar Vedette
Vak: - Posts: 5099 Reg.: 15 juli 2004 |
(...)
Dat haal je uit 40 minuten die Fer heeft gespeeld?
Verder zal Fer onder BvM toch geen kans krijgen.
Zelfde als Wijnaldum, als Hofs fit is speelt Hofs.
|
|
|
Obiku Vedette
Vak: Maastribune - W2 Posts: 4356 Reg.: 17 maart 2003 | Wat een verschrikkelijke middelmaat komt er in deze topic voorbij, kennelijk zijn er toch nog heel wat mensen die genoten hebben van vorig seizoen 
|
|
|
Moon Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 626 Reg.: 20 augustus 2007 | Even serieus, als Feyenoord nog serieus wilt meedoen heeft het Van Bommel nodig. Hopen na opnieuw een vernedering gisteravond dat Bertje is een goed gesprek gaat voeren!
|
|
|