Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Opvolger Nuri Sahin?
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 15 »

Poster
Topic: Opvolger Nuri Sahin? 
Feyenoordfan 24
Regelmatige invaller

Uit: Gelderland
Vak: -
Reg.: 4 augustus 2004
Gepost op 24 oktober 2007 om 12:05:57.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Welke speler zou na dit sezioen Nuri Sahin moeten gaan vervangen?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,4VoVo: -Opstelling: incompleet
speedyyouri
Jeugdspeler

Reg.: 17 juni 2007
Gepost op 24 oktober 2007 om 12:11:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nuri Sahin!

Genoegen nemen met minder is veur watjes.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Kiprichofs
Vedette

Reg.: 14 december 2004
Gepost op 24 oktober 2007 om 12:22:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van Bommel, El Ahmadi of Roorda.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.470,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Feyenoordfan 24
Regelmatige invaller

Gepost op 24 oktober 2007 om 12:24:27.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
speedyyouri schreef:

Nuri Sahin!

Genoegen nemen met minder is veur watjes.

'Arsenal toont intresse in Nuri Sahin'

Het Engelse Arsenal van Robin van Persie heeft intresse in Nuri Sahin van Borussia Dortmund. De jonge middenvelder is door de Duitse ploeg voor één seizoen verhuurd aan de Rotterdammers. Arsenal manager Arsène Wenger noemde Sahin al eens de beste voetballer ter wereld in zijn leeftijdscategorie. Sahin beantwoordde dit compliment met de woorden dat spelen in de Engelse competitie zijn grote droom is. En dan het liefst voor Arsenal.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,4VoVo: -Opstelling: incompleet
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 24 oktober 2007 om 12:40:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoordfan 24 schreef:

(...)

Het Engelse Arsenal van Robin van Persie heeft intresse in Nuri Sahin van Borussia Dortmund. De jonge middenvelder is door de Duitse ploeg voor één seizoen verhuurd aan de Rotterdammers. Arsenal manager Arsène Wenger noemde Sahin al eens de beste voetballer ter wereld in zijn leeftijdscategorie. Sahin beantwoordde dit compliment met de woorden dat spelen in de Engelse competitie zijn grote droom is. En dan het liefst voor Arsenal.

Als dat waar is kan Feyenoord hem voor het komende seizoen gevoeglijk vergeten. Misschien is Sahin dan in de winterstop al gekocht door Arsenal.
Tegen zo'n club kunnen wij met alle respect bij lange na niet op.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 24 oktober 2007 om 12:58:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tiendalli of Greene hebben goede wedstrijden gespeelt als rechtermiddenvelder.
Ik vind Tiendalli zo en zo al meer middenvelder dan back.
Wel zijn deze twee minder dan Sahin.

Wat gaat maduro doen?
Zelf denk ik dat hij nooit geaccepteert gaat worden bij ons, dus hij valt voor mij af.
Wat zou de Zeeuw moeten kosten?
Volgens mij mag je daar best wat voor betalen, want hem vind ik ook een uitstekende speler.
Van Bommel ga ik niet eens van dromen.
Dat is nog veel te vroeg.

Grote clubs hebben elk talent op de kaart staan.
Voorlopig neem ik het verhaal over arsenal met een korrel zout.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 24 oktober 2007 om 13:03:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Maduro gaat naar het buitenland.
De Zeeuw lijkt mij onhaalbaar.
Ik zou het zo snel niet weten. Wellicht kan de scouting eens wat aandragen. Ik hoor alle clubs over spelers in het buitenland dankzij hun scouting. Wij kopen tot nu toe alleen spelers die elke week te zien zijn op TV en iedereen kent.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
Kiprichofs
Vedette

Reg.: 14 december 2004
Gepost op 24 oktober 2007 om 13:17:49.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:
Wij kopen tot nu toe alleen spelers die elke week te zien zijn op TV en iedereen kent.

Godzijdank kopen wij geen Lazovicjes meer voor 9 miljoen. Ik ben zeer tevreden over het huidige aankoopbeleid en heb er het volste vertrouwen in dat we op deze weg door zullen gaan.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.470,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 24 oktober 2007 om 13:20:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

Maduro gaat naar het buitenland.
De Zeeuw lijkt mij onhaalbaar.
Ik zou het zo snel niet weten. Wellicht kan de scouting eens wat aandragen. Ik hoor alle clubs over spelers in het buitenland dankzij hun scouting. Wij kopen tot nu toe alleen spelers die elke week te zien zijn op TV en iedereen kent.

Een nieuw kriterium voor aan te trekken spelers,zij mogen niet elke week op tv te zien zijn.Te gek voor woorden.Doe mij maar alves.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Feyenoordfan 24
Regelmatige invaller

Gepost op 24 oktober 2007 om 13:23:01.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Demy De Zeeuw en El Achmadi lijken me goede opvolgers maar zullen niet goedkoop zijn!
 Help mods!
DR
Internationale topspeler

Gepost op 24 oktober 2007 om 13:45:40.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)
Een nieuw kriterium voor aan te trekken spelers,zij mogen niet elke week op tv te zien zijn.Te gek voor woorden.Doe mij maar alves.

Wat is dat nou voor onzin? Als de scouting fantastisch was hadden geen Sahin hoeven huren maar hadden we er een gehad.
Met de spelers die gekocht zijn heb je geen enkele scout nodig.
Leg mij maar uit wat de toegevoegde waarde is geweest van de scouting om Makaay, Hofland etc te kopen.
Ik neem aan dat die dus bezig zijn met scouting, dwz spelers die niet iedere dag in beeld zijn want daar heb je die gasten niet voor nodig.
 Help mods!
speedyyouri
Jeugdspeler

Reg.: 17 juni 2007
Gepost op 24 oktober 2007 om 13:50:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoordfan 24 schreef:

(...)

En waar kan ik de bron inclusief spelfout vinden?

Vaag bericht overigens, ik zie er geen enkel fatsoenlijk detail cq nieuwswaarde staan.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
karper
Vedette

Uit: uithoorn
Vak: Stadiontribune - S
Reg.: 6 januari 2005
Gepost op 24 oktober 2007 om 13:59:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

de nummer 10 van dinamo zagreb is een topper die ik wel in zijn plaats zou willen zien komen. wat een gevaar was dat zeg balvast goed spelinzicht topper!!!!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
DR
Internationale topspeler

Gepost op 24 oktober 2007 om 14:19:26.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
karper schreef:

de nummer 10 van dinamo zagreb is een topper die ik wel in zijn plaats zou willen zien komen. wat een gevaar was dat zeg balvast goed spelinzicht topper!!!!

Je hebt het toch niet over Modric? Weigerde voor 30 mio naar Bayern te gaan omdat hij naar Arsenal wil.
 Help mods!
emmylover
Vedette

Uit: eindhoven
Reg.: 12 april 2004
Gepost op 24 oktober 2007 om 14:24:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Je hebt het toch niet over Modric? Weigerde voor 30 mio naar Bayern te gaan omdat hij naar Arsenal wil.

probleem opgelost hij naar arsenal en sahin blijft bij ons
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.407,3VoVo: -Opstelling: incompleet
DR
Internationale topspeler

Gepost op 24 oktober 2007 om 14:30:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
emmylover schreef:

(...)

probleem opgelost hij naar arsenal en sahin blijft bij ons

Tja, arsenal bood te weinig (richting 15 mio). Bayern bood toon het dubbele en de club ging akkoord maar hij wilde niet naar Duitsland.
 Help mods!
1992 oudbeijerland
Regelmatige invaller

Uit: oud beijerland
Reg.: 16 december 2006
Gepost op 24 oktober 2007 om 14:47:40.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

hoorde ook dat arsenal bezig is met benzema en ben arfa van lyon. die zullen ook niet goedkoop zijn en dan hebben ze sahin niet meer nodig
 Help mods!
m_tijn
Talent

Uit: Maasland
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 3 augustus 2005
Gepost op 24 oktober 2007 om 14:54:53.       MSN: martijn_feyenoord_fan_4_ever@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het liefst heb ik dat Sahin blijft maar dat lijkt mij niet zo relevant je moet ook verder kijken. De namen komen bij mij eerder voor een rechter controlerende middenvelder want Sahin speelt vanaf rechts. Ik kom eigenlijk maar tot 2 namen El Ahmadi die vind ik zeer goed en hij is ook nog vrij jong daar zou ik wel in durven investeren. De andere is Demy De Zeeuw als je die weg kan halen bij Az meteen doen! Hij is in Alkmaar de 1ge die zich staande houd en ook een van de weinig goede in het NL elftal.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Lowlife Rode kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 23 januari 2005
Gepost op 24 oktober 2007 om 14:57:07.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik lees hier de naam van Bommel.
Mag ik even lachen. Die komt nooit van zijn leven in de Kuip spelen.

Hij zal toch niet vergeten zijn hoe hij altijd in de Kuip werd ontvangen?

Of zongen de fans: "Mark van Bommel gouden been?"

Dan heb ik het al die jaren fout gehoord. (als oud-artillerist had ik dan toch wat meer aan gehoorbescherming moeten doen)
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 7-3 (3-1)MotM: -Battle-rating: 1.492,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
fr -fan
Vaste waarde in elftal

Reg.: 27 juli 2007
Gepost op 24 oktober 2007 om 15:02:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

mschien dat zijn schoonvader hem kan overtuigen? Elke week een overwinningsfeesteje met de familie
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.472,3VoVo: -Opstelling: -
sander1986
Aanstormend talent

Uit: nieuw vennep
Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 23 juni 2003
Gepost op 24 oktober 2007 om 15:09:34.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Denk dat Van Bommel nog wel een optie kan wezen, ondanks zijn been

Hij wordt standaard uitgekotst, is dat omdat hij zelf zo lul is of omdat het gewoon een geniale middenvelder is? Denk dat als hij eenmaal bij Feyenoord zou spelen zo wordt aangenomen, altans wel door mij
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
HenkVos
Nationale topspeler

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 29 april 2006
Gepost op 24 oktober 2007 om 15:14:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De enige echt betaalbare optie in Nederland is Henk Vos. Zelden zo'n goeie speler gezien met dezelfde fabelachtige techniek als Sahin. Ook Vos is 1 van de besten ter wereld in zijn leeftijdscategorie.

Verder zouden Stadaart luik aanvoerder STeven Defour, twente middenvelder Karim El Ahmahdi en de Roemeen Dica goeie opties kunnen zijn.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.361,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 24 oktober 2007 om 15:29:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
HenkVos schreef:

De enige echt betaalbare optie in Nederland is Henk Vos. Zelden zo'n goeie speler gezien met dezelfde fabelachtige techniek als Sahin. Ook Vos is 1 van de besten ter wereld in zijn leeftijdscategorie.

Verder zouden Stadaart luik aanvoerder STeven Defour, twente middenvelder Karim El Ahmahdi en de Roemeen Dica goeie opties kunnen zijn.

Die grap over gekke henkie kennen we nu wel.
Niet aan de gang blijven.

Misschien wil Emerton weer terug komen.
Ik weet niet hoe het hem vergaat, maar hij wilde graag een plek op het middenveld.
En Bert is ook een bekende van hem.
 Help mods!
tt rules
Lid 2e elftal

Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 16 januari 2004
Gepost op 24 oktober 2007 om 15:32:38.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

We hebben de opvolger van Sahin al: Luigi Bruins! Kan uitstekend als middenvelder uit de voeten, wordt nu noodgedwongen meer als aanvaller gebruikt. Daarnaast kan ook De Guzman spelen op de plek van Sahin.
Als Sahin weggaat hebben we nog steeds behoefte aan een spits en een vleugelaanvaller. Middenvelders van kwaliteit hebben we nu genoeg.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 24 oktober 2007 om 15:33:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Lowlife schreef:

Ik lees hier de naam van Bommel.
Mag ik even lachen. Die komt nooit van zijn leven in de Kuip spelen.

Hij zal toch niet vergeten zijn hoe hij altijd in de Kuip werd ontvangen?

Of zongen de fans: "Mark van Bommel gouden been?"

Dan heb ik het al die jaren fout gehoord. (als oud-artillerist had ik dan toch wat meer aan gehoorbescherming moeten doen)

Op zich ben ik het wel met je eens, Van Bommel komt nooit hier.

Toch is zo'n type speler exact wat wij nodig hebben op het middenveld. Een zuiger, iemand met overzicht en iemand die uitstekend kan functioneren achter Makaay.

Daarom zou ik hem wel heel graag zien komen. Een bijkomend voordeel is natuurlijk dat hij in meerdere opzichten heel goed kan opschieten met onze huidige trainer.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 15 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk