Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Wie zou jij willen zien komen (deel 6)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 106 pagina's: « 1 ... 101 102 103 104 105 106

Poster
Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel 6) 
casaoui100 Rode kaart: waarschuwing
Talent

Vak: -
Reg.: 24 maart 2008
Gepost op 9 april 2008 om 18:33:59.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

we moeten nacer barazite van jong arsenal huren is een nederlands-marokkaanse aanvaller
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Feyenoord Amersfoort
Talent

Uit: Amersfoort
Reg.: 29 augustus 2006
Gepost op 9 april 2008 om 18:52:26.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Nielsen schreef:

Wat ik graag zou zien komen:
Van AZ: Dembele, de Zeeuw en Schaars
Van Twente: El Ahmadi
Van Heerenveen: Pranjic, Sulejmani
Van Groningen: Berg
Van Roda: Meeuwis
Van Utrecht: George
Van Blackburn: Ooijer (als rechtsback)
Weet iemand nog een goede rechtsbenige centrale verdediger, die samen met Vlaar kan strijden om een plekje?

Mooi lijstje, al hoeft George van mij niet. Gezien het feit dat we deze echt niet allemaal kunnen halen zou ik zeggen richt de pijlen op Sulejmani, daarna Ooijer (zou niet zo snel andere goede verdediger RB of RCB weten). Denk dat versterking in de vorm van een aanvaller en daarna rechtsback/rechter centrale verdediger het hardste nodig is. Berg is natuurlijk ook een welkome versterking.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
nefertete Gele kaart: waarschuwing
Bankzitter

Reg.: 7 januari 2008
Gepost op 9 april 2008 om 18:53:35.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het zal wel uitdraaien op Berg, Pranjic en El Ahmadi...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
feyenoordkampen
Geselecteerd voor Oranje

Uit: kampen
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 6 februari 2005
Gepost op 9 april 2008 om 18:55:09.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
nefertete schreef:

Het zal wel uitdraaien op Berg, Pranjic en El Ahmadi...

En daar ben jij ontevreden mee begrijp ik uit je zin??? Ik denk toch niet dat Pranjic haalbaar is al zou ik het wel mooi vinden. Maar die neuzen hebben hun pijlen ook op hem gericht en dan denk ik dat wij het (financieel gezien in elk geval) wel verliezen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.473,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
MD
Vedette

Reg.: 16 juni 2003
Gepost op 9 april 2008 om 18:55:41.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In Sportweek interview met Kah:

Ajax, Feyenoord of Psv?:
Kah: Feyenoord, dat is voor mij de mooiste club in Nederland.

[Dit bericht is veranderd door MD (op 9 april 2008 18:56:00).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,5VoVo: -Opstelling: incompleet
nefertete Gele kaart: waarschuwing
Bankzitter

Reg.: 7 januari 2008
Gepost op 9 april 2008 om 18:56:31.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nee...dan ben ik heel content zeker als er nog 2 verdedigers bijkomen. Maar ik heb wel het gevoel dat Bosz & Co ons wederom gaan verrassen!!

Wie had na het dal waar we in zaten kunnen verwachten dat we nu zelfs al durven te praten over het aantrekken van spelers als Dembele, Pranjic, Berg, Sulejmani, El Ahmadi....ja toch

[Dit bericht is veranderd door nefertete (op 9 april 2008 19:00:02).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
berg1f
Internationale topspeler

Uit: Oldenzaal
Reg.: 24 september 2004
Gepost op 9 april 2008 om 19:56:31.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MD schreef:

In Sportweek interview met Kah:

Ajax, Feyenoord of Psv?:
Kah: Feyenoord, dat is voor mij de mooiste club in Nederland.

Oh nee hé die dus zeker niet

quote:
Nielsen schreef:

Weet iemand nog een goede rechtsbenige centrale verdediger, die samen met Vlaar kan strijden om een plekje?

Heeft Feyenoord weer een erfenis gekregen? Dit is totaal niet reeel.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Kenji
Basisspeler

Uit: Zevenaar
Reg.: 15 augustus 2007
Gepost op 10 april 2008 om 07:50:32.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
berg1f schreef:

(...)

Oh nee hé die dus zeker niet

quote:
Nielsen schreef:

Heeft Feyenoord weer een erfenis gekregen? Dit is totaal niet reeel.

Yep, en wat moet Feyenoord met 4 extra spitsen en 5 extra middenvelders. Een goede bankbezetting is belangrijk, maar tribunebezetting is belachelijk.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (0-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 10 april 2008 om 08:07:39.       MSN: remon_kroes@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kenji schreef:

(...)

Yep, en wat moet Feyenoord met 4 extra spitsen en 5 extra middenvelders. Een goede bankbezetting is belangrijk, maar tribunebezetting is belachelijk.

Ik zie hem dan ook nergens zeggen dat hij ze állemaal wil.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.401,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
casaoui100 Rode kaart: waarschuwing
Talent

Reg.: 24 maart 2008
Gepost op 10 april 2008 om 08:59:26.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Feyenoord, Ajax of PSV

Pranjic : Feyenoord dat is voor mij de mooiste club in nederland

Het is dus niet kah maar pranjic

voige maand in sportweek
 Help mods!
wienen
Veelbelovend talent

Uit: IJsselmuiden
Reg.: 22 april 2005
Gepost op 10 april 2008 om 09:09:41.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Waarom gaan we niet gelijk werk maken van buitenkansje Vromer van AZ. Zeer goeie voetballer. Wil niet meer bij AZ blijven. En voor de toekomst zeker een goeie aankoop. En met het evt. vertrek van Guzman en Sahin zeker een goeie opvolger. Plus dat het weer een ned. talent is wat ook in de div. ned. elftallen heeft gezeten. Zeker geen slechte aankoop.
Verder mag Verbeek Zuiverloon ook wel meenemen. Lucius moet echt verkocht/weggegeven worden. Ging zondag ook weer zo opzichtig de fout in. Stonden we gewoon bijna 1-0 achter.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Feyenoord Kampioen
Vedette

Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 4 januari 2003
Gepost op 10 april 2008 om 09:19:52.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wienen schreef:

Waarom gaan we niet gelijk werk maken van buitenkansje Vromer van AZ. Zeer goeie voetballer. Wil niet meer bij AZ blijven. En voor de toekomst zeker een goeie aankoop. En met het evt. vertrek van Guzman en Sahin zeker een goeie opvolger. Plus dat het weer een ned. talent is wat ook in de div. ned. elftallen heeft gezeten. Zeker geen slechte aankoop.
Verder mag Verbeek Zuiverloon ook wel meenemen. Lucius moet echt verkocht/weggegeven worden. Ging zondag ook weer zo opzichtig de fout in. Stonden we gewoon bijna 1-0 achter.

Vormer heeft het een paar wedstrijdjes leuk gedaan, maar zich nog absoluut niet bewezen in mijn ogen, werkt wel hard, maar brengt niks extra's.

Daarnaast noem jij hem als opvolger van Sahin en De Guzman, maar dit zijn aanvallende middenvelders en Volmer is een controlerende speler.

Je zou wel kunnen zeggen dat je in dat geval nog Hofs en Bruins hebt en een extra controlerende speler handig is, maar ik betwijfel in hoeverre Vormer het gaat redden.

Ik heb dus zeer sterk mijn twijfels, maar het kan zijn dat het over een tijdje omslaat als die wat langer heeft mee gedraaid.

Over Lucius ben ik het totaal niet eens, hij werkt hard en maakt geen/weinig fouten afgelopen weken, hij is zelfs een heel stuk beter gaan spelen sinds die terug is van z'n blesure.

George is gewoon een hele lastige speler om te moeten verdedigen, vooral als die echt op de man gezet wordt.

[Dit bericht is veranderd door Feyenoord Kampioen (op 10 april 2008 09:21:30).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.336,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Rotterdam
Reg.: 28 februari 2007
Gepost op 10 april 2008 om 09:32:25.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoord Kampioen schreef:

(...)

Vormer heeft het een paar wedstrijdjes leuk gedaan, maar zich nog absoluut niet bewezen in mijn ogen, werkt wel hard, maar brengt niks extra's.

Daarnaast noem jij hem als opvolger van Sahin en De Guzman, maar dit zijn aanvallende middenvelders en Volmer is een controlerende speler.

Je zou wel kunnen zeggen dat je in dat geval nog Hofs en Bruins hebt en een extra controlerende speler handig is, maar ik betwijfel in hoeverre Vormer het gaat redden.

Ik heb dus zeer sterk mijn twijfels, maar het kan zijn dat het over een tijdje omslaat als die wat langer heeft mee gedraaid.

Over Lucius ben ik het totaal niet eens, hij werkt hard en maakt geen/weinig fouten afgelopen weken, hij is zelfs een heel stuk beter gaan spelen sinds die terug is van z'n blesure.

George is gewoon een hele lastige speler om te moeten verdedigen, vooral als die echt op de man gezet wordt.

ik denk dat hij een optie is voor op rechtsbuiten maar dan moet gertjan wel 4-3-3-/4-5-1 spelen anders zie ik hem niet op rechts in een 4-4-2.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Feyenoord Kampioen
Vedette

Gepost op 10 april 2008 om 09:48:49.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

(...)

ik denk dat hij een optie is voor op rechtsbuiten maar dan moet gertjan wel 4-3-3-/4-5-1 spelen anders zie ik hem niet op rechts in een 4-4-2.

Nogmaals, Vormer is een controlerende speler, geen aanvallende speler....
 Help mods!
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 10 april 2008 om 09:51:15.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

(...)

Nogmaals, Vormer is een controlerende speler, geen aanvallende speler....

Edit Wyatt: niet op de man spelen!

[Dit bericht is veranderd door Wyatt (op 10 april 2008 10:39:54).]
 Help mods!
JimmyFloyd
Vedette

Reg.: 6 april 2004
Gepost op 10 april 2008 om 10:07:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

(...)

Edit Wyatt: niet op de man spelen!

Zeg grote vriend, reageer ff normaal op je medeforummers!

PS: let ook even op het gebruik van leestekens. Je berichten zijn haast niet te lezen.

[Dit bericht is veranderd door Wyatt (op 10 april 2008 10:40:23).]
 Help mods!
Hans Worst
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 5 februari 2007
Gepost op 10 april 2008 om 10:11:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De meeste namen die worden genoemd, zijn goede spelers, maar ik denk dat de club zich eerst op de achterste linie moet gaan concentreren. Ze zullen 2 spijkerharde, slimme, kwaliteits-verdedigers moeten halen.

Dan, Ahmadi

En hierna, een harde verdedigende middenvelder.

Daarna, een fysiek sterke spits.

Het volgende rijtje:
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
tufo
Vedette

Uit: RIDDERKERK
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 21 april 2005
Gepost op 10 april 2008 om 10:14:17.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Hans Worst schreef:

De meeste namen die worden genoemd, zijn goede spelers, maar ik denk dat de club zich eerst op de achterste linie moet gaan concentreren. Ze zullen 2 spijkerharde, slimme, kwaliteits-verdedigers moeten halen.

Dan, Ahmadi

En hierna, een harde verdedigende middenvelder.

Daarna, een fysiek sterke spits.

Het volgende rijtje:

Dat is niet veel!

p.s. ik zie graag Mark van Bommel deze kant opkomen.

Volgens Bild (geen echt betrouwbare bron):

Bayern München is het gedrag van Mark van Bommel meer dan zat. De middenvelder kreeg afgelopen weekend voor de tweede keer in korte tijd een rode kaart. Daniele De Rossi (AS Roma) moet zijn opvolger worden.

Wellicht wil hij weer naar Nederland en ik denk dat een club als Feyenoord en de ambities van de club hem zeker zullen aanspreken.

[Dit bericht is veranderd door tufo (op 10 april 2008 10:17:55).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.485,8VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Feyenoord Kampioen
Vedette

Gepost op 10 april 2008 om 10:24:09.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
tufo schreef:

(...)

Dat is niet veel!

p.s. ik zie graag Mark van Bommel deze kant opkomen.

Volgens Bild (geen echt betrouwbare bron):

Bayern München is het gedrag van Mark van Bommel meer dan zat. De middenvelder kreeg afgelopen weekend voor de tweede keer in korte tijd een rode kaart. Daniele De Rossi (AS Roma) moet zijn opvolger worden.

Wellicht wil hij weer naar Nederland en ik denk dat een club als Feyenoord en de ambities van de club hem zeker zullen aanspreken.

Ik zie er anders wel een paar klasbakken tussen staan hoor:

Blanko
E.R. Staatniks
W. Itsma
I.K. Luluitmenek

Ik zou van Bommel ook graag zien komen, hij heeft gezegd Feyenoord een hele mooie club te vinden, maar ook dat een van de redenen zou zijn dat hij dan met z'n schoonvader kan samenwerken.

Nja of GJ moet een leuke dochter hebben in ene

Mods is het niet tijd voor deel 7?

[Dit bericht is veranderd door Feyenoord Kampioen (op 10 april 2008 10:28:49).]
 Help mods!
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 10 april 2008 om 10:59:52.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
JimmyFloyd schreef:

(...)

Zeg grote vriend, reageer ff normaal op je medeforummers!

PS: let ook even op het gebruik van leestekens. Je berichten zijn haast niet te lezen.

nog een grappenmaker let ff o je leestekens.
zowat niemand typt hier ABN,kom nou.
hoe ik reageerde was normaal hij kwam met een neerbuigende manier van "normaals"
dus kwam ik terug met die zelfde toon en nog geneens scheld woorden of wat.
enigste wat ik zei is dat ik vormer kende en dat ik t over Lgeorge had en hij niet zo moest komen alsof ik niet weet dat vormer een CM/VM is.

[Dit bericht is veranderd door akuma (op 10 april 2008 11:02:07).]
 Help mods!
Feyenoord Kampioen
Vedette

Gepost op 10 april 2008 om 11:11:44.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

(...)

nog een grappenmaker let ff o je leestekens.
zowat niemand typt hier ABN,kom nou.
hoe ik reageerde was normaal hij kwam met een neerbuigende manier van "normaals"
dus kwam ik terug met die zelfde toon en nog geneens scheld woorden of wat.
enigste wat ik zei is dat ik vormer kende en dat ik t over Lgeorge had en hij niet zo moest komen alsof ik niet weet dat vormer een CM/VM is.

Als je gewoon in je Post had aangegeven dat het over George gaat, dan snappen anderen dat ook.

Ik had het over 3/4/5 spelers in een post.

Daarbij was mijn post totaal niet neerbuigend en kan ik niet weten dat jij Vormer zo goed kent.

Daarbij is George een linkspoot en een linksbuiten.
 Help mods!
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Gepost op 10 april 2008 om 11:22:39.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

(...)

Als je gewoon in je Post had aangegeven dat het over George gaat, dan snappen anderen dat ook.

Ik had het over 3/4/5 spelers in een post.

Daarbij was mijn post totaal niet neerbuigend en kan ik niet weten dat jij Vormer zo goed kent.

Daarbij is George een linkspoot en een linksbuiten.

ik vond hem neerbuigend met dat "nogmaals".
t lijkt mij ook logisch dat iemand de vorige posts leest zodat hij t onderwerp weet en dan pas reageerd.
ik had zelf erbij moeten zette dat t over L.george ging,mijn fout en mijn excusses daarvoor.
ik ging er van uit dat als ik rechtsbuiten zeg en mij lijkt dat iedereen weet dat utrecht 4-3-3 speeld, aangezien we pas tegen ze gespeeld hebben.
t mij logisch lijkt dat ik t over Lgeorge heb.

L.george staat vaker rechtsbuiten met ze knal rode schoentjes, maar oke dat is weer een andere discussie.
 Help mods!
Chris
Moderator

Uploads: 1
Reg.: 19 mei 2004
Gepost op 10 april 2008 om 13:17:21.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jongens, laten we het gezellig houden en weer OnTopic gaan!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Fisherman
Moderator

Reg.: 18 december 2006
Gepost op 10 april 2008 om 13:24:27.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wordt vervolgd in http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum16/697.php#post139876
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 106 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk