| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel 6) |  |
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: JeffrieJ schreef:
Is Sulejmani al gezegd?
Klinkt Turks...
|
|
|
karper Vedette
Uit: uithoorn Vak: Stadiontribune - S Posts: 1111 Reg.: 6 januari 2005 | Eren Derdiyok is een spits die erg belangrijk is en gaat worden in de zwiterse competitie. heeft ook zeker weten zijn lengte mee en is fysiek onwijs sterk.
werd ook al eerder gepost ik wil hier alleen op aan merken dan borussia dortmund al zeer serieuse intresse in deze spits heeft.
|
|
|
MancoBlanco Vedette
Uit: Honselersdijk Vak: Olympiatribune - DD Posts: 2346 Reg.: 3 januari 2003 | Paulo Henrique zou zeker een goede zijn voor Feyenoord. Als we hem als reservespits halen, en elke wedstrijd wat minuten geven, kan hij alvast aan Feyenoord ruiken. Ook denk ik dat de aanwezigheid van Makaay heel erg goed is voor zo'n jongen. Met wat bijscholing van Makaay in bijvoorbeeld vrijlopen en dergelijke, is hij het seizoen er op denk ik klaar voor een basisplaats bij Feyenoord.
|
|
|
Kuytekind Internationale topspeler
Vak: - Posts: 903 Reg.: 23 juli 2003 |
quote: MancoBlanco schreef:
Paulo Henrique zou zeker een goede zijn voor Feyenoord. Als we hem als reservespits halen, en elke wedstrijd wat minuten geven, kan hij alvast aan Feyenoord ruiken. Ook denk ik dat de aanwezigheid van Makaay heel erg goed is voor zo'n jongen. Met wat bijscholing van Makaay in bijvoorbeeld vrijlopen en dergelijke, is hij het seizoen er op denk ik klaar voor een basisplaats bij Feyenoord.
Paulo Henrique? Die heeft een keer 2 maal gescoord en nog een keertje en is dan opeens goed? Hoeveel minuten heb je hem zien spelen?
Okay, Sulejmani (ik noem hem nog maar eens een keer voor de zekerheid mocht ie nog niet voorbij zijn gekomen in de lijstjes of als mogelijke optie) is ook enigszins ge-hyped, maar die hebben we wat vaker zien spelen en die wordt ook door alle media en de halve voetbalwereld genoemd als mega-talent, die daarvan geloof ik dat wel.
|
|
|
Thedge  Meervoudig international
Vak: - Posts: 1708 Reg.: 22 augustus 2006 | Voorlopig meer geruchten over mensen die wellicht weggaan dan die er komen haha. Sahin (mogelijk) weg en de Guzman (mogelijk) weg.
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
quote: MancoBlanco schreef:
Paulo Henrique zou zeker een goede zijn voor Feyenoord. Als we hem als reservespits halen, en elke wedstrijd wat minuten geven, kan hij alvast aan Feyenoord ruiken. Ook denk ik dat de aanwezigheid van Makaay heel erg goed is voor zo'n jongen. Met wat bijscholing van Makaay in bijvoorbeeld vrijlopen en dergelijke, is hij het seizoen er op denk ik klaar voor een basisplaats bij Feyenoord.
Henrique heeft Heerenveen al 4 mio gekost als ik me niet vergis. Kost dan nu 10 mio en dat voor iemand die nauwelijks in de basis staat, in wie Heerenveen erg veel vertrouwen heeft, en voor dat geld wil jij hem op de bank zetten? Zet daar maar een streep door.
|
|
|
19feyenoord08 Bankzitter
Vak: Olympiatribune - Z2 Posts: 229 Reg.: 29 juni 2007 | Weg:
Greene,Vincken,Danny Buijs,Lee,Biseswar,(Lucius,DeGuzman)Sahin.
Verhuren:
Lensky,Wijnaldum,Hagary,Jordy Buijs
Kopen:
- Bouma/Sankoh
- Boulahrouz
- El Ahmadi
- Pranjic/Sulejmani
- Vagner Love/Kuijt
Opstelling:
-------------------Ekramy/Darley-------------------
-------------Sank/Vlaar---Bouma/Hofland------------
Boulahrouz/10--------------------------Decler/Bahia
--------------Gio/M.Jans-----Ahmadi/Fer-------------
Bruins/Landz--------------------------Pranjic/Sulej
--------------Love/Mols-----Makaay/Kermit----------
Nog over: Slory, Hofs,Timmer

|
|
|
Kalouless Vedette
Vak: - Posts: 1862 Reg.: 19 mei 2000 |
quote: 19feyenoord08 schreef:
Kopen:
- Bouma/Sankoh 3 miljoen
- Boulahrouz 4 miljoen
- El Ahmadi 6 miljoen
- Pranjic/Sulejmani 6-9 miljoen
- Vagner Love/Kuijt yeah right
Dat gaat wel lukken voor een club die nog geen jaar geleden nog onder curatele stond... 
|
|
|
19feyenoord08 Bankzitter
Vak: Olympiatribune - Z2 Posts: 229 Reg.: 29 juni 2007 |
quote: Kalouless schreef:
(...)
Dat gaat wel lukken voor een club die nog geen jaar geleden nog onder curatele stond... 
Dat dacht ik ook
Heb er vertrouwen in! Jammer dat we daarvoor wel onze sterspelers als Lee en Lucius voor moeten verkopen..

|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Kalouless schreef:
(...)
Gek genoeg kan het nu ook nog. Zeker als De Guzman verkocht wordt hetgeen in de lijn van de verwachting ligt.
Zoveel geld is er inmiddels al opgehaald.
|
|
|
Persie Geselecteerd voor Oranje
Uit: hengelo Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 503 Reg.: 5 augustus 2005 | Kuyt, doe mij voor dat geld Sulejmani maar!
Ik vind Dingsdag wel een goede verdediger.
Nou nog een goede rechter vleugel verdediger erbij..
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 |
quote: Persie schreef:
Kuyt, doe mij voor dat geld Sulejmani maar!
Geef mij maar tig keer liever Dirk kuijt hoor
|
|
|
Stefano Vedette
Uit: Oss Vak: - Posts: 2404 Reg.: 5 februari 2003 | Kuijt zie ik heel graag terug komen, maar dan zou ik ook voor Sulejmani kiezen. Kuijt zal (buiten zijn sportieve prestaties) niks opbrengen, terwijl Sulejmani een geweldig groot talent is die je voor een enorm bedrag kan verkopen. We moeten nu echt aan de toekomst gaan denken.
|
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 | We hebben nog genoeg talenten die geld op kunnen brengen, we moeten ook naar prestaties kijken en dat Kuijt zeer goed presteert dat weten we allemaal.
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 | Kuyt komt volgend seizoen echt nog niet naar Feyenoord... 
|
|
|
Persie Geselecteerd voor Oranje
Uit: hengelo Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 503 Reg.: 5 augustus 2005 |
quote: Patrick73 schreef:
We hebben nog genoeg talenten die geld op kunnen brengen, we moeten ook naar prestaties kijken en dat Kuijt zeer goed presteert dat weten we allemaal.
Das een hele positieve gedachte van je!
Buiten De Guzman voorzie ik (komend zomer) weinig spelers voor de hoofdprijs de Kuip uit wandelen.
Staat overigens buiten kijf dat onze Dirk zeer goed presteert, deze jongen verdient echter momenteel zoveel centjes dat ie er ook niet 1 moment aandenkt om terug te komen.
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 | Asjeblieft zeg, alsof Kuijt ook maar een seconde overweegt om weer tegen NAC te gaan ballen. Een vol stadion heb je overal.
|
|
|
boca junior Talent
Uit: rdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 76 Reg.: 14 juni 2007 | =================Ekramy==============
Zuiverloon== Radoi== Hofland-== De Cler
=======================================
++++++++Landzaad============Gio++++++++
=================El Ahmadi=============
------------------ Bruins----------------
=========Makaay==============Disa======
|
|
|
EOD Nationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2088 Reg.: 2 maart 2006 |
quote: boca junior schreef:
=================Ekramy==============
Zuiverloon== Radoi== Hofland-== De Cler
=======================================
++++++++Landzaad============Gio++++++++
=================El Ahmadi=============
------------------ Bruins----------------
=========Makaay==============Disa======
Radoi en Disa ken ik niet, maar je middenveld ziet er puik uit 
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: EOD schreef:
(...)
Radoi en Disa ken ik niet, maar je middenveld ziet er puik uit 
De Roemeen Radoi is in principe een middenvelder van Steaua Boekarest. Hij kan ook uit de voeten als RCV. Ik heb begrepen dat deze man blessuregevoelig is, waardoor hij nog steeds in Boekarest zit. Tottenham Hotspur en ook AC Milan hebben ooit belangstelling gehad voor hem. Hij heeft meerdere interlands gespeeld voor het nationale team van Roemenië.
Disa zegt me ook even niets. Daarover moet boca junior ons maar even inlichten.
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)
De Roemeen Radoi is in principe een middenvelder van Steaua Boekarest. Hij kan ook uit de voeten als RCV. Ik heb begrepen dat deze man blessuregevoelig is, waardoor hij nog steeds in Boekarest zit. Tottenham Hotspur en ook AC Milan hebben ooit belangstelling gehad voor hem. Hij heeft meerdere interlands gespeeld voor het nationale team van Roemenië.
Disa zegt me ook even niets. Daarover moet boca junior ons maar even inlichten.
Misschien dat hij Dica bedoeld?
|
|
|
De Sigaar Vedette
quote: GreyHornet schreef:
(...)
Misschien dat hij Dica bedoeld?
Nicolae Dica, ja dat zou kunnen. Die speelt ook voor Steaua Boekarest.
Ik ben verder niet zo ingevoerd in het Roemeense voetbal. Ik ben er 2x geweest en heb er 3 wedstrijden gezien. Meestal zijn het stugge ploegen die dat typische oostblokvoetbal spelen.
Vaak fysiek sterke spelers die ook niet vies zijn om uit te delen en te incasseren.
Ik denk alleen dat, nu Verbeek er is, de aandacht meer zal gaan naar Scandinavische spelers. Ook niet verkeerd overigens. Meestal zijn dat ook mannen met een goede instelling.
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)
Nicolae Dica, ja dat zou kunnen. Die speelt ook voor Steaua Boekarest.
Ik ben verder niet zo ingevoerd in het Roemeense voetbal. Ik ben er 2x geweest en heb er 3 wedstrijden gezien. Meestal zijn het stugge ploegen die dat typische oostblokvoetbal spelen.
Vaak fysiek sterke spelers die ook niet vies zijn om uit te delen en te incasseren.
Ik denk alleen dat, nu Verbeek er is, de aandacht meer zal gaan naar Scandinavische spelers. Ook niet verkeerd overigens. Meestal zijn dat ook mannen met een goede instelling.
De laatste scandinavier die suksesvol was bij Hveen is toch al weer een poosje geleden,Joegos,braziliaan,amerikaan
|
|
|
boca junior Talent
Uit: rdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 76 Reg.: 14 juni 2007 | |
|
casaoui100  Talent
Vak: - Posts: 66 Reg.: 24 maart 2008 | Rotterdam – Feyenoord wil zich komende zomer aanvallend versterken. Op dit moment hebben de Rotterdammers met Roy Makaay slechts één aanvaller van waarde. Volgens geruchten worden de verrichtingen van Marcus Berg, Moussa Dembele en Miralem Sulejmani op de voet gevolgd. Feyenoord zou bij FC Groningen al een bod hebben neergelegd om Marcus Berg los te weken. Verder wordt ook het gerucht van Miralem Sulejmani steeds hardnekkiger. Eerder toonde Ajax belangstelling, maar de Amsterdamse club heeft haar interesse verlegd naar Nabil Dirar, speler van Westerlo. De overgang van Gertjan Verbeek naar Feyenoord zouden de geruchten rondom de jonge Serviër versterkt hebben.
|
|
|