| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel 6) |  |
|
Robertoow Meervoudig international
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 713 Reg.: 16 mei 2003 |
quote: chillekasper schreef:
http://www.feyenoordnet.nl/index.php?pageID=2&messageID=13233
Ik zie Maduro wel zitten lijkt me een prima speler om hem naast Gio te zetten.
Mij maakt het niks uit of hij van Ajax komt als hij maar meerwaarde heeft en ik denk dat Maduro dat wel heeft, plus dat hij goedkoop is (aflopend contract)
Zo zou het team en de bank kunnen uitzien dan.
----------------Timmer-----------------
----Lucius--Bahia--Hofland--De Cler----
-------Maduro-----Van Bronckhorst------
---------------De Guzman---------------
------Slory-----Makaay-------Bruins----
en op de bank
Hofs
Leroy Fer
Wijnaldum
Lee
Erasmus (volgend jaar)
Vlaar (volgend jaar)
Als ik nog wat mis verbeter me dan
Bah, haal die naam uit ons team 
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: willem van Hanegem schreef:
(...)
In de VI staat heel artikel over Engelhaar, die 14(!) jaar voor Feyenoord speelde
Zijn vader zou niet gek staan te kijken als hij weer terug keert naar zijn 'oude' club, want hij blijft bovenal een rasechte Rotterdammer...
(Bosz moet hem gewoon publiek een veer in zijn kont stoppen en zeggen dat hij het vorig seizoen gewoon verkeer heeft gezien)
Dat kan wel zo zijn, maar uiteindelijk bepaald Feyenoord of ze hem gaan proberen te halen of niet.
|
|
|
chelsea1 Bankzitter
Uit: Ingen Vak: Olympiatribune - O Posts: 196 Reg.: 31 juli 2006 | Aston Villa hoopt op komst van Henrik Larsson
Aston Villa hoopt Henrik Larsson de rest van het seizoen op huurbasis van Helsingborgs IF over te nemen, dat meldt de Engelse ochtendkrant The Birmingham Mail. De middenmoter van de Premier League probeert de zaken rondom de Zweed binnenkort af te ronden. De komst van Larsson zou een herreniging met coach Martin O'Neill betekenen. In zijn periode bij Celtic werkte het tweetal zeven seizoenen succesvol samen.
Helsingborgs IF bereid zich momenteel op Gran Canaria voor op de tweede seizoenshelft, maar doet dit zonder de Zweedse goalgetter. Larsson bevond zich volgens het ochtendblad de afgelopen week in Engeland en zou een weekje vakantie hebben gekregen.
laat hem maar komen achter makaay 
|
|
|
L.Pincoffs Vedette
Uit: Weelde Posts: 11011 Reg.: 3 mei 2002 | Of Tim Janssen 
|
|
|
PIAIR-nr9 Vedette
Vak: Stadiontribune - T Posts: 1381 Reg.: 9 januari 2005 |
quote: L.Pincoffs schreef:
Of Tim Janssen 
Ongelofelijk, dat die er niet in zat 
[Dit bericht is veranderd door PIAIR-nr9 (op 11 januari 2008 20:59:45).]
|
|
|
leenvandetoren Ballenjongen
Vak: - Posts: 12 Reg.: 23 september 2007 | Koop nou gewoon die aanvalspartner van Larsson die van Helsingborg voordat Heerenveen die inpikt:
RAZAK OMOTOYOSSI heet die spelert.
is nog jong en staat nu op 13 wedstrijden en 14 doelpunten, ziet er ook wel uit als een stevig mannetje lijkt mij ideaal om met makaay samen te werken.
Kom op Bosz!! sla je slag
nogmaals RAZAK OMOTOYOSSI sofort kaufen bitte.
En als die pas van de zomer ken komen dan huren we gewoon een half jaartje Henk Vos of Geert den Ouden.

|
|
|
Moon Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 626 Reg.: 20 augustus 2007 | El Ahmadi gewoon weer een goede wedstrijd ondanks gelijk
Engelaar stuk minder.
Hoop dat Bosz deze spelert voor komende zomer heeft vastgelegd!
Spits hebben we niet nodig denk ik. Volgend jaar gewoon Erasmus als protege van Makaay, komt goed.
[Dit bericht is veranderd door Moon (op 11 januari 2008 22:20:01).]
|
|
|
uNit1 International
Uit: - Vak: - Posts: 572 Reg.: 2 mei 2002 |
quote: Moon schreef:
El Ahmadi gewoon weer een goede wedstrijd ondanks gelijk
Engelaar stuk minder.
Hoop dat Bosz deze spelert voor komende zomer heeft vastgelegd!
Spits hebben we niet nodig denk ik. Volgend jaar gewoon Erasmus als protege van Makaay, komt goed.
Vond El Ahmadi niet sterk, veel balverlies en weinig dreigend. Wel mooi paasje tegen het einde van de wedstrijd.
Ook ik ga maar even vloeken in de kerk... Maduro lijkt mij een goede invulling voor de missing link op het middenveld.
Voldoet volledig aan de eisen die men heeft. Sterk, verdedigend, box to box speler en longen als een paard.
|
|
|
Ricardo Feyenoord/SCP Vedette
Uit: Den Haag Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1943 Reg.: 12 augustus 2005 | Waarom de naam van Maduro nog genoemd wordt hier is mij echt een compleet raadsel 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: Ricardo Feyenoord/SCP schreef:
Waarom de naam van Maduro nog genoemd wordt hier is mij echt een compleet raadsel 
Omdat mensen hem willen zien komen? Vindt de topicnaam niet echt van een onbegrijpelijk niveau...
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: Tito Ortiz schreef:
(...)
Wilkshire heeft wel de juist mentaliteit, maar komt naar mijn mening kwalitatief tekort voor de top.
Dat ben ik niet met je eens. Wilkshire is weldegelijk een speler die Feyenoord in de gaten moet blijven houden. Hij kan zoel als rechtsback, als op het middenveld als bikkelaar uit de voeten en dat zijn toch twee posities waar Feyenoord op zoek is naar versterking.
[Dit bericht is veranderd door Dick v/d Polder (op 12 januari 2008 00:49:35).]
|
|
|
Ricardo Feyenoord/SCP Vedette
Uit: Den Haag Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1943 Reg.: 12 augustus 2005 |
quote: Ché Cliché schreef:
(...)
Omdat mensen hem willen zien komen? Vindt de topicnaam niet echt van een onbegrijpelijk niveau...
Er staat toch dat hij niet in Nederland wil blijven, maar naar Spanje of Italië wil?? Lijkt me een beetje zinloos er dan over te blijveb praten. Zeker aangezien het een hele beperkte speler is eigenlijk.
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 3955 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: leenvandetoren schreef:
En als die pas van de zomer ken komen dan huren we gewoon een half jaartje Henk Vos of Geert den Ouden.

|
|
|
|
Kurupti Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Maastribune - W4 Posts: 4854 Reg.: 23 februari 2004 | Die Henk Vos grap is na 500x echt niet meer zo leuk... 
|
|
|
HenkVos Nationale topspeler
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1530 Reg.: 29 april 2006 |
quote: leenvandetoren schreef:
Koop nou gewoon die aanvalspartner van Larsson die van Helsingborg voordat Heerenveen die inpikt:
RAZAK OMOTOYOSSI heet die spelert.
is nog jong en staat nu op 13 wedstrijden en 14 doelpunten, ziet er ook wel uit als een stevig mannetje lijkt mij ideaal om met makaay samen te werken.
Kom op Bosz!! sla je slag
nogmaals RAZAK OMOTOYOSSI sofort kaufen bitte.

Ik zou een huur-periode van een half-jaar ook wel zien zitten hoor, daar niet van. Maar het is gewoon dat ik m'n club niet in de steek wil laten want ik wil de Rbc graag nog vermaken met m'n goals.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
quote: Ricardo Feyenoord/SCP schreef:
(...)
Er staat toch dat hij niet in Nederland wil blijven, maar naar Spanje of Italië wil?? Lijkt me een beetje zinloos er dan over te blijveb praten. Zeker aangezien het een hele beperkte speler is eigenlijk.
Ik moet hem ook niet, maar het is hier het 'Wie zou je willen zien komen'-topic. Je mag het hier over Ronaldinho hebben als je wilt.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: Ché Cliché schreef:
(...)
Ik moet hem ook niet, maar het is hier het 'Wie zou je willen zien komen'-topic. Je mag het hier over Ronaldinho hebben als je wilt.
Ja, maar ik vind wel dat we bij realistische namen moeten blijven.
|
|
|
Lucas Z Aanstormend talent
Vak: - Posts: 130 Reg.: 16 maart 2007 |
quote: Rico009 schreef:
Bradley wilt zijn contract niet verlengen bij Heerenveen! Dit moet gelijk een optie voor Feyenoord zijn, gelijk vastleggen voor een jaar of 4. Ik denk dat hij ongeveer 3 miljoen moet gaan kosten en dit hebben we in kas
Amerikanen kunnen niet voetballen.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
quote: Lucas Z schreef:
(...)
Belgen kunnen niet voetballen.
kleine aanpassing vrind! 
[Dit bericht is veranderd door Ché Cliché (op 12 januari 2008 13:09:50).]
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777162 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
fey 90 Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 112 Reg.: 28 november 2007 | ook al komt tie van 020 ik zou maduro hier wel willen zien
hij is jong en over een paar jaar is tie meer waard dus dan verkopen voor meer aan het buitenland.
maarja ik denk dat die in de zomer al vertrekt naar het buitenland
dus als het maduro niet wordt toch proberen om sno terug te halen. die is veel gegroeid in de afgelopen tijd
|
|
|
BesiktasJk Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 110 Reg.: 5 mei 2005 | Hou toch eens in godsjodennaam op over Maduro. Hebben jullie godverdomme geen eer en zelfrespect ofzo? Wat hebben wij aan afdankertjes van Ajax? NUL, NUL. Bovendien is het een rasechte jeaud, eentje die al 10 jaar bij Ajax speelt. Ik schama me echt kapot voor een paar debielen hier. Waarom ga je niet gewoon in de fucking ArenA zitten? 
|
|
|
Tito Ortiz Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12597 Reg.: 6 mei 2004 | Gzien het spel weer van vandaag tegen psv. Moet Feyenoord toch echt een kerel halen voor het middenveld. Want dit kan echt niet langer. Mijn optie nr.1 Meeuwis! Feyenoord moet maar een keer de buidel trekken. Deze speler is echt nodig.
|
|
|
Moon Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 626 Reg.: 20 augustus 2007 | In ieder geval een balvaste speler. DeGuzman mag er van mij uit - brengt absoluut 0.
|
|
|
Tito Ortiz Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12597 Reg.: 6 mei 2004 |
quote: Moon schreef:
In ieder geval een balvaste speler. DeGuzman mag er van mij uit - brengt absoluut 0.
de Guzman was de slechte vandaag! Maar dat komt ook omdat hij niet op zijn beste plek speelt. De Guzman is geen rechter buitenspeler. de Guzman moet je centraal om middenveld zetten of op 10.
|
|
|