Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Wie zou jij willen zien komen (deel 6)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 106 pagina's: « 1 ... 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 »

Poster
Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel 6) 
Fabio C.
Vaste waarde in elftal

Vak: Maastribune - W1
Reg.: 6 januari 2006
Gepost op 6 april 2008 om 14:14:58.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ago schreef:

Hij neemt echt geen spelers mee, want hij is cq was maar trainer, en volgens mij bepaalt altijd nog de club(SC Heerenveen)wie er vertrekt dit komende seizoen.

Zelfs Feyenoord kan dat niet bepalen voor subtoppertje SC Heerenveen.

De verhoudingen in betaald voetballand zijn namelijk de laatste 10 jaar enigszins verandert of je het nu leuk vindt of niet(misschien is het nog niet doorgedrongen tot in Rotterdam).

Kleine clubjes als SC Heerenveen zijn gelukkig al lang niet meer afhankelijk van TOPPERS als Feyenoord.

Hoor ik hier frustraties???
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
NickFeyR Rode kaart: waarschuwing
Talent

Vak: -
Reg.: 10 november 2007
Gepost op 6 april 2008 om 14:21:38.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ago schreef:

Hij neemt echt geen spelers mee, want hij is cq was maar trainer, en volgens mij bepaalt altijd nog de club(SC Heerenveen)wie er vertrekt dit komende seizoen.

Zelfs Feyenoord kan dat niet bepalen voor subtoppertje SC Heerenveen.

De verhoudingen in betaald voetballand zijn namelijk de laatste 10 jaar enigszins verandert of je het nu leuk vindt of niet(misschien is het nog niet doorgedrongen tot in Rotterdam).

Kleine clubjes als SC Heerenveen zijn gelukkig al lang niet meer afhankelijk van TOPPERS als Feyenoord.

Rot een eind op joh ik vind Heerenveen een grafclub, zogenaamd nette supporters !!!!

Hhahaha ze mogen niet eens in hun blote buik supporteren.

quote:
Fabio C. schreef:

(...)

Hoor ik hier frustraties???

Ban die klote Heerenveen supporter !!!

Heb hem een prive bericht gestuurd dat hij moet oprotten !!!

[Dit bericht is veranderd door NickFeyR (op 6 april 2008 14:23:54).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
valensi
Ballenjongen

Reg.: 4 augustus 2005
Gepost op 6 april 2008 om 14:44:23.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoord Venray schreef:

Als we nou eens de volgende spelers proberen te halen:

Theo janssen (iig om de bank sterker te maken)
Peter Wisgerhof (uitstekende back,niet duur)
El Ahmadi (super controleur, met vee potentieel)
Sulejmani (als er geld voor is)
Ivan Klasnic (gratis)
Wilfred Bouma (volgens mij gratis)
Piet Velthuizen (zekerheidje in de goal)

muv Sulejmani allemaal te betalen...

Voor hem hebben we zeker een sterkere bank nodig ja..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
DIAGO JOHN
Aanstormend talent

Uit: San Martin:(Buenos Aires) Argentinie
Reg.: 25 maart 2008
Gepost op 6 april 2008 om 17:02:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
valensi schreef:

(...)

Voor hem hebben we zeker een sterkere bank nodig ja..

Haha voor snackhead Janssen wel ja anders zakt ie er doorheen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.487,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Moon
Basisspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 20 augustus 2007
Gepost op 6 april 2008 om 17:09:10.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DIAGO JOHN schreef:

(...)

Haha voor snackhead Janssen wel ja anders zakt ie er doorheen.

Waarom gelijk de grap verzieken door hem toe te lichten?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DIAGO JOHN
Aanstormend talent

Gepost op 6 april 2008 om 17:36:27.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Moon schreef:

(...)

Waarom gelijk de grap verzieken door hem toe te lichten?

Ahh ben je nou boos nou je eindelijk is een goeie grap maakt. Sorry ik zal het niet meer doen als jij een goeie grap maakt.
 Help mods!
Moon
Basisspeler

Gepost op 6 april 2008 om 18:02:27.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DIAGO JOHN schreef:

(...)

Ahh ben je nou boos nou je eindelijk is een goeie grap maakt. Sorry ik zal het niet meer doen als jij een goeie grap maakt.

ik maakte die grap niet
 Help mods!
DIAGO JOHN
Aanstormend talent

Gepost op 6 april 2008 om 18:08:26.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Moon schreef:

(...)

ik maakte die grap niet

Oh dat wist ik niet, Maar het was wel een beetje flauw van mij
 Help mods!
FeyenoordSterk
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Uploads: 1
Reg.: 3 mei 2002
Gepost op 6 april 2008 om 18:31:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DIAGO JOHN schreef:

(...)

Oh dat wist ik niet, Maar het was wel een beetje flauw van mij

Ben jij een mens?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,6VoVo: -Opstelling: incompleet
geraldo di basta
Nationale topspeler

Uit: krimpen aan den ijssel
Vak: Olympiatribune - DD
Reg.: 15 februari 2003
Gepost op 6 april 2008 om 18:40:56.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
riklammerink schreef:

Met Verbeek heb je een goede trainer gevonden voor volgend seizoen. Hopen dat hij Pranjic meeneemt. Verder Marcel Meeuwis toevoegen. Een fysiek sterke spits, dis kan dienen als aanspeelpunt. Ik hoop op Berg. Ook moet er nog een centrale verdediger komen met de nodige ervaring. Ik hoop op Andre Ooijer. Ik vind dat Timmer moet stoppen of je moet hem verkopen. Hij heeft de beste jaren gehad.

---------------------------Ekramy--------------------------
-------Lucius--------Ooijer------Hofland--------de Cler----
----------------------van Bronckhorst----------------------
--------------Landzaat------------Pranjic------------------
---------------------------Bruins--------------------------
----------------Makaay---------------Berg------------------

Bank: Darley, Greene, Vlaar, Wijnaldum, Fer, Slory, Mols, Tiendalli, J. Buijs, Hofs, Lensky, Mulder

Verkopen/weg:
- Timmer
- Bahia
- D. Buijs
- Sahin (kun je denk ik niet nog een jaar huren, anders wel huren)
- de Guzman (voor het geld)
- Lee
- Biseswar
- Vincken

Ja op zich leuk maar toch liever Fer op rechtsback a la de rol van de Cler op links. En met dit spitsenkoppel kan je vooruit alleen heb je weer geen spits op de bank zitten he.
Mols is vierde spits er hoort er nog een bij Nijland ? of een Kermit ?

Slory ook wegdoen want die word nooit zo goed als Slory, omdat hij veel te arrogant is en niks meer kan dan hardlopen en hamstringsblessures oplopen net als Vincken en Castelen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.470,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Grolsch
Regelmatige invaller

Uit: Utrect
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 29 november 2004
Gepost op 6 april 2008 om 18:51:45.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Pranjic, B.Kalou, Sulejmani of Berg in de spits en een goeie RB

Trainer Verbeek
Assistent: De Wolf, Van Gastel

---------------------Ekramy---------------------
---------------Vlaar--------Hofland-------------
-----Aankoop---------------------------De Cler--
-----------------------Gio----------------------
--------Landzaat/Fer----------Pranjic-----------
----------------------Bruins--------------------
--------------Makaay----------Sulejmani---------

Bank: Timmer, Tiendalli, Greene, J.Buijs, Jansen?, Fer/Landzaat, Lucius, Wijnaldum, Hofs, Mols, Slory, B.Kalou, Kermit

en hoop stiekem dat ze Sahin een jaartje kunnen huren of misschien kopen

Alleen een goeie RB.

[Dit bericht is veranderd door L.Fer (op 6 april 2008 18:54:38).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Jimbo
Vedette

Uit: Groningen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 23 augustus 2000
Gepost op 6 april 2008 om 20:02:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sankoh zijn ze al mee bezig Groningen vraagt alleen wat veel op het moment maar die zijn wel bereid, beetje jammer dat ze in oa Engeland en Italië ook niet lopen te slapen en groningen snapt ook wel dat als ze even wachten van die clubs wat meer kunnen vangen en 2 spitsen, Berg of Sulejmani zullen wel wat te duur zijn maar zo niet graag en dan naast Berg of Sulejmani maar een jonge talentvolle spits, misschien dat die Erasmus wat is
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.492,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Moon
Basisspeler

Gepost op 6 april 2008 om 20:39:27.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jimbo schreef:

Sankoh zijn ze al mee bezig Groningen vraagt alleen wat veel op het moment maar die zijn wel bereid, beetje jammer dat ze in oa Engeland en Italië ook niet lopen te slapen en groningen snapt ook wel dat als ze even wachten van die clubs wat meer kunnen vangen en 2 spitsen, Berg of Sulejmani zullen wel wat te duur zijn maar zo niet graag en dan naast Berg of Sulejmani maar een jonge talentvolle spits, misschien dat die Erasmus wat is

Dat deed pijn.

Ik wil dit topic overigens even nieuw leven in blazen door te zeggen dat ik graag Van Der Sar wil zien. Zijn we gelijk van ons grootste probleem af (Timmer).

[Dit bericht is veranderd door Moon (op 6 april 2008 20:51:07).]
 Help mods!
DIAGO JOHN
Aanstormend talent

Gepost op 6 april 2008 om 21:26:54.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FeyenoordSterk schreef:

(...)

Ben jij een mens?

Nee ik kom van Pluto
 Help mods!
Patrick73
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 6 april 2008 om 21:32:05.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Moon schreef:

(...)
Dat deed pijn.

Ik wil dit topic overigens even nieuw leven in blazen door te zeggen dat ik graag Van Der Sar wil zien. Zijn we gelijk van ons grootste probleem af (Timmer).

Ja haal nog meer keepers, we hebben er al zo weinig
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
DIAGO JOHN
Aanstormend talent

Gepost op 6 april 2008 om 21:33:37.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja straks kunnen we een heel 11tal keepers opstellen, misschien gaat het dan beter.
 Help mods!
Moon
Basisspeler

Gepost op 6 april 2008 om 21:50:50.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Patrick73 schreef:

(...)

Ja haal nog meer keepers, we hebben er al zo weinig

Jij wil een 18 jarige op doel?

Ekramy komt te kort anders stond deze jongen allang op zijn leeftijd onder de lat.

Timmer moet weg.

Van Der Sar met 2 talenten.
 Help mods!
DIAGO JOHN
Aanstormend talent

Gepost op 6 april 2008 om 21:55:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Moon schreef:

(...)

Jij wil een 18 jarige op doel?

Ekramy komt te kort anders stond deze jongen allang op zijn leeftijd onder de lat.

Timmer moet weg.

Van Der Sar met 2 talenten.

Jahoor van der Sar wat denk jezelf. Hij kan nog een jaar door bij Manchester utd ...jaa aanbieding van Feyenoord kan ik niet afslaan veel bter contract en blijft me clubby
 Help mods!
Ricardo Feyenoord/SCP
Vedette

Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 12 augustus 2005
Gepost op 6 april 2008 om 22:03:04.       MSN: chierri@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DIAGO JOHN schreef:

(...)

Jahoor van der Sar wat denk jezelf. Hij kan nog een jaar door bij Manchester utd ...jaa aanbieding van Feyenoord kan ik niet afslaan veel bter contract en blijft me clubby

Je weet blijkbaar niet zoveel van zijn situatie dan. De kans is erg groot dat volgend seizoen Ben Foster eerste keeper is bij Man.Utd. Dan zou ik wel gaan twijfelen als Van der Sar zijnde.
Neemt niet weg dat ik liever iemand als Ekramy onder de lat zie. Die jongen heeft onwijs veel talent en het wordt tijd dat hij gewoon die kansen gaat krijgen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.378,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Jimbo
Vedette

Uit: Groningen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 23 augustus 2000
Gepost op 6 april 2008 om 22:17:45.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Moon schreef:

(...)
Dat deed pijn.

Over pijn gesproken...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.492,7VoVo: -Opstelling: incompleet
DIAGO JOHN
Aanstormend talent

Gepost op 6 april 2008 om 22:18:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ricardo Feyenoord/SCP schreef:

(...)
Je weet blijkbaar niet zoveel van zijn situatie dan. De kans is erg groot dat volgend seizoen Ben Foster eerste keeper is bij Man.Utd. Dan zou ik wel gaan twijfelen als Van der Sar zijnde.
Neemt niet weg dat ik liever iemand als Ekramy onder de lat zie. Die jongen heeft onwijs veel talent en het wordt tijd dat hij gewoon die kansen gaat krijgen.

Ja dat heb ik allemaal gelezen over Sar> En dat het de bedoeling is dat die Foster eerste keeper word. Maar je denkt toch zeker niet dat hij naar Feyenoord gaat als ex-020ger.
 Help mods!
frenics
Talent

Uit: groessen
Reg.: 23 september 2007
Gepost op 6 april 2008 om 22:22:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DIAGO JOHN schreef:

(...)

Ja dat heb ik allemaal gelezen over Sar> En dat het de bedoeling is dat die Foster eerste keeper word. Maar je denkt toch zeker niet dat hij naar Feyenoord gaat als ex-020ger.

020 heeft hem niet nodig toch
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
DIAGO JOHN
Aanstormend talent

Gepost op 6 april 2008 om 22:24:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
frenics schreef:

(...)

020 heeft hem niet nodig toch

Denk niet dat die Stekelenburg nog een jaar blijft der zijn zat clubs die hem willen hebben.
 Help mods!
Vakkiex3
Bankzitter

Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 7 januari 2008
Gepost op 6 april 2008 om 22:50:48.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sar is een goede keeper, ik vind alleen niet dat Feyenoord weer een oude keeper moet aannemen, gewoon Sherrif of Mulder in de goal zetten. Ik vind alles goed zolang Timmer maar niet meer op de goal komt te staan.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DIAGO JOHN
Aanstormend talent

Gepost op 6 april 2008 om 22:57:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ja hij is al op ze retour dan krijg je straks hetzelfde als Timmer.Dat ie geen enkele bal meer houdt.
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 106 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk