| Poster | | Topic: Opvolger Nuri Sahin? |  |
|
Feyenoordfan 24 Regelmatige invaller
Uit: Gelderland Vak: - Posts: 293 Reg.: 4 augustus 2004 | Welke speler zou na dit sezioen Nuri Sahin moeten gaan vervangen?
|
|
|
speedyyouri Jeugdspeler
Vak: - Posts: 33 Reg.: 17 juni 2007 | Nuri Sahin!
Genoegen nemen met minder is veur watjes.
|
|
|
Kiprichofs Vedette
Vak: - Posts: 1632 Reg.: 14 december 2004 | Van Bommel, El Ahmadi of Roorda.
|
|
|
Uit: Gelderland Vak: - Posts: 293 Reg.: 4 augustus 2004 |
quote: speedyyouri schreef:
Nuri Sahin!
Genoegen nemen met minder is veur watjes.
'Arsenal toont intresse in Nuri Sahin'
Het Engelse Arsenal van Robin van Persie heeft intresse in Nuri Sahin van Borussia Dortmund. De jonge middenvelder is door de Duitse ploeg voor één seizoen verhuurd aan de Rotterdammers. Arsenal manager Arsène Wenger noemde Sahin al eens de beste voetballer ter wereld in zijn leeftijdscategorie. Sahin beantwoordde dit compliment met de woorden dat spelen in de Engelse competitie zijn grote droom is. En dan het liefst voor Arsenal.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Feyenoordfan 24 schreef:
(...)
Het Engelse Arsenal van Robin van Persie heeft intresse in Nuri Sahin van Borussia Dortmund. De jonge middenvelder is door de Duitse ploeg voor één seizoen verhuurd aan de Rotterdammers. Arsenal manager Arsène Wenger noemde Sahin al eens de beste voetballer ter wereld in zijn leeftijdscategorie. Sahin beantwoordde dit compliment met de woorden dat spelen in de Engelse competitie zijn grote droom is. En dan het liefst voor Arsenal.
Als dat waar is kan Feyenoord hem voor het komende seizoen gevoeglijk vergeten. Misschien is Sahin dan in de winterstop al gekocht door Arsenal.
Tegen zo'n club kunnen wij met alle respect bij lange na niet op.
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 | Tiendalli of Greene hebben goede wedstrijden gespeelt als rechtermiddenvelder.
Ik vind Tiendalli zo en zo al meer middenvelder dan back.
Wel zijn deze twee minder dan Sahin.
Wat gaat maduro doen?
Zelf denk ik dat hij nooit geaccepteert gaat worden bij ons, dus hij valt voor mij af.
Wat zou de Zeeuw moeten kosten?
Volgens mij mag je daar best wat voor betalen, want hem vind ik ook een uitstekende speler.
Van Bommel ga ik niet eens van dromen.
Dat is nog veel te vroeg.
Grote clubs hebben elk talent op de kaart staan.
Voorlopig neem ik het verhaal over arsenal met een korrel zout.
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 | Maduro gaat naar het buitenland.
De Zeeuw lijkt mij onhaalbaar.
Ik zou het zo snel niet weten. Wellicht kan de scouting eens wat aandragen. Ik hoor alle clubs over spelers in het buitenland dankzij hun scouting. Wij kopen tot nu toe alleen spelers die elke week te zien zijn op TV en iedereen kent.
|
|
|
Kiprichofs Vedette
Vak: - Posts: 1632 Reg.: 14 december 2004 |
quote: DR schreef:
Wij kopen tot nu toe alleen spelers die elke week te zien zijn op TV en iedereen kent.
Godzijdank kopen wij geen Lazovicjes meer voor 9 miljoen. Ik ben zeer tevreden over het huidige aankoopbeleid en heb er het volste vertrouwen in dat we op deze weg door zullen gaan.
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 |
Maduro gaat naar het buitenland.
De Zeeuw lijkt mij onhaalbaar.
Ik zou het zo snel niet weten. Wellicht kan de scouting eens wat aandragen. Ik hoor alle clubs over spelers in het buitenland dankzij hun scouting. Wij kopen tot nu toe alleen spelers die elke week te zien zijn op TV en iedereen kent.
Een nieuw kriterium voor aan te trekken spelers,zij mogen niet elke week op tv te zien zijn.Te gek voor woorden.Doe mij maar alves.
|
|
|
Uit: Gelderland Vak: - Posts: 293 Reg.: 4 augustus 2004 | Demy De Zeeuw en El Achmadi lijken me goede opvolgers maar zullen niet goedkoop zijn!
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
quote: varkenoord schreef:
(...)
Een nieuw kriterium voor aan te trekken spelers,zij mogen niet elke week op tv te zien zijn.Te gek voor woorden.Doe mij maar alves.
Wat is dat nou voor onzin? Als de scouting fantastisch was hadden geen Sahin hoeven huren maar hadden we er een gehad.
Met de spelers die gekocht zijn heb je geen enkele scout nodig.
Leg mij maar uit wat de toegevoegde waarde is geweest van de scouting om Makaay, Hofland etc te kopen.
Ik neem aan dat die dus bezig zijn met scouting, dwz spelers die niet iedere dag in beeld zijn want daar heb je die gasten niet voor nodig.
|
|
|
speedyyouri Jeugdspeler
Vak: - Posts: 33 Reg.: 17 juni 2007 |
quote: Feyenoordfan 24 schreef:
(...)
En waar kan ik de bron inclusief spelfout vinden?
Vaag bericht overigens, ik zie er geen enkel fatsoenlijk detail cq nieuwswaarde staan.
|
|
|
karper Vedette
Uit: uithoorn Vak: Stadiontribune - S Posts: 1111 Reg.: 6 januari 2005 | de nummer 10 van dinamo zagreb is een topper die ik wel in zijn plaats zou willen zien komen. wat een gevaar was dat zeg balvast goed spelinzicht topper!!!!
|
|
|
quote: karper schreef:
de nummer 10 van dinamo zagreb is een topper die ik wel in zijn plaats zou willen zien komen. wat een gevaar was dat zeg balvast goed spelinzicht topper!!!!
Je hebt het toch niet over Modric? Weigerde voor 30 mio naar Bayern te gaan omdat hij naar Arsenal wil.
|
|
|
emmylover Vedette
Uit: eindhoven Vak: - Posts: 3589 Reg.: 12 april 2004 |
(...)
Je hebt het toch niet over Modric? Weigerde voor 30 mio naar Bayern te gaan omdat hij naar Arsenal wil.
probleem opgelost hij naar arsenal en sahin blijft bij ons 
|
|
|
quote: emmylover schreef:
(...)
probleem opgelost hij naar arsenal en sahin blijft bij ons 
Tja, arsenal bood te weinig (richting 15 mio). Bayern bood toon het dubbele en de club ging akkoord maar hij wilde niet naar Duitsland.
|
|
|
1992 oudbeijerland Regelmatige invaller
Uit: oud beijerland Vak: - Posts: 299 Reg.: 16 december 2006 | hoorde ook dat arsenal bezig is met benzema en ben arfa van lyon. die zullen ook niet goedkoop zijn en dan hebben ze sahin niet meer nodig
|
|
|
m_tijn Talent
Uit: Maasland Vak: Stadiontribune - Q Posts: 83 Reg.: 3 augustus 2005 | Het liefst heb ik dat Sahin blijft maar dat lijkt mij niet zo relevant je moet ook verder kijken. De namen komen bij mij eerder voor een rechter controlerende middenvelder want Sahin speelt vanaf rechts. Ik kom eigenlijk maar tot 2 namen El Ahmadi die vind ik zeer goed en hij is ook nog vrij jong daar zou ik wel in durven investeren. De andere is Demy De Zeeuw als je die weg kan halen bij Az meteen doen! Hij is in Alkmaar de 1ge die zich staande houd en ook een van de weinig goede in het NL elftal.
|
|
|
Lowlife  Internationale topspeler
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 964 Reg.: 23 januari 2005 | Ik lees hier de naam van Bommel.
Mag ik even lachen. Die komt nooit van zijn leven in de Kuip spelen.
Hij zal toch niet vergeten zijn hoe hij altijd in de Kuip werd ontvangen?
Of zongen de fans: "Mark van Bommel gouden been?"
Dan heb ik het al die jaren fout gehoord. (als oud-artillerist had ik dan toch wat meer aan gehoorbescherming moeten doen) 
|
|
|
fr -fan Vaste waarde in elftal
Posts: 797 Reg.: 27 juli 2007 | mschien dat zijn schoonvader hem kan overtuigen? Elke week een overwinningsfeesteje met de familie 
|
|
|
sander1986 Aanstormend talent
Uit: nieuw vennep Vak: Stadiontribune - R Posts: 140 Reg.: 23 juni 2003 | Denk dat Van Bommel nog wel een optie kan wezen, ondanks zijn been
Hij wordt standaard uitgekotst, is dat omdat hij zelf zo lul is of omdat het gewoon een geniale middenvelder is? Denk dat als hij eenmaal bij Feyenoord zou spelen zo wordt aangenomen, altans wel door mij
|
|
|
HenkVos Nationale topspeler
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1530 Reg.: 29 april 2006 | De enige echt betaalbare optie in Nederland is Henk Vos. Zelden zo'n goeie speler gezien met dezelfde fabelachtige techniek als Sahin. Ook Vos is 1 van de besten ter wereld in zijn leeftijdscategorie.
Verder zouden Stadaart luik aanvoerder STeven Defour, twente middenvelder Karim El Ahmahdi en de Roemeen Dica goeie opties kunnen zijn.
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 |
quote: HenkVos schreef:
De enige echt betaalbare optie in Nederland is Henk Vos. Zelden zo'n goeie speler gezien met dezelfde fabelachtige techniek als Sahin. Ook Vos is 1 van de besten ter wereld in zijn leeftijdscategorie.
Verder zouden Stadaart luik aanvoerder STeven Defour, twente middenvelder Karim El Ahmahdi en de Roemeen Dica goeie opties kunnen zijn.
Die grap over gekke henkie kennen we nu wel.
Niet aan de gang blijven.
Misschien wil Emerton weer terug komen.
Ik weet niet hoe het hem vergaat, maar hij wilde graag een plek op het middenveld.
En Bert is ook een bekende van hem.
|
|
|
tt rules Lid 2e elftal
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - TT Posts: 172 Reg.: 16 januari 2004 | We hebben de opvolger van Sahin al: Luigi Bruins! Kan uitstekend als middenvelder uit de voeten, wordt nu noodgedwongen meer als aanvaller gebruikt. Daarnaast kan ook De Guzman spelen op de plek van Sahin.
Als Sahin weggaat hebben we nog steeds behoefte aan een spits en een vleugelaanvaller. Middenvelders van kwaliteit hebben we nu genoeg.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Lowlife schreef:
Ik lees hier de naam van Bommel.
Mag ik even lachen. Die komt nooit van zijn leven in de Kuip spelen.
Hij zal toch niet vergeten zijn hoe hij altijd in de Kuip werd ontvangen?
Of zongen de fans: "Mark van Bommel gouden been?"
Dan heb ik het al die jaren fout gehoord. (als oud-artillerist had ik dan toch wat meer aan gehoorbescherming moeten doen) 
Op zich ben ik het wel met je eens, Van Bommel komt nooit hier.
Toch is zo'n type speler exact wat wij nodig hebben op het middenveld. Een zuiger, iemand met overzicht en iemand die uitstekend kan functioneren achter Makaay.
Daarom zou ik hem wel heel graag zien komen. Een bijkomend voordeel is natuurlijk dat hij in meerdere opzichten heel goed kan opschieten met onze huidige trainer.
|
|
|
|