Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Wie zou jij willen zien komen (deel 6)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 106 pagina's: « 1 ... 99 100 101 102 103 104 105 106 »

Poster
Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel 6) 
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Uit: Den Haag
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 8 april 2008 om 08:39:52.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
JeffrieJ schreef:

Is Sulejmani al gezegd?

Klinkt Turks...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
karper
Vedette

Uit: uithoorn
Vak: Stadiontribune - S
Reg.: 6 januari 2005
Gepost op 8 april 2008 om 10:15:55.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Eren Derdiyok is een spits die erg belangrijk is en gaat worden in de zwiterse competitie. heeft ook zeker weten zijn lengte mee en is fysiek onwijs sterk.
werd ook al eerder gepost ik wil hier alleen op aan merken dan borussia dortmund al zeer serieuse intresse in deze spits heeft.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
MancoBlanco
Vedette

Uit: Honselersdijk
Vak: Olympiatribune - DD
Reg.: 3 januari 2003
Gepost op 8 april 2008 om 11:30:24.       MSN: stefanvanmarrewijk@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Paulo Henrique zou zeker een goede zijn voor Feyenoord. Als we hem als reservespits halen, en elke wedstrijd wat minuten geven, kan hij alvast aan Feyenoord ruiken. Ook denk ik dat de aanwezigheid van Makaay heel erg goed is voor zo'n jongen. Met wat bijscholing van Makaay in bijvoorbeeld vrijlopen en dergelijke, is hij het seizoen er op denk ik klaar voor een basisplaats bij Feyenoord.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.422,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kuytekind
Internationale topspeler

Vak: -
Reg.: 23 juli 2003
Gepost op 8 april 2008 om 12:32:43.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MancoBlanco schreef:

Paulo Henrique zou zeker een goede zijn voor Feyenoord. Als we hem als reservespits halen, en elke wedstrijd wat minuten geven, kan hij alvast aan Feyenoord ruiken. Ook denk ik dat de aanwezigheid van Makaay heel erg goed is voor zo'n jongen. Met wat bijscholing van Makaay in bijvoorbeeld vrijlopen en dergelijke, is hij het seizoen er op denk ik klaar voor een basisplaats bij Feyenoord.

Paulo Henrique? Die heeft een keer 2 maal gescoord en nog een keertje en is dan opeens goed? Hoeveel minuten heb je hem zien spelen?

Okay, Sulejmani (ik noem hem nog maar eens een keer voor de zekerheid mocht ie nog niet voorbij zijn gekomen in de lijstjes of als mogelijke optie) is ook enigszins ge-hyped, maar die hebben we wat vaker zien spelen en die wordt ook door alle media en de halve voetbalwereld genoemd als mega-talent, die daarvan geloof ik dat wel.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.462,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Thedge Gele kaart: waarschuwing
Meervoudig international

Reg.: 22 augustus 2006
Gepost op 8 april 2008 om 12:50:48.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Voorlopig meer geruchten over mensen die wellicht weggaan dan die er komen haha. Sahin (mogelijk) weg en de Guzman (mogelijk) weg.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 8 april 2008 om 13:12:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MancoBlanco schreef:

Henrique heeft Heerenveen al 4 mio gekost als ik me niet vergis. Kost dan nu 10 mio en dat voor iemand die nauwelijks in de basis staat, in wie Heerenveen erg veel vertrouwen heeft, en voor dat geld wil jij hem op de bank zetten? Zet daar maar een streep door.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
19feyenoord08
Bankzitter

Vak: Olympiatribune - Z2
Reg.: 29 juni 2007
Gepost op 8 april 2008 om 13:53:22.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Weg:
Greene,Vincken,Danny Buijs,Lee,Biseswar,(Lucius,DeGuzman)Sahin.
Verhuren:
Lensky,Wijnaldum,Hagary,Jordy Buijs

Kopen:
- Bouma/Sankoh
- Boulahrouz
- El Ahmadi
- Pranjic/Sulejmani
- Vagner Love/Kuijt

Opstelling:

-------------------Ekramy/Darley-------------------
-------------Sank/Vlaar---Bouma/Hofland------------
Boulahrouz/10--------------------------Decler/Bahia
--------------Gio/M.Jans-----Ahmadi/Fer-------------
Bruins/Landz--------------------------Pranjic/Sulej
--------------Love/Mols-----Makaay/Kermit----------

Nog over: Slory, Hofs,Timmer

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Kalouless
Vedette

Reg.: 19 mei 2000
Gepost op 8 april 2008 om 14:40:14.         ICQ: 2094357  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
19feyenoord08 schreef:
Kopen:
- Bouma/Sankoh 3 miljoen
- Boulahrouz 4 miljoen
- El Ahmadi 6 miljoen
- Pranjic/Sulejmani 6-9 miljoen
- Vagner Love/Kuijt yeah right

Dat gaat wel lukken voor een club die nog geen jaar geleden nog onder curatele stond...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.463,7VoVo: -Opstelling: incompleet
19feyenoord08
Bankzitter

Vak: Olympiatribune - Z2
Reg.: 29 juni 2007
Gepost op 8 april 2008 om 15:05:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kalouless schreef:

(...)

Dat gaat wel lukken voor een club die nog geen jaar geleden nog onder curatele stond...

Dat dacht ik ook
Heb er vertrouwen in! Jammer dat we daarvoor wel onze sterspelers als Lee en Lucius voor moeten verkopen..

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 8 april 2008 om 15:14:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kalouless schreef:

(...)

Gek genoeg kan het nu ook nog. Zeker als De Guzman verkocht wordt hetgeen in de lijn van de verwachting ligt.

Zoveel geld is er inmiddels al opgehaald.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Persie
Geselecteerd voor Oranje

Uit: hengelo
Reg.: 5 augustus 2005
Gepost op 8 april 2008 om 15:42:34.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kuyt, doe mij voor dat geld Sulejmani maar!
Ik vind Dingsdag wel een goede verdediger.
Nou nog een goede rechter vleugel verdediger erbij..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.497,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Patrick73
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 8 april 2008 om 15:53:55.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Persie schreef:

Kuyt, doe mij voor dat geld Sulejmani maar!

Geef mij maar tig keer liever Dirk kuijt hoor
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Stefano
Vedette

Uit: Oss
Reg.: 5 februari 2003
Gepost op 8 april 2008 om 15:59:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kuijt zie ik heel graag terug komen, maar dan zou ik ook voor Sulejmani kiezen. Kuijt zal (buiten zijn sportieve prestaties) niks opbrengen, terwijl Sulejmani een geweldig groot talent is die je voor een enorm bedrag kan verkopen. We moeten nu echt aan de toekomst gaan denken.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.368,9VoVo: -Opstelling: incompleet
Patrick73
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 8 april 2008 om 16:01:02.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

We hebben nog genoeg talenten die geld op kunnen brengen, we moeten ook naar prestaties kijken en dat Kuijt zeer goed presteert dat weten we allemaal.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Heineken
Vedette
Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Harderwijk
Reg.: 9 december 2001
Gepost op 8 april 2008 om 16:02:49.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kuyt komt volgend seizoen echt nog niet naar Feyenoord...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.483,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Persie
Geselecteerd voor Oranje

Uit: hengelo
Reg.: 5 augustus 2005
Gepost op 8 april 2008 om 16:06:29.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick73 schreef:

We hebben nog genoeg talenten die geld op kunnen brengen, we moeten ook naar prestaties kijken en dat Kuijt zeer goed presteert dat weten we allemaal.

Das een hele positieve gedachte van je!
Buiten De Guzman voorzie ik (komend zomer) weinig spelers voor de hoofdprijs de Kuip uit wandelen.

Staat overigens buiten kijf dat onze Dirk zeer goed presteert, deze jongen verdient echter momenteel zoveel centjes dat ie er ook niet 1 moment aandenkt om terug te komen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.497,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DR
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 8 april 2008 om 16:11:37.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Asjeblieft zeg, alsof Kuijt ook maar een seconde overweegt om weer tegen NAC te gaan ballen. Een vol stadion heb je overal.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
boca junior
Talent

Uit: rdam
Reg.: 14 juni 2007
Gepost op 8 april 2008 om 17:03:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

=================Ekramy==============
Zuiverloon== Radoi== Hofland-== De Cler
=======================================
++++++++Landzaad============Gio++++++++
=================El Ahmadi=============
------------------ Bruins----------------
=========Makaay==============Disa======
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
EOD
Nationale topspeler

Reg.: 2 maart 2006
Gepost op 8 april 2008 om 17:12:21.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
boca junior schreef:

=================Ekramy==============
Zuiverloon== Radoi== Hofland-== De Cler
=======================================
++++++++Landzaad============Gio++++++++
=================El Ahmadi=============
------------------ Bruins----------------
=========Makaay==============Disa======

Radoi en Disa ken ik niet, maar je middenveld ziet er puik uit
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.493,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
De Sigaar
Vedette

Gepost op 8 april 2008 om 17:19:52.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
EOD schreef:

(...)

Radoi en Disa ken ik niet, maar je middenveld ziet er puik uit

De Roemeen Radoi is in principe een middenvelder van Steaua Boekarest. Hij kan ook uit de voeten als RCV. Ik heb begrepen dat deze man blessuregevoelig is, waardoor hij nog steeds in Boekarest zit. Tottenham Hotspur en ook AC Milan hebben ooit belangstelling gehad voor hem. Hij heeft meerdere interlands gespeeld voor het nationale team van Roemenië.

Disa zegt me ook even niets. Daarover moet boca junior ons maar even inlichten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 8 april 2008 om 17:25:45.       MSN: remon_kroes@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)
De Roemeen Radoi is in principe een middenvelder van Steaua Boekarest. Hij kan ook uit de voeten als RCV. Ik heb begrepen dat deze man blessuregevoelig is, waardoor hij nog steeds in Boekarest zit. Tottenham Hotspur en ook AC Milan hebben ooit belangstelling gehad voor hem. Hij heeft meerdere interlands gespeeld voor het nationale team van Roemenië.

Disa zegt me ook even niets. Daarover moet boca junior ons maar even inlichten.

Misschien dat hij Dica bedoeld?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.401,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
De Sigaar
Vedette

Gepost op 8 april 2008 om 17:38:06.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
GreyHornet schreef:

(...)

Misschien dat hij Dica bedoeld?

Nicolae Dica, ja dat zou kunnen. Die speelt ook voor Steaua Boekarest.
Ik ben verder niet zo ingevoerd in het Roemeense voetbal. Ik ben er 2x geweest en heb er 3 wedstrijden gezien. Meestal zijn het stugge ploegen die dat typische oostblokvoetbal spelen.
Vaak fysiek sterke spelers die ook niet vies zijn om uit te delen en te incasseren.
Ik denk alleen dat, nu Verbeek er is, de aandacht meer zal gaan naar Scandinavische spelers. Ook niet verkeerd overigens. Meestal zijn dat ook mannen met een goede instelling.
 Help mods!
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 8 april 2008 om 17:45:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)
Nicolae Dica, ja dat zou kunnen. Die speelt ook voor Steaua Boekarest.
Ik ben verder niet zo ingevoerd in het Roemeense voetbal. Ik ben er 2x geweest en heb er 3 wedstrijden gezien. Meestal zijn het stugge ploegen die dat typische oostblokvoetbal spelen.
Vaak fysiek sterke spelers die ook niet vies zijn om uit te delen en te incasseren.
Ik denk alleen dat, nu Verbeek er is, de aandacht meer zal gaan naar Scandinavische spelers. Ook niet verkeerd overigens. Meestal zijn dat ook mannen met een goede instelling.

De laatste scandinavier die suksesvol was bij Hveen is toch al weer een poosje geleden,Joegos,braziliaan,amerikaan
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
boca junior
Talent

Uit: rdam
Reg.: 14 juni 2007
Gepost op 8 april 2008 om 17:53:24.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

http://www.youtube.com/watch?v=1YKs3cnA_-s
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.456,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
casaoui100 Rode kaart: waarschuwing
Talent

Reg.: 24 maart 2008
Gepost op 9 april 2008 om 00:18:00.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Rotterdam – Feyenoord wil zich komende zomer aanvallend versterken. Op dit moment hebben de Rotterdammers met Roy Makaay slechts één aanvaller van waarde. Volgens geruchten worden de verrichtingen van Marcus Berg, Moussa Dembele en Miralem Sulejmani op de voet gevolgd. Feyenoord zou bij FC Groningen al een bod hebben neergelegd om Marcus Berg los te weken. Verder wordt ook het gerucht van Miralem Sulejmani steeds hardnekkiger. Eerder toonde Ajax belangstelling, maar de Amsterdamse club heeft haar interesse verlegd naar Nabil Dirar, speler van Westerlo. De overgang van Gertjan Verbeek naar Feyenoord zouden de geruchten rondom de jonge Serviër versterkt hebben.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 106 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk