Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
vervanger voor vlaar in januarie
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 1 pagina: 1

Poster
Topic: vervanger voor vlaar in januarie 
kuytnummer7
Jeugdspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 27 juni 2006
Gepost op 29 oktober 2007 om 13:54:14.       MSN: 7,5  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ron vlaar gaat waarschijnlijk dit seizoen niet meer spelen door een operatie die hij moet ondergaan. BvM liet doorschemeren dat hij er in januarie graag een verdediger bij zou zien komen. hopelijk wel een aankoop die het team beter maakt
wie gaat het worden ????
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.489,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Thomassio
Vedette
Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Zwolle
Vak: -
Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 29 oktober 2007 om 13:58:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind Wielaert bij Twente echt enorm sterk spelen, ook vorig seizoen. Niet echt de droomversterking, maar als tijdelijke vervanger/concurrent van Vlaar wel een goede optie

Verder nog:

-Sankoh (maar zijnlaatste pot was niet bepaald best)
-Dingsdag

Stiekem hoop ik op een zogezegde triple A versterking, maar ik zou zo geen namen weten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.498,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Fisherman
Moderator

Vak: -
Reg.: 18 december 2006
Gepost op 29 oktober 2007 om 14:04:07.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind deze topic een beetje overbodig.

Over Vlaar zelf kan men hier: http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum9/2295-86.php
posten.

Over eventuele opvolgers voor hem zijn hier: http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum16/610-47.php voldoende mogelijkheden je ei kwijt te raken.

Ten slotte: januarie bestaat niet. Besteed een klein beetje aandacht aan de titel van een topic voor je deze op het netwerk plaatst.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 1 pagina: 1
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk