| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel 6) |  |
|
feyenoord_kampioen_2008 Talent
Uit: Apeldoorn Vak: - Posts: 82 Reg.: 17 april 2007 | Ik zou Luisao van Benfica wel bij Feyenoord willen zien. Ik heb begrepen dat hij daar uit de gratie is geraakt en zou zker een versterking zijn voor Feyenoord. Een kopsterke ervaren verdediger die bovendien ex Braziliaans international is. Ik heb geen idee of hij zou willen komen maar je kan het altijd proberen.
Daarnaast zou ik zijn Broertje Alex Silva ook wel bij Feyenoord willen zien. Deze verdediger heeft wel wat weg van de Alex van PSV. Hij speelt bij Sao Paulo en is nog vrij jong, dit is een speler met een hele grote toekomst en veel clubs houden hem in de gaten. Deze speler is echter momenteel geblesseerd dus misschien is er een kans om hem snel weg te kapen voor de neus van de topclubs. Hij zal wel aardig wat kosten maar is zeker een speler die zijn geld terug zal verdienen.
Daarnaast kan Feyenoord ook wel Bruno vastleggen die volgens mij bij Flamengo voetbalt en 1 van d beste keepers, samen met Ceni is van de Braziliaanse competitie.
|
|
|
tufo Vedette
Uit: RIDDERKERK Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1290 Reg.: 21 april 2005 |
quote: casaoui100 schreef:
Rotterdam – Feyenoord wil zich komende zomer aanvallend versterken. Op dit moment hebben de Rotterdammers met Roy Makaay slechts één aanvaller van waarde. Volgens geruchten worden de verrichtingen van Marcus Berg, Moussa Dembele en Miralem Sulejmani op de voet gevolgd. Feyenoord zou bij FC Groningen al een bod hebben neergelegd om Marcus Berg los te weken. Verder wordt ook het gerucht van Miralem Sulejmani steeds hardnekkiger. Eerder toonde Ajax belangstelling, maar de Amsterdamse club heeft haar interesse verlegd naar Nabil Dirar, speler van Westerlo. De overgang van Gertjan Verbeek naar Feyenoord zouden de geruchten rondom de jonge Serviër versterkt hebben.
en dit was een bericht van vorige maand van deze casaoui100: ik heb gehoord dat feyenoord 13 miljoen heeft vrij gemaakt voor Pavel Nedved

|
|
|
paasei International
Vak: - Posts: 600 Reg.: 5 oktober 2004 |
Rotterdam – Feyenoord wil zich komende zomer aanvallend versterken. Op dit moment hebben de Rotterdammers met Roy Makaay slechts één aanvaller van waarde. Volgens geruchten worden de verrichtingen van Marcus Berg, Moussa Dembele en Miralem Sulejmani op de voet gevolgd. Feyenoord zou bij FC Groningen al een bod hebben neergelegd om Marcus Berg los te weken. Verder wordt ook het gerucht van Miralem Sulejmani steeds hardnekkiger. Eerder toonde Ajax belangstelling, maar de Amsterdamse club heeft haar interesse verlegd naar Nabil Dirar, speler van Westerlo. De overgang van Gertjan Verbeek naar Feyenoord zouden de geruchten rondom de jonge Serviër versterkt hebben.
heb je slecht geschreven
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: tufo schreef:
(...)
en dit was een bericht van vorige maand van deze casaoui100: ik heb gehoord dat feyenoord 13 miljoen heeft vrij gemaakt voor Pavel Nedved

Sowieso is Nedved aan het einde van dit seizoen transfervrij bij Juventus. Hij kan dus never nooit 1 euro cent kosten, laat staan 13 miljoen. Om verder maar te zwijgen of Nedved uberhaupt interesse zou hebben om voor Feyenoord te willen spelen en of zijn salaris te betalen zou zijn.
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: Vormer kijkt uit naar andere club
De wegen tussen Ruud Vormer en AZ lijken zich na dit seizoen te zullen scheiden. Volgens de woensdageditie van De Telegraaf kijkt de middenvelder uit naar een andere club, nadat hij afgelopen week een contractaanbieding kreeg. Het voorstel van de Alkmaarders was voor de negentienjarige jeugdinternational teleurstellend, omdat dat voor 1 april had moeten gebeuren. Vormer kreeg het gevoel niet mee te tellen, toen hij de leiding van de club attent moest maken op het nalaten daarvan.
Vormer debuteerde vorig seizoen in de hoofdmacht van AZ en kwam tot drie duels. In deze voetbaljaargang deed trainer Louis van Gaal in zeventien duels een beroep op hem.
Ik heb hem een aantal goede wedstrijden zien spelen dit jaar, misschien voor de breedte, optie achter Bruins als de Guzman vertrekt of is Wijnaldum beter?
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4076 Reg.: 26 oktober 2006 |
quote: Middenveldert schreef:
(...)
Ik heb hem een aantal goede wedstrijden zien spelen dit jaar, misschien voor de breedte, optie achter Bruins als de Guzman vertrekt of is Wijnaldum beter?
Voor het Olympisch Team van Foppe wellicht. 
|
|
|
Patrick017 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 662 Reg.: 22 februari 2006 | Ik wou het bericht van Vormer net plaatsen ik vind dat een goede voetballertje en als hij toch overbodig is bij Az zeg ik halen.
|
|
|
EOD Nationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2088 Reg.: 2 maart 2006 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Sowieso is Nedved aan het einde van dit seizoen transfervrij bij Juventus. Hij kan dus never nooit 1 euro cent kosten, laat staan 13 miljoen. Om verder maar te zwijgen of Nedved uberhaupt interesse zou hebben om voor Feyenoord te willen spelen en of zijn salaris te betalen zou zijn.
Daarbij heeft ie aangegeven te willen stoppen met voetballen.
|
|
|
mokummer Regelmatige invaller
Hm, er is enige concurrentie - hoe serieus zou dit VI bericht zijn...?
quote: Koevermans, Pranjic en Sulejmani op lijst Van Basten
09/04/2008 10:48
Marco van Basten is druk doende met de samenstelling van de Ajax-selectie voor komend seizoen. De huidige Oranje-bondscoach heeft als mogelijke versterkingen PSV'er Danny Koevermans en de SC Heerenveen-spelers Miralem Sulejmani en Danijel Pranjic op het oog.
Koevermans komt in beeld in het geval Klaas-Jan Huntelaar besluit zijn carrière na deze zomer in het buitenland voort te zetten. De spits wordt gelinkt aan tal van Europse topclubs, maar verklaarde afgelopen weekeinde geen concrete aanbiedingen ontvangen te hebben.
Deze week gaat de topscorer van dit Eredivisieseizoen (32 doelpunten) met Ajax om de tafel, nadat zijn zaakwaarnemer Arnold Oosterveer dat vorige week al deed.
Koevermans maakte afgelopen zomer de overstap van AZ naar landskampioen PSV, waarvoor hij dit seizoen veertien keer scoorde in de Eredivisie. De Schiedammer debuteerde dit seizoen onder Van Basten in het Nederlands elftal en speelde inmiddels vier interlands (één goal).
Pranjic is sinds de zomer van 2005 een bepalende speler bij SC Heerenveen. Voor de Kroatische international zou ook interesse zijn vanuit Engeland. Ploeggenoot Sulejmani is bezig aan zijn eerste seizoen en is direct uitgegroeid tot een van de smaakmakers van de Friese formatie.
|
|
|
Michael_Jordan Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 2380 Reg.: 20 juni 2006 |
quote: feyenoord_kampioen_2008 schreef:
Ik zou Luisao van Benfica wel bij Feyenoord willen zien. Ik heb begrepen dat hij daar uit de gratie is geraakt en zou zker een versterking zijn voor Feyenoord. Een kopsterke ervaren verdediger die bovendien ex Braziliaans international is. Ik heb geen idee of hij zou willen komen maar je kan het altijd proberen.
Daarnaast zou ik zijn Broertje Alex Silva ook wel bij Feyenoord willen zien. Deze verdediger heeft wel wat weg van de Alex van PSV. Hij speelt bij Sao Paulo en is nog vrij jong, dit is een speler met een hele grote toekomst en veel clubs houden hem in de gaten. Deze speler is echter momenteel geblesseerd dus misschien is er een kans om hem snel weg te kapen voor de neus van de topclubs. Hij zal wel aardig wat kosten maar is zeker een speler die zijn geld terug zal verdienen.
Daarnaast kan Feyenoord ook wel Bruno vastleggen die volgens mij bij Flamengo voetbalt en 1 van d beste keepers, samen met Ceni is van de Braziliaanse competitie.
Wil je soms het Braziliaanse elftal zien in Rotterdam?
|
|
|
hodie Vedette
Uit: mijnsheerenland Vak: Stadiontribune - RR Posts: 3573 Reg.: 9 juni 2004 | koevermans halen, complementair aan makaay, torinstinct.
koevermans zoekt zijn man op, makaay gaat er altijd iets van weg, zeer dodelijke combinatie.
daarnaast een creatieve flankspelers:
pranjic, suljemani, beerens, allemaal opties
een AM bij vertrek deguzman:
el ahmadi
CV/CVM die de lijnen uitzet en hard de duels ingaat.
???????? gregoor van dijk, buitenland:??
|
|
|
feyenoord_kampioen_2008 Talent
Uit: Apeldoorn Vak: - Posts: 82 Reg.: 17 april 2007 |
quote: Michael_Jordan schreef:
(...)
Wil je soms het Braziliaanse elftal zien in Rotterdam?
Dan mag jij mij vertellen wie van die spelers een vaste plek in het Braziliaanse elftal heeft. Zulke spelers heeft Feyenoord gewoon nodig. Gomes was ook al een Topkeeper toen PSV hem haalde hoor. En Alex idem, die zat in het gouden Santos met Robinho, Diego, Elano, Deivid, en Ricardinho. Wat ik aan wil geven als je niks probeert weet je zeker dat niks lukt.
|
|
|
Kuytekind Internationale topspeler
Vak: - Posts: 903 Reg.: 23 juli 2003 |
quote: mokummer schreef:
(...)
uhmmm, (vreemde benaming mokummer) bericht vi over bassie en sulejmani, pranjic en de koef:
Pff, zal wel waar zijn, aangezien de media en VI (ondanks dat ze in Gouda zitten) toch wel pro-020 zijn (de wedstrijdverslagen over ons zijn heel mat).
En 020 heeft meer te besteden, hogere salarissen, een meer aansprekende coach (verbeek wel voordeel bij h'veen spelers neem ik aan), laatste jaren meer suc6 (en een paar kutprestaties zoals voorronde CL en kut publiek).
|
|
|
|
quote: feyenoord_kampioen_2008 schreef:
(...)
Dan mag jij mij vertellen wie van die spelers een vaste plek in het Braziliaanse elftal heeft. Zulke spelers heeft Feyenoord gewoon nodig. Gomes was ook al een Topkeeper toen PSV hem haalde hoor. En Alex idem, die zat in het gouden Santos met Robinho, Diego, Elano, Deivid, en Ricardinho. Wat ik aan wil geven als je niks probeert weet je zeker dat niks lukt.
Het zijn toch allemaal Braziliaanse spelers? Ik persoonlijk sta niet te springen om al die Brazilianen bij ons. Geef mij maar gewoon Nederlandse spelers. Voor het volgende jaar kunnen wij wel wat buitenspelers gebruiken. Met Slory en Vincken hebben we maar twee buitenspelers. Sulejmani lijk mij niet haalbaar, de prijs van 10 mln euro lijk mij te gortig. Leroy George en Marvin Emnes daarentegen zullen denk ik niet zoveel kosten. Het lijk mij prima versterkingen voor het komende seizoen.
[Dit bericht is veranderd door Michael_Jordan (op 9 april 2008 16:13:03).]
|
|
|
casaoui100  Talent
Vak: - Posts: 66 Reg.: 24 maart 2008 | Na Valencia heeft nu ook Aston Villa belangstelling getoond voor Willy Sagnol. De rechterverdediger mag voor drie miljoen euro bij Bayern München vertrekken. (Daily Mail)
als ik feyenoord was dan wist ik het wel
|
|
|
Moon Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 626 Reg.: 20 augustus 2007 | Misschien moet onze Roy eens een balletje opgooien!
Aston Villa vind ik nou ook niet echt werelds en veel kosten zal die niet.
|
|
|
Na Valencia heeft nu ook Aston Villa belangstelling getoond voor Willy Sagnol. De rechterverdediger mag voor drie miljoen euro bij Bayern München vertrekken. (Daily Mail)
als ik feyenoord was dan wist ik het wel
Onhaalbaar lijk mij. Het salaris is onbetaalbaar daarnaast heeft hij betere keuzes dan de Nederlandse competitie.
|
|
|
casaoui100  Talent
Vak: - Posts: 66 Reg.: 24 maart 2008 |
quote: Michael_Jordan schreef:
(...)
Onhaalbaar lijk mij. Het salaris is onbetaalbaar daarnaast heeft hij betere keuzes dan de Nederlandse competitie.
eerlijk zeggen wie zou jij kiezen tussen feyenoord, Valencia, aston villa.
feyenoord natuurlijk en makaay is er ook nog
quote: Moon schreef:
Misschien moet onze Roy eens een balletje opgooien!
Aston Villa vind ik nou ook niet echt werelds en veel kosten zal die niet.
3 miljoen
[Dit bericht is veranderd door casaoui100 (op 9 april 2008 16:18:18).]
|
|
|
rotterdam1 Bankzitter
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - W1 Posts: 181 Reg.: 19 februari 2005 |
quote: Middenveldert schreef:
(...)
Als Vormer echt transfervrij is, moet je dit buitenkansje niet laten schieten. Ook al heb je al de middenvelders Gio, Landzaat, Bruins, Guzman, Hofs, Fer, Wijnaldum en eventueel El Ahmadi/Sahin/.. Misschien is het dan handig om Fer/Wijnaldum/Vormer te verhuren aan een club als Heracles ofzo.
[Dit bericht is veranderd door rotterdam1 (op 9 april 2008 16:20:52).]
|
|
|
Nielsen Regelmatige invaller
Uit: Eindhoven Vak: - Posts: 288 Reg.: 10 mei 2006 | Wat ik graag zou zien komen:
Van AZ: Dembele, de Zeeuw en Schaars
Van Twente: El Ahmadi
Van Heerenveen: Pranjic, Sulejmani
Van Groningen: Berg
Van Roda: Meeuwis
Van Utrecht: George
Van Blackburn: Ooijer (als rechtsback)
Weet iemand nog een goede rechtsbenige centrale verdediger, die samen met Vlaar kan strijden om een plekje?
|
|
|
casaoui100  Talent
Vak: - Posts: 66 Reg.: 24 maart 2008 |
quote: Nielsen schreef:
Wat ik graag zou zien komen:
Van Roda: Meeuwis
Van Blackburn: Ooijer (als rechtsback)
Weet iemand nog een goede rechtsbenige centrale verdediger, die samen met Vlaar kan strijden om een plekje?
sagnol en joau carlos
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
eerlijk zeggen wie zou jij kiezen tussen feyenoord, Valencia, aston villa.
feyenoord natuurlijk en makaay is er ook nog
Voel jij je wel goed? Natuurlijk zou ik als ik hem was eerder kiezen voor Valencia boven Feyenoord. Bij dat soort clubs zal hij meer gaan verdienen. Verder gaat het momenteel niet zo goed met Valencia, maar dat kan volgend jaar heel anders zijn. Valencia is een club dat bij de eerste vier van Spanje behoort, en ik neem aan dat ze daar volgend seizoen ook weer heenwillen.
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: Nielsen schreef:
Wat ik graag zou zien komen:
Van Roda: Meeuwis (we hebben FER!)
Van Blackburn: Ooijer (als rechtsback)TE OUD!!!
|
|
|
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 2380 Reg.: 20 juni 2006 | Heeft iemand gehoord van Geoffrey Mujangia Bia (Chaleroi). Men zegt dat hij beter is dan Steven Defour. Een talentje om in de gaten te houden.
|
|
|
HenkVos Nationale topspeler
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1530 Reg.: 29 april 2006 | Ruud Vormer vertrekt bij Az. Hij was destijds 1 van de uitblinkers samen met Sarpong, Anita en Marcellis op het jeugd ek onder de 17. Talentvolle speler. Het is een echte balveroveraar met een geweldige traptechniek. Wellicht eerst vastleggen en verhuren.
|
|
|